MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 45
  1. #1
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default #RallyforMarkHunt - Mark Hunt titleshot campagne

    Ik hoop natuurlijk dat Overeem zijn B sample negatief test maar die kans is helaas heel klein.

    Er zijn een paar fans een campagne begonnen om Hunt Overeem te laten vervangen voor de UFC titel. Het zou toch geweldig zijn als de nu 37 jarige Hunt met een 8-7 record voor een UFC titel vecht. Hunt heeft een kin van graniet en ik denk serieus dat hij het JDS moeilijk kan maken.

    Als je het hier mee eens bent spam dan Dana op twitter!

    https://twitter.com/#!/search/%23RallyforMarkHunt


    Last edited by The Company; 05-04-2012 at 18:59.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Beter dan Mir vs. JDS in ieder geval.

  3. #3
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    alles beter dan Mir........dus mijn stem heeft ie

  4. #4
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Het is altijd beter als Mir vs Hunt, kom op mixfight-broeders Hunt vs JDS make it happen!

    #RallyforMarkhunt


    (Ik weet het twitter is kut, ik heb zelfs voor dit een twitter account aan gemaakt)
    Last edited by The Company; 07-04-2012 at 01:48.

  5. #5
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default

    Alsjeblief niet, wordt te makkelijk voor JDS.
    JDS is te snel voor Hunt.
    Als die partij zou komen denk dat Hunt met een bliksem KO die hij niet zag komen verliezen.
    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  6. #6
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    974
    vCash
    126000

    Default

    Beter dan Mir? Denk dat mir zeker wel een goede kans maakt tegen jds. Hunt voor de titel hahaha

  7. #7
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    247
    vCash
    126000

    Default

    Lijkt mij wel gaaf, alleen jammer voor Struve! Maar dan blijven de andere partijen staan, van de maincard. Hunt lijkt mij wel een leuke pot voor JDS, ze kunnen beide flinjk hard stompen Of Hunt nu nog kans maakt, hij is natuurlijk niet meer zo als dat die bekend stond met zijn stalen kin, Manhoef heeft hem inmiddels ook al eens ge ko'd

  8. #8
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Wat ziet er beter uit.

    JDS vs Hunt
    Mir vs Cain
    Nelson vs Bigfoot
    Struve vs Mitrione

    Of

    JDS vs Mir
    Cain vs Bigfoot
    Nelson vs Mitrione
    Struve vs Hunt

    Mir heeft slechte TD en zijn kin is ook niet goed ik denk dat JDS hem binnen 1 minuut KO slaat, als Bigfoot van Cain weet te winnen heb je nog steeds geen volgende 1# contender. Vervang een K1 champ gewoon met een andere K1 champ en kijk hoe goed JDS zijn boks skills werkelijk zijn.

  9. #9
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Wat ziet er beter uit.

    JDS vs Hunt
    Mir vs Cain
    Nelson vs Bigfoot
    Struve vs Mitrione

    Of

    JDS vs Mir
    Cain vs Bigfoot
    Nelson vs Mitrione
    Struve vs Hunt

    Mir heeft slechte TD en zijn kin is ook niet goed ik denk dat JDS hem binnen 1 minuut KO slaat, als Bigfoot van Cain weet te winnen heb je nog steeds geen volgende 1# contender. Vervang een K1 champ gewoon met een andere K1 champ en kijk hoe goed JDS zijn boks skills werkelijk zijn.
    ik ga voor het eerste rijtje, wil gewoon struve tegen hunt niet zien. Wil ze allebei niet zien verliezen. Struve tegen mitrione lijkt me een leuke partij. Hunt voor een titelshot? spoeling is dermate dun dan ik hunt wel een stunt wil zien maken. Geef hem overigens niet heel veel kans, maar ja. beetje hopen mag.
    Hierna de winnaar van strikeforce tegen winnaar mir cain en je hebt weer een uitdager.

  10. #10
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Gaaf, mijn steem heeft ie. Hunt is een goeie gozer en die heeft staand een stuk meer in te brengen dan Mir.

  11. #11
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    opzouten!!!!!

    Stuve heeft deze pot nodig...
    als hij wint van de gene die jullie nu allemaal voor de titel willen zien dan maakt ie echt stappen die hem verder brengen...

    dat de ene nederlander op zijn bek gaat ....zou inhouden dat we struve nu maximaal gaan supporten tegen een naam als Hunt toch?


    WAR STRUVE!!!!!!!!

    Ik zeg...COUTURE hehehehehehe
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  12. #12
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Lastig ja, Struve vs. Hunt. Toch zit het sentiment me dieper wat Hunt betreft. Die heeft ook niet zo lang meer, Struve wel, dus die komt er wel weer overheen. Ik zou graag Hunt zien winnen en als de partij doorgaat, dan denk ik eerlijk gezegd ook dat dat gaat gebeuren. Ik vond Struve tegen Herman ook niet echt overtuigend hoor. Die kwam in de 1e ronde af en toe goed door. Hunt hoeft maar een keer door te komen, dan is het einde verhaal.

  13. #13
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default


  14. #14
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by the underdog View Post
    opzouten!!!!!

    Stuve heeft deze pot nodig...
    als hij wint van de gene die jullie nu allemaal voor de titel willen zien dan maakt ie echt stappen die hem verder brengen...

    dat de ene nederlander op zijn bek gaat ....zou inhouden dat we struve nu maximaal gaan supporten tegen een naam als Hunt toch?


    WAR STRUVE!!!!!!!!

    Ik zeg...COUTURE hehehehehehe
    Alleen een probleem. Struve wordt nooit champ of contender. Dus Hunt vs JDS gewoon doen en klaar.

  15. #15
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Groningen
    Posts
    764
    vCash
    126000

    Default

    Stuve heeft deze pot nodig...
    Leuk, dat Nederlandse sentiment. Maar ik denk niet dat de UFC daar zich heel veel aan zal storen.

    Overigens zijn er genoeg andere jongens waar Struve tegen kan vechten. Als Struve al zou winnen van Hunt kan er ook heel makkelijk weer gezegd worden 'Ja, maar Mark Hunt was toch nooit zo goed. Hij had een verlieslijst van heb ik jou daar' Ik denk dat Mark Hunt juist een beetje een lose-lose situatie is voor Struve. Wint hij de partij (dan waarschijnlijk op submissie) wordt er gezegd dat Hunt geen sub defense heeft. Verliest hij de partij op KO wordt er weer gezegd dat hij geen chin heeft.

  16. #16
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Hoop voor JDS dat ie niet tegen Hunt hoeft te vechten! Niet dattie het niet van em zou winnen, maar die Hunt heeft zo'n verschrikkelijk harde kop dat ie waarschijnlijk geen handen meer overhoudt!

  17. #17
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Diz View Post
    Hoop voor JDS dat ie niet tegen Hunt hoeft te vechten! Niet dattie het niet van em zou winnen, maar die Hunt heeft zo'n verschrikkelijk harde kop dat ie waarschijnlijk geen handen meer overhoudt!
    reps
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  18. #18
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Nicktheface zijn trailer




  19. #19
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Zou wel mooi zijn om JDS vs Hunt te zien maar Struve vs Hunt lijkt me ook niet verkeerd. Ik denk dat we in beide partijen een dikke ko kunnen verwachten
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Hunt is echt populair aan het worden

  21. #21
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Raar dat jullie Struve niet supporten
    Lekkere fans van MMA ben je dan als je een Nederlandse atleet zijn partij wil afnemen.

  22. #22
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    131
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by remco pardoel View Post
    Raar dat jullie Struve niet supporten
    Lekkere fans van MMA ben je dan als je een Nederlandse atleet zijn partij wil afnemen.
    Die uitspraak raakt natuurlijk kant nog wal. Dus als je een Nederlandse atleet niet steunt ben je geen MMA fan? Dan ben je hooguit geen chauvinist. Maar ik heb het gevoel dat deze uitspraak niet geheel onpartijdig is gedaan. Trouwens zal het niet zo zijn dat mocht Hunt een titleshot krijgen dat Struve dan geheel van de card verdwijnt, althans dat kan ik me maar moeilijk voorstellen.

    Persoonlijk heb ik niks met Struve en steun ik een vechter niet puur omwille van zijn nationaliteit. Ik heb veel meer met Hunt dus van mij mag hij Struve hartstikke KO slaan. Die is nog jong en komt er toch wel bovenop, Hunt zijn klok daarentegen tikt hard.

    Verder vind ik je een goede toevoeging als commentator op Eurosport naast Fred Royers, maar je bent duidelijk verre van onpartijdig.

  23. #23
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Leuk zo'n rally, maar het gaat gewoonweg niet gebeuren.

  24. #24
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by remco pardoel View Post
    Raar dat jullie Struve niet supporten
    Lekkere fans van MMA ben je dan als je een Nederlandse atleet zijn partij wil afnemen.

  25. #25
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Ik was het even vergeten.... Jullie zijn uiteraard voor de tegenpartij als Nederland op het WK voetbal speelt

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •