MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 57
  1. #26
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    filmpje pakken

    samen wandelen

    samen borduren

    samen mastruberen

    samen koken

    samen naar GALA`S



    en last but not least......... samen family guy marathon kijken
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  2. #27
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    samen een spacecake bakken en daarna opeten ?

  3. #28
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Lieve lieve lieve schat van een kmr jij bent mijn romeo wil je op date met mij? dan kunne we samen lekker op een balkon zitten en samen gebakken garnaaltjes en frikandelle eten.. dan kan ik je daarna seksueel vernederen!! zijn we toch samen geweest! nooit meer alleen KMR je kan je naam nu wel veranderen van KMR(kei mooie rukker) naar RDWS ( rukken doen we samen)

  4. #29
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by the underdog View Post

    samen wandelen


    samen koken
    Kijk, dat is nou leuk: eenvoudig, maar leuk!

  5. #30
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bartju View Post
    Lieve lieve lieve schat van een kmr jij bent mijn romeo wil je op date met mij? dan kunne we samen lekker op een balkon zitten en samen gebakken garnaaltjes en frikandelle eten.. dan kan ik je daarna seksueel vernederen!! zijn we toch samen geweest! nooit meer alleen KMR je kan je naam nu wel veranderen van KMR(kei mooie rukker) naar RDWS ( rukken doen we samen)

    Nou, uhm, ik had het meer over die hapjes die je ook altijd hebt bij een high tea

  6. #31
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kmr View Post
    Nou, uhm, ik had het meer over die hapjes die je ook altijd hebt bij een high tea
    http://ccworkshops.nl/mediapool/86/8...s/13721417.jpg
    oow is ook goed maar voor de rest sta je wel open dus?!

  7. #32
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bartju View Post
    oow is ook goed maar voor de rest sta je wel open dus?!

    Als je doelt op samen masturberen zoals underdog voorstelde, dan is dat ook een hele leuke bezigheid, echter, dat doe ik, als je het goed vindt, liever met iemand anders.

  8. #33
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    samen naar de winkel terwijl je sport kijkt
    samen naar de winkel terwijl je net terug bent van je werk
    samen naar de winkel terwijl je moet schijten
    samen naar de winkel terwijl je met je vrienden zit
    samen naar de winkel terwijl je met krukken loopt
    samen naar de winkel terwijl je in de kroeg zit
    samen naar de winkel terwijl je net iets voor jezelf aan het doen bent

    samen naar een gala met je vrienden, zodat zij rustig naar d'r vriendinnen kan
    samen naar een terrasje met je vrienden, zodat zij rustig kan winkelen
    samen naar voetbal kijken met je vrienden, zodat zij rustig je geld kan uitgeven

    die laatste 3 zijn wel mijn favorieten

  9. #34
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by redjuh View Post
    samen naar de winkel terwijl je sport kijkt
    samen naar de winkel terwijl je net terug bent van je werk
    samen naar de winkel terwijl je moet schijten
    samen naar de winkel terwijl je met je vrienden zit
    samen naar de winkel terwijl je met krukken loopt
    samen naar de winkel terwijl je in de kroeg zit
    samen naar de winkel terwijl je net iets voor jezelf aan het doen bent

    samen naar een gala met je vrienden, zodat zij rustig naar d'r vriendinnen kan
    samen naar een terrasje met je vrienden, zodat zij rustig kan winkelen
    samen naar voetbal kijken met je vrienden, zodat zij rustig je geld kan uitgeven

    die laatste 3 zijn wel mijn favorieten
    hahaha reps!!

    Haar naar der ouders sturen zodat ik kan gamen doet het ook erg goed.
    Home mtk-gym.nl


  10. #35
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    hahaha reps!!

    Haar naar der ouders sturen zodat ik kan gamen doet het ook erg goed.
    naar mijn ouders gaan zodat ik daar kan gamen

  11. #36
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    jij bent vrijgezel toch redje?

  12. #37
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    jij bent vrijgezel toch redje?
    ben 4 jaar onafgebroken whipped

  13. #38
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Bartju View Post
    Lieve lieve lieve schat van een kmr jij bent mijn romeo wil je op date met mij? dan kunne we samen lekker op een balkon zitten en samen gebakken garnaaltjes en frikandelle eten.. dan kan ik je daarna seksueel vernederen!! zijn we toch samen geweest! nooit meer alleen KMR je kan je naam nu wel veranderen van KMR(kei mooie rukker) naar RDWS ( rukken doen we samen)
    hahaha wat een topic!
    Be a Warrior, not a Worrier

  14. #39
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by redjuh View Post
    ben 4 jaar onafgebroken whipped
    pussy whipped?

  15. #40
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Rilland
    Posts
    1.020
    vCash
    126000

    Default

    Jezus wat een topic! Ga eens met bryan praten die kan je nog het één en ander vertellen over picknick in het park, sightseeing in Rotterdam enz haha
    Maar serieus dude, ga lekker een dagje naar Antwerpen, pak gelijk een filmpje 's avonds, ga powerkiten, klimmen enz

  16. #41
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Ik weet een manier wat jullie relatie een ongelooflijke boost gaat geven.
    Je nodigt haar bij je thuis uit en dan zorg je dat je wat lekkere eigen gemaakte cocktails klaar hebt staan.
    Vervolgens ga je de keuken in om een lekkere maaltijd voor haar te koken, verras haar met een mooi gerecht. Tips heb ik voor je
    Na een lekker romantisch diner bij kaarslicht waarbij je haar behoorlijk vol giet met drank stel je voor om naar de slaapkamer te gaan.
    Daar blindoek je haar en bind je haar met zachte handboeien op haar buik op het bed vast en masseer je haar zodat ze in de stemming komt.
    Vervolgens geef je haar geblindoekt een slokje drinken, het is belangrijk dat je hier wat XTC of GHB (als je dat niet kan aankomen wil ik dat wel voor je regelen )
    Dan ga je verder met masseren en lik je lekker haar kutje zodat ze helemaal geil van je word (de GHB of MDMA zal haar gevoel versterken)
    Dan komt het kersje op de taart, je begint haar gewoon zachtjes te neuken en dan zet je haar in doggy stand voor de ultieme verassing.
    Je houd een flesje poppers onder haar neus en zegt: Schat, ruik hier eens aan.
    Vervolgens haal je je neus een keer op en spuugt een fijne groene rakker op haar poepgaatje en ram je boner ineens haar poepgrotje in.
    Ik zweer het je, vanaf dit moment weet je gewoon dat je relatie een andere wending gaat krijgen. She's gonna hate you or love you.

    Ik heb zoiets gedaan omdat ik onze saaie weekeinden ook zat was en ze is nog steeds bij me, al 18 jaar and she loves me

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  17. #42
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    WUAHAHAHA dikke reps Kevin!!!

    Post van de fakkin eeuw!!
    Be a Warrior, not a Worrier

  18. #43
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    http://www.poppers-store.nl/assets/s...pers-store.nl/


    Poppers hebben een bloeddruk verlagende en een spierontspannende werking. Door de verwijding van de bloedvaten voel je je zeer ontspannen. Het hart klopt vlugger en een warm gevoel stijgt op naar je hoofd. Je krijgt een blos op je gezicht, hals en borst. Het middel veroorzaakt ook een verslapping van de (gladde) spieren. Dat geldt ook voor de kringspier van de anus, waardoor penetratie gemakkelijker gaat. Het gevoel van het orgasme wordt verlengd, sterker en verheerlijkt.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  19. #44
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Wat ik meestal doe met men vriendin is allemaal niet zo heel erg ingewikkeld maar wel leuk. Hier om de hoek hebben we een ontzettend bos, gaan we lekker wandelen en dan picknicken op een open grasveldje ofzo (Natuurlijk niet elke week, dan word het saai) We kijken sowieso altijd samen de nieuwe Game of Thrones. Soms lekker op de bank garen en Discovery kijken, samen koken of dingen bakken (taart ofzo...?). Zij houd erg veel van dansen, ze doet ook stijldansen en weet ik et allemaal, dus dan gaan we wel eens naar zown ball toe en gaan we lekker dansen. Of ga bij je vrienden op visitie, doen we ook vaak.

  20. #45
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Ik weet een manier wat jullie relatie een ongelooflijke boost gaat geven.
    Je nodigt haar bij je thuis uit en dan zorg je dat je wat lekkere eigen gemaakte cocktails klaar hebt staan.
    Vervolgens ga je de keuken in om een lekkere maaltijd voor haar te koken, verras haar met een mooi gerecht. Tips heb ik voor je
    Na een lekker romantisch diner bij kaarslicht waarbij je haar behoorlijk vol giet met drank stel je voor om naar de slaapkamer te gaan.
    Daar blindoek je haar en bind je haar met zachte handboeien op haar buik op het bed vast en masseer je haar zodat ze in de stemming komt.
    Vervolgens geef je haar geblindoekt een slokje drinken, het is belangrijk dat je hier wat XTC of GHB (als je dat niet kan aankomen wil ik dat wel voor je regelen )
    Dan ga je verder met masseren en lik je lekker haar kutje zodat ze helemaal geil van je word (de GHB of MDMA zal haar gevoel versterken)
    Dan komt het kersje op de taart, je begint haar gewoon zachtjes te neuken en dan zet je haar in doggy stand voor de ultieme verassing.
    Je houd een flesje poppers onder haar neus en zegt: Schat, ruik hier eens aan.
    Vervolgens haal je je neus een keer op en spuugt een fijne groene rakker op haar poepgaatje en ram je boner ineens haar poepgrotje in.
    Ik zweer het je, vanaf dit moment weet je gewoon dat je relatie een andere wending gaat krijgen. She's gonna hate you or love you.

    Ik heb zoiets gedaan omdat ik onze saaie weekeinden ook zat was en ze is nog steeds bij me, al 18 jaar and she loves me
    gij spoort nie haha

  21. #46
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Fijne reacties zeg

  22. #47
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoop dat je de eerst komende weekende al dingen kunt plannen

  23. #48
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Feelgood movies gotta love them.

    Komt je altijd ten goede.

    2e paasdag zaten we in de Rai, Chinees Staatscircus. Heel cool.
    Die kaarten scoorde ik op ticketveiling.nl voor een paar knaken.
    Verrassing!

  24. #49
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Ik laat altijd de rear naked choke zien op mijn eerste date. Vrouwen houden wel van een beetje wurgen. Ik heb maar 4 laten snurken, maar zulke fouten maak ik niet meer.

    Vrouwen zijn gek op slechte ervaringen die je hebt gehad in je leven. Vertel je ergste ervaring aan haar. Je zult meteen "Aawwww" horen. Maar haar ogen zeggen "ik lach je KAPOT uit!"

    Maar mijn tip voor jullie: Jullie moeten minder plannen, en meer impulsief zijn.

    Ik heb nog een tip over zweet enzo ..maar daar ga ik niet op in, omdat het gewoon next level is. Ok ik vertel het je.
    Ontwijk om te douchen .....minstens 7 dagen. Als zij jouw natuurlijke geur merkt, dan moet je je penis uithalen, en in haar stoppen. Maakt niet uit waar jullie zijn. Zij moet op haar rug, natuurlijk. Duw nu je oksel tegen haar gezicht.
    Wat kiest zij? kiest zij jouw penis boven de stank? of moet ze toch even stoppen. Daar zul je zien hoeveel zij van jou houdt.

  25. #50
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    417
    vCash
    126000

    Default

    whahahaha lachen deze topic.dat verklaard dat ik en mijn ex uit elkaar zijn.ik moet het anders aanpakken,lol.
    IF FEAR HAS A STRANGLEHOLD ON YOUR LIFE, TURN AROUND, FACE IT...AND BEAT THE SHIT OUT OF IT!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •