MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 10 of 10
  1. #1
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default Spermabanken overbelast

    GENT - Steeds meer vrouwen krijgen kinderen zonder een man. Spermabanken kunnen daardoor de explosief toegenomen vraag voor donorsperma niet meer aan. Een aantal ziekenhuizen in België dat het donorzaad levert, luidt nu de noodklok.

    ''We hebben er een limiet op moeten zetten omdat we niet al die vrouwen kunnen behandelen'', zegt Petra De Sutter van het UZ Gent vrijdag in Het Laatste Nieuws.

    UZ Gent kreeg in 2004 nog 32 aanmeldingen, in 2011 waren dat er 101. Het aantal aanvragen voor donorsperma in UZ Brussel steeg ook explosief. Daar steeg het aantal aanvragen van donorsperma van 28 in 1992 naar 223 in 2011.

    De ziekenhuizen verwachten dat de vraag ook in de toekomst zal blijven stijgen, maar tegelijkertijd is er een tekort aan donorzaad. De Sutter: ''Alle gezonde mannen jonger dan veertig komen in aanmerking. Maar het is erg gesteld met de kwaliteit van het sperma. Negen op de tien donoren worden geweigerd wegen slechte spermakwaliteit.''

    De vrouwen die het donorzaad aanvragen zijn vaak hoogopgeleid en hebben een carrière en een eigen huis. ''De kandidates zijn geen mannenhaters die het per se alleen willen doen'', benadrukt psychologe Patricia Baetens in de krant. ''De meeste vrouwen willen wel graag een man leren kennen, maar ze hebben gewoon de juiste persoon nog niet ontmoet.''
    http://www.telegraaf.nl/buitenland/1...abanken__.html


    Een paar reacties:
    -Veel Nederlandse mannen hebben wel hun buik vol van die zelfingenomen en veeleisende hoogopgeleide Nederlandse vrouwen. Daarom komen er zoveel vrouwen uit het buitenland hier naar toe zoals Polen, Rusland en dergelijke. En die Nederlandse vrouwen proberen dan hun leegte op te vullen met het nemen van een kind. Ze kennen zichzelf niet eens en zijn ontzettend zelfzuchtig. dat kind wordt opgevoed door een vrouw en wordt een watje in de maatschappij. Moeders zijn vaak zo overbezorgd.

    -Het wordt tijd dat men eens gaat denken aan het belang van het kind. Je zadelt het kind op met het feit dat je zonodig een kind moet hebben. Een kind is een kostbaar geschenk en daar kan je niet mee omgaan of het een ding is. Ik ben tegen spermadonoren.

    -Jammer dat de mensen die negatief reageren m.b.t een spermadonor er zelf ook zo weinig van af weten. Hoe kan je een oordeel vellen over een onderwerp waar je absoluut niks van weet. Ik heb een prachtig mooie dochter, die later gewoon haar donor kan ontmoeten en die alles krijgt wat haar hartje begeert. En het klopt, ik ben een onafhankelijke vrouw, goede baan, eigen huis en nog niet de juiste partner tegengekomen.

    Is er iets mis met deze praktijk? Moet een kind alleen maar gemaakt kunnen worden in de context van een gezin bestaand uit een man en een vrouw?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Die zelfingenomen, veeleisende hoogopgeleide nederlandse vrouwen zijn zeer eenzaam. En dan zoeken ze naar een jong iemand die hun goed kan neuken. Ik heb laatst een vrouw ontmoet, 32, alleen, maar ze heeft wel een leidinggevende positie en 2 kinderen. We hebben echt een goed gesprek gehad en de beste sex van mijn leven meegemaamt. Ze explodeerde gewoon. Geen een vrouw kan een lange tijd zonder een man en dan normaal blijven. Als ze het eenmaal proberen, dan willen ze die stoten weer ontvangen, die penis weer voelen. Een dildo doet zijn werk, maar niet voldoende.

  3. #3
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The_Rock View Post
    Die zelfingenomen, veeleisende hoogopgeleide nederlandse vrouwen zijn zeer eenzaam. En dan zoeken ze naar een jong iemand die hun goed kan neuken. Ik heb laatst een vrouw ontmoet, 32, alleen, maar ze heeft wel een leidinggevende positie en 2 kinderen. We hebben echt een goed gesprek gehad en de beste sex van mijn leven meegemaamt. Ze explodeerde gewoon.

    Geen een vrouw kan een lange tijd zonder een man en dan normaal blijven. Als ze het eenmaal proberen, dan willen ze die stoten weer ontvangen, die penis weer voelen. Een dildo doet zijn werk, maar niet voldoende.
    Ok, bedankt voor dit antwoord, je snapt dat het eerste gedeelte overbodig was en dat je had kunnen volstaan met het tweede.

  4. #4
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Een geile verhaal vertel je aan je mede-alpha-mannen. Zo ben ik, dat doe ik, succes met je topic.

  5. #5
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    overbelast? tis goed dat ik meer van het "thuis bankieren" ben dan

  6. #6
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The_Rock View Post
    Een geile verhaal vertel je aan je mede-alpha-mannen. Zo ben ik, dat doe ik, succes met je topic.
    Je zegt dat die vrouw van 32 van een jonge gozer houdt. Betekent dat dat jij niet ouder bent dan midden in de twintig? Ik zie geen andere reden om te suggereren dat een vrouw van 32 oud is.

  7. #7
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Wie gaat er trouwens van de forummembers naar de spermabank voor donatie en/of inseminatie
    Be a Warrior, not a Worrier

  8. #8
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Hmm hoeveel levert het op... Je klinkt als een ervaringsdeskundige, die ervaring bespeur ik op de een of andere manier, dus vertel op.

  9. #9
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kmr View Post
    Je zegt dat die vrouw van 32 van een jonge gozer houdt. Betekent dat dat jij niet ouder bent dan midden in de twintig? Ik zie geen andere reden om te suggereren dat een vrouw van 32 oud is.
    Maatje , ik mag je wel maatje noemen he. Ik heb nooit gezegd dat iemand van 32 oud is, maar vergeleken met iemand van 22 jaar, is een vrouw van 32 jaar ook niet een jong iemand. Laten we het houden op: Ervaren leeftijd op zoek naar jong vlees die 2/3 uur stijf kan blijven zonder problemen.

    De aandacht die je mij geeft, in jouw prachtige topic, vind ik wel verassend. Zal ik haar omschrijven? want volgens mij wil je meer horen. Ze had echt een prachtige figuur, en haar kledingstyle was echt top. Ze was niet onzeker zoals de meiden tussen 18 en 23 jaar, zij wist wat haar plus en minpunten waren/zijn. Zo'n vrouw die ook je zaad slikt, en alleen meer wilt. En als je haar vertelt dat er nog een stukje op haar bovenlip lag, gaf ze je een lachje, om vervolgens met haar vinger het op te pakken en op een sexy manier in haar mond te stoppen. Ze voelde waarschijnlijk hoe mijn zaad haar borsten meer push gaf om te groeien, en dat op haar leeftijd. Ja kmr, de glans in haar ogen is mij nogsteeds bijgebleven, en al deze beelden, die ik weer terugzie, kan ik jou en je topic voor bedanken.

  10. #10
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The_Rock View Post
    Maatje , ik mag je wel maatje noemen he. Ik heb nooit gezegd dat iemand van 32 oud is, maar vergeleken met iemand van 22 jaar, is een vrouw van 32 jaar ook niet een jong iemand. Laten we het houden op: Ervaren leeftijd op zoek naar jong vlees die 2/3 uur stijf kan blijven zonder problemen.


    De aandacht die je mij geeft, in jouw prachtige topic, vind ik wel verassend. Zal ik haar omschrijven? want volgens mij wil je meer horen. Ze had echt een prachtige figuur, en haar kledingstyle was echt top. Ze was niet onzeker zoals de meiden tussen 18 en 23 jaar, zij wist wat haar plus en minpunten waren/zijn. Zo'n vrouw die ook je zaad slikt, en alleen meer wilt. En als je haar vertelt dat er nog een stukje op haar bovenlip lag, gaf ze je een lachje, om vervolgens met haar vinger het op te pakken en op een sexy manier in haar mond te stoppen. Ze voelde waarschijnlijk hoe mijn zaad haar borsten meer push gaf om te groeien, en dat op haar leeftijd. Ja kmr, de glans in haar ogen is mij nogsteeds bijgebleven, en al deze beelden, die ik weer terugzie, kan ik jou en je topic voor bedanken.
    Ach, je reactie gaat over zaad, dus het heeft tenminste nog enige raakvlakken met de topic.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •