MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 25 of 83
  1. #1
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default Hari weer terug in de K1?

    Bloodstain Lane post net op z'n FB dat Hari weer in de K1 zit. Heeft iemand wat gehoord?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Kan het me niet voorstellen...maar BSL is wat Badr betreft wel goed op de hoogte. Hebben onderling contact.

  3. #3
    Join Date
    May 2011
    Location
    Osaka
    Posts
    353
    vCash
    126000

    Default

    Ja en de tegenstander is Jean Claude van Damme! Sort of a wild rumor, but when K-1 comes to Los Angeles later this year, Jean-Claude Van Damme may actually compete at the event. Yeah, I know. I'll believe it when I see it.

    http://middleeasy.com/index.php?opti...age&Itemid=106
    Bonjasky,Spong,Buakaw,Hoost,Aerts

  4. #4
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    131
    vCash
    126000

    Default

    Dit klopt niet helemaal.

    Gerucht is namelijk dat K-1 inderdaad JCVD probeert te strikken voor een gevecht te draaien in hun L.A. show, maar dit tegen Kamsing en niet tegen Badr uiteraard

  5. #5
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Quote Originally Posted by K1power View Post
    Dit klopt niet helemaal.

    Gerucht is namelijk dat K-1 inderdaad JCVD probeert te strikken voor een gevecht te draaien in hun L.A. show, maar dit tegen Kamsing en niet tegen Badr uiteraard
    Het zou van de zotte zijn, als JCVD tegen Hari moest. Met alle respect van dien. JCVD houd het nog geen ronde vol.

  6. #6
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    131
    vCash
    126000

    Default

    Buiten dat JCVD 30 jaar geen wedstrijd meer heeft gedraaid (en nooit op K-1 regels) en 50 is, zitten de heren niet eens in dezelfde gewichtsklasse. Natuurlijk zal dat nooit gebeuren, denk ook niet dat een van hun daaraan zou meedoen.

  7. #7
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    KNOK
    Posts
    238
    vCash
    126000

    Default

    Hahaha Badr Hari vs JCVD Stel je voor JCVD ftw met een low middel high kick combo gevolgd door een dansje
    It ain't about how hard you hit - It's about how hard you can get hit and keep moving forward

  8. #8
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    Het zou de derde keer zijn dat JCVD ergens zou vechten en het niet door gaat.
    =

  9. #9
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by ZakKa! View Post
    Het zou de derde keer zijn dat JCVD ergens zou vechten en het niet door gaat.
    hahaha daar heb je gelijk in!
    Be a Warrior, not a Worrier

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Dat Badr terugkomt heb ik ook gehoord. JCVD laat die aub in films spelen dat wil niemand toch zien

  11. #11
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Tja dan eerst wel een farewell partij bij het boksen
    Be a Warrior, not a Worrier

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    JCVD zou em dik pakken. daarom lijkt het niet zo'n best plan, badr zijn rentree te verpesten

  13. #13
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    hij kan het toch naast elkaar doen, komt er tenminste geld binnen.

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Ik hoorde uit de wandelgangen dat bij het boksen toch telkens de benen weer meededen. Een automatisme wat er maar niet uit wilde gaan. Zelfs werd er met elastieken getraind aan zijn benen.

    maar het kan ook gewoon zijn dat de K1 heel veel geld heeft geboden of een combinatie.

  15. #15
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    42
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Ik hoorde uit de wandelgangen dat bij het boksen toch telkens de benen weer meededen. Een automatisme wat er maar niet uit wilde gaan. Zelfs werd er met elastieken getraind aan zijn benen.

    maar het kan ook gewoon zijn dat de K1 heel veel geld heeft geboden of een combinatie.
    vreemd, want de laatste jaren viel me juist vooral op bij badr dat hij zo weinig van zijn benen gebruik maakte juist in zijn partijen.

  16. #16
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    1.013
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Ik hoorde uit de wandelgangen dat bij het boksen toch telkens de benen weer meededen. Een automatisme wat er maar niet uit wilde gaan. Zelfs werd er met elastieken getraind aan zijn benen.

    maar het kan ook gewoon zijn dat de K1 heel veel geld heeft geboden of een combinatie.
    We hebben Badr bij de openbare training wel rondjes op de pads zien boksen. Geen moment last van het feit dat ie wilde trappen of knieeen? Of heb je het over sparren......... Dan nog kan ik t me niet voorstellen.
    Plus als het wél zo is, hij is net een paar maanden weg dus zal wel tijd nodig hebben of iets. Lijkt me niet dat ze dit zomaar laten voor wat het is.
    Maar als je meer nieuws uit de wandelgangen hoort, keep us posted Micha! ;-)
    Fightsport Matchmaking



    Fightsport Matchmaking is sponsored by Cusley Boxing gear Home

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by calmarofan View Post
    vreemd, want de laatste jaren viel me juist vooral op bij badr dat hij zo weinig van zijn benen gebruik maakte juist in zijn partijen.
    ik ben er iig blij om zie hem liever kickboksen dan een jarenlange weg naar de wereldtitel boksen

  18. #18
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Den Haag
    Posts
    74
    vCash
    126000

    Default

    Hahaha was het niet JCVD vs Tong Po? Even zonder dollen, Badr Hari is nog nooit de winnaar geweest vd GP toch?
    Ik vindt dat niet passend dan, hij is en blijft de beste k1 vechter na Ernesto Hoost.
    BJJ, Judo, Muay Thai & Teakwondo

  19. #19
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    420
    vCash
    126000

    Default

    Ik verwacht wel dat ie sowieso terug komt wanneer hij merkt dat hij het niet maken kan in het boksen.

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Van mij mag hij gewoon lekker blijven boksen! Dat is precies wat NL nodig heeft; een goede zwaargewicht in het boksen. In K1 hebben we genoeg landgenoten rondlopen en het is natuurlijk laf om na een paar maanden alweer een rentree te maken... Dan nemen mensen hem toch niet meer serieus?

  21. #21
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    www.blackjackets.nl
    Posts
    4.297
    vCash
    126000

  22. #22
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    ik ben er iig blij om zie hem liever kickboksen dan een jarenlange weg naar de wereldtitel boksen
    x2
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  23. #23
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    580
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Ik hoorde uit de wandelgangen dat bij het boksen toch telkens de benen weer meededen. Een automatisme wat er maar niet uit wilde gaan. Zelfs werd er met elastieken getraind aan zijn benen.

    maar het kan ook gewoon zijn dat de K1 heel veel geld heeft geboden of een combinatie.
    LOL

    Had het graag gezien!!!! Eerst een paar petsen krijgen dan een keiharde lowkick geven en dan denken Shit was niet de bedoeling.

    Arme man heeft misschien een maand niet kunnen trainen.
    Lijkt me toch moeilijk als je gewend bent je benen te gebruiken en ineens mag het niet meer.

    En eerlijk gezegd kan je er wel op reken dat de K1 met een gigantisch bod komt.

  24. #24
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    127
    vCash
    126000

    Default



    filmpje van badr.. ff vraag op 1 minuut 57 seconde zie je zijn trainer die kerel een tik verkope weet iemand hier toevallig iets over? kan er niks over vinden op me grote vriend google..

  25. #25
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default Badr Hari terug naar K-1

    Geen geruchten, maar keihard waar....

    Voor de haters, jammer joh


    Voor de liefhebbers, dit is het betere werk

    Bloodstainline confirms Badr back to K-1

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •