MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 27
  1. #1
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    www.fight.nl
    Posts
    237
    vCash
    126000

    Default Daniel Ghita krijgt een nieuwe tegenstander voor IT’S SHOWTIME 56

    Brian Douwes vervangt Sebastien van Thielen op 12 mei in Kortrijk op ‘Siam Gym Belgium presents IT'S SHOWTIME 56’. De reden is dat Sebastien van Thielen het opeens een geweldig idee vond om meer geld te gaan vragen voor zijn partij tegen Daniel Ghita. Voor alle duidelijkheid: er was allang een prijs overeengekomen. Wij wensen Sebastien van Thielen succes in zijn verdere carrière. Brian Douwes mag nu proberen zijn stijgende lijn voort te zetten tegen de huidige IT’S SHOWTIME-wereldkampioen Daniel Ghita. Brian versloeg onlangs op indrukwekkende wijze Dzevad Poturak.

    Op dit evenement zal ook de veelbesproken wereldtitelstrijd in de klasse tot 85kg plaatsvinden tussen de huidige IT’S SHOWTIME-kampioen Sahak ‘Hak’ Parparyan en de Amerikaan Andrew Tate.

    Voor tickets & info: www.fight.nl

    http://www.youtube.com/watch?v=0Lj1hPhMHhU
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Brian Douwes is een waardige vervanger. Hij gaat het niet makkelijk krijgen.

  3. #3
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Uitgeest
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    Ghita KO'ed brian in de 1e ronde.
    Favorieten: Nick Diaz - Chad Griggs - Gokhan Saki - Daniel Ghita


  4. #4
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    ook een leuke partij!
    Be a Warrior, not a Worrier

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind het aleen maar een betere partij geworden.

    Lekkere rondemiss trouwens. Niets mis mee!

  6. #6
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    met alle respect maar juist om deze reden vind ik showtime echt tegen vallen. Een titel gevecht tussen daniel ghita en brian douwes...

    hoeveel % kans is er dat brian dit wint? zo steld die titel in mijn ogen net zo veel voor als de wereld kampioenschaps titels van de verschillende bonden die we in NL hebben.

    daniel vs spong, manhoef, gerges is toch een veel betere optie?
    Home mtk-gym.nl


  7. #7
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    42
    vCash
    126000

    Default

    ik heb altijd het gevoel dat Ghita minder voluit gaat tegen een mindere tegenstander. als er een grote naam staat te wachten dan heb ik het gevoel dat die altijd een flink stuk beter is en daarom zie ik brian nog wel een kans maken.

    van thielen misschien een contract getekend voor TA/GG?

  8. #8
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    www.fight.nl
    Posts
    237
    vCash
    126000

    Default

    Sadix, Ghita vs Douwes is niet voor de titel.

  9. #9
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    131
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    daniel vs spong, manhoef, gerges is toch een veel betere optie?
    Dat weet ik zo net nog niet. Manhoef heeft 6 van zijn laatste 7 partijen verloren. Weliswaar niet van pannenkoeken, maar toch. Die 7e was een no contest.

    Gerges is in januari nog gruwelijk KO gegaan tegen Ghita en ik vraag me af of Spong wel zin heeft om nu al tegen Ghita te staan, al helemaal niet op zo'n short notice en 1 maand voordat ie tegen Aerts moet. Brian Douwes is een solide vechter met een aardige record, gezien de korte termijn had het veel slechter gekund. Je vraagt hoeveel % kans hij tegen Ghita maakt, maar kun jij op Schilt en Badr na überhaupt wel iemand noemen die tegen de huidige Ghita veel kans maakt?

    EDIT: Lees net dat het niet eens voor de titel is, dus dan maakt het zowiezo wat minder uit.

  10. #10
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    42
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by K1power View Post
    Dat weet ik zo net nog niet. Manhoef heeft 6 van zijn laatste 7 partijen verloren. Weliswaar niet van pannenkoeken, maar toch. Die 7e was een no contest.

    Gerges is in januari nog gruwelijk KO gegaan tegen Ghita en ik vraag me af of Spong wel zin heeft om nu al tegen Ghita te staan, al helemaal niet op zo'n short notice en 1 maand voordat ie tegen Aerts moet. Brian Douwes is een solide vechter met een aardige record, gezien de korte termijn had het veel slechter gekund. Je vraagt hoeveel % kans hij tegen Ghita maakt, maar kun jij op Schilt en Badr na überhaupt wel iemand noemen die tegen de huidige Ghita veel kans maakt?

    EDIT: Lees net dat het niet eens voor de titel is, dus dan maakt het zowiezo wat minder uit.
    Saki? alhoewel ik Ghita overigens wel iets beter vind

  11. #11
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    dan nog zou ik ismael lond, anderson silva, die Sadik ben nog iets, en zo zijn er nog een paar gasten met alle respect naar brian toe, die het in mijn ogen beter van af zullen brengen.
    Home mtk-gym.nl


  12. #12
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    131
    vCash
    126000

    Default

    Saki maakt wel een kans ja, al kan ik me niet voorstellen dat een partij tussen hun er hetzelfde zou uitzien als hun eerste partij in 2010. Ghita is nu veel meer een killer en ik denk niet dat Saki na die KO tegen Badr zin heeft om weer potentieel KO te gaan in zijn eerste daaropvolgende partij. Ik meen ook ergens gehoord te hebben dat Saki recent een rematch met Ghita geweigerd zou hebben en als dat klopt kan ik hem daar geen ongelijk in geven. Laat hem maar eerst terug wat zelfvertrouwen opbouwen tegen wat mindere namen.

  13. #13
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    42
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by K1power View Post
    Saki maakt wel een kans ja, al kan ik me niet voorstellen dat een partij tussen hun er hetzelfde zou uitzien als hun eerste partij in 2010. Ghita is nu veel meer een killer en ik denk niet dat Saki na die KO tegen Badr zin heeft om weer potentieel KO te gaan in zijn eerste daaropvolgende partij. Ik meen ook ergens gehoord te hebben dat Saki recent een rematch met Ghita geweigerd zou hebben en als dat klopt kan ik hem daar geen ongelijk in geven. Laat hem maar eerst terug wat zelfvertrouwen opbouwen tegen wat mindere namen.
    dan moet die hetzelfde traject nu gaan lopen als zimmervrouw, daar wordt nu ook van gezegdt dat hij wereldtop is terwijl hij alleen slechts een rits nobody's KO heeft gemept en paar leuke jonge talenten

  14. #14
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    131
    vCash
    126000

    Default

    Saki heeft wat mij betreft een hogere staat van dienst als Zimmerman die het tegen relevante toppers tot nog toe vrijwel altijd heeft laten afweten. Ik denk en vind niet dat Saki eerst 10 Roemeense boeren KO hoeft te slaan om terug op gang te komen, maar geef hem een partij of 2-3 tegen middenmoters en hij heeft weer wat 'momentum' om tegen een top 10 vechter te staan.

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    dan nog zou ik ismael lond, anderson silva, die Sadik ben nog iets, en zo zijn er nog een paar gasten met alle respect naar brian toe, die het in mijn ogen beter van af zullen brengen.
    Misschien wel, al denk ik dat het niet erg veel zal uitmaken. En je bedoelt Jamal Ben Sadik? Het talent dat met zowel Sem als ook Badr vergeleken wordt door 'velen' met zn handvol profpartijen? Die heeft nog niet eens het recht om tegen iemand van Ghita's formaat te staan en zou daarnaast compleet worden afgeslacht. Ik denk ook niet dat de vechters die jij noemt zin hebben om (op korte termijn) tegen Ghita te staan. Los daarvan vecht Silva binnenkort in K-1 (net als Ghita overigens) en meen ik dat Ismael Londt getekend heeft bij Glory.
    Last edited by K1power; 18-04-2012 at 13:18.

  15. #15
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Zal wel goed zijn voor Brain als die wint van Ghita,alleen zie dat niet zo snel gebeuren die Ghita is momenteel heel goed bezig, ik denk dat hij 1 van de beste zwaargewichten is in de k1 nu.

  16. #16
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    131
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat Ghita vs Badr momenteel de grootste partij in het kickboksen is.

  17. #17
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    dat duurt niet langer dan 1 ronde

  18. #18
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by K1power View Post
    Ik denk dat Ghita vs Badr momenteel de grootste partij in het kickboksen is.
    die gaat komen.

  19. #19
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    131
    vCash
    126000

    Default

    Dat geloof ik ook, maar ik denk eerder in de fase K-1 Final 8 dan als 'tussendoortje'.

  20. #20
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by de Stiep View Post
    Brian Douwes is een waardige vervanger. Hij gaat het niet makkelijk krijgen.
    Meen je dat nou de Stiep, of was het sarcastisch bedoeld?

  21. #21
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    Meen je dat nou de Stiep, of was het sarcastisch bedoeld?
    Ik meen het inderdaad echt. Ben van sarcasme ontbloot. Het "hij de 1e ronde KO" kan. Kan andersom ook, maar die kans is statistisch geringer. Ik ben het met R.D.N. eens dat Ghita een van de beste K-1 vechter op dit moment is, maar vlak aub Brian niet uit, ergo denk dat het een best leuke pot zal worden.

  22. #22
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by calmarofan View Post
    dan moet die hetzelfde traject nu gaan lopen als zimmervrouw, daar wordt nu ook van gezegdt dat hij wereldtop is terwijl hij alleen slechts een rits nobody's KO heeft gemept en paar leuke jonge talenten
    Waarom dit nou weer? Door dit soort reacties post ik slechts heel sporadisch. Ik ben niet iemand wiens mening zwaar weegt daar ik slechts een recreant ben, maar veel vechters en andere mensen die werken in de vechtsport mijden fora als mixfight door gasten als jij. Zg. nobodies die door Errol KO zijn geslagen > anonieme hater op het 'net.

  23. #23
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    OT Ben ik de enige die liever Brian Douwes ziet vs Ghita dan die Belg. Ik ben niet zo gecharmeerd van die Belg.

  24. #24
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    War Ghita!

    Iets mindere partij, maar ik vind dit & vorig jaar qua matchmaking in NL sowieso wat minder.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  25. #25
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by LeeMurray View Post
    Waarom dit nou weer? Door dit soort reacties post ik slechts heel sporadisch. Ik ben niet iemand wiens mening zwaar weegt daar ik slechts een recreant ben, maar veel vechters en andere mensen die werken in de vechtsport mijden fora als mixfight door gasten als jij. Zg. nobodies die door Errol KO zijn geslagen > anonieme hater op het 'net.
    x2
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •