MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 4 of 4

Thread: antibiotica

  1. #1
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    31
    vCash
    126000

    Default antibiotica

    Hallo,

    Ik had een week geleden een soort uitslag op mijn gezicht en moest daar antibiotica voor nemen...
    Hierdoor voel ik me suf en slecht dus kon niet sporten ...
    Maar nu vroeg ik me af ,, of je na je antibioticakuur direct terug mag beginnen met sporten? Of is het zo dat ik nog een week moet wachten ofzoiets?

    Alvast bedankt
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    May 2010
    Posts
    20
    vCash
    126000

    Default

    Antibiotica doodt je infectie maar ook je weerstand.
    Verstandig zou zijn om een probiotica kuurtje te nemen ( http://www.online-drogist.nu/search/...FU8f3godNTW7bw dit helpt om je darmflora waar een groot deel van je weerstamd geregeld wordt weer op peil te brengen.
    Verder kun je wat impulstraining doen, dwz zin om op te drukken>doen. zin om hard te lopen>doen. een hele les volgen zal deze week niet gaan maar bij normaal eet-rustpatroon ben je volgende week wel weer de oude.
    Maar antibiotica is een lichaamssloper houdt daar rekening mee als je het voorgeschreven krijgt.
    Voor meer info kun je altijd zelf googelen natuurlijk

  3. #3
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    31
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by SJN View Post
    Antibiotica doodt je infectie maar ook je weerstand.
    Verstandig zou zijn om een probiotica kuurtje te nemen ( http://www.online-drogist.nu/search/...FU8f3godNTW7bw dit helpt om je darmflora waar een groot deel van je weerstamd geregeld wordt weer op peil te brengen.
    Verder kun je wat impulstraining doen, dwz zin om op te drukken>doen. zin om hard te lopen>doen. een hele les volgen zal deze week niet gaan maar bij normaal eet-rustpatroon ben je volgende week wel weer de oude.
    Maar antibiotica is een lichaamssloper houdt daar rekening mee als je het voorgeschreven krijgt.
    Voor meer info kun je altijd zelf googelen natuurlijk
    Ah oké thanx man

  4. #4
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Je kan gelijk weer trainen hoor, je gaat wel kapot de eerste paar keer maar ja das even doorbijten

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •