MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 67
  1. #26
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Op Twitter wordt er gesuggereerd dat Zuffa en Overeem hebben besloten om de licentie-aanvraag in te trekken. Het risico voor een schorsing van een jaar zou te groot zijn. Dan gaat de Cain-gevecht dus ook niet door. Bij een hernieuwde aanvraag later in het jaar zou men sterker staan. Wordt vervolgd
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Groningen
    Posts
    764
    vCash
    126000

    Default

    Heb echt helemaal niks met Frank Mir. Werd praktisch al geKO'ed door Big Nog. Ik denk dat met de stootkracht, snelheid en techniek van JDS dit weer eens een van de vele KO verliespartijen van Mir zal worden.

  3. #28
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by SpelPlan View Post
    Wellicht is er wel wat handjeklap gedaan met de NSAC zodat iedereen met minimaal gezichtsverlies kan weglopen en de commerciele belangen behartigd blijven.
    Licentieaanvraag intrekken (anders gaan er toch mensen gezichtsverlies lijden).

    Geen 'luchtje' aan het titelgevecht voor de UFC, Overeem kan binnenkort alsnog voor de titel vechten, en de NSAC hoeft niet met de billen bloot over eventuele fouten bij de test.

  4. #29
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    696
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Licentieaanvraag intrekken (anders gaan er toch mensen gezichtsverlies lijden).

    Geen 'luchtje' aan het titelgevecht voor de UFC, Overeem kan binnenkort alsnog voor de titel vechten, en de NSAC hoeft niet met de billen bloot over eventuele fouten bij de test.
    Maar Overeem zal wel meer random tests krijgen in de toekomst lijkt me, dus hoe gaat hij dat dan aanpakken? (als hij al relatief snel weer mag vechten)

  5. #30
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Quote Originally Posted by deco'o View Post
    Maar Overeem zal wel meer random tests krijgen in de toekomst lijkt me, dus hoe gaat hij dat dan aanpakken? (als hij al relatief snel weer mag vechten)
    Ik denk wat minder paardenbiefstuk eten en wat meer boterhammen met pindakaas...
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  6. #31
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    En terecht, UFC zou al zijn credits verliezen wanneer het gevecht met Overeem doorging.

  7. #32
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    234
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Shikoku View Post
    Heb echt helemaal niks met Frank Mir. Werd praktisch al geKO'ed door Big Nog. Ik denk dat met de stootkracht, snelheid en techniek van JDS dit weer eens een van de vele KO verliespartijen van Mir zal worden.
    Ik weet wel zeker dat Mir ko was tijdens zijn partij met big nog.
    hij heeft echt mazzel gehad dat de scheids het niet zag.

  8. #33
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    Quote Originally Posted by boudstyle View Post
    Ik weet wel zeker dat Mir ko was tijdens zijn partij met big nog.
    hij heeft echt mazzel gehad dat de scheids het niet zag.
    Hij was beetje out maar niet KO... met een super sub als gevolg, vind MIR de enige werkelijke optie

  9. #34
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Zou wel mooi zijn als Mir het gevecht naar de grond kan brengen, dan kunnen we Junior ook eens in een BJJ match zien...
    Ben erg benieuwd hoe hij het daar doet, aangezien hij een black belt heeft...
    Tot nu toe eigenlijk alleen zijn (fantastische) bokswerk gezien...

    Denk uiteindelijk wel dat het voor Mir een uitermate vervelende avond gaat worden...
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  10. #35
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    JDS is nog een brown belt. Maar hij gaat Mir keihard KO-en...

  11. #36
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    nelson moet toch tegen valesquez nu


    op de vot dermit

  12. #37
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MB667 View Post
    nelson moet toch tegen valesquez nu
    bron?

    ziet er sober uit voor AO
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  13. #38
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Quote Originally Posted by Brainthief View Post
    JDS is nog een brown belt. Maar hij gaat Mir keihard KO-en...
    Oh brown belt, dan zat ik ernaast...

    Maar idd door KO te gaan is waarschijnlijk de enige manier waarop Mir het gevecht naar de grond gaat brengen ;-)
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  14. #39
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Kunnen ze niet nog een paar dagen wachten voordat ze zo'n beslissing maken?

  15. #40
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Dana White Explains Decision to Remove Alistair Overeem From UFC 146

    UFC president Dana White cited scheduling pressure and a lack of confidence in Alistair Overeem's ability to gain licensure from the Nevada state athletic commission in an upcoming hearing as the main causes for pulling the Dutch heavyweight from a proposed UFC 146 championship fight pairing with Junior dos Santos.

    White said he had not spoken to Overeem or anyone from his team before making the decision to replace him with Frank Mir.

    "Anybody who knows anything about the pay-per-view business knows we're way past the deadline," he said. "We've got to run with it, and I wasn't feeling too optimistic."
    White said the UFC 146 lineup will be shuffled with "a bunch of guys" being switched around.

    Obviously, right now, Cain Velasquez is opponent-less after Mir was removed from his matchup. Victorious UFC 145 heavyweight Travis Browne threw his name into the hat, saying "I'm ready," when asked if he would take a bout on short notice.

    As far as Overeem goes, he'll still face NSAC on Tuesday and try to explain why he had a testosterone-to-epitestosterone ratio of 14:1 during a recent test, far above the allowed 6:1 limit.
    White said he had no new information about Overeem's defense, but with mounting pressure to finalize a fight, as well as a personal feeling that Overeem's licensing request would be denied, the decision was made to scrap the fight.

    Should he fail to gain a license, Overeem could face a tenuous future in the UFC, as White said there was "no way in hell" the UFC would schedule him in another state or country for whatever period of time NSAC asks him to wait before re-applying. He also wouldn't rule out cutting the former Strikeforce champ.

    "We'll see what happens," he said. "I don't know."

    White said Mir and Fabricio Werdum were his top two choices to replace him, and since Mir was already training to fight on the same night, he was the easy pick. But that didn't make taking the blow of losing a highly anticipated main event any easier for him.

    "I'm still angry," he said. "I'm not angry with the commission. The commission's doing their job. That's what they do. I sat down in a room with Alistair and he said, 'they can test me all they want. I'm the most tested athlete in all of sports.'"

    White let his words trail off, but his disappointment was obvious. Later, he said the UFC would consider working with the World Anti-Doping Agency to institute some sort of random drug testing program, the first time he has opened the door a crack to the possibility.
    Be a Warrior, not a Worrier

  16. #41
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    , 'they can test me all they want. I'm the most tested athlete in all of sports.'"

    niet langer in contact met de realiteit. Echt zo zonde dit.

  17. #42
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Ach, of JDS nou wint van AO of van Mir, het maakt me niks uit.

  18. #43
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    dit is een signaal naar AO dat zelfs als hij disndag met een goed verhaal komt hij toch geen title shot krijgt. Ik denk vanwege Dan's hoofdpijn. Die onderhandelingen met GG om hem te krijgen waren ook niet in een weekje afgerond zeg maar.... en nu dit.
    Krijg jij een stuiver voor iedere keer dat je het woord " GG " laat vallen?
    Als het zo is ben je in ieder geval een rijk man.

  19. #44
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Krijg jij een stuiver voor iedere keer dat je het woord " GG " laat vallen?
    Als het zo is ben je in ieder geval een rijk man.
    ttt

  20. #45
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    ttt
    Je gaat ervan stotteren.

  21. #46
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    GG .....

  22. #47

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    verdomme, had mmaplanet.nl dit nieuws nou als eerst? mixfight is echt achteruit gegaan....ik overweeg serieus een overstap
    Het is toch geen wedstrijdje? Maar je bent bij ons ook welkom, hoor!

  23. #48
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Nou. Enigste interessante partij is dus definitief van de kaart. Gelukkig is er dit jaar volop kickboksen.

  24. #49
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  25. #50
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Alistair bedank nog he

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •