beste MF broeders Ik heb vandaag een schokkende ontdekking gedaan. Mijn held van vroeger mijn grote voorbeeld die ene die alles en iedereen aankon. eigenwijs stoer gevaarlijk typische kenmerken deden mijn jongens hart sneller kloppen. Ik wilde ook ik wilde er ook een! Ik wilde mijn vrienden af troeven met mijn held. ik heb er zelfs over gedroomd. Samen trokken wij de wereld in als twee stoere mannen. Onverslaanbaar. Nee we hadden niemand nodig. BRO'S before HO's nee beter nog we hadden geen meisjes nodig ik had een echte kameraad! Een vriend door dik in dun die me ten alle tijden steunt en respecteert. dat was mijn droom en ik was bereid om daar voor te leven. Ik werd ouder en verstandiger ik had wat seksuele interactie met het vrouwelijke geslacht en draaide bij. Nee ik wil hier niet voor leven. Maar de droom is altijd gebleven. Nu kom ik er godverdomme achter dat mijn held mijn droom PIKACHU een wijf is een gewone stomme kuthoer!!!! Met dr vieze blije kutkop! Mijn leven stelt niets meer voor! aanschouw mijn pijn en mijn verdriet