MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 8 of 50 FirstFirst ... 45678910111218 ... LastLast
Results 176 to 200 of 1244
  1. #176
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    3-1 voor Dredd 3D Ronald
    Hahaha... smaken verschillen hé
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  2. #177
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    vooral dat stukje met die 3 miniguns was erg lekkah
    Hahah, ja voor wat je nog miniguns noemt. Weet je nog wie hem "Painless" noemde..
    Helaas keek ik Total Recall in de bios en Dredd thuis.

    Flight zet ik net af. Heerlijk om Denzel te zien spelen. Ik vind hem echt in de top 10 zitten.

    Ik had Tai Chi Hero een kans gegeven maar ze praten zo snel Chinees dat de Engelse subs te snel voorbij zijn.

  3. #178
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Het verbaasd me dat er mensen zijn die Dredd een goeie film vonden.. Ik vond 'm echt extreem slecht.

  4. #179
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Het verbaasd me dat er mensen zijn die Dredd een goeie film vonden.. Ik vond 'm echt extreem slecht.
    Het hangt er denk ik een beetje vanaf met welke instelling je hem gaat kijken. Ik heb hem in 3D gezien en verwachte een lekker wegkijkertje waar je niet teveel over na hoefde te denken met lekker wat actie erin. Dat heb ik ook gekregen. En die 3D effecten waren mooi wanneer ze die drug genomen hadden. Voor het goede verhaal hoefde je het natuurlijk niet te doen.

  5. #180
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Silat View Post
    Hahah, ja voor wat je nog miniguns noemt. Weet je nog wie hem "Painless" noemde..
    hahah Predator.....its time to let old painless out of the bag....wat een klassieker

  6. #181
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    lol, You must spread some Reputation around before giving it to Leventdepevent again.

    Goedzo Levent!

  7. #182
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    ik ga beginnen aan The Hobbit...ben benieuwd

  8. #183
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Levent....wakker worden
    "If you have to stop and think, it's too late"

  9. #184
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Het verbaasd me dat er mensen zijn die Dredd een goeie film vonden.. Ik vond 'm echt extreem slecht.
    Sta er een beetje hetzelfde in als Turboknecht. De eerste Dredd was ook geen toppertje. Stallone is nooit echt een goede acteur geweest, dus daar moest de film het toen ook al niet van hebben. Toch keek die wel lekker weg. Dredd 3D is een soort the Raid Redemption van de toekomst. Verhaal is kont, maar hij is vermakelijk. Geen idee wie Dredd is, maar boeit het? Er word lekker in geknald en die slow motion effects vond ik wel erg strak.

  10. #185
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    Levent....wakker worden
    hahah inderdaad dit weekend maar een 2e poging wagen

  11. #186
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Ik vind de trailer van Dredd 3d wel leuk
    Be a Warrior, not a Worrier

  12. #187
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Sta er een beetje hetzelfde in als Turboknecht. De eerste Dredd was ook geen toppertje. Stallone is nooit echt een goede acteur geweest, dus daar moest de film het toen ook al niet van hebben. Toch keek die wel lekker weg. Dredd 3D is een soort the Raid Redemption van de toekomst. Verhaal is kont, maar hij is vermakelijk. Geen idee wie Dredd is, maar boeit het? Er word lekker in geknald en die slow motion effects vond ik wel erg strak.
    Ik vond de eerste Dredd ook geen goeie film. kon me niet echt boeien. Ik irriteerde me bij de nieuwe ook meteen aan de "Batmanstem" die die gozer heeft in de film. En toen het "What do you make out of this Rookie" gebeuren vond ik n beetje lachwekkend. De hele film is gewoon niet mijn ding,wat ik jammer vind,want het verhaal opzich kan zich wel verlenen aan een onwijs goeie film,Judge,Jury and executioner al once.. Wel een vet idee voor een film,in dit geval helaas de plank mis geslagen naar mijn idee..

    Gister de Hobbit eve gekeken. Vette film! Absoluut een topper! Heb het boek gelezen,dus ik merkte wel dat er stukjes in zaten die niet in het boek voor kwamen,maar evengoed een topfilmpie!

    Trouwens,de eerste film eindigt niet echt ver voor het einde van het boek,weet iemand hoe het mogelijk is dat ze er nog 2 films uit weten te slepen? Lijkt me gezien de verhaallijn erg lastig

  13. #188
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Trouwens,de eerste film eindigt niet echt ver voor het einde van het boek,weet iemand hoe het mogelijk is dat ze er nog 2 films uit weten te slepen? Lijkt me gezien de verhaallijn erg lastig
    Dat zal inderdaad nog aardig knap gaan worden. LOTR had aardig wat meer pagina's voor drie films. The Hobbit heeft dat zeker niet, terwijl daar ook twee vervolgen op gaan komen.

  14. #189
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Wat is zelf trouwens enorm dik vind is de overname van Lucas Film door Disney voor een behoorlijk bedrag. Dit betekent in ieder geval dat er over een jaar of wat nieuwe Star Wars films gaan komen. Uiteindelijk kan zodoende elke generatie naar een nieuwe trilogie van films gaan kijken met paps

  15. #190
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb net even gegoogled,maar van wat ik begrijp speelt het 3de deel zich voornamelijk af tussen The Hobbit en LOTR. Geschreven naar aanleiding van gevonden notities / stukken van Tolkien zelf. Dus ben wel erg nieuwsgierig.

  16. #191
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Wat is zelf trouwens enorm dik vind is de overname van Lucas Film door Disney voor een behoorlijk bedrag. Dit betekent in ieder geval dat er over een jaar of wat nieuwe Star Wars films gaan komen. Uiteindelijk kan zodoende elke generatie naar een nieuwe trilogie van films gaan kijken met paps
    Ja,zeker vet. Wat wel jammer is,is dat de originele schrijvers zich inmiddels bijna allemaal hebben terug getrokken. Inmiddels wel weer een goeie schrijver voor terug gehaald,maar word dat hetzelfde?? I hope so,maar ik ben bang van niet.

    Er is trouwens al wel heeeeel veel kritiek vanuit de hoek van de fans op de nieuwe Star Wars film.

  17. #192
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Ja,zeker vet. Wat wel jammer is,is dat de originele schrijvers zich inmiddels bijna allemaal hebben terug getrokken. Inmiddels wel weer een goeie schrijver voor terug gehaald,maar word dat hetzelfde?? I hope so,maar ik ben bang van niet.

    Er is trouwens al wel heeeeel veel kritiek vanuit de hoek van de fans op de nieuwe Star Wars film.
    Tja, het is ook nooit goed Eerst was er kritiek op Lucas Film om elke keer weer met remakes te komen, die al met al een minuut of wat langer duurden dan de originele delen en nu weer gezeur over mogelijk nieuwe delen. Zeg op mijn beurt: laat die delen maar komen. The Phantom Manace werd ook niet echt enthousiast ontvangen destijds.

  18. #193
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Tja, het is ook nooit goed Eerst was er kritiek op Lucas Film om elke keer weer met remakes te komen, die al met al een minuut of wat langer duurden dan de originele delen en nu weer gezeur over mogelijk nieuwe delen. Zeg op mijn beurt: laat die delen maar komen. The Phantom Manace werd ook niet echt enthousiast ontvangen destijds.
    Volledig mee eens. Ik heb me met deel 1,2,en 3 ook prima vermaakt. Zo zit ik stiekum ook nogsteeds op een deel 4 van (Ja,ik weet het. Dat kan niet,en zou zonde zijn enz. enz. Maar toch) Back 2 the Future. Epische films!

    Een vervolg op The Goonies zou ik ook niet vervelend vinden trouwens.

  19. #194
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Als ze er maar geen Jar Jar's in gaan stoppen vind ik het best.

  20. #195
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    The Hobbit vond ik niet veel aan, in tegenstelling tot Lord of the rings. Ik vond 'm te langdradig, te "alles-gaat-nog-net-op-het-nippertje-goed" en de humor vond ik niet grappig. Het haalde me zelfs uit de film, voor zover ik daar al in zat. De special effects vond ik wel weer prachtig en was wat de film maakte (alhoewel zelfs daar wel wat op aan te merken viel).

    Zijn er trouwens ook mensen die films scoren op IMDB? Ik scoor sinds kort ook en het is best wel handig. Op basis van je scores krijg je ook aanbevelingen van andere films. Leuk
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  21. #196
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald View Post
    The Hobbit vond ik niet veel aan, in tegenstelling tot Lord of the rings. Ik vond 'm te langdradig, te "alles-gaat-nog-net-op-het-nippertje-goed" en de humor vond ik niet grappig. Het haalde me zelfs uit de film, voor zover ik daar al in zat. De special effects vond ik wel weer prachtig en was wat de film maakte (alhoewel zelfs daar wel wat op aan te merken viel).

    Zijn er trouwens ook mensen die films scoren op IMDB? Ik scoor sinds kort ook en het is best wel handig. Op basis van je scores krijg je ook aanbevelingen van andere films. Leuk
    Klopt! Ik zit net als Mixfight bijna dagelijks op IMDB. Top site!

  22. #197
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    IMDB
    vroeger waren de recensies van de Veronica gids mijn graal,
    maar daar maken ze er een zooitje van tegenwoordig
    IMDB is DE site
    "If you have to stop and think, it's too late"

  23. #198
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    IMDB is een wereldsite...het eerste wat ik doe als ik een film gekeken heb is kijken wie er in mee speelde en in welke films ze nog meer gespeeld hebben voorheen. Plus natuurlijk altijd even de nieuwste film trailers bekijken.

  24. #199
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    IMDB heeft trouwens ook een superhandige app. Gewoon 's werelds meest complete filmdatabase altijd bij de hand. Dat is één van die apps die er echt niet meer afgaat bij mij
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  25. #200
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald View Post
    IMDB heeft trouwens ook een superhandige app. Gewoon 's werelds meest complete filmdatabase altijd bij de hand. Dat is één van die apps die er echt niet meer afgaat bij mij
    ik zet hem dr net op...thanks voor de tip

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •