MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 9 of 50 FirstFirst ... 567891011121319 ... LastLast
Results 201 to 225 of 1244
  1. #201
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    ik zet hem dr net op...thanks voor de tip
    Nu pas Levent? vaak zie je tijdens films bekende koppen en dan kan je snel ff checken op imdb. idd een van de betere apps.

    Vannacht "A lonely place to die" gekeken. Begint iets te flauw naar mijn mening, maar de trailer die ik Ziggo zag was helemaal correct! Spannende film.

    The Hobbit: slaap verwekkend idd.. Niet afgekeken.

    Zero Dark thirty, kon me ook niet echt blijven boeien omdat uiteindelijk niemand de waarheid verteld over wat er gebeurd is. Colombia Picutres valt ook onder "systeem" net als NGC.

    Ik zie net binnen komen: Django uncahained!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #202
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald View Post
    IMDB heeft trouwens ook een superhandige app. Gewoon 's werelds meest complete filmdatabase altijd bij de hand. Dat is één van die apps die er echt niet meer afgaat bij mij
    Mee eens! Staat standaard op me Iphone.

  3. #203
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Silat View Post
    Nu pas Levent? vaak zie je tijdens films bekende koppen en dan kan je snel ff checken op imdb. idd een van de betere apps.

    Vannacht "A lonely place to die" gekeken. Begint iets te flauw naar mijn mening, maar de trailer die ik Ziggo zag was helemaal correct! Spannende film.

    The Hobbit: slaap verwekkend idd.. Niet afgekeken.

    Zero Dark thirty, kon me ook niet echt blijven boeien omdat uiteindelijk niemand de waarheid verteld over wat er gebeurd is. Colombia Picutres valt ook onder "systeem" net als NGC.

    Ik zie net binnen komen: Django uncahained!
    toevallig A lonely place to die ben ik gisteravond ook aan begonnen (ben gebleven bij het stukje dat ze van de rots afvalt....die man was er a vanaf gevallen ), kijk hem vanavond even af
    Django unchained met NL subs? kon hem alleen nog zonder subs vinden

  4. #204
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Ik kreeg echt een blok in mijn maag toen hij zo viel. De film heeft geen special effects en voelt heel "real"

    Django U. is nog geen subs voor, althans geen NL.

    Zero Dark Thirty kon ik ook niks van vinden, lastig kijken vind ik met al die chips krakend tussen mijn oren ;-)

  5. #205
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    tip Headhunters gisteren gekeken Noorse film erg goed.

  6. #206
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Silat View Post
    Ik kreeg echt een blok in mijn maag toen hij zo viel. De film heeft geen special effects en voelt heel "real"

    Django U. is nog geen subs voor, althans geen NL.

    Zero Dark Thirty kon ik ook niks van vinden, lastig kijken vind ik met al die chips krakend tussen mijn oren ;-)
    Zero dark thirty gevonden met NL subs.........ik gooi hem dr nu in!

  7. #207
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Silat View Post
    Nu pas Levent? vaak zie je tijdens films bekende koppen en dan kan je snel ff checken op imdb. idd een van de betere apps.

    Vannacht "A lonely place to die" gekeken. Begint iets te flauw naar mijn mening, maar de trailer die ik Ziggo zag was helemaal correct! Spannende film.

    The Hobbit: slaap verwekkend idd.. Niet afgekeken.

    Zero Dark thirty, kon me ook niet echt blijven boeien omdat uiteindelijk niemand de waarheid verteld over wat er gebeurd is. Colombia Picutres valt ook onder "systeem" net als NGC.

    Ik zie net binnen komen: Django uncahained!
    Thanks voor de tips Silat. Headhunters en Django as we speak ook aan het binnenhalen. Het van laatstgenoemde echt hoge verwachtingen!

  8. #208
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Zojuist Looper bekeken, erg mooie film
    Be a Warrior, not a Worrier

  9. #209
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    Zero dark thirty gevonden met NL subs.........ik gooi hem dr nu in!
    deze kon mij juist wel boeien, zoektocht naar bin laden.......of het echt zo gebeurt is ja wie zal t zeggen

  10. #210
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    deze kon mij juist wel boeien, zoektocht naar bin laden.......of het echt zo gebeurt is ja wie zal t zeggen
    Al hebben ze met het hele team mariniers in z'n kapot geschoten schedel gescheten, je komt er nooit achter.

  11. #211
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Al hebben ze met het hele team mariniers in z'n kapot geschoten schedel gescheten, je komt er nooit achter.
    precies daar komen we nooit achter, de film laat ook maar 1 kant van het verhaal zien. maar ik denk wel dat deze zondag wegloopt met een oscar

  12. #212
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Cloud Atlas is een beetje wazig. Het is sowieso geen slechte film maar gewoon veel onduidelijk en je wacht op opheldering maar die krijg je niet echt.

  13. #213
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    precies daar komen we nooit achter, de film laat ook maar 1 kant van het verhaal zien. maar ik denk wel dat deze zondag wegloopt met een oscar
    Ik zal hem eens downloaden, ben benieuwd.

  14. #214
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    snabba cash 2 gedownload.....ik hoop dat ie net zo goed is als deel 1

  15. #215
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default



    Deze film Berserk is ook heel vet, zijn 3 delen van en is een remake. Als je anime niet erg vindt moet je het kijken.

  16. #216
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Tykill man, goede input
    WREED!!!!

    vond deze
    "If you have to stop and think, it's too late"

  17. #217
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Jou trailer is veel vetter. Ik had de eerste de beste gekozen :P

    Anime heeft niet zo'n heel groot publiek maar tegenwoordig kunnen ze zo vet maken en ik ben weer helemaal hooked.

    Laat maar horen wat je er van vindt als je het gezien hebt Deel 3 is geloof ik nog niet uit maar komt deze winter nog uit dacht ik.

  18. #218
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Hij staat op de download
    "If you have to stop and think, it's too late"

  19. #219
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Snabba Cash 2 (Easy money 2) erg goed en rechtstreeks vervolg van het eerste deel, heb nou al zin in deel 3.....wat maken ze in scandinavie toch elke keer weer goeie films zeg

  20. #220
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    potverdomme LEvent, jij kijkt meer films, dan dat mogelijk is op een dag van 24 uur
    "If you have to stop and think, it's too late"

  21. #221
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Als je Pusher 1,2 en 3 nog niet kent moet je die kijken is een Deense actie film

    http://www.youtube.com/watch?v=ytUdpLqmUfA

    http://www.youtube.com/watch?v=mAmtnI2KGRU

    http://www.youtube.com/watch?v=qCdkG3pcG14

  22. #222
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    potverdomme LEvent, jij kijkt meer films, dan dat mogelijk is op een dag van 24 uur
    ik kijk bijna nooit gewoon iets op tv, dus elke avond een filmpje dr in.....tsja dat is een andere hobby van me

  23. #223
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Kijken jullie veel films met als bron bijv. R5? Films als Django Unchained en Zero Dark zijn namelijk alleen nog maar in mindere kwaliteit te krijgen. Zelf wacht ik altijd even totdat de 1080-versie beschikbaar is. Geeft toch weer net iets meer kijkplezier. En voor de films die ik écht graag wil zien ga ik altijd nog gewoon naar de bios. Ook simpelweg vanwege de beleving op het grote doek.

    En wie van jullie heeft er al een 3D tv? Bevalt dat? Ben er best wel benieuwd naar.
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  24. #224
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    die 1080 wordt niet herkend door mijn ps3
    dus daar baal ik wel van
    maar ik heb ook niet zo'n enorm goede tv,
    dus mwah..het moet maar

    idd een echt goede film zie ik het liefst in de bios
    "If you have to stop and think, it's too late"

  25. #225
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald View Post
    Kijken jullie veel films met als bron bijv. R5? Films als Django Unchained en Zero Dark zijn namelijk alleen nog maar in mindere kwaliteit te krijgen. Zelf wacht ik altijd even totdat de 1080-versie beschikbaar is. Geeft toch weer net iets meer kijkplezier. En voor de films die ik écht graag wil zien ga ik altijd nog gewoon naar de bios. Ook simpelweg vanwege de beleving op het grote doek.

    En wie van jullie heeft er al een 3D tv? Bevalt dat? Ben er best wel benieuwd naar.
    meestal download ik divx bestanden en daarna stream ik het naar de tv via de madiaplayer......de bron is volgens mij wel vaak R5.
    Ja ik heb 2 3d tv's. beneden een Sony en boven een Samsung....ik moet zeggen dat het mij wel bevalt, het is niet zo dat ik hele avonden met de bril op zit maar regelmatig komen er leuke dingen voorbij. Olympische spelen op BBC in 3D was erg gaaf,wimbledon ook. Plus Sony en Samsung hebben allebei een eigen 3D app/kanaal waar ze vanalles opzetten bv game/film trailers en muziek clips enz enz.
    Verder heb ik wat 3D blu-rays en gamen we weleens in 3D.
    Maar de volgende vernieuwing komt er al weer aan zag ik....ultra hd (4K) tv's

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •