MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 8 FirstFirst 12345678 LastLast
Results 76 to 100 of 200
  1. #76
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    UFC 151 Canceled After Dan Henderson Injury

    An injury to Dan Henderson has forced an unprecedented cancellation of a major UFC event.

    UFC president Dana White announced on Thursday that because Henderson, who was set to challenge Jon Jones for the UFC light heavyweight championship at UFC 151 on Sept. 1 in Las Vegas, suffered a partially torn MCL, the event would be canceled.

    Jones will instead fight former champion Lyoto Machida on Sept. 22 in Toronto.

    During the teleconference, White said that Chael Sonnen was offered the bout with Jones and accepted, but Jones refused to take the bout, forcing the cancellation.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Be a Warrior, not a Worrier

  2. #77
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Greg Jackson is aan de lijn met Jon Jones.
    Daarna zal Greg zich toelichten aan Mauro Ranallo.

  3. #78
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    548
    vCash
    126000

    Default

    Wow die zag ik niet aan komen....

    En die afzegging niet maar ook het weigeren van een gevecht tegen sonnen niet. Waarom zou die dat doen? Alleen omdat hij hem niet contender waardig vind?

  4. #79
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by TheCarnage View Post
    Wow die zag ik niet aan komen....

    En die afzegging niet maar ook het weigeren van een gevecht tegen sonnen niet. Waarom zou die dat doen? Alleen omdat hij hem niet contender waardig vind?
    De officiele reden is waarschijnlijk dat hij zich niet heeft voorbereid voor Chael zijn stijl.
    Greg zal zo meer info geven.

  5. #80
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    Greg jackson had tegen hem gezegt dat hij maar 8 dagen had, en Jones bestudeerd blijkbaar zijn tegenstanders de tyfus, en dat kon niet genoeg in 8 dagen (terwijl sonnen helemaal niet vecht fit was, jones wel).

  6. #81
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Interessant punt van Dana:
    Jon heeft geen haast, qua geld. Maar de andere vechters op de card wel. Voor hun is het ook kut.

  7. #82
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    548
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by XanaduNL View Post
    De officiele reden is waarschijnlijk dat hij zich niet heeft voorbereid voor Chael zijn stijl.
    Greg zal zo meer info geven.
    Ok keep us posted ben benieuwd!

    Maar begrijp ik nu goed dat de hele card niet door gaat?

  8. #83
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    The UFC president clearly placed the blame on the fight cancellation on the champion.

    "Chael Sonnen accepted the fight with Jon Jones last night," White said. "At 8 or 9 last night the one thing I never thought would happen in a million years happen. Jon Jones said, I won't fight Chael Sonnen on eight days notice. That has never happened either."

    White said that the company has not yet figured out what will happen to the remainder of the fights scheduled for the card. Fans who purchased tickets for the event will be able to get refunds at the point of purchase.

    While a planned March event in Montreal was canceled, this marks the first time a UFC event will be canceled with a full card announced. White acknowledged the company doesn't know how much of a hit it will take for the cancellation.

    "It’s major, major deal," said White. "We lose [expletive] of money, money that’s already been spent. We’re eight days out. We’ve spent [expletive] of money on this fight. How long, how far it goes and how bad it hurts. I don’t know because it’s the first time we’ve done it."
    Last edited by Kemal; 23-08-2012 at 19:56.
    Be a Warrior, not a Worrier

  9. #84
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Dana: I don't give a shit what Greg Jackson thinks. He should never be interviewed by anyone again except for a psychiatrist.

    Geweldig. Ik had popcorn moeten regelen.

  10. #85
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Das wel errug klote zeg!
    Had Hendo graag zien knallen, gaf hem zelfs een aardige kans...
    Triest ook dat JJ het gevecht met Chael geweigerd heeft...
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  11. #86
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    548
    vCash
    126000

    Default

    Klote dit... Hopelijk is de klap niet al te groot voor de ufc

  12. #87
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    960
    vCash
    70000

    Default

    Hier het linkje naar het interview van Dana, hij gaat he-le-maal los, vooral Greg Jackson wordt met de vloer gelijk gemaakt, en bij Bones Jones zal ie voorlopig ook niet op de koffie komen denk ik :P

    Wel klote btw, keek erg uit naar deze pot, nu lijkt het erop dat het Machida gaat worden bij het volgende event.

    http://mmajunkie.com/misc/radio.mma
    “The tyranny of a prince in an oligarchy is not so dangerous to the public welfare as the apathy of a citizen in a democracy”
    -Charles de Montesquieu

  13. #88
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind het toch nog leuk om naar te luisteren, zo'n Dana White die totaal over de zeik is

  14. #89
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Charlie Brenneman ‏@SpaniardMMA @jonnybones u can send my check to PO box 198. EH NJ. Rent is due the first, so preferably by then. Thanks. @ufc
    Retweeted by UFC

    UFC retweet het ook gewoon.

  15. #90
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Wat zou ik pissig zijn als ik Jake Ellenberger/ Jay Hieron was. Man o man, train je je de tering in, pas je je aan. En die Jones komt niet opdagen omdat hij geen zin heeft.

  16. #91
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Overigens blijft UFC 152 gewoon 152 heten. 151 wordt daadwerkelijk overgeslagen.
    Zal wel te maken hebben met alle contracten en promo materiaal.

  17. #92
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    het is te hopen dat die knieband er niet te ernstig aan toe is, anders wordt het denk ik heel moeilijk om weer in vorm te komen voor iemand van 41

  18. #93
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    belachelijk om dan maar de hele boel af te blazen trouwens

  19. #94
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Zou dit hele debacle nou ook nog gevolgen gaan hebben voor JJ of vecht ie de volgende keer weer gewoon of er niks gebeurd is?
    Leuk dat je een populaire vechter bent en zo, maar in principe werk je gewoon voor een bedrijf en moet je doen wat goed is voor het bedrijf toch?

    Mijn baas zou het niet pikken als is zeg dat ik een klus niet ga doen iig...
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  20. #95
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Als Machida Jones KO slaat 22 september gaat het dak eraf om 6 s'nachts.

  21. #96
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    belachelijk om dan maar de hele boel af te blazen trouwens
    Ze kunnen moeilijk Ellenberger vs Hieron als PPV gaat promoten. Op Fuel of FX zetten kan ook niet ivm tv contracten.

  22. #97
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    belachelijk om dan maar de hele boel af te blazen trouwens
    Juist niet.
    Het zzou belachelijk zijn om van fans te verwachten dat de rest van de card de moeite nog waard is.
    90%+ van die fans wil gewoon zijn geld terug.

  23. #98
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    marivi weidman ‏@marivs1718 Chael's not the only one who stepped up to fight jones. I think I need to get my husband's head examined #UFC151

    Ik moest lachen.

  24. #99
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default


    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  25. #100
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    696
    vCash
    126000

    Default

    dacht eerst dat dit een grap was, damn wel vies voor de andere vechters

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •