MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 8 of 8 FirstFirst ... 45678
Results 176 to 200 of 200
  1. #176
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    174
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GnP View Post
    een kampioen vecht (als ie in conditie is en niet geblesseerd is) tegen anyone at anytime, punt.
    zal ie vast druk hebben als ie tegen elke uitdager moest xD
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #177
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    65
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by yy View Post
    zal ie vast druk hebben als ie tegen elke uitdager moest xD
    of juist niet, het is een kwalijke zaak van jones maar zijn echte uitdagers en niet de MW vechters durfden ook al niet. zo druk heeft die het dus niet want zijn uitdagers durven niet eens. gelukkig voor de vechters op de rest van de card zijn zij allemaal al gebooked voor een event die een dezer weken zal komen. zo wordt die FX card wel heel leuk met browne vs bigfoot,ellenberger,phill davis. zeker wel even kijken

  3. #178
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    't Gooi, NL
    Posts
    200
    vCash
    126000

    Default

    Train hard, fight easy.

  4. #179
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by GnP View Post
    een kampioen vecht (als ie in conditie is en niet geblesseerd is) tegen anyone at anytime, punt.
    Anyone ben ik het mee eens, anytime is natuurlijk de grootste bullshit... Daarmee zeg je feitelijk dat voorbereiden op een tegenstander onzin is en dat is het natuurlijk niet...

  5. #180
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Anyone ben ik het mee eens, anytime is natuurlijk de grootste bullshit... Daarmee zeg je feitelijk dat voorbereiden op een tegenstander onzin is en dat is het natuurlijk niet...
    Op zich heb je hier wel gelijk in, maar op deze manier wordt er wel een beetje een tactisch spelletje van gemaakt...
    Gewoon knallen met die handel! Je bent de bink of je bent het niet...
    Het gaat uiteindelijk om een gevecht en degene met de beste skills zal winnen... Anytime!
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  6. #181
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    548
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind dat als je gewoon een vol trainingskamp hebt gehad het gewoon schandalig dat hij weigerd. Hij had dan wel een andere tegenstander, maar om daarom te gaan weigeren daar kan ik echt niet bij. Dat is echt iets van deze tijd, helemaal doorslaan in dat game plan gebeuren, vooral bij Greg Jackson daar.

    Hij is fit hij is niet geblesseerd, hij heeft zich notabene voorbereid op een worstelaar (Henderson) de aanpassingen zouden minimaal zijn en dan weigeren om tegen een gast te vechten die zijn LHW debut maakt, kom op... Wees dan ook de champ...

  7. #182
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    174
    vCash
    126000

    Default

    mensen meten hier met 2 maten
    bij een andere vechter wordt er eerst gezegd; laat hem maar die en die verslaan voordat hij tegen de champ mag.
    maar hier wordt gelijk eentje die van paar loss komt, die mag dan wel gelijk tegen jones?
    moet hij dan ook niet eerst een beetje naam maken en credit opbouwen zodat die legit tegen de champ mag?
    bij boksen is dat toch ook zo?

    moet jones dan tegen elke gast vechten als die uitgedaagd wordt?

  8. #183
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    548
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by yy View Post
    mensen meten hier met 2 maten
    bij een andere vechter wordt er eerst gezegd; laat hem maar die en die verslaan voordat hij tegen de champ mag.
    maar hier wordt gelijk eentje die van paar loss komt, die mag dan wel gelijk tegen jones?
    moet hij dan ook niet eerst een beetje naam maken en credit opbouwen zodat die legit tegen de champ mag?
    bij boksen is dat toch ook zo?

    moet jones dan tegen elke gast vechten als die uitgedaagd wordt?
    Dit is geen kwestie van recht hebben op een title shot, want dat heeft Sonnen sowieso niet. Verder wilde niemand Henderson vervangen, Sonnen wilde wel en UFC laat hem dan vechten om het event te redden, niet omdat hij het verdient, maar omdat niemand anders wilde. En dan weigerd die Jones het gevecht.

    Weet je waar het mij om gaat, ik vind het mooi om te zien waar mijn/onze sport nu is. De ufc haat ze of hou van ze, ze hebben mma naar een hoog niveau getild, dit is een keiharde financiele tegenvaller. Die overleven ze wel, maar als alle vechters die mentaliteit hebben als Jones en er worden gevechten en events gecancelled. Gaat dat de sport en de UFC geen goed doen. Ik wil als fan dat de UFC blijft groeien en financieel gezond blijft om gewoon veel vette gevechten zien.

    Niet dat de UFC straks ook al financieel kapot gaat zoals K-1, of als Pride... maar goed dat zijn weer andere verhalen.

  9. #184
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    Even een gekke gedachte maar waarom denkt de UFC niet aan een compleet nieuwe partij (bijv. Sonnen tegen Belfort). Dan hebben beide vechters evenveel voobedreidingstijd. ( stiekem weet ik het antwoord al maar ben benieuwd wat jullie vinden)
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  10. #185
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by TheCarnage View Post
    Dit is geen kwestie van recht hebben op een title shot, want dat heeft Sonnen sowieso niet. Verder wilde niemand Henderson vervangen, Sonnen wilde wel en UFC laat hem dan vechten om het event te redden, niet omdat hij het verdient, maar omdat niemand anders wilde. En dan weigerd die Jones het gevecht.

    Weet je waar het mij om gaat, ik vind het mooi om te zien waar mijn/onze sport nu is. De ufc haat ze of hou van ze, ze hebben mma naar een hoog niveau getild, dit is een keiharde financiele tegenvaller. Die overleven ze wel, maar als alle vechters die mentaliteit hebben als Jones en er worden gevechten en events gecancelled. Gaat dat de sport en de UFC geen goed doen. Ik wil als fan dat de UFC blijft groeien en financieel gezond blijft om gewoon veel vette gevechten zien.

    Niet dat de UFC straks ook al financieel kapot gaat zoals K-1, of als Pride... maar goed dat zijn weer andere verhalen.
    Het is toch aan de UFC en niet aan de vechter om een voldoende goede card te maken zodat er geen events worden gecancelled of ben ik nou gek??

    Wat nou als Henderson op de dag van het event geblesseerd was geraakt, maar ze hadden nog wel een tijger of een paar pitbulls achter de hand. Had hij daar dan maar tegen in de ring moeten gaan staan omdat hij nou eenmaal de champ is en geen financiele domper voor de UFC moet creeeren door het event te laten cancellen?

    Dana kijkt alleen maar door zijn eigen (financiele) bril...

  11. #186
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    134
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Het is toch aan de UFC en niet aan de vechter om een voldoende goede card te maken zodat er geen events worden gecancelled of ben ik nou gek??

    Wat nou als Henderson op de dag van het event geblesseerd was geraakt, maar ze hadden nog wel een tijger of een paar pitbulls achter de hand. Had hij daar dan maar tegen in de ring moeten gaan staan omdat hij nou eenmaal de champ is en geen financiele domper voor de UFC moet creeeren door het event te laten cancellen?

    Dana kijkt alleen maar door zijn eigen (financiele) bril...
    Weet je... Er wordt een beetje langs elkaar heen gesproken.

    John Jones is idd niet (alleen) schuldig aan het cancelen van het evenement. Hoewel ik de keuze snap, blijft het een UFC keuze (zowel de oorspronkelijke samenstelling van de card als het cancelen) waar zij zelf alle verantwoordelijkheid voor dienen te dragen. John Jones heeft idd ook het volste recht om een partij tegen Chael te weigeren. Namelijk: Een andere tegenstander dan Hendo en JJ en zijn team staan juist bekend om hun ultra specifeike voorbereiding afgestemd op een specifieke tegenstander. Rationeel dus een te begrijpen keuze van JJ. Helemaal gezien de financiele belangen.


    Echter, dat is rationeel. Gevoelsmatig begrijp ik dat het merendeel van de versportliefhebbers hier moeite mee hebben. JJ is de kampioen en was volledig afgetraind. Een overwachte partij tegen MW Chael was misschien niet iedeaal qua voorbereiding, maar hij had een zeer grote kans op winst. Nu begrijp ik de zakelijke benadering van JJ en (de naar mijn mening vreselijke) Greg Jackson, maar dat heeft vooral met $$ te maken en niet met vechtsportbeleving. Een Champ mag best meer uitstralen dat hij iedere redelijke uitdaging aangaat. JJ komt nu meer over als een calculerende businessman ipv een groot kampioen.

  12. #187
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Laat ik het nog duidelijker zeggen. Sonnen heeft jaren geen LHW gevecht gehad, 0 ranked wins, heeft zowat zijn laatste 2 gevechten op Middleweight verloren en in de laatste heeft hij zichzelf compleet voor schut gezet en werd geklapt binnen 2 rondes, en als hij niet zijn schattige Twitter war begon met Jones had Dana hem niet eens gevraagd voor een titleshot in Hendo's plaats.
    Dude, Heb jij de eerste ronde gezien tegen Silva ? Silva was kansloos tegen Sonnen en kwam goed weg met een lucky shot. Ik weet dat je een bloedhekel hebt aan Sonnen en denk dat als Silva in je bek piest dat je champagne drinkt maar je moet geen poep gaan praten.

    Ik denk dat Sonnen het Jones heel moeilijk zou kunnen maken.

  13. #188
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    344
    vCash
    64395

    Default



    Chael Sonnen is still taking shots at UFC star Jon Jones, but now he's doing it with a flier for his pizza joint in Oregon.

  14. #189
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    134
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by McClane View Post
    http://ll-media.tmz.com/2012/08/25/0...al-pizza-3.jpg

    Chael Sonnen is still taking shots at UFC star Jon Jones, but now he's doing it with a flier for his pizza joint in Oregon.
    Loaded with checken and full of cheese... Humor heeft hij wel :-)

  15. #190
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    je gaat imo niet tegen een gast vechten die uit een lagere klasse komt en daar al 2x van de champ heeft verloren, en je titel op het spel zetten. Dana White is een ontzettende idioot imo. hij nagelt zijn op 1 na meest dominante kampioen aan de schandpaal, en hetzelfde doet hij met de oprichter van zo'n beetje de meest succesvolle gym in mma.

    als ik zo reageerde als hij, kon je er vanuit gaan dat ik weer eens teveel gezopen had. Hij doet het nuchter en is nog directeur ook. zouden de bazen van FOX, ESPN etc al die tirades van DW niet zat zijn? want in feite is het een eigenwijze schreeuwlelijk...

  16. #191
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MRV View Post
    Loaded with checken and full of cheese... Humor heeft hij wel :-)
    haha dat zeker
    "delivery available, Avoid a DUI"

  17. #192
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by redjuh View Post
    je gaat imo niet tegen een gast vechten die uit een lagere klasse komt en daar al 2x van de champ heeft verloren, en je titel op het spel zetten. Dana White is een ontzettende idioot imo. hij nagelt zijn op 1 na meest dominante kampioen aan de schandpaal, en hetzelfde doet hij met de oprichter van zo'n beetje de meest succesvolle gym in mma.

    als ik zo reageerde als hij, kon je er vanuit gaan dat ik weer eens teveel gezopen had. Hij doet het nuchter en is nog directeur ook. zouden de bazen van FOX, ESPN etc al die tirades van DW niet zat zijn? want in feite is het een eigenwijze schreeuwlelijk...
    Dit. En daarnaast ook nog eens heel onprofessioneel....Vraag mij af of die Fertita's hem nou nooit zat zijn

  18. #193
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    even tussendoor... ik zeg niet dat Dana zijn vak niet verstaat. hij komt de laatste tijd nogal eens voor dilemma's te staan die events doen wankelen.

  19. #194
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Quote Originally Posted by McClane View Post
    http://ll-media.tmz.com/2012/08/25/0...al-pizza-3.jpg

    Chael Sonnen is still taking shots at UFC star Jon Jones, but now he's doing it with a flier for his pizza joint in Oregon.
    Goeie poster dit! Hahaha kapotlachen hierzo!
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  20. #195
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Dude, Heb jij de eerste ronde gezien tegen Silva ?Silva was kansloos tegen Sonnen en kwam goed weg met een lucky shot.
    Bedoel je die ronde waarin Sonnen alleen maar een takedown scoorde omdat Silva veel te wild begon te zwaaien? En vervolgens TOTAAL GEEN SCHADE aanbracht? En zelfs met een mount helemaal niks kon inbrengen? En zowaat geen enkel stoot kon landen? En geen enkel sub attempt? Die ronde waarin Silva zowat ging joggen naar zn hoek toen de bel ging? Ja, die heb ik wel gezien ja. Wat is je punt?


    Ik weet dat je een bloedhekel hebt aan Sonnen en denk dat als Silva in je bek piest dat je champagne drinkt maar je moet geen poep gaan praten.
    "lucky shot" hahaha jij bent erg grappig. Ik adviseer je om als elk andere Sonnen nuthugger smoesjes als 'short grabs' te gebruiken. Er was geen geluk in die 4 to 6 takedowns die Sonnen niet meer kon krijgen, en vervolgens een pak slaag staand kreeg voordat hij in paniek raakte en Silva als Matrix zijn spinning backfist liet missen en met een harde knie op zn lichaam kwam.

    Dus "dude", Sonnen zag er niet uit en is de laatste man op aarde die een titleshot tegen Jones verdient, wat voor omstandigheden dan ook.

    Dus ga je gedragen, "dude", voordat je van je pa's pc afgetrapt wordt.

  21. #196
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    148
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Dude, Heb jij de eerste ronde gezien tegen Silva ? Silva was kansloos tegen Sonnen en kwam goed weg met een lucky shot. Ik weet dat je een bloedhekel hebt aan Sonnen en denk dat als Silva in je bek piest dat je champagne drinkt maar je moet geen poep gaan praten.

    Ik denk dat Sonnen het Jones heel moeilijk zou kunnen maken.
    Sonnen heeft niets te brengen tegen JJ. Hij is 6-6 in the UFC!!!!
    Hij komt niet in eens de buurt van Suga, Rua, Machida of RAmpage ....laat staan JJ.
    Ik denk eerlijk gezegd dat hij nog verliest van Forrrest.
    En als jij denkt dat wat silva deed geluk was dan ken je Silva niet of wil je hem niet kennen.

  22. #197
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Bedankt voor jullie uitleg mannen. Het is me helemaal duidelijk.

    Ik dacht dat in de eerste partij Sonnen ook vet domineerde maar ik begrijp nu dat Silva lekker een tukje deed in de hoek en 10 seconden voor het einde besloot om maar eens mee te gaan doen.

    Super bedankt voor de uitleg. Ik zal Sonnen van mijn lijstje afstrepen. kan er niks van. Silva is de GOAT !!

  23. #198
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Van Sherdog and spot in my opinion:
    This is a matter of common sense.

    • The UFC organized an event.
    • Jones was completely prepared to fulfill his obligation.
    • His opponent was injured and decided to withhold that information until the last minute.
    • Stuck with almost no time to arrange another marquee fight, the UFC proposed a freak fight for Jones.
    • Jones politely declines.
    • The event is so weak, without Jones it cannot be shown, and is cancelled.
    • Dana gets on a podium and blames the whole thing on Jones.

    You have to hate Jones and try really hard to hold him responsible for this. What I find really surprising is how few people are blaming Dana and Hendo AT ALL.

    Dana truly is a master puppeteer.

  24. #199
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    720
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by 123trisweat View Post
    Even een gekke gedachte maar waarom denkt de UFC niet aan een compleet nieuwe partij (bijv. Sonnen tegen Belfort). Dan hebben beide vechters evenveel voobedreidingstijd. ( stiekem weet ik het antwoord al maar ben benieuwd wat jullie vinden)
    Als main event?

  25. #200
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Bedankt voor jullie uitleg mannen. Het is me helemaal duidelijk.

    Ik dacht dat in de eerste partij Sonnen ook vet domineerde maar ik begrijp nu dat Silva lekker een tukje deed in de hoek en 10 seconden voor het einde besloot om maar eens mee te gaan doen.

    Super bedankt voor de uitleg. Ik zal Sonnen van mijn lijstje afstrepen. kan er niks van. Silva is de GOAT !!
    Mooi dat je het eindelijk snapt.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •