MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 8 FirstFirst ... 2345678 LastLast
Results 126 to 150 of 200
  1. #126
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    jones laat hiermee zijn echte gezicht zien
    ik vind zijn onverslagen status in een keer een stuk minder waard
    (ik tel die party tegen matt hamil niet mee kijk hoe ze er bij lagen)
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #127
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    En ik maar denken dat DUI Driving Under Influence betekende...DUI=Ducking Under Influence.

  3. #128
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Quote Originally Posted by el bastardo View Post
    Pissed fan mode: ON

    Mooi om te horen dat Dhr. Jackson eindelijk eens door de stront getrokken wordt. Dana heeft gewoon zwaar gelijk. Jackson verneukt voor een groot deel de carriere van zijn pupil. Nice going! En kom niet met het gezeik van hij heeft maar een week... Chael heeft gewoon NIET getraind voor de pot en die neemt de partij. Zo hoort het. Was al geen fan van de persoon Jones, maar nu kan ie helemaal opzouten. Hoop dat Machida m keihard ko trapt.

    Pissed fan mode: OFF
    Tja, volgens mij accepteerde Bisping destijds ook een gevecht tegen Sonnen met maar een week notice.

    Toch vind ik het wel prima zo. Ik gun het Belfort veel meer dan een Sonnen, een middelmatige vechter die in deze gewichtsklasse zoiezo nog niets gepresteerd heeft. Dana is alleen maar pissed, omdat Sonnen gegarandeerd marketing = geld betekent.

  4. #129
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat Sonnen "sterker/beter" is dan Belfort. Maar goed, Belfort is beter dan niets.

  5. #130
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    31
    vCash
    126000

    Default

    Jon Jones heeft alle recht om van het gevecht af te zien, hij moet in de kooi staan en zet zijn naam, reputatie en gezondheid op het spel voor ons vermaak. Gary Goodridge was ook zo'n vechter die alles deed voor het publiek, nu zijn die man zijn hersenen puin en hij functioneert niet meer als een gezond mens. Wie praat er nu nog over good old Gary Goodridge? Precies niemand! Toen Brock kampioen was vond iedereen hem geweldig, toen hij werd vernederd door Cain sprak iedereen shit over hem en als Jon Jones zou verliezen zou hem het zelfde overkomen.

    Dana is alleen maar boos omdat het geld kost, niks meer en niks minder.
    Als ie een goede fightcard had zou dit evenement niet gecancelled hoeven worden, dit valt hem dus te verwijten. Hij schuift het nu in de schoenen van Jon Jones en iedereen geeft hem maar gelijk. Jones zijn strategie is om iemand uitvoerig te bestuderen, dat kan nu niet en je weet dus ook niet hoe zijn state of mind is als hij zich niet heeft kunnen voorbereiden.

    Voor de overige vechters is het echt sneu, maar de UFC is hun werkgever en niet Jon Jones en moeten ze het dus de UFC aanrekenen. Maar ja, als je genoeg herrie maakt en de schuld op anderen schuift zullen velen achter je aanhuppelen...
    Het leven is k*t, k*t op zn tijd is ook best lekker'.

  6. #131
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Alsof Jones zich daar nu zorgen over maakte. Hij heeft enorm veel talent, en nog minimaal 10 jaar voor de boeg.
    Het was low risk/high reward voor hem.

  7. #132
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    WTF is er aan de hand? ben ik in een coma beland en is het 1 april? ik heb geen flauw idee hoe men denkt dat een complete flapdrol als sonnen een kans had moeten krijgen. Het is een SCHANDE dat UFC uberhaupt met zo'n idee kwam. Belachelijk hoe vechters tegenwoordig een gevecht kunnen forceren door middel van een Twitter beef.

    Laat ik het nog duidelijker zeggen. Sonnen heeft jaren geen LHW gevecht gehad, 0 ranked wins, heeft zowat zijn laatste 2 gevechten op Middleweight verloren en in de laatste heeft hij zichzelf compleet voor schut gezet en werd geklapt binnen 2 rondes, en als hij niet zijn schattige Twitter war begon met Jones had Dana hem niet eens gevraagd voor een titleshot in Hendo's plaats.
    Nee het is niet "Jones screwed the fans and fighters" maar "UFC screwed the fans and fighters by coming up with a retarded idea to give Sonnen the titleshot".
    Helemaal mee eens. Echt ongelooflijk dat Sonnen überhaupt n titleshot krijgt!
    En nu is Jones opeens de badguy? Pff. Terecht dat ie weigert.

  8. #133
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Chane View Post
    Helemaal mee eens. Echt ongelooflijk dat Sonnen überhaupt n titleshot krijgt!
    En nu is Jones opeens de badguy? Pff. Terecht dat ie weigert.
    Sonnen was de enige die nog tegen Jones wilde vechten de rest wilde niet. De UFC verliest nu enorm veel geld en ik snap dat de andere vechters die op de kaart ook behoorlijk kwaad zijn. Het ging bij dit gevecht niet om het wel of niet verdienen van een titleshot. Dana heeft zelf toegegeven dat Sonnen absoluut geen titleshot verdiend. Het was gewoon redden wat er te redden viel.
    Last edited by The Company; 24-08-2012 at 12:42.

  9. #134
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    31
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Sonnen was de enige die nog tegen Jones wilde vechten de rest wilde niet. De UFC verliest nu enorm veel geld en ik snap dat de andere vechters die op de kaart ook behoorlijk kwaad zijn. Het ging bij dit gevecht niet om het wel of niet verdienen van een titleshot. Dana heeft zelf toegegeven dat Sonnen absoluut geen titleshot verdiend. Het was gewoon redden wat er te redden viel.

    Dana geeft dus toe dat ie de gezondheid van zijn vechter/personeel op het spel zet, zodat hij geld kan verdienen?
    In elk ander bedrijf waar de directeur zegt dat hij de gezondheid van zijn personeel op het spel zet in het kader van het bedrijfsbelang stond het personeel al voor zijn deur en stonden de vakbonden op hun achterste poten.
    Het leven is k*t, k*t op zn tijd is ook best lekker'.

  10. #135
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Wat lul je nou over gezondheid? Dat is wel het laatste waar Jones (of Sonnen) zich zorgen over maakt.
    Het is gewoon business.

  11. #136
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by ol4a View Post
    Dana geeft dus toe dat ie de gezondheid van zijn vechter/personeel op het spel zet, zodat hij geld kan verdienen?
    In elk ander bedrijf waar de directeur zegt dat hij de gezondheid van zijn personeel op het spel zet in het kader van het bedrijfsbelang stond het personeel al voor zijn deur en stonden de vakbonden op hun achterste poten.
    Hoe zet Dana hiermee de gezondheid van zijn vechters op het spel?

  12. #137
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    31
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by XanaduNL View Post
    Wat lul je nou over gezondheid? Dat is wel het laatste waar Jones (of Sonnen) zich zorgen over maakt.
    Het is gewoon business.
    Als je vecht heeft dat altijd te maken met gezondheid, kijk maar de partijen waar sommige vechters stonden te knokken tegen iemand die ver boven hun niveau was en schandalig pak slaag kregen. Sommige hebben er nog steeds last van, zie Gary Goodrige. Muhammad Ali vocht ook te lang door vanwege "business" en kijk hoe hij er nu bij loopt...

    Voor Dana is het business, niet voor een ieder die erbij betrokken is. Als jij dat anders wilt zien is dat jouw mening.
    Het leven is k*t, k*t op zn tijd is ook best lekker'.

  13. #138
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by ol4a View Post
    Als je vecht heeft dat altijd te maken met gezondheid, kijk maar de partijen waar sommige vechters stonden te knokken tegen iemand die ver boven hun niveau was en schandalig pak slaag kregen. Sommige hebben er nog steeds last van, zie Gary Goodrige. Muhammad Ali vocht ook te lang door vanwege "business" en kijk hoe hij er nu bij loopt...

    Voor Dana is het business, niet voor een ieder die erbij betrokken is. Als jij dat anders wilt zien is dat jouw mening.
    Wat doe jij op een vechtsportforum?

  14. #139
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    31
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Wat doe jij op een vechtsportforum?
    Laat maar zitten....
    Het leven is k*t, k*t op zn tijd is ook best lekker'.

  15. #140
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    WTF is er aan de hand? ben ik in een coma beland en is het 1 april? ik heb geen flauw idee hoe men denkt dat een complete flapdrol als sonnen een kans had moeten krijgen. Het is een SCHANDE dat UFC uberhaupt met zo'n idee kwam. Belachelijk hoe vechters tegenwoordig een gevecht kunnen forceren door middel van een Twitter beef.

    Laat ik het nog duidelijker zeggen. Sonnen heeft jaren geen LHW gevecht gehad, 0 ranked wins, heeft zowat zijn laatste 2 gevechten op Middleweight verloren en in de laatste heeft hij zichzelf compleet voor schut gezet en werd geklapt binnen 2 rondes, en als hij niet zijn schattige Twitter war begon met Jones had Dana hem niet eens gevraagd voor een titleshot in Hendo's plaats.
    Nee het is niet "Jones screwed the fans and fighters" maar "UFC screwed the fans and fighters by coming up with a retarded idea to give Sonnen the titleshot".
    Amen to that brother!

  16. #141
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Dudes (t15 en smike).....er zijn maar 2 mensen die aanboden te vechten. Sonnen en Weidman. Waarom is de UFC dan retarded om dit voor te stellen? Het was dit of annulering.

  17. #142
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    344
    vCash
    64395

    Default

    De kampioen laat zijn ware gezicht zien. Superlativen als de prime Tyson van zijn divisie in de MMA. Die gast duikt gewoon Sonnen, ook al verdient hij die titleshot niet. Een gegarandeerde payday met win bonus voor Jones. Afgedaan en hoop dat Machida deze keer Jones een paar tanden uit zijn muil trapt.

    ---

    LOL

    Now word is JonJones may not be allowed in to Canada because of his DUI #UFC
    Last edited by McClane; 24-08-2012 at 15:01.

  18. #143
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    988
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by XanaduNL View Post
    Dudes (t15 en smike).....er zijn maar 2 mensen die aanboden te vechten. Sonnen en Weidman. Waarom is de UFC dan retarded om dit voor te stellen? Het was dit of annulering.
    En Anderson Silva die wou vechten, niet tegen Jones, maar tegen iemands, maar hij was net te laat met zijn telefoontje naar Dana

  19. #144
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    41
    vCash
    126000

    Default

    vind dat je als champ elke uitdaging aan moet gaan ongeacht of die ander een titleshot verdient of niet sonnen is best een goede vechter hij heeft alleen zijn laatste van anderson verloren so what?

  20. #145
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by McClane View Post
    De kampioen laat zijn ware gezicht zien. Superlativen als de prime Tyson van zijn divisie in de MMA. Die gast duikt gewoon Sonnen, ook al verdient hij die titleshot niet. Een gegarandeerde payday met win bonus voor Jones. Afgedaan en hoop dat Machida deze keer Jones een paar tanden uit zijn muil trapt.

    ---

    LOL

    Ja wat een onzin dat z'n gameplan niet op Sonnen afgestemd was. Who cares? Sonnen was niet eens in shape. Jones heeft toch wel een beetje afgedaan hoor. Echt jammer.

    Machida wordt het trouwens sowieso niet, maar Belfort.

  21. #146
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Anderson silva had zich ook aangeboden.

  22. #147
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Ja ok, maar niet tegen Jones, en te laat.

  23. #148
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    897
    vCash
    126000

    Default

    Silva zou niet tegen bones vechten

  24. #149
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    897
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ol4a View Post
    Jon Jones heeft alle recht om van het gevecht af te zien, hij moet in de kooi staan en zet zijn naam, reputatie en gezondheid op het spel voor ons vermaak. Gary Goodridge was ook zo'n vechter die alles deed voor het publiek, nu zijn die man zijn hersenen puin en hij functioneert niet meer als een gezond mens. Wie praat er nu nog over good old Gary Goodridge? Precies niemand! Toen Brock kampioen was vond iedereen hem geweldig, toen hij werd vernederd door Cain sprak iedereen shit over hem en als Jon Jones zou verliezen zou hem het zelfde overkomen.

    Dana is alleen maar boos omdat het geld kost, niks meer en niks minder.
    Als ie een goede fightcard had zou dit evenement niet gecancelled hoeven worden, dit valt hem dus te verwijten. Hij schuift het nu in de schoenen van Jon Jones en iedereen geeft hem maar gelijk. Jones zijn strategie is om iemand uitvoerig te bestuderen, dat kan nu niet en je weet dus ook niet hoe zijn state of mind is als hij zich niet heeft kunnen voorbereiden.

    Voor de overige vechters is het echt sneu, maar de UFC is hun werkgever en niet Jon Jones en moeten ze het dus de UFC aanrekenen. Maar ja, als je genoeg herrie maakt en de schuld op anderen schuift zullen velen achter je aanhuppelen...

    precies
    ik baalde enorm gisteren
    en uiteraard nog steeds
    maar ik begrijp de keuze van Jones en respecteer deze dan ook
    teveel risico alleen om de UFC een favour te doen
    hoop dat hij snel
    weer knalt in de ring en alle critici de mond snoert met wederom een dominante overwinning

  25. #150
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by weks View Post
    precies
    ik baalde enorm gisteren
    en uiteraard nog steeds
    maar ik begrijp de keuze van Jones en respecteer deze dan ook
    teveel risico alleen om de UFC een favour te doen
    hoop dat hij snel
    weer knalt in de ring en alle critici de mond snoert met wederom een dominante overwinning

    Risico? Een niet voorbereide Sonnen op 205? Terwijl Jones zelf al helemaal een volledig camp achter de rug had? Die had hij echt wel kunnen pakken denk ik.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •