MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 35 of 35
  1. #26
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kmr View Post
    Doe toch niet zo triest met je zielige opmerking over mij niet serieus nemen.
    afraid it might happen huh

    Ik geef wederom een MENING.

    Als ik zeg dat ik die trap niet mooi vind omdat de vorm niet mooi is, dan zou je om me tegen te spreken een filmpje ofzo kunnen vinden waarin te zien is dat iemand die er kennis van heeft een trap voordoet zoals de trap in het filmpje gegeven is. Dat gaat overigens niet lukken.

    Je kunt ook zeggen dat voor jou mooi niet gelijkstaat aan een goede uitvoering maar dat ook efficientie onder die noemer valt als het gaat om een trap.

    Dan zou ik weer zeggen dat ik in dat geval snap dat iedereen dit mooi vindt. Overigens heb ik al aangegeven dat ik de trap effectief vond.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Mooi afgemaakt.

    Ik vraag me af wie dommer is; de troll of de getrollde. Gewoon geen aandacht geven, verdwijnen zij vanzelf ...

  3. #28
    Join Date
    Jun 2006
    Posts
    255
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kmr View Post
    Wat een idioten zijn jullie , zeg. Leuk dat hij vecht, maar dat wil niet zeggen dat we hem moeten aanbidden alsof hij de volgende Crocop is. De highkick was ontzettend lelijk, punt, de vorm was gewoon niet goed. Effectief was het wel.
    wat bedoel je met de vorm was niet goed??

  4. #29
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    4
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind hem ook niet mooi, maar hij zit lekker,ik snap wel wat KMR bedoelt met de vorm

  5. #30
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    ja me too, geen probleem toch.. trap zat er vreselijk goed op

    sommige mensen denken soms echt als nazi's maar beseffen het zelf niet
    en anderen vinden het nodig om soms nogal de grenzen op te zoeken met
    hun kritiek... bloedirritant soms... maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    moet ook kunnen .. toch


    @Harun: heel erg proficiat met de overwinning, ook aan de vechter
    topnotch
    respect

  6. #31
    Join Date
    May 2009
    Location
    Tilburg
    Posts
    373
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kmr View Post
    Omdat de vorm van de trap niet mooi was. Zoals een hayemaker geen mooie hoek is, zo is zijn trap geen mooie trap.
    Mooie trappen worden 99% van de tijd geblokeerd. Juist omdat de trap kwam op het moment dat zijn tegenstander op zijn " verkeerde been staat" was het zo effectief. Don't judge beauty only by technic, sometimes you should judge it by tactic


    Detail:" Kelvin gebruikt achtereen volgens de 1, 2combinatie. Vervolgens begint hij meteen met een rechtse hoge trap, waardoor de reflex van de tegenstander (die al is ingesteld op 1,2 ritme) niet meer op sherp staat, waardoor hij verrast wordt. Niet slecht toch? hihi

  7. #32
    Join Date
    May 2009
    Location
    Tilburg
    Posts
    373
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Surrender View Post
    Mooie trappen worden 99% van de tijd geblokeerd. Juist omdat de trap kwam op het moment dat zijn tegenstander op zijn " verkeerde been staat" was het zo effectief. Don't judge beauty only by technic, sometimes you should judge it by tactic


    Detail:" Kelvin gebruikt achtereen volgens de 1, 2combinatie. Vervolgens begint hij meteen met een rechtse hoge trap, waardoor de reflex van de tegenstander (die al is ingesteld op 1,2 ritme) niet meer op sherp staat, waardoor hij verrast wordt. Niet slecht toch? hihi
    ps. Het gaat niet om een vechter aanbidden, maar meer om een vechter waarderen en aanmoedigen, zodat hij een positief gevoel mag ervaren wat hopelijk fungeert als positieve motivatie, wat kan leiden tot een toekomstige nederlands talent. (zoals bv. Peter Aerts )

  8. #33
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    1.321
    vCash
    126000

    Default

    Er was toch ook een prijs voor de beste vechter? Heeft deze jongen die prijs gewonnen?

  9. #34
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Eindhoven, Netherlands
    Posts
    91
    vCash
    126000

    Default

    Er is een fight of the night award van 100 euro aan de vechters van de partij: Wout de bringer vs Mohamed dardour.
    Grt H.Kina

    @Cornelus... bedankt man ik heb er erg van genoten ;-)
    Last edited by Harun; 24-05-2012 at 15:00.

  10. #35
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Harun View Post
    Er is een fight of the night award van 100 euro aan de vechters van de partij: Wout de bringer vs Mohamed dardour.
    Grt H.Kina

    @Cornelus... bedankt man ik heb er erg van genoten ;-)
    WAS ER GEWOON GELD TE WINNEN!? Nonde JU!! Nog meer spijt van die kut blessure!

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •