MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 16 of 16
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Dordrecht
    Posts
    2.747
    vCash
    126000

    Default Hammerkick ontmoet wederom Tattoo Hans Pazstjerik

    Op 23 maart tatoeëerde Hans Pasztjerik van Stay Classy Tattoo 2 mooie tattoos op m’n scheenbenen. Ik werd 20 jaar geleden voor het eerst op m’n schenen getatoeëerd, toen liet ik er 2 clowns opzetten. Het verschil met de tattoos die Hans erop had gezet en de 2 clowns was enorm. Vandaag was ik wederom in Hans zijn shop en heeft hij m’n 2 clowns er opnieuw, geheel in zijn eigen stijl erop gezet. Dus na 20 jaar zijn ook deze 2 als nieuw !!
    Hoe kan ik Hans beter bedanken, dan nogmaals een stukje over hem te schrijven en hem een hart onder riem te steken, voor de operatie die hij volgende week krijgt.
    Hans bedankt !! En veel sterkte volgende week !!













    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Vette tats! Hele aparte stijl en erg mooi gedaan!
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  3. #3
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Erg mooi Dirk! Hans kan er wat van!
    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #4
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    Lekker opgefrist weer, netjes gedaan! Oude en verweerde tatoo's is zonde en sluipt er in de loop der jaren in, meestal ontbreekt het aan tijd en zin om er wat aan te laten doen maar is zoveel mooier!



  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Dordrecht
    Posts
    2.747
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rene37 View Post
    Lekker opgefrist weer, netjes gedaan! Oude en verweerde tatoo's is zonde en sluipt er in de loop der jaren in, meestal ontbreekt het aan tijd en zin om er wat aan te laten doen maar is zoveel mooier!
    Verleden week donderdag op Hemelvaartsdag had Hans, ook de 2 oude old school tattoos op m’n voeten helemaal vernieuwd. Deze waren in 1987 gedaan en waren 25 jaar oud.











    Last edited by Hammerkick; 25-05-2012 at 07:00.

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oldenzaal
    Posts
    1.839
    vCash
    126000

    Default

    Ziet er idd weer goed uit!! Mooi hoor....

    Osu

    chris

  7. #7
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    Ziet er wel goed uit... maaruhh.. Waarom een clown op je scheenbeen?

  8. #8
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Echt heel erg vet man! Toffe stijl!

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Dordrecht
    Posts
    2.747
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mavi View Post
    Ziet er wel goed uit... maaruhh.. Waarom een clown op je scheenbeen?
    Was 20 jaar geleden, echt een hele rage. Ik ken nog wel meer jongens hier, die clowns hebben. Nu, zie je die clowns weer veel terug in Gangster stijl, een Tattoo stijl, die nu heel erg in is.

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    1.777
    vCash
    126000

    Default

    Heel erg mooi gedaan Dirk. Ik ben gister ook bij Hans geweest. Volg zijn stijl al een tijdje via de foto's op facebook entoen hij gister vroeg of iemand zin had om als invaller wilde komen kon ik geen seconde wachten. Ik wilde namelijk al heel erg lang een soort ouderwetse panter kop zoals ze in de jaren 70 op Katendrecht werden gezet. Mijn pa heeft hier namelijk vlak na mij geboorte in 77 ook een panter kop gezet. Ik melde dat aan Hans en die reageerde top en een uurtje later was ik in zijn shop. Hans heeft me daar toen voor zien van zo'n ouwe panter op mijn kuit compleet met wimpels met vader en moeder eronder in de stijl van toen maar met een knipoog van nu. Ik ben er echt super blij mee. En voor mij is Hans voor de gene die een beetje met tattoo's bekend zijn net zo goed in dit Oldskool werk als Jimmy uit Den Bosch is met het Japanse. Mocht je van deze stijl houden zou ik zeker is gaan kijken bij Stay Classy tattoo's in Schiedam. Je zult er zeker geen spijt van krijgen.

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Dordrecht
    Posts
    2.747
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jarno View Post
    Heel erg mooi gedaan Dirk. Ik ben gister ook bij Hans geweest. Volg zijn stijl al een tijdje via de foto's op facebook entoen hij gister vroeg of iemand zin had om als invaller wilde komen kon ik geen seconde wachten. Ik wilde namelijk al heel erg lang een soort ouderwetse panter kop zoals ze in de jaren 70 op Katendrecht werden gezet. Mijn pa heeft hier namelijk vlak na mij geboorte in 77 ook een panter kop gezet. Ik melde dat aan Hans en die reageerde top en een uurtje later was ik in zijn shop. Hans heeft me daar toen voor zien van zo'n ouwe panter op mijn kuit compleet met wimpels met vader en moeder eronder in de stijl van toen maar met een knipoog van nu. Ik ben er echt super blij mee. En voor mij is Hans voor de gene die een beetje met tattoo's bekend zijn net zo goed in dit Oldskool werk als Jimmy uit Den Bosch is met het Japanse. Mocht je van deze stijl houden zou ik zeker is gaan kijken bij Stay Classy tattoo's in Schiedam. Je zult er zeker geen spijt van krijgen.
    Ik heb je tattoo gezien, Jarno, ik vind hem echt super !!

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Mooi bij gewerkt zeg!

  13. #13
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Jarno View Post
    Heel erg mooi gedaan Dirk. Ik ben gister ook bij Hans geweest. Volg zijn stijl al een tijdje via de foto's op facebook entoen hij gister vroeg of iemand zin had om als invaller wilde komen kon ik geen seconde wachten. Ik wilde namelijk al heel erg lang een soort ouderwetse panter kop zoals ze in de jaren 70 op Katendrecht werden gezet. Mijn pa heeft hier namelijk vlak na mij geboorte in 77 ook een panter kop gezet. Ik melde dat aan Hans en die reageerde top en een uurtje later was ik in zijn shop. Hans heeft me daar toen voor zien van zo'n ouwe panter op mijn kuit compleet met wimpels met vader en moeder eronder in de stijl van toen maar met een knipoog van nu. Ik ben er echt super blij mee. En voor mij is Hans voor de gene die een beetje met tattoo's bekend zijn net zo goed in dit Oldskool werk als Jimmy uit Den Bosch is met het Japanse. Mocht je van deze stijl houden zou ik zeker is gaan kijken bij Stay Classy tattoo's in Schiedam. Je zult er zeker geen spijt van krijgen.
    Foto'tje Jarno?

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    1.777
    vCash
    126000

    Default


  15. #15
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    WOOOW, MOOI OUWE!

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Dordrecht
    Posts
    2.747
    vCash
    126000

    Default



    Prachtig, Jarno !! Super eerbetoon aan je vader. Dit kan niemand beter dan Hans, dit is echt pure old school !! In de zeventiger jaren kon je inderdaad alleen op katendrecht in Rotterdam getatoeëerd worden. Daar had je vroeger slechts vijf shops. Tattoo Dick, Tattoo Willy, Tattoo Jack, Tattoo Bob en Tattoo Ramon en later kwam er een zesde bij, Tattoo Canon. Deze plek waar de shops waren heette ‘De kaap’. Het was een beruchte wijk van cafés, restaurantjes, hoeren, pooiers en zeelui. In die tijd, kon je alleen daar een tattoo laten zetten in heel Nederland, en er was één tatoeëerder in Amsterdam, Tattoo Peter. Ik heb ook zo’n zwarte panterkop. Hier is een foto met een sticker van Tattoo Ramon uit de zeventiger, met zo’n zwarte panterkop.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •