MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 6 of 6
  1. #1
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    9
    vCash
    126000

    Default Hoeveel ruimte nodig voor heavy bag/bokszak?

    Beste vechtsporters,

    Ik heb een heavy bag/bokszak aangeschaft van 180cm en 45kg die ik op mijn studentenkamer wil ophangen. Ik ben een beginner en ben van plan veel tijd te besteden aan vooral techniek. Ik heb de nodige kennis vergaart door het kijken van filmpje voor beginnende boxers. Ik vraag mij alleen af hoeveel ruimte adviseren jullie rondom de heavy bag om lekker te kunnen trainen? (Het liefst het minimale aangezien het wel een studentenkamer blijft). Jullie zoude mij erg vooruit helpen.

    Alvast bedankt!

    MisterL
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    leiden
    Posts
    239
    vCash
    126000

    Default

    Sorry, maar volgens mij had je dat geld beter kunnen besteden aan een bitje en een sportschool abonnement

  3. #3
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    9
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by stephan_dude View Post
    Sorry, maar volgens mij had je dat geld beter kunnen besteden aan een bitje en een sportschool abonnement
    Bij de sportschool raak ik vrij snel verveeld. Het gaat mij er gewoon om dat ik thuis kan sporten, totaal geen verdere ambitie. Het bewegen/sporten is ivm. mijn revalidatie.

  4. #4
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    leiden
    Posts
    239
    vCash
    126000

    Default

    Bedoel een dojo o.i.d. dan he daar raak je naar mijn idee minder snel verveeld dan op een bokszak in een studentenkamer. Mja als je het echt zo wil doen... Ik heb geen idee hoeveel ruimte je daarvoor nodig hebt

  5. #5
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    9
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by stephan_dude View Post