MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 42 of 42
  1. #26
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Op basis van wat precies zou Huntelaar niet kunnen scoren als er geen voorzetten van de zijkanten komen? Heeft ie in het verleden geen last van gehad. Het grootste voordeel van Huntelaar t.o.v. van Persie vind ik dat Huntelaar met twee benen kan scoren, terwijl van Persie eigenlijk alleen met links gevaarlijk is.

    Iedereen weet nog het vorige WK met van Persie, laten we hopen dat het niet weer zo loopt... Maar goed toen kwamen we wel in de finale dus laten we de rest van het team niet vergeten

    Overigens vind ik ze niet zo geweldig dat ze altijd alletwee moeten spelen. Dat zou enkel op basis van statistiek zijn.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Op basis van wat precies zou Huntelaar niet kunnen scoren als er geen voorzetten van de zijkanten komen? Heeft ie in het verleden geen last van gehad. Het grootste voordeel van Huntelaar t.o.v. van Persie vind ik dat Huntelaar met twee benen kan scoren, terwijl van Persie eigenlijk alleen met links gevaarlijk is.

    Iedereen weet nog het vorige WK met van Persie, laten we hopen dat het niet weer zo loopt... Maar goed toen kwamen we wel in de finale dus laten we de rest van het team niet vergeten

    Overigens vind ik ze niet zo geweldig dat ze altijd alletwee moeten spelen. Dat zou enkel op basis van statistiek zijn.
    Huntelaar is de spits voor oranje, maar de bondscoach kiest voor van Persie. Dat KAN niet op basis van prestaties in oranje zijn, dus heeft het te maken met persoonlijke voorkeur...vandaar ook de discussie die eigenlijk overal gevoerd word.

    En idd denken mensen dat KJH vanaf de flanken bediend zou moeten worden, onzin natuurlijk

    Hij heeft een zwak voor Affelay en van Persie, die 2 spelen ook nog eens graag samen...totaal niet eerlijk t.o.v. Huntelaar, maar niks meer aan te doen. Van Persie zal waarschijnlijk toch weer steken laten vallen...je kunt erop wachten, alleen is het dan misschien al te laat.

    Paarden die de haver verdienen, krijgen ze niet
    Last edited by Illest; 03-06-2012 at 20:52.

  3. #28
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    van Marwijk gaat never nooit niet met 2 spitsen spelen.. Hij zal Robben niet zomaar op de bank zetten, Afellay speelt waarschijnlijk ook wel. Sneijder idem.. Dan zou hij 1 verdedigende middenvelder op moeten offeren. Met onze zwakke defensie zou dat niet slim zijn, zeg maar gerust sportieve zelfmoord.

    En ik blijf er persoonlijk heilig in geloven dat Huntelaar niet geschikt is voor dit oranje. En dat van Persie de betere keuze is (binnen de huidige selectie).

  4. #29
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nelisje View Post
    van Marwijk gaat never nooit niet met 2 spitsen spelen.. Hij zal Robben niet zomaar op de bank zetten, Afellay speelt waarschijnlijk ook wel. Sneijder idem.. Dan zou hij 1 verdedigende middenvelder op moeten offeren. Met onze zwakke defensie zou dat niet slim zijn, zeg maar gerust sportieve zelfmoord.

    En ik blijf er persoonlijk heilig in geloven dat Huntelaar niet geschikt is voor dit oranje. En dat van Persie de betere keuze is (binnen de huidige selectie).
    En ik denk juist andersom

  5. #30
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Huntelaar zou een EdgarDavidsje moeten plegen; 'BvM must get his head out of players' asses so he can see better'.

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Bartju View Post
    En ik denk juist andersom
    Ik ook

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  7. #32
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Ik heb er ontzettend veel zin an!
    Be a Warrior, not a Worrier

  8. #33
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Het moet nog een beetje komen bij mij om eerlijk te zijn :S Misschien als de eerste wedstrijd is gespeeld ofzo.

  9. #34
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    het kriebelt wel.....maar ik heb zo'n voorgevoel dat ze of alles vrij makkelijk winnen of alles keihard verliezen...niet iets er tussenin ofzo....weird, I know

    maar dat is mijn voorgevoel

  10. #35
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Het moet nog een beetje komen bij mij om eerlijk te zijn :S Misschien als de eerste wedstrijd is gespeeld ofzo.
    zou het? de 1e wedstrijd is Polen-griekenland

  11. #36
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Dat zijn natuurlijk die toppertjes. sowieso is Poule A echt een om in de gaten te houden

  12. #37
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Gooi Sneijder op de plaats van de Jong en van Persie op de plaats van Sneijder, knallen met die hap!

  13. #38
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Gooi Sneijder op de plaats van de Jong en van Persie op de plaats van Sneijder, knallen met die hap!
    Dan kan Stekenlenburg veel ballen rapen denk ik. De verdediging is veruit onze zwakste linie. Daarom hebben we dat blok de Jong/van Bommel gewoon nodig. Bovendien bakte Sneijder er helemaal niks van op die positie onder van Basten.
    Last edited by The Company; 08-06-2012 at 21:03.

  14. #39
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    het kriebelt wel.....maar ik heb zo'n voorgevoel dat ze of alles vrij makkelijk winnen of alles keihard verliezen...niet iets er tussenin ofzo....weird, I know

    maar dat is mijn voorgevoel

  15. #40
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    je zat er niet ver naast he Illest haha

  16. #41
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Met het WK hadden we paul de octopus als orakel, dit jaar hebben we Illest...
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  17. #42
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •