MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 30 of 30

Thread: Creatine

  1. #26
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    107
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Kom niet op DBB teveel roeptoeters die er de ballen verstand van hebben...(hier nu ook sporadisch)
    Lees en huiver...



    Bron http://www.giantpt.com/voeding/voedi...ze-bouwstoffen
    Ik huiver van de hoeveelheden wetenschappelijk onderbouwde artikelen die ik zie.

    Maar goed, als jij inderdaad zelf even leest staat er HEEEEEEEEEEEEEEEL duidelijk dit:
    ''Hoewel het gangbare advies van net iets meer dan drie gram eiwitten per kilo lichaamsgewicht een redelijk vaste regel is, kan die regel ook gebroken worden. Voor de jongens die heel moeilijk aankomen en zich in de sportschool flink afbeulen, zou je dat getal met 50% moeten verhogen naar zo’n 5 gram per kilo lichaamsgewicht.''.
    Dit bewijst alleen maar mijn punt, aangezien zij zeggen dat 3g eiwit per kilo een redelijk vaste regel is, en dat deze gebroken kan worden. Ik heb namelijk nooit gezegd dat 5g per kilo lichaamsgewicht niet mag, alleen dat het voor de gemiddelde KT-er niet nodig is. 3g per lichaamsgewicht is zoals ik zei redelijk makkelijk te bereiken zonder supps, 5g wordt inderdaad moeilijker maar het is niet onmogelijk zoals jij dat wil laten blijken.

    Maar goed ik zou zelf ook een artikel kunnen schrijven hierover zonder ook maar iets wetenschappelijk te onderbouwen, zou je me dan wel geloven?

    Hier, heb een site voor je ook zonder onderbouwing claimt dat je maar 3g/kg vvm nodig hebt: http://forum.bodybuilding.com/showth...hp?t=121703981
    Doe nu precies hetzelfde als jij, maar dan om mijn eigen punt te bewijzen

    Wat dat artikel van jou zegt is trouwens ook niet helemaal raak, dat als je niet aan komt je alleen maar je eiwitten omhoog moet gooien. Het kan natuurlijk ook aan KH of vetten liggen.

    PS:
    Ik zou trouwens DBB-leden maar niet voor roeptoeters die er geen bal verstand van hebben uitmaken, als je zelf je eigen punt niet kan onderbouwen, en als je eigenlijk mijn punt bewijst met je eigen links^^
    Staat weer erg voor schut, try again.
    Last edited by tnucpuncher; 18-08-2012 at 16:37.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    je ziet niet eens het verschil tussen aantal gram per kg lichaamsgewicht en aantal gram per kg vvm...

    ach...laat ook maar...heb geen zin om de onderwijzer uit te hangen,is het me net te warm voor...

    btw niet alle DBB leden zijn roeptoeters zonder verstand van zaken...laat dat duidelijk zijn,maar er zitten er wel heel erg veel!
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  3. #28
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    107
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    .sommige bodybuilders zitten op 5 gram eiwit per kg vvm die ga je dus niet uit normale voeding halen.
    Jij dus kennelijk ook niet? Maar goed, zelfs dan veranderd het mijn originele punt niet.

    3g per kg lichaamsgewicht op de 90kg zou 270g eiwit zijn
    3g per kg vvm op de 90kg, zou bij uitgang van een 12% BF, 237g eiwit zijn
    5g per kg lichaamsgewicht op de 90kg zou 450g eiwit zijn
    5g per kg lichaamsgewicht op de 90kg, bij uitgang van 12% BF zou 396g eiwit zijn.

    Zoals ik zei, bewijst jouw link mijn punt alleen maar. 3g per kg is de ''vaste regel'' en 5g per kg is de ''uitzondering''. 270g is makkelijk te behalen met normale voeding. En je hebt nog steeds niet bewezen dat 450g onmogelijk is om zonder eiwitsupps te bereiken...... Dit was de originele discussie.

    En ja, ben het wel met je eens, maar dit is hier ook, dat is in de sportschool ook, dat is op BB.com ook...
    Last edited by tnucpuncher; 18-08-2012 at 17:29.

  4. #29
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Mooie discussie mannen, ik kan alleen maar zeggen: train smarter not harder

    -Mike
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  5. #30
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    107
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Body En Fitshop.nl View Post
    ik kan alleen maar zeggen: train smarter not harder
    Gewoon beide Mike!

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •