MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 12 of 12
  1. #1
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    2
    vCash
    126000

    Question Hoe kom ik als fotograaf aan de slag?

    Hallo Mixfight-leden. Ik ben al een tijd als zelfstandig fotograaf aan de slag. Ik heb een passie voor vechtsport (met name MMA) en zou het leuk vinden om vechtsport-evenementen te mogen fotograferen. Ik heb geschikt apparatuur. Het enige wat ontbreekt zijn de juiste connecties in het wereldje om binnen te komen. Hopelijk vind ik deze hier.

    Mijn vraag in het kort: Hoe kom ik als fotograaf aan de slag? Zijn er mensen hier die me verder kunnen helpen?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Heb je misschien een portfolio zodat we er eens in kunnen "wat voor vlees je in de kuip hebt"?
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    2
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Heb je misschien een portfolio zodat we er eens in kunnen "wat voor vlees je in de kuip hebt"?
    Jep. Ik stuur je zo een PM.

  4. #4
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Bedankt Thijs, heb je pm ontvangen!
    Be a Warrior, not a Worrier

  5. #5
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    post is wat foto''s

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Vraag gewoon of je een keer op proef een gala voor Mixfight mag verslaan. Lijkt me geen probleem toch?

  7. #7
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Jeru View Post
    Vraag gewoon of je een keer op proef een gala voor Mixfight mag verslaan. Lijkt me geen probleem toch?
    Nope, kunnen we zeker regelen.

  8. #8
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Volgens mij is er best een tekort aan goede fotograven, dus werk zat denk ik!

  9. #9
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    En geloof me Thijs, ik ben er door Ronald en Harmen ingerold en (bij voortduring geholpen door de andere reporters, mods en ga maar zo door). Moet zeggen dat ik in het wereldje na 23 jaar zat bekenden had/heb, maar om een gala te doen ? Best eng in het begin "Ben ik wel goed genoeg"en dat soort geneuzel. Zie je fotoreportages en denk je "laat maar, DAT lukt me niet". Gewoon doen en je zult meemaken hoe snel je wordt opgenomen in deze wereld waar ze schreeuwen om reporters en fotografen. Elke promotor wil exposure. Voor je het weet moet je nee verkopen .

    Ergo conclusio facto DOEN !!
    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  10. #10
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Quote Originally Posted by de Stiep View Post
    En geloof me Thijs, ik ben er door Ronald en Harmen ingerold en (bij voortduring geholpen door de andere reporters, mods en ga maar zo door). Moet zeggen dat ik in het wereldje na 23 jaar zat bekenden had/heb, maar om een gala te doen ? Best eng in het begin "Ben ik wel goed genoeg"en dat soort geneuzel. Zie je fotoreportages en denk je "laat maar, DAT lukt me niet". Gewoon doen en je zult meemaken hoe snel je wordt opgenomen in deze wereld waar ze schreeuwen om reporters en fotografen. Elke promotor wil exposure. Voor je het weet moet je nee verkopen .

    Ergo conclusio facto DOEN !!
    Ik heb destijds ook al wedstrijden mogen fotograferen voor kickbox.nl
    En ook verslagjes geschreven. Tot ik de verkeerde had afgebroken in mn verslag en er uit werd gekieperd!

    LOLOL

  11. #11
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by goro View Post
    Ik heb destijds ook al wedstrijden mogen fotograferen voor kickbox.nl
    En ook verslagjes geschreven. Tot ik de verkeerde had afgebroken in mn verslag en er uit werd gekieperd!

    LOLOL
    De verkeerde afgebroken ? Ja kom eens op zeg ! Als iemand echt als een natte krant, of hij gebruikt verboden technieken of weet ik veel wat, moet je als reporter gewoon daarover kunnen schrijven. Als kickboks.nl je om deze reden eruit heeft geknikkerd mis JIJ helemaal niks nakkes nada
    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  12. #12
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    68
    vCash
    126000

    Default

    Wij hebben 23 September een Seminar Luta Livre van Andreas Schmidt (Andyconda) in Coevorden Drenthe.
    Hier komen jongens van onze MMA school,judoclub,karate Ischinryu, defendokai, etc deelnemen, een foto verslag kan mischien leuk zijn.
    Mochten wij nog plaatsen overhebben dan wordt dit gepost op mixfight.( ik kan niets beloven)

    mvg Herman
    MMA Coevorden.
    Budovereniging Masakatsu Agatsu.
    Budovereniging Masakatsu Profiel - hyves.nl

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •