MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 12 of 12
  1. #1
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    2
    vCash
    126000

    Question Hoe kom ik als fotograaf aan de slag?

    Hallo Mixfight-leden. Ik ben al een tijd als zelfstandig fotograaf aan de slag. Ik heb een passie voor vechtsport (met name MMA) en zou het leuk vinden om vechtsport-evenementen te mogen fotograferen. Ik heb geschikt apparatuur. Het enige wat ontbreekt zijn de juiste connecties in het wereldje om binnen te komen. Hopelijk vind ik deze hier.

    Mijn vraag in het kort: Hoe kom ik als fotograaf aan de slag? Zijn er mensen hier die me verder kunnen helpen?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Heb je misschien een portfolio zodat we er eens in kunnen "wat voor vlees je in de kuip hebt"?
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    2
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Heb je misschien een portfolio zodat we er eens in kunnen "wat voor vlees je in de kuip hebt"?
    Jep. Ik stuur je zo een PM.

  4. #4
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Bedankt Thijs, heb je pm ontvangen!
    Be a Warrior, not a Worrier

  5. #5
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    post is wat foto''s

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Vraag gewoon of je een keer op proef een gala voor Mixfight mag verslaan. Lijkt me geen probleem toch?

  7. #7
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Jeru View Post