MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 32
  1. #1
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default wie moet BvM opvolgen?

    Het is duidelijk dat er een frisse wind door Oranje moet.

    Jonge, hongerige spelers gemixt met jongens van de huidige lichting waarbij alle neuzen dezelfde kant op staan.

    Noem mij maar gek, maar een vent als Kluivert zou ik uitermate geschikt vinden voor deze klus.

    Frankie zit bij Ajax en Ronald bij Feyenoord.

    Wie zouden jullie geschikt vinden?

    Over 2 jaar zijn we er gewoon weer bij. Zie ook Frankrijk en Engeland die op tijd verjongd hebben.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    May 2012
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    Bert van Marwijk blijft neem ik aan.
    Is toch de man die ons moeiteloos door 2 kwalificaties geloodst heeft en naar een WK finale.
    Het zal het einde betekenen voor van Bommel, Mathijssen en Bouma.
    Verwacht dat jongens als van Rijn, Douglas en Maher nu de kans krijgen.
    Erg jammer van deze blamage, maar ik heb nog wel vertrouwen in de kwaliteiten van BvM als bondscoach.


    Mocht hij wel opstappen of ontslagen worden dan hoop ik dat Gert Jan Verbeek het wordt.
    Goed scherp aanvallend voetbal.

  3. #3
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Kluivert? wtf

    Die is net 1 jaar assistent bij Twente volgens mij. Kan het nog lang niet aan.

  4. #4
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    denk ook dat Bert blijft
    Be a Warrior, not a Worrier

  5. #5
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    ik heb ook niets tegen Bert, mag van mij ook wel blijven.
    Home mtk-gym.nl


  6. #6
    Join Date
    May 2012
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    van der Wiel dacht aan een grote Engelse of Spaanse club LOL.
    Hij mag blij zijn dat die 2e keus wordt achter van Rijn aankomend seizoen.

  7. #7
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Bert zou zelf niet eens moeten willen blijven. Kom op zeg, dit was belachelijk slecht. Bijna niemand begreep zijn keuzes, ook binnen deze groep niet.

    Kluivert zou het prima doen, net kampioen met Jong Twente en echt een talentvolle trainer. Rijkaard en MvB waren toch ook nog heel groen? Ik zie het probleem niet.

    En hoe kan het eigenlijk dat onze jeugd-elftallen WEL succesvol zijn terwijl de grote jongens het laten afweten.

    ik wil trouwens wel een kanttekening zetten bij het succus uit 2010; Frank de Boer was toen assistent

    dezelfde Frank de Boer die daarna 2x achtereenvolgens kampioen met Ajax is geworden.

    toeval? dacht het niet!

    Bert is finalist geweest en is tegelijktijd ook verantwoordelijk voor de grootste afgang ooit op een eindronde van het Nederlands elftal.

  8. #8
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    van mij hoeft ie niet weg,maar ik zou t ook echt niet weten wie er dan voor die groep zou moeten komen te staan. en frisse wind.....van rijn,maher,willems en zelf douglas doen het aardig in de NL competitie maar internationaal is het nog 3x niks. en v/d Wiel heeft helemaal niks te willen sjonge jonge wat was die slecht.

  9. #9
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Rijkaard en Van Basten hebben slechter gepresteerd dan van Marwijk.

  10. #10
    Join Date
    May 2012
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    Kom op gast, ik wil best discussieren over voetbal, maar Kluivert?
    Die gast is net gepromoveert van spitsentrainer tot trainer van de beloften van FCT en jij wil hem aan het roer bij het NL elftal?
    BvM was al hoofdtrainer bij Feyenoord en Borussia Dortmund geweest, dus zo groen was die niet meer.
    Laat Kluivert het eerst eens 2 of 3 seizoenen leren als assistent bij een leuke club.

    Een hele hoop spelers haalde hun niveau niet.
    Uit de statistieken blijkt trouwens ook dat de Europese finalist na een verloren EK finale altijd faalt op het volgend EK, dat is een schrale troost.
    Bert van Marwijk is een prima coach en met een aantal versterkingen centraal achterin en op de rechts back positie en een snellere controleur op het middenveld (Strootman?) gaat dit elftal echt nog wel een eind komen.
    Het grote probleem ligt gewoon achterin, en niet bij Bert van Marwijk.

  11. #11
    Join Date
    May 2012
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    En dan nog iets als je alleen al kijkt naar de aanval van Portugal met Ronaldo, Helder Postiga en Nani, dan vind ik het knap dat die krakkemikkige verdediging `slechts` 2 doelpunten weggeven.

    En dan moet je kijken wie hun achterin hebben staan, Coentrao, Pepe, Alves en Pereira 2x Real madrid en 1 van Valencia.

  12. #12
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Hij heeft kansloos gefaald en moet gewoon oprotten, opstellen van zijn schoonzoon die allang passe is, niet meenemen van bepaalde spelers die in vorm waren....hij is gewoon door de mand gevallen

    ik kan me niet voorstellen dat hij zelf nog door wilt.

    lange tijd gaf ik hem credits, maar als je niet genoeg ballen hebt om veranderingen door te voeren op het juiste moment en vervolgens keihard op je bek gaat, dan is het over en uit.

    iedereen zag het dat het al een tijdje niet liep, alleen Bert blijkbaar niet.

    en dat over Kluivert, gelukkig heeft niet iedereen dezelfde mening, maar ik zie daar een hele grote in.

    Kijk eens naar het Franse elftal in Zuid Afrika en hoe ze er nu voor staan, zo moet het bij ons ook en zeker niet met Bert.

  13. #13
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Tegen Portugal hebben we gespeeld zoals het volk wilde spelen we we bakte er nog helemaal niks van.

  14. #14
    Join Date
    May 2012
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Tegen Portugal hebben we gespeeld zoals het volk wilde spelen we we bakte er nog helemaal niks van.
    Ben ik het niet helemaal met je eens
    Hij had Sneijder op links gezet, die is niet verder gekomen dan het voorkomen dat hun back mee op kwam.
    Robben moet gewoon op links en Narsingh moet gewoon de kans op rechts krijgen.
    Maar nogmaals, met zo`n zwakke verdediging komen je middenvelders ook niet aan opbouwen toe, en worden je aanvallers ook niet bereikt.
    Huntelaar had constant het centrale duo van de Portugezen om zich heen.
    Als we nou een speler als Narsingh erin hadden die de actie maakt, de achterllijn opzoekt voor een voorzet moet iemand uit het centrum rugdekking geven aan hun back, dan is Huntelaar 1 man kwijt.

  15. #15
    Join Date
    May 2012
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Hij heeft kansloos gefaald en moet gewoon oprotten, opstellen van zijn schoonzoon die allang passe is, niet meenemen van bepaalde spelers die in vorm waren....hij is gewoon door de mand gevallen

    ik kan me niet voorstellen dat hij zelf nog door wilt.

    lange tijd gaf ik hem credits, maar als je niet genoeg ballen hebt om veranderingen door te voeren op het juiste moment en vervolgens keihard op je bek gaat, dan is het over en uit.

    iedereen zag het dat het al een tijdje niet liep, alleen Bert blijkbaar niet.

    en dat over Kluivert, gelukkig heeft niet iedereen dezelfde mening, maar ik zie daar een hele grote in.

    Kijk eens naar het Franse elftal in Zuid Afrika en hoe ze er nu voor staan, zo moet het bij ons ook en zeker niet met Bert.
    Je roept een hoop maar zegt inhoudelijk vrij weinig.

  16. #16
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Kan me niet zoveel schelen wat jij vind eerlijk gezegd. Als je vasthoudt aan een team waarmee je 2jr geleden succes hebt geboekt ondanks dat ze wedstrijden beginnen te verliezen (zie oefeninterlands) en gewoon niks doet...want dat heeft van Marwijk wel gedaan 'niets doen'....dan moet je gewoon oprotten.

    Jouw stukje over Narsingh heb ik bij Studio Oranje gezien, klopt wel hoor, daar niet van, maar ook dat durfde hij niet aan.
    Narsingh was echt goed in de voorbereiding, maar heeft niet 1 minuut gemaakt op de EK.

    van der Wiel is ook zwaar genaaid, krijgt nu iedereen over zich heen, maar hij 'mocht' niet aanvallen en daar ligt wel een kwaliteit van hem, Robben verdedigt niet mee, laat alles en iedereen lopen, maar greg krijgt de emmer over zich heen.


    voor v Persie, Robben, Heitinga, Matthijssen zou ik op zoek gaan naar andere spelers, tis wel mooi geweest met ze in het Nederlands elftal

    van Marwijk, weg, andere trainer, andere visie...jij begrijpe nu wat ikke zeggen vriend?
    Last edited by Illest; 18-06-2012 at 16:30.

  17. #17
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Peacey View Post
    Ben ik het niet helemaal met je eens
    Hij had Sneijder op links gezet, die is niet verder gekomen dan het voorkomen dat hun back mee op kwam.
    Robben moet gewoon op links en Narsingh moet gewoon de kans op rechts krijgen.
    Maar nogmaals, met zo`n zwakke verdediging komen je middenvelders ook niet aan opbouwen toe, en worden je aanvallers ook niet bereikt.
    Huntelaar had constant het centrale duo van de Portugezen om zich heen.
    Als we nou een speler als Narsingh erin hadden die de actie maakt, de achterllijn opzoekt voor een voorzet moet iemand uit het centrum rugdekking geven aan hun back, dan is Huntelaar 1 man kwijt.
    Narsingh is in alle toppers in de Nederlandse competitie door het ijs gezakt, tegen RKC en NAC lukt het wel maar in top wedstrijden speelde hij ook erg slecht. Narsingh had het dus niet veel beter gedaan denk ik

  18. #18
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    ach, al is het maar omdat de bal dan een keer wordt voorgegeven joh

  19. #19
    Join Date
    May 2012
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Kan me niet zoveel schelen wat jij vind eerlijk gezegd. Als je vasthoudt aan een team waarmee je 2jr geleden succes hebt geboekt ondanks dat ze wedstrijden beginnen te verliezen (zie oefeninterlands) en gewoon niks doet...want dat heeft van Marwijk wel gedaan 'niets doen'....dan moet je gewoon oprotten.

    Jouw stukje over Narsingh heb ik bij Studio Oranje gezien, klopt wel hoor, daar niet van, maar ook dat durfde hij niet aan.
    Narsingh was echt goed in de voorbereiding, maar heeft niet 1 minuut gemaakt op de EK.

    van der Wiel is ook zwaar genaaid, krijgt nu iedereen over zich heen, maar hij 'mocht' niet aanvallen en daar ligt wel een kwaliteit van hem, Robben verdedigt niet mee, laat alles en iedereen lopen, maar greg krijgt de emmer over zich heen.


    voor v Persie, Robben, Heitinga, Matthijssen zou ik op zoek gaan naar andere spelers, tis wel mooi geweest met ze in het Nederlands elftal

    van Marwijk, weg, andere trainer, andere visie...jij begrijpe nu wat ikke zeggen vriend?
    Ik probeer te begrijpen wat je zegt, gelukkig heeft iedereen een andere visie op het spelletje.
    De topscorer van de Engelse competitie eruit halen, dat deed het hem, LOL.

    En van der Wiel genaaid?
    Die gast is de slechtste links back op het hele EK, kijk maar naar de buitenlandse kranten.
    Iedereen loopt wel altijd te zeuren op Kuyt(waaronder ikzelf) maar als je Kuyt op rechts hebt, heb je de garantie dat die de linksbuiten dekt wanneer de onze back mee op komt.
    Ik denk dat met een aantal kleine wijzigingen qua positie en van Rijn op links dat dit elftal echt wel aan de praat gekregen kan worden onder BvM.
    Last edited by Peacey; 18-06-2012 at 16:43.

  20. #20
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    van Persie is als spits toch een flop in Oranje, zeg nou zelf.

    (alleen in Oranje hoor)

  21. #21
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Vanwaar het vertrouwen in Kluivert? Ik zou niet weten waarom hij nu plotseling als bondscoach moet worden aangesteld. Zeker gezien het feit dat hij de nodige problemen heeft gehad op het gebied van motivatie en z'n persoonlijke leven, lijkt het me onverstandig die jongen direct maar als bondscoach aan te stellen. Daarnaast kan je je afvragen of het slim is iemand je land te laten vertegenwoordigen met de geschiedenis van Kluivert.

    Over van Marwijk, ja hij kan beter vertrekken. Hij heeft toch wat inschattingsfouten gemaakt denk ik. Er speelden te veel gearriveerde spelers die niet een geweldig seizoen achter de rug hadden. Ik denk dat je een gezonde balans moet hebben tussen jonge hongerige spelers en ervaren spelers. Daarnaast vind ik het een motie van wantrouwen in de rest van de selectie door steeds met dezelfde spelers te spelen en bepaalde spelers geen kans te geven.

    Daarnaast had ik het idee dat iedereen steeds terug wilde naar 2010. Ze probeerden steeds iets te creëren dat al geweest is. Dat lijkt me nooit een goed uitgangspunt. Dat zie je eigenlijk bij alle sporters of teams die een oude goede prestatie opnieuw willen creëren: het is gedoemd te mislukken.

  22. #22
    Join Date
    May 2012
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    van Persie is als spits toch een flop in Oranje, zeg nou zelf.

    (alleen in Oranje hoor)
    Met een beetje geluk schiet hij er tegen die Duitsers 2 binnen, dan hoor je niemand meer.
    Dat hij weinig productief is in oranje ben ik het met je eens, maar ik blijf erbij dat de oorzaak van het falen van sommige middenvelders en aanvallers ligt bij onze verdediging.

  23. #23
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Mooi is dat toch eigenlijk....3 maanden geleden staat Nederland nog NR 1 op de FIFA wereldranglijst en is alles hosanna en worden we natuurlijk kampioen want we hebben geweldige spelers en een trainer die aantoonbaar (!) de beste resultaten ooit heeft behaald....er worden 3 wedstrijden verloren tegen niet bepaald de minste landen...en alles en iedereen moet weg,kan er niks meer van....en dat heeft natuurlijk ook al lang iedereen zien aankomen! Yeah right....
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  24. #24
    Join Date
    May 2012
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Mooi is dat toch eigenlijk....3 maanden geleden staat Nederland nog NR 1 op de FIFA wereldranglijst en is alles hosanna en worden we natuurlijk kampioen want we hebben geweldige spelers en een trainer die aantoonbaar (!) de beste resultaten ooit heeft behaald....er worden 3 wedstrijden verloren tegen niet bepaald de minste landen...en alles en iedereen moet weg,kan er niks meer van....en dat heeft natuurlijk ook al lang iedereen zien aankomen! Yeah right....
    Amen!!!

  25. #25
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post

    Over van Marwijk, ja hij kan beter vertrekken. Hij heeft toch wat inschattingsfouten gemaakt denk ik. Er speelden te veel gearriveerde spelers die niet een geweldig seizoen achter de rug hadden. Ik denk dat je een gezonde balans moet hebben tussen jonge hongerige spelers en ervaren spelers. Daarnaast vind ik het een motie van wantrouwen in de rest van de selectie door steeds met dezelfde spelers te spelen en bepaalde spelers geen kans te geven.

    Daarnaast had ik het idee dat iedereen steeds terug wilde naar 2010. Ze probeerden steeds iets te creëren dat al geweest is. Dat lijkt me nooit een goed uitgangspunt. Dat zie je eigenlijk bij alle sporters of teams die een oude goede prestatie opnieuw willen creëren: het is gedoemd te mislukken.
    mee eens!

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •