MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 12 of 12
  1. #1
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default van Gaal nieuwe bondscoach

    HOOFDDORP - Louis van Gaal is door de KNVB benoemd tot bondscoach van het Nederlands elftal. Dat heeft de voetbalbond vrijdagavond bevestigd.

    Foto: ANP
    Van Gaal treedt per 1 augustus aan. Danny Blind zal hem assisteren.
    De zestigjarige trainer volgt Bert van Marwijk op, die na het EK van dit jaar zijn ontslag indiende.



    bron nu.nl
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    och jee toch...

    Heel Zeist op de schop..
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Van creativiteit moeten we het niet hebben de laatste jaren. Ook niet zo handig van van Gaal om hier in te stappen denk ik. Sowieso vind ik hem niet het bondscoach type. Alhoewel hij wel persoonlijkheid heeft en dus echt niet over zich heen laat lopen, is het nou niet bepaald een oase van rust...

  4. #4
    Join Date
    May 2012
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    Als persoon vind ik het een kwal van een vent, als trainer denk ik dat hij er wel de man voor is om er flink de zweeerover te halen.

  5. #5
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peacey View Post
    Als persoon vind ik het een kwal van een vent, als trainer denk ik dat hij er wel de man voor is om er flink de zweeerover te halen.
    het beste wat Oranje kon overkomen...let wel...de man heeft overal iets neergezet...werkelijk overal....behalve Oranje destijds

    gemotiveerder kan je de man niet krijgen....zijn visie is goud waard

    ik denk dat dit echt een succes kan worden

    het voetbal onder van Gaal is altijd genieten, dat moet je hem meegeven....zie ook Bayern destijds

    alleen met de media is het geen succes, maar zijn afkeer jegens je media is m.i. wel terecht.

    We genieten allemaal van de sappige verhalen van Derksen...ik ook, maar ze hebben echt veel invloed en kunnen iets creëren...ondanks dat hij zichzelf moet beheersen als een echt professional vind ik de leermeester van Mourhinho een uitstekende keuze....gewoon puur qua voetbal....Blind vind ik wel een flikker...een gluiperd, maar goed..

    Grappig dat ze bij Ajax iets wilde flikken en met de staart tussen de benen moesten afdruik, overigens denk ik wel dat JC hier niet blij mee zal zijn en de messen aan het slijpen is

  6. #6
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Het is maar een trainer :/ de spelers moeten het doen en die spelers vind ik persoonlijk helemaal niet zo geweldig...

  7. #7
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Het is maar een trainer :/ de spelers moeten het doen en die spelers vind ik persoonlijk helemaal niet zo geweldig...
    spelen bij een topclub is geen garantie voor succes bij Oranje...het moet echt een team zijn..

    de jeugdelftallen van Oranje zijn vaak genoeg succesvol geweest, dat geeft aan dat er mogelijkheden zijn om door te selecteren..

    nieuwe spelers brengen is hij een meester in....hij moet een goed team in elkaar zetten en niet alleen de, bij hun club, beste spelers opstellen...dat kan hij als geen ander

    echt, hij is wel de juiste man nu...vooral omdat sommige spelers qua leeftijd tegen het einde van hun top aan zitten

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Ben benieuwd wat Louis ervan gaat bakken.
    Dat Van Gaal een van de beste (opbouw) clubtrainers ter wereld is, staat voor mij vast.

    Ik ben er echter niet van overtuigd dat hij ook voor Oranje geschikt is.
    ik hoop dat hij me dit keer gaat verrassen...
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  9. #9
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ashi76 View Post
    Ben benieuwd wat Louis ervan gaat bakken.
    Dat Van Gaal een van de beste (opbouw) clubtrainers ter wereld is, staat voor mij vast.

    Ik ben er echter niet van overtuigd dat hij ook voor Oranje geschikt is.
    ik hoop dat hij me dit keer gaat verrassen...

    he will

  10. #10
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Belachelijke aanstelling van van Gaal maar die van Blind is zo mogelijk nog beroerder...
    Maar ik verheug me nu al op de afscheidspersconferentie....missen van WK 2014...de cirkel is rond...
    Wat een armoede! Zo'n schreeuwlelijk die niet met gearriveerde spelers om kan gaan,dat gaat lachen worden...
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Tja... dat gevoel had ik nou ook een beetje...
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  12. #12
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Van Gaal Brazilië 2014: Wir sind die besten von den Welt!

    Heb er wel vertrouwen in.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •