MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 47 of 144 FirstFirst ... 374344454647484950515797 ... LastLast
Results 1.151 to 1.175 of 3576
  1. #1151

    Default

    Quote Originally Posted by hakkelaar View Post
    Grappig...Marokkanen bontkraagjes noemen, maar het woord zelf niet goed kunnen spellen.

    Gr,

    Een bonTkraag
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  2. #1152
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by PinPoint View Post
    Net zoveel als een bekende Nederlander iemand mishandeld! Geen ene ruk!
    Nee. Een een discussie over een bekende Nederlandse kickbokser die iemand kreupel slaat heeft niks te zoeken op een vechtsport forum.

  3. #1153
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    234
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mma-Rumors View Post
    heeft dan hun laatste partij niet gezien??
    Overeem neemt hem gewoon naar de grond en dan is het voorbij...
    Krijgt hij gelijk eindelijk zijn mma gevecht die hij nog tegoed had.

  4. #1154
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by hakkelaar View Post
    Grappig...Marokkanen bontkraagjes noemen, maar het woord zelf niet goed kunnen spellen.

    Gr,

    Een bonTkraag
    Wat heeft spelling daar mee te maken?

  5. #1155
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Uitgeest
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    Dat die zelf een autochtone nederlander is maar niet z'n moedertaal beheerst? Anyway, lekker belangrijk. Potato patato
    Favorieten: Nick Diaz - Chad Griggs - Gokhan Saki - Daniel Ghita


  6. #1156
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Uitgeest
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    Voor de camera van AT5 legt strafrecht-advocaat Peter Plasman uit dat Badr Hari mogelijk jaren de cel in moet. 'Als alles bewezen wordt verklaard en het zijn delicten als poging doodslag of het toebrengen van zwaar lichamelijk letsel dan praat je in zo'n zaak wel over een paar jaar gevangenisstraf', aldus de bekende strafpleiter.
    Peter Plasman. © ANP.Op de zware mishandeling en poging tot doodslag staan in Nederland maximumstraffen van respectievelijk acht en tien jaar cel, maar in de praktijk valt de straf meestal lager uit. Bij Hari zal een rechter bijvoorbeeld rekening houden dat de zaak veel in de media is.

    'Als het tot een veroordeling komt zal de rechter rekening houden met alles wat op de verdachte af is gekomen en daar hoort bijvoorbeeld publiciteit ook bij. Aan de andere kant kan de rechter de kickbokser weer extra verantwoordelijk houden, omdat hij een beroepsvechter is', meent Plasman.

    Hari wordt verdacht van in totaal zes mishandelingen. De meeste, zo niet alle incidenten zouden hebben plaatsgevonden in het Amsterdamse uitgaansleven. In twee zaken heeft de kickbokser een bekennende verklaring afgelegd. Een daarvan is de mishandeling van zakenman Koen Everink tijdens dancefeest Sensation in juli in de Amsterdam Arena.

    http://www.ad.nl/ad/nl/1041/Amsterda...-krijgen.dhtml


    Fimpje:
    http://www.at5.nl/artikelen/85753/wa...acht-badr-hari
    Last edited by tnk2k; 26-08-2012 at 21:40.
    Favorieten: Nick Diaz - Chad Griggs - Gokhan Saki - Daniel Ghita


  7. #1157
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  8. #1158
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    met een D
    Is Frans suffie

  9. #1159
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    140
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Wat heeft spelling daar mee te maken?
    Dat jij kritiek hebt op iemands schrijfstijl, en daarnaast Marokkanen denigrerend bontkraagjes noemt, maar zelf als autochtoon een simpel woord niet kan spellen. Dan zou ik zeggen reageer normaal en inhoudelijk op een discussie ipv goedkoop proberen te scoren op een forum.

  10. #1160
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Het ABC team is er niet om mishandelingen in het uitgaansleven te onderzoeken.....

    Zou me niks verbazen als er nog heel wat meer dingen spelen, waarbij het justitie goed uitkomt dat ze al een 'bekentenis' hebben voor wat kleinere delicten, zodat ze hem vast kunnen houden om de rest rond te krijgen.

  11. #1161
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Pagina 45 al gepost

  12. #1162
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by hakkelaar View Post
    Dat jij kritiek hebt op iemands schrijfstijl, en daarnaast Marokkanen denigrerend bontkraagjes noemt, maar zelf als autochtoon een simpel woord niet kan spellen. Dan zou ik zeggen reageer normaal en inhoudelijk op een discussie ipv goedkoop proberen te scoren op een forum.
    Die kritiek op de schrijfstijl ging niet om de spelling maar om het feit dat hij zei dat iedereen die Badr haat dat alleen maar zou doen omdat hij Nederlandse vechters in de eerste ronde KO slaat. Dan ga ik er van uit dat hij zelf een andere afkomst heeft.
    Last edited by The Company; 27-08-2012 at 05:43.

  13. #1163
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GM View Post
    Is Frans suffie

    was een grabje, slome
    "If you have to stop and think, it's too late"

  14. #1164
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    hooo! wacht ff, is Badr Marokkaan?

    Dat verklaart wel een hoop, dan
    "If you have to stop and think, it's too late"

  15. #1165
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    The Netherlands
    Posts
    721
    vCash
    126000

    Default

    Wat een schat van een vrouw is het ook, hart ontroerend.

    Estelle Cruijff wil Badr Hari helpen te veranderen

    Estelle Cruijff blijft Badr Hari steunen, ondanks dat hij ervan verdacht wordt mensen te hebben mishandeld."Omdat ik iemand zie die de wil heeft om te veranderen en ik heb de wil om hem daarbij te helpen", zegt ze in De Telegraaf.



    Hoewel Estelle degene was die Badr aanspoorde zich te melden bij de politie, was het afscheid bij het politiebureau behoorlijk moeilijk. "Daar op de stoep, een kus, een zwaai. En toen was ik weer alleen. Voor wie weet hoelang. Ik had het me wel anders voorgesteld ja. Maar ik ben de laatste jaren veel alleen geweest en kan er goed tegen. Het is het me waard te wachten."

    De afgelopen tijd is het sowieso behoorlijk turbulent geweest in Estelles leven. Zo scheidde ze van Ruud Gullit, de vader van haar kinderen. "Gaat die scheiding je al niet in de kouwe kleren zitten, mijn tijd met Ruud beslaat de helft van mijn leven, je hebt je gevoelens van een nieuwe verliefdheid en dan dit..."
    De verhalen die de ronde doen op internet maken het er voor haar allemaal niet makkelijker op. "Natuurlijk moet ik wel eens huilen als ik lees hoe slecht mensen over me denken. En dan die eeuwige P.C. Hooftstraat die er altijd wordt bijgehaald."

    Bron: http://www.destentor.nl/nieuws/algem...eranderen-.ece
    He who is not courageous enough to take risks will accomplish nothing in life.

  16. #1166
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Hoerrrrrrr!

  17. #1167
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    Hoerrrrrrr!
    je bent 'fakking' vergeten

  18. #1168
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Wacht maar tot ze het vonnis hoort hehe, dan laat ze zo weer een andere lul naar binnen glippen.

  19. #1169
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

  20. #1170
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    The Netherlands
    Posts
    721
    vCash
    126000

    Default

    Haha, ik ga ook loeren
    He who is not courageous enough to take risks will accomplish nothing in life.

  21. #1171
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    lol @ Frans Bauer volgen op Twitter


  22. #1172
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Is dit interview ergens terug te zien?
    Max. 400 x 125

  23. #1173
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Uitgeest
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Is dit interview ergens terug te zien?

    http://www.shownieuws.tv/video/exclu...rview-estelle/

    Is vanavond pas:

    "De veelbesproken Estelle Cruijff is door het tv-programma Shownieuws van SBS 6 gestrikt voor een exclusief interview. De beelden worden maandagavond uitgezonden."

    "
    19.15 en 22.55u"
    Last edited by tnk2k; 27-08-2012 at 12:37.
    Favorieten: Nick Diaz - Chad Griggs - Gokhan Saki - Daniel Ghita


  24. #1174
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Die kritiek op de schrijfstijl ging niet om de spelling maar om het feit dat hij zei dat iedereen die Badr haat dat alleen maar zou doen omdat hij Nederlandse vechters in de eerste ronde KO slaat. Dan ga ik er van uit dat hij zelf een andere afkomst heeft.
    Uiteraard voelt iemand die over de "Nedelandse" vechters praat zich geen Nederlander (ondanks dat hij waarschijnlijk wel gewoon een Nederlands paspoort heeft). Ik blijf het ook raar vinden dat veel mensen binnen de Nederlands-Marokkaanse gemeenschap het gevoel hebben om hem te moeten verdedigen en dat 'wij' Badr alleen maar zo hard veroordelen omdat hij een Marokkaans uiterlijk heeft.

    Zijn afkomst/uiterlijk doet er totaal niet toe en bij elke andere kickbokser die vergelijkbare dingen doet had ik net zo afkeurend gereageerd. Hij is een recidivist en als je de zaak een beetje hebt gevolgd dan kan je eigenlijk maar 1 conclusie trekken. Hij heeft psychische problemen. En ja, dat komt bij alle bevolkingen en culturen voor.... Ook de Marokkaanse.

    Waarom je hem als persoon zou willen blijven verdedigen en domme statements maakt als "ik hoop dat hij snel vrijkomt" ed is mij echt een raadsel.

  25. #1175
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Het ABC team is er niet om mishandelingen in het uitgaansleven te onderzoeken.....

    Zou me niks verbazen als er nog heel wat meer dingen spelen, waarbij het justitie goed uitkomt dat ze al een 'bekentenis' hebben voor wat kleinere delicten, zodat ze hem vast kunnen houden om de rest rond te krijgen.
    Mij ook niet

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •