MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 132 of 144 FirstFirst ... 3282122128129130131132133134135136142 ... LastLast
Results 3.276 to 3.300 of 3576
  1. #3276
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    ze noemden hem toch de golden boy omdat alles wat hij aanraakte in geld veranderde? in japan dan tenminste.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #3277
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    ze noemden hem toch de golden boy omdat alles wat hij aanraakte in geld veranderde? in japan dan tenminste.
    Meestal gaat alles wat hij aanraakt kapot.

  3. #3278
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Meestal gaat alles wat hij aanraakt kapot.
    En dat kost geld.

  4. #3279
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    en zijn kia sponsor?

  5. #3280
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    en zijn kia sponsor?

    kia marokko. dacht je dat die miljoenen in hun sponsorpotje hadden zitten?

  6. #3281
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    geen idee ik vraag het toch.

  7. #3282
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    kia marokko. dacht je dat die miljoenen in hun sponsorpotje hadden zitten?
    Neen, hij werd door het hoofdkantoor van KIA gesponsord, omdat zij gecharmeerd raakten door zijn partij met Choi in Korea. KIA Nederland was hier niet echt blij mee, maar daar hadden de grote mannen op het hoofdkantoor lak aan.
    Max. 400 x 125

  8. #3283
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Semmy won de K1 WGP, Badr won de K1 heavyweight titel in 2007.
    Badr was toen al bekend als de Bad Boy waar mensen kaartjes voor kopen.
    en het is geen geheim dat Badr altijd meer heeft verdiend dan mensen met een GP titel op zak.
    denk ook dat hij van de K1 sterren misschien wel het meeste kon cashen, maar die bedragen in dat stukje slaan nergens op
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  9. #3284
    Join Date
    May 2006
    Posts
    4
    vCash
    126000

    Default

    Ik meen me te herinneren dat Badr vroeger een contract bij de K1 kreeg van 1mijloen euro. In het begin dan, over een periode van 5 jaar... Voor zijn wedstrijden, daar zal hij wellicht nog wat prijzengeld en sponsorgeld bij gehad hebben. Ik las ergens dat hij voor z'n partij tegen Schilt 100.000euro kreeg, dat lijkt me wel realistisch. Hoeveel hij kreeg bv voor dat contract met Kia die hem sponsorde, ben ik bel benieuwd naar, maar het zullen ook geen schatten geweest zijn denk ik. Kickbox is nu eenmaal niet als voetbal, waar je als sponsor rap wat miljarden mag neerleggen bij een bekende ploeg...

    Badr zal dus wel relatief "rijk" zijn, maar ik denk absoluut niet zo rijk in vergelijking met veel voetballers die tienduizenden euros verdienen per week... En idd als je al een huis en een lamborghini koopt ben je al 800k euries lichter...

    Badr vind ik ook zeker nog geen "legende", of beste ooit, hoewel dat zou hij wel moeten kunnen worden (dit zeg ik omdat zijn carriere nog niet voorbij is in feite, hij is nog niet te oud). Maar belangrijker hier vind ik ook je attitude, echte kampioenen zijn meestal waarachtig en eerlijk, moedig enz, en bij Badr hebben we jammergenoeg meer negatieve eigenschappen gezien dan positieve, vooral daarom zou ik hem geen grote kampioen noemen, en idd, de K1 titel heeft hij nooit gewonnen (hoewel hij daar wel meermaals de kans al toe had), dan wel weer verschillende k1 winnaars verslagen, maar idd daarom ben je nog niet de beste ooit.

  10. #3285
    Join Date
    May 2006
    Posts
    4
    vCash
    126000

    Default

    Wat zijn proces betreft, ik heb het live gevolgd (al bijna zo spannend als een live k1 show, haha), en ik moet zeggen dat de straf idd wel heel matig is... En dan denk ik vooral aan alle slachtoffers die hij gemaakt heeft, en wellicht zijn het er nog een hoop meer aangezien er maar weinig echt aangifte willen doen tegen zo iemand, en gebrek aan vertrouwen in het gerecht...
    Hij komt hier heel goed weg, want de eis van het openbaar ministerie was eignelijk echt niet overdreven, rechtbank spreekt idd van verzwarende omstandigheden, bij zware mishandelingen, recidive, die portier die hij omgekocht heeft, etc. Hij heeft nog neit eens de waarheid gesproken... Is niet op de feiten ingegaan. Sorry maar dan met 1 jaar effectief celstraf (die hij al grotendeels heeft gehad) is echt belachelijk! En nogmaals ik vind het vooral erg voor de slachtoffers, mij kan het weinig schelen hoe mild of streng de rechtbank in HOlland is, maar ik vraag me af gaan ze dan voor iedereen zo mild zijn? Ik denk Badr, als hij hier zo mee wegkomt, zelfs niet eens zo terughoudend gaat zjin om nog eens zijn vuisten te gebruiken "als hij dat nodig acht". Zwaar wordt hij er duidelijk toch niet voor gestraft...

  11. #3286
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Who the fuck cares hoe veel geld hij heeft verdiend of nog over heeft of hoe veel Estelle heeft uitgegeven? Kom op hey, er zijn belangrijkere dingen in het leven en niemand zal het exacte bedrag kunnen uitrekenen hier. Het is nog belangrijker (maar voor mij ook totaal niet relevant) of hij met de magere kickboksjaren nog wat geld binnen gaat halen of niet.

    Het RTL Boulevard gehalte ligt weer hoog op Mixfight. De Verlindes ontbreken niet, sterker nog het worden er steeds meer. Nu weer over echte zaken (vechtsport dus!)

  12. #3287
    Join Date
    May 2006
    Posts
    4
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Who the fuck cares hoe veel geld hij heeft verdiend of nog over heeft of hoe veel Estelle heeft uitgegeven? Kom op hey, er zijn belangrijkere dingen in het leven en niemand zal het exacte bedrag kunnen uitrekenen hier. Het is nog belangrijker (maar voor mij ook totaal niet relevant) of hij met de magere kickboksjaren nog wat geld binnen gaat halen of niet.

    Het RTL Boulevard gehalte ligt weer hoog op Mixfight. De Verlindes ontbreken niet, sterker nog het worden er steeds meer. Nu weer over echte zaken (vechtsport dus!)
    Haha en wie ben jij dan chikotaro? Een soort pokemon pop? Heh

  13. #3288
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Dat is Minotaura, onze rebelse forumnicht, ook wel de Albert Verlinde van mixfight, of de Onno Hoes.
    Die gozer moet je op ignore zetten, dan heb je geen last meer van der.

  14. #3289
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Je moet juist rekening met Minotauro houden. Hij is de padawan van een van de machtigste politici in Nederland.

  15. #3290
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Je moet juist rekening met Minotauro houden. Hij is de padawan van een van de machtigste politici in Nederland.
    Wat zal die politicus trots op hem zijn als hij/zij zijn posts leest.
    Max. 400 x 125

  16. #3291
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Hartstikke goed toch dat ook politieke partijen sociale werkplaatsen aanbieden. Niks mis mee.

  17. #3292
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    De wvs is nergens meer weg te denken tegenwoordig.

  18. #3293
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

  19. #3294
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Ik volg het kickboksen vanaf 1983. In al die jaren heb ik veel grote kampioenen zien komen en gaan. Zo heb ik ook Badr zien opkomen van nieuweling tot A-klasser. Vanaf het allereerste begin viel Badr meteen op en die do or die stijl had hij ook vanaf het begin. Daarnaast viel zijn goede techniek ook meteen op, hoewel hij dat later in zijn carriere in mijn ogen wel is gaan verwaarlozen ( teveel kroeghoeken enz). Ik heb hem als B-klasser meerdere keren de partij van de avond zien vechten en dat heeft hij als A-klasser diverse keren herhaald. Wat is voor mij een grote vechter? Dat is een vechter die wat losmaakt als hij richting de ring komt. Dat is een vechter die zorgt voor een soort elektrische spanning in het publiek. Badr is zo'n vechter. Daarbij heeft hij een stijl die heel veel mensen aanspreekt, die do or die stijl die ik al eerder noemde. In mijn ogen hoort hij zeker in het rijtje grote namen wat je veel voorbij ziet komen. Nu is de glans er wel een beetje af, maar hij heeft een periode gehad dat hij niet of nauwelijks te pakken is geweest. Neem bijvoorbeeld de partij tegen Aerts die hij volledig overklaste op een manier waarop Aerts zelden overklast is. Zelfs door Spong in topvorm is hij niet zo weggezet en toen was Aerts echt een beduidend mindere vechter dan in de periode dat Badr tegen hem vocht. De partij tegen Zimmerman waar hij eerst zelf neergaat en dan toch met een k.o. weet te winnen en natuurlijk de overrompeling tegen Schilt.

    Wat gewoon doodzonde is , is dat Badr er veel meer uit had kunnen halen. Wat minder jet-set en meer puur trainen. Had hij dat gedaan dan was hij misschien wel de allergrootste geworden, dat is hij nu zeker niet. Slecht voorbereid of zelfs helemaal ongetraind in de ring verschijnen wordt altijd afgestraft, net zoals het onderschatten van tegenstanders. Dat zie je in deze fase van zijn cariere heel goed terug. Een goed voorbereide Badr mag en zal absoluut niet verliezen van Samedov en moet gehakt maken van de Ignashov zoals die er tegenwoordig voor staat. In die laatste partij zag ik dan wel weer een glimp van de gefocuste Badr, die focus moet er weer helemaal op en anders is het echt over. Ik denk dat hij het meest gebaat is bij een omgeving die hem echt aan durft te pakken, ik denk dat dit al lang een groot probleem is. Mike Passenier zal veel meer boven Badr moeten gaan staan en veel meer van hem moeten eisen, net zoals Badr veel meer van zichzelf zou moeten eisen. Doet hij dat en verschijnt er weer een scherpe, afgetrainde Badr in de ring, dan is hij nog steeds een groot probleem voor iedere zwaargewicht.

  20. #3295
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    hij heeft een levenslange ban gekregen van duncan hij komt nooit meer zo een event binnen.

  21. #3296
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    hij heeft een levenslange ban gekregen van duncan hij komt nooit meer zo een event binnen.
    Maar hij is Badr Hari. De super Marokkaan. Zelfs als hij de bak in zou draaien zou hij geen cel moeten delen als hij dat niet wil.

  22. #3297
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Neen, hij werd door het hoofdkantoor van KIA gesponsord, omdat zij gecharmeerd raakten door zijn partij met Choi in Korea. KIA Nederland was hier niet echt blij mee, maar daar hadden de grote mannen op het hoofdkantoor lak aan.
    Koreaanse/japanse bedrijven worden echt top down gemanaged. Het zijn ook de bedrijven waar vakbonden weinig grip op hebben, als ze ergens moeilijk doen zijn ze zo weg.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  23. #3298
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Maar hij is Badr Hari. De super Marokkaan. Zelfs als hij de bak in zou draaien zou hij geen cel moeten delen als hij dat niet wil.

    Badr in een notendop.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  24. #3299
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Maar hij is Badr Hari. De super Marokkaan. Zelfs als hij de bak in zou draaien zou hij geen cel moeten delen als hij dat niet wil.
    toch heeft hij een banaan te pakken.

  25. #3300
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Who the fuck cares hoe veel geld hij heeft verdiend of nog over heeft of hoe veel Estelle heeft uitgegeven? Kom op hey, er zijn belangrijkere dingen in het leven en niemand zal het exacte bedrag kunnen uitrekenen hier. Het is nog belangrijker (maar voor mij ook totaal niet relevant) of hij met de magere kickboksjaren nog wat geld binnen gaat halen of niet.

    Het RTL Boulevard gehalte ligt weer hoog op Mixfight. De Verlindes ontbreken niet, sterker nog het worden er steeds meer. Nu weer over echte zaken (vechtsport dus!)
    http://static2.wikia.nocookie.net/__...scJedi-CVD.jpg

    Is dit wat jij en Geert op zatedagavond stiekem aantrekken samen?

    Ok OT, ALS hij niet meer in aanraking komt met de politie dan kan Badr nog genoeg centjes verdienen om er redelijk van te kunnen leven. Voor zijn 'bijverdienste' is het lastig dat de meeste van zijn gappies op dit moment ook vanuit de Koepel moeten wachten op een kans om weer wat te gaan verdienen.
    Badr op 70% is voor vele organisaties nog een stuk interessanter dan bijna ieder ander, dus inkomen is geen probleem. Het uitgavepatroon misschien wel......

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •