MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 103 of 144 FirstFirst ... 3539399100101102103104105106107113 ... LastLast
Results 2.551 to 2.575 of 3576
  1. #2551
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Even los van de morele vraag....

    T15Boxing en Wiseguy geven aan dat ze hetzelfde als Badr hadden gereageerd en Koen op zijn bek geslagen.

    En wat als je daarvoor was gaan zitten, laten we zeggen een jaar (zou zomaar kunnen in het buitenland indien je de verkeerde aanpakt). Hoe denk je dan dat je je voelt in de gevangenis? Denk je nou echt dat je dan blij bent met jezelf? Dat je niet over je heen hebt laten lopen en die kwal gaf waar hij recht op had? Of denk je dat je jezelf voor je kop kan slaan dat je voor zoiets doms een jaar van je leven vergooit?

    Ik ben serieus echt benieuwd wat jullie daarop antwoorden....
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2552
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Nee. Het topic gaat over Badr niet over jou.
    jammer, je mist de point. Altijd, omdat je jezelf wilt horen praten.
    Maart guur geeft een volle schuur.

  3. #2553
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by daanII View Post
    Ik geef alleen aan dat agressie ook hier aanwezig is onder members. Ga je die nu ook verdedigen?
    Volgens mij ben ik niet degene die agressieve mensen aan het verdedigen is, dus hoe je bij dat "ook" komt is mij een raadsel. Als jij daadwerkelijk bedreigt bent vind ik dat alles behalve netjes, maar iemand die badr graag op vrije voeten ziet nadat hij iemand zo mishandeld heeft is toch niet onder de indruk van een bedreiging op MF?

  4. #2554
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by daanII View Post
    jammer, je mist de point. Altijd, omdat je jezelf wilt horen praten.
    Dat zal het wezen inderdaad.

  5. #2555
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Even los van de morele vraag....

    T15Boxing en Wiseguy geven aan dat ze hetzelfde als Badr hadden gereageerd en Koen op zijn bek geslagen.

    En wat als je daarvoor was gaan zitten, laten we zeggen een jaar (zou zomaar kunnen in het buitenland indien je de verkeerde aanpakt). Hoe denk je dan dat je je voelt in de gevangenis? Denk je nou echt dat je dan blij bent met jezelf? Dat je niet over je heen hebt laten lopen en die kwal gaf waar hij recht op had? Of denk je dat je jezelf voor je kop kan slaan dat je voor zoiets doms een jaar van je leven vergooit?

    Ik ben serieus echt benieuwd wat jullie daarop antwoorden....
    Ik heb nooit gezegd dat ik hetzelfde als Badr had gereageerd. Ik zie dat jij net zo scherp als mario bent.

  6. #2556
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    je bent je feminiene kant aan het ontdekken!

    (wel grappig dat je de westerse cultuur als feminien omschrijft, het is de dominante cultuur op deze aardbol. blijkbaar is die machocultuur niet zo macho als deze zich doet voorkomen)
    lol Als je hier wil slagen zul je water bij de wijn moeten doen. Die hele straatcultuur en macho cultuur werkt niet in de real world naarmate je meer verantwoordelijkheden krijgt en meer te verliezen hebt. Het is sowieso niet slim om beslissingen vanuit emotie te nemen als je een volwassen man bent. Ik zag iemand posten dat Badr deze situatie op zoveel andere manieren had kunnen oplossen. Ik was het daar mee eens. Dit was echt de slechtste manier om met deze situatie om te gaan.

    Ik had het over de Nl cultuur. Ik zie niet wat níet klopte aan die post die je gequoot hebt. Volwassen vrouwen met niveau willen echt niet geassocieerd worden met gasten die los gaan om een onbenullige opmerking. Ik was het eigenlijk eens met veel van je posts in deze thread. Volgens mij zeggen wij hetzelfde alleen vanuit een andere invalshoek .....

  7. #2557
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Even los van de morele vraag....

    T15Boxing en Wiseguy geven aan dat ze hetzelfde als Badr hadden gereageerd en Koen op zijn bek geslagen.

    En wat als je daarvoor was gaan zitten, laten we zeggen een jaar (zou zomaar kunnen in het buitenland indien je de verkeerde aanpakt). Hoe denk je dan dat je je voelt in de gevangenis? Denk je nou echt dat je dan blij bent met jezelf? Dat je niet over je heen hebt laten lopen en die kwal gaf waar hij recht op had? Of denk je dat je jezelf voor je kop kan slaan dat je voor zoiets doms een jaar van je leven vergooit?

    Ik ben serieus echt benieuwd wat jullie daarop antwoorden....
    Mensen die reageren zoals badr deed, zijn niet in staat om zover vooruit te denken, althans niet op het moment supreme!

  8. #2558
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Volgens mij ben ik niet degene die agressieve mensen aan het verdedigen is, dus hoe je bij dat "ook" komt is mij een raadsel. Als jij daadwerkelijk bedreigt bent vind ik dat alles behalve netjes, maar iemand die badr graag op vrije voeten ziet nadat hij iemand zo mishandeld heeft is toch niet onder de indruk van een bedreiging op MF?
    Nee, dat klopt. Maar er is niemand die er wat aan gedaan heeft. Hypocriet? Ja..
    Maart guur geeft een volle schuur.

  9. #2559
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Ben ik niet mee eens. De titel slachtoffer is voor mensen die in situaties belanden waar ze niets aan kunnen doen. Als Everink zijn mond hield was er niets aan de hand geweest. Hij kreeg waar hij om vroeg.
    Maar jij had hem zelf in die situatie dus niet gegeven waar hij om vroeg? Dan vind ik je eigenlijk best een mietje

  10. #2560
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by daanII View Post
    Nee, dat klopt. Maar er is niemand die er wat aan gedaan heeft. Hypocriet? Ja..
    Ik weet niks van de bedreigingen of hoe ze ontstaan zijn, ik kan er dus ook niet over oordelen. Ik ga me er dus verder ook niet in mengen, of je moet het ook in het nieuws weten te krijgen net als badr.

  11. #2561
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LeeMurray View Post
    lol Als je hier wil slagen zul je water bij de wijn moeten doen. Die hele straatcultuur en macho cultuur werkt niet in de real world naarmate je meer verantwoordelijkheden krijgt en meer te verliezen hebt. Het is sowieso niet slim om beslissingen vanuit emotie te nemen als je een volwassen man bent. Ik zag iemand posten dat Badr deze situatie op zoveel andere manieren had kunnen oplossen. Ik was het daar mee eens. Dit was echt de slechtste manier om met deze situatie om te gaan.

    Ik had het over de Nl cultuur. Ik zie niet wat níet klopte aan die post die je gequoot hebt. Volwassen vrouwen met niveau willen echt niet geassocieerd worden met gasten die los gaan om een onbenullige opmerking. Ik was het eigenlijk eens met veel van je posts in deze thread. Volgens mij zeggen wij hetzelfde alleen vanuit een andere invalshoek .....
    ben het met één ding niet eens, ik ken genoeg vrouwen van niveau die daar wel voor vallen. die kunnen namelijk ook nogal primair uit de hoek komen. het zijn net mensen.

  12. #2562
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Mensen zegen dat ze begrip voor de reactie van Badr hebben en hetzelfde zouden hebben gedaan als het hen overkwam. Makkelijk praten als het om een ongetrainde, dronken yup gaat, maar wat doe je als degene die je beledigt een onderwereld figuur is. Er is altijd baas boven baas. Er zijn genoeg mensen in A'dam e.o. waar Badr niets tegen zou willen en kunnen doen als ze hem zouden beledigen. Hij weet wel steeds tegen wie hij moet beginnen en dit zeg ik met alle respect voor hem en z'n entourage.

  13. #2563
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ....
    STUUR DAN WAT!!! GROTE JONGEN

    Ik vecht nooit buiten het sporten om, maar jij verdient het echt om helemaal de tyfus in te worden geslagen! En achteraf niet zielig gaan doen vanwege je leeftijd, had je dan godverdomme zo gedragen. Laffe hond
    no name..
    Maart guur geeft een volle schuur.

  14. #2564
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by LeeMurray View Post
    Mensen zegen dat ze begrip voor de reactie van Badr hebben en hetzelfde zouden hebben gedaan als het hen overkwam. Makkelijk praten als het om een ongetrainde, dronken yup gaat, maar wat doe je als degene die je beledigt een onderwereld figuur is. Er is altijd baas boven baas. Er zijn genoeg mensen in A'dam e.o. waar Badr niets tegen zou willen en kunnen doen als ze hem zouden beledigen. Hij weet wel steeds tegen wie hij moet beginnen en dit zeg ik met alle respect voor hem en z'n entourage.
    Inderdaad. Het schijnt dat Badr een paar bitchslaps van Senol Tuna heeft gekregen in Amsterdam. Daar deed hij destijds niks tegen (al is meneer later wel in de achterbak van een auto teruggevonden, maar laten we nou niet alles aan Badr toeschrijven....)

  15. #2565
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    En zo zie je dat op een forum ook gekken zijn.
    Net als Badr..

    En toen waren jullie ineens weg! Net zoals de mods.
    Last edited by daanII; 24-09-2013 at 22:50.
    Maart guur geeft een volle schuur.

  16. #2566
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Ja daar was ik dus bang voor. Jij verpest het topic weer met je gezeik. Dankjewel man.

  17. #2567
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by daanII View Post
    no name..
    Ik zou me er buiten houden, maar wat is daar aan vooraf gegaan? Verder idd een heftige reactie, hij lijkt wel boos

    Maar idd off topic, dus hoef er geen antwoord op.

  18. #2568
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Ja daar was ik dus bang voor. Jij verpest het topic weer met je gezeik. Dankjewel man.
    Verpest het topic met gezeik? Schaam je dood facade. Dit is de issue.
    Btw graag gedaan.
    Maart guur geeft een volle schuur.

  19. #2569
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Daan, neem dit dan met de mods op of open een eigen topic desnoods. Waarom dat hier en nu aankaarten?

  20. #2570
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Daan, neem dit dan met de mods op of open een eigen topic desnoods. Waarom dat hier en nu aankaarten?
    Omdat het hier om gaat! Agressie!
    Ik heb het gemeld aan de mods..
    Maart guur geeft een volle schuur.

  21. #2571
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Laten we het wat verder afbakenen voordat iedereen hier z'n persoonlijke trieste ervaringen in het kader van agressie gaat neergooien. Bespreek dit anders even met je kleinkinderen, misschien dat die de juiste pilletjes mee hebben om je tot bedaren te brengen.

  22. #2572
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    niet trollen, dan worden de fanboys boos.
    Ik troll niet. Ik som feiten op.

  23. #2573
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Weer slap facade, jullie vallen Badr aan terwijl je zelf aan de agressie kant zit met je gabbertjes.
    Ook hier op mixfigfht.
    Maart guur geeft een volle schuur.

  24. #2574
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Moderators, blackadder zegt dat mijn glazen niet schoon genoeg zijn. Ik heb foto's van mijn glazen opgestuurd en ze glinsteren maar hij gaat toch door met pm-en. Als dit zo door gaat sta ik niet voor mijzelf in.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  25. #2575
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Even los van de morele vraag....

    T15Boxing en Wiseguy geven aan dat ze hetzelfde als Badr hadden gereageerd en Koen op zijn bek geslagen.

    En wat als je daarvoor was gaan zitten, laten we zeggen een jaar
    Dan ben je stoer. Duh.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •