MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 144 FirstFirst 12345671353103 ... LastLast
Results 51 to 75 of 3576
  1. #51
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Nou Boys:

    Ik heb het 1 en ander verwijderd, allemaal offtopic shit!

    Vanaf NU ontopic, voor diegene die dat niet kan, krijgt een ban van een maand
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Be a Warrior, not a Worrier

  2. #52
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    988
    vCash
    126000

    Default

    "De beruchte kickbokser heeft alle aantijgingen eerder ontkend, maar zou van plan zijn terug te komen op zijn verhaal niets te weten of te hebben gezien. "

    ligt het aan mij of betekend dit 2 keer hetzelfde?
    hij heeft eerder alles ontkend, maar komt nu terug op zijn verhaal dat hij van niets weet.

  3. #53
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    Tis idd een gare zin maar als je niet snapt wat er bedoelt wordt ligt het ook een beetje aan jou

    Eerder zei Hari niets gezien te hebben en van niets te weten. Het artikel suggereert dat hij nu gaat verklaren iets te weten of gezien te hebben.
    "If it dont make dollars, it dont make sense" DJ Quik

  4. #54
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    897
    vCash
    126000

    Default

    nee
    hij blijft er blijkbaar bij zelf geen aandeel te hebben gehad maar mogelijk toch meer te weten

  5. #55
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Hij gaat anderen aanwijzen......? Ik voel een complottheorie opkomen.....

  6. #56
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    Zullen we speculeren? Hier wat voorzetjes:

    Wellicht was hij zo goed met het afwassen/afdrogen met zijn theedoek, dat hij in de weerspiegeling van de blinkende glazen toch heeft kunnen zien wat er gebeurde met het slachtoffer? Maar hij gaat toch niet snitchen? Of was hij al die tijd al een informant? Of is Hari eigenlijk een geheimagent van de Staat die, in het Mokumse nachtleven, de vuile klusjes opknapt voor Hare Majesteit? Dat zou niemand verwachten, oh jee ........
    "If it dont make dollars, it dont make sense" DJ Quik

  7. #57
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    131
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mike View Post
    Zullen we speculeren? Hier wat voorzetjes:

    Wellicht was hij zo goed met het afwassen/afdrogen met zijn theedoek, dat hij in de weerspiegeling van de blinkende glazen toch heeft kunnen zien wat er gebeurde met het slachtoffer? Maar hij gaat toch niet snitchen? Of was hij al die tijd al een informant? Of is Hari eigenlijk een geheimagent van de Staat die, in het Mokumse nachtleven, de vuile klusjes opknapt voor Hare Majesteit? Dat zou niemand verwachten, oh jee ........
    Ik zie het al helemaal voor me...


  8. #58
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    Ik leef mijn leven zoals ik dat wil- Badr Hari
    http://youtu.be/o67lnxoFvqU

    Goudentip voor de ondernemers; 'Free Badr' t-shirts. Je verkoopt er binnen twee weken 30.000 in Amsterdam.

    http://thatwasmykil.files.wordpress....4512916668.jpg
    "If it dont make dollars, it dont make sense" DJ Quik

  9. #59
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by PinPoint View Post
    Bestaat er ook zoiets als goede timing voor zoiets? Belachelijk opmerking of mis ik sarcasme ergens?

    Ik snap echt niemand hier die zich druk maakt over de carriere van een crimineel. Uhm nou niet over deze zin heen lezen....hij moet wel nog veroordeeld worden maar hij heeft alle schijn tegen zich.

    Een crimineel hoort gestraft te worden en niet in de sport thuis! Wat mij betreft hoeft hij daar ook echt niet meer terug te komen.

    @al die off topic sufferds. Ga lekker over Dutroux in het off-topic praten [als je die behoefte echt hebt] wat een kansloze gesprekken zijn dat zeg.

    @mods; waarom wordt die meuk niet verwijdert en zou er niet harder worden opgetreden tegen off topic gaan....?

    Als die schuldig is heb je compleet gelijk. Het valt niet meer goed te praten denk ik. Er zijn nu teveel incidenten geweest die het imago van onze sport hebben beschadigd. Kijk ik het vanuit zijn perspectief dan is het voor hem een "worst case scenario" met een uiterst slechte timing maar dat heeft die zelf veroorzaakt. Voor de slachtoffers van "Badr's geweldsexplosies" (nogmaals indien schuldig) is het helemaal een vervelende zaak nu het zo in media wordt gehyped. Badr lijkt nu te worden afgebrand door de media en de bashers maar hij zit niet met een gebroken poot, kaak en tanden uit z'n mond op de bank. Dat zijn toch echt zijn slachtoffers.

    Geen medelijden met Badr maar wel met zijn slachtoffers.

  10. #60
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    http://frontpage.fok.nl/nieuws/55447...ngehouden.html

    Badr Hari aangehouden

    Badr Hari heeft zich woensdagavond bij de politie gemeld en is aangehouden. Hij wordt donderdag verhoord. Dat meldt een woordvoerder van het Openbaar Ministerie in Amsterdam.

    De beruchte voormalig K1-wereldkampioen zal in beperkingen terechtkomen, wat betekent dat hij behalve met zijn advocaat met niemand contact mag hebben. De kickbokser wordt verdacht van twee mishandelingen in Amsterdam.
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  11. #61
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    273
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Italian*Berlusconi* View Post
    Ik zeg: "Onschuldig" ..... echt belachelijk dat ze hem nu al vastzetten. Hij kan toch ook morgen komen en dan de vragen beantwoorden. Kan hij tenminste nog een nachtje bij Estelle slapen. Ik vind dit echt discriminatie ... is er een video ofzo waar te zien is dat hij het heeft gedaan? .... zo niet vrij laten en morgen terug laten komen voor een gesprek. Misschien kan hij wel zeggen wie het gedaan heeft maar is zelf ook bang slachtoffer te worden, want degene die het wel gedaan hebben zaten wel bij hem in de VIP-box.
    Als bekende nederlander (Want zo mogen we onzen knuffel kickboxer nu wel noemen) blijf je zo ver mogelijk uit de buurt ,maar puur omdat hij een kleurtje heeft en aan kickboxen doet wordt er net gedaan of hij verdachte is van moord. Zo'n t-shirt maken vind ik niet eens zo'n slecht idee....dan laten we zien dat we achter onze sporters staan die proberen het goede voorbeeld te geven. Misschien zit Ruud Gullit er wel achter en was hij jaloers dat hij de hand van Badr door Estelle haar haar zag gaan en sloeg toen wild om zich heen. Wie zal het zeggen? Moet Ruud morgen komen voor een gesprek.....nee.... ik bedoel maar .... Ruud zal wel een vriendje hebben ergens bij de politie ofzo en op die manier Badr in een kwaad daglicht proberen te zetten.























  12. #62
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by superstucie View Post
    ik heb het toch ook niet over knockouts....maar zijn bijzonder goede dekking en slimme manier van vechten maakten hem bijna onverslaanbaar.... en dat kon badr niet handelen.
    Ah zo. Verkeerd begrepen dan.

  13. #63
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by BJJCORE View Post
    Ik zeg: "Onschuldig" ..... echt belachelijk dat ze hem nu al vastzetten. Hij kan toch ook morgen komen en dan de vragen beantwoorden. Kan hij tenminste nog een nachtje bij Estelle slapen. Ik vind dit echt discriminatie ... is er een video ofzo waar te zien is dat hij het heeft gedaan? .... zo niet vrij laten en morgen terug laten komen voor een gesprek. Misschien kan hij wel zeggen wie het gedaan heeft maar is zelf ook bang slachtoffer te worden, want degene die het wel gedaan hebben zaten wel bij hem in de VIP-box.
    Als bekende nederlander (Want zo mogen we onzen knuffel kickboxer nu wel noemen) blijf je zo ver mogelijk uit de buurt ,maar puur omdat hij een kleurtje heeft en aan kickboxen doet wordt er net gedaan of hij verdachte is van moord. Zo'n t-shirt maken vind ik niet eens zo'n slecht idee....dan laten we zien dat we achter onze sporters staan die proberen het goede voorbeeld te geven. Misschien zit Ruud Gullit er wel achter en was hij jaloers dat hij de hand van Badr door Estelle haar haar zag gaan en sloeg toen wild om zich heen. Wie zal het zeggen? Moet Ruud morgen komen voor een gesprek.....nee.... ik bedoel maar .... Ruud zal wel een vriendje hebben ergens bij de politie ofzo en op die manier Badr in een kwaad daglicht proberen te zetten.























  14. #64
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    988
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mike View Post
    Ik leef mijn leven zoals ik dat wil- Badr Hari
    http://youtu.be/o67lnxoFvqU

    Goudentip voor de ondernemers; 'Free Badr' t-shirts. Je verkoopt er binnen twee weken 30.000 in Amsterdam.

    http://thatwasmykil.files.wordpress....4512916668.jpg
    Ik heb mijn Badr barbie net op tijd binnen, wordt nog geld waard zo met deze ellende.


  15. #65
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Tsja, het zier er slecht uit voor Badr.
    Vrijwillig aangeven op woensdag, eenzame opsluiting voor de nacht en verhoor op donderdag.
    Als je geen verdachte bent maar enkel getuige is er toch iets meer aan de hand, dus ik vrees het ergste voor Badr.
    Het enige aparte is dat er een jaar naar dato wel aangifte wordt gedaan door de club eigenaar, en het lijkt haast wel op wat extra reclame voor die tent.
    Vindt het een beetje vreemd dat je een jaar na dato aangifte gaat doen, terwijl er bewijstechnisch weinig bewijs is behalve verklaringen van getuigen.
    Die voortanden kunnen ook op een andere manier uit die knakker z'n mik gekomen zijn.
    Vindt het dus een beetje apart dat je nu nog een melding doet van mishandeling, ik verwacht hier verder ook weinig van.
    Het enige wat ik verwacht is dat dit enkel wordt gebruikt om Badr neer te zetten als een vechtmachine die in en buiten de ring zijn tegenstanders sloopt.
    De documentaire die over hem gemaakt is pleit ook niet echt in zijn voordeel, helaas.

  16. #66
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Ik begrijp die clubeigenaar wel...waarom zou je aangifte doen tegen Bar Hari wanneer je geen vertrouwen hebt in politie en justitie? Als je dan en "deal" kunt maken met Hari dat hij wegblijft uit jouw club wanneer jij geen aangifte doet....ben jij er in ieder geval vanaf! Egoistisch gedacht misschien maar goed... Wanneer meneer Hari zich vervolgens blijft misdragen,uiteindelijk zelfs een vriend van je tot moes slaat tijdens Sensation,en je beseft dat wanneer jij aangifte zou hebben gedaan dit misschien voorkomen was geworden kan ik best begrijpen dat je alsnog aangifte gaat doen...misschien slaat hij de volgende keer wel iemand dood...zit je toch met een schuldgevoel...
    Komt nog eens bij dat er grote kans is dat justitie op hem heeft ingepraat alsnog aangifte te doen om zo een nog sterkere zaak te hebben tegen Hari.
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  17. #67
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Die clubeigenaar schijnt ook aanwezig te zijn geweest bij Sensation en die Koen Everink schijnt ook een goede vriend van hem te zijn dus dan is het wel begrijpelijk dat die dan alsnog aangifte doet lijkt mij. Die is zich waarschijnlijk weer de pleuris geschrokken.

  18. #68
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben toch wel benieuwd naar het verhaal van Badr. Waar ik ook erg benieuwd naar ben is of er beelden van zijn. Heel de Arena hangt vol met camera's dus je zou denken dat er toch wel beelden van gemaakt moeten zijn.

  19. #69
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Daar waar het gebeurd is hangen geen camara's blijkbaar....wel wanneer je de PD verlaat...
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  20. #70
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Daar waar het gebeurd is hangen geen camara's blijkbaar....wel wanneer je de PD verlaat...
    Kom jij weleens in de Arena dan...

    Ik ben ook erg benieuwd naar zijn verhaal. Het zou hem sieren wanneer hij gewoon als een grote jongen alles opbiecht i.p.v. de vermoorde onschuld te spelen.

    Maar dat zal wel niet gebeuren

  21. #71
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Daar waar het gebeurd is hangen geen camara's blijkbaar....wel wanneer je de PD verlaat...
    Ah kijk, dat wist ik niet.

  22. #72
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    273
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Kom jij weleens in de Arena dan...

    Ik ben ook erg benieuwd naar zijn verhaal. Het zou hem sieren wanneer hij gewoon als een grote jongen alles opbiecht i.p.v. de vermoorde onschuld te spelen.

    Maar dat zal wel niet gebeuren
    Wat lul je nu stom joh.... Badr aan de schandpaal nagelen . Hij heeft het niet gedaan jonguuuh snap dat dan .... het is ons woord tegen ons eigen verstand ... Al heeft hij het gedaan dan heeft hij het niet gedaan.
    Ruud zat er achter let maar op...nu lachen jullie er nog om maar let maar op ik ken Ruud en ik ken Badr ...hoe Ruud vroeger tijdens het EK en bij Milan die ballen er inkopte gaf hij ook nu een zooi kopstoten tijdens Sensation. Waar was Ruud rond die tijd.... daar hoor je niks over he.... niemand weet waar Ruud namelijk was ten tijde van dit fiasco. Maar ik snap Ruud wel hoor maar aan de andere kant moet je ook je meerdere erkennen in Badr.... het is nu eenmaal een chickmagnet en Ruud is passe. Estelle zal ook wel gaan getuigen en zeggen dat het Ruud zelf was. Wel toevallig dat Ruud net op vakantie is als de politie Badr Hari optrommelt. Ik bedoel maar. Ben ik dan de enige die het helder ziet
















  23. #73
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    lol

  24. #74
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

  25. #75
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Kom jij weleens in de Arena dan...

    Ik ben ook erg benieuwd naar zijn verhaal. Het zou hem sieren wanneer hij gewoon als een grote jongen alles opbiecht i.p.v. de vermoorde onschuld te spelen.

    Maar dat zal wel niet gebeuren
    X2
    Wat een idioot om te denken dat hij iedereen kan molesteren. Kan ook nog een verhaal hier op mixfight herinneren, dat hij een portier zwaar gewond heeft achter gelaten. Waar de moeder van de portier poste op mixfight. Dat die zaak nooit is voor gekomen, onbegrijpelijk. Deze man is altijd bezig om zijn eigen hachje te redden, zonder ook maar een moment bezig te zijn wat hij de slachtoffers heeft aan gedaan. Daarom leert dit type mens er ook nooit van en blijft hij levens gevaarlijk

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •