MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 7 of 7

Thread: bitje

  1. #1
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    39
    vCash
    126000

    Default bitje

    Hey allemaal,

    ga binnenkort beginnen met MA, heb dan nu ook een bitje gekocht maar hij blijft simpelweg niet zitten... wtf? En dat is de 2e al die dat probleem heeft. Ik warm hem op, hij wordt wat zachter, doe hem in mijn mond, druk hem aan, bijt erop, zuig het vacuum en duw het extra aan met mijn vingertoppen op mijn lippen.

    Hij koelt wat af, ik haal hem er voorzichtig uit, en koel hem af. Vervolgens past hij zo makkelijk dat zodra ik mijn mond open doe dat ding ook weer op de grond ligt voor mijn voeten. Maar inmiddels heb ik wel knallende koppijn van het aantal keren aandrukken, zuigen en duwen in mijn mond -__-;

    anyone tips?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Ik weet niet of je een beugel hebt of nog zal krijgen, maar als dat niet zo is is het een goede investering om er eentje bij de tandarts te laten maken. Dit kan misschien zelfs 100% vergoed worden door je zorgverzekering.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  3. #3
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    39
    vCash
    126000

    Default

    even ter update;
    yeah dit wordt dus idd vergoed door de zorgverzekering. Valt onder preventieve zorg tot 750e ^^.
    Thanks voor de tip : )

  4. #4
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Graag gedaan!
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  5. #5
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Ik knars oa als ik slaap en na herhaaldelijk aandringen van de tandarts een bijtplaat (dat is gewoon een bitje) laten maken.
    Het kostte een paar honderd euro (werd vergoed minus eigen risico) en het was precies hetzelfde als een bitje bij de lokale sportschool .
    "If you have to stop and think, it's too late"

  6. #6
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    Ik knars oa als ik slaap en na herhaaldelijk aandringen van de tandarts een bijtplaat (dat is gewoon een bitje) laten maken.
    Het kostte een paar honderd euro (werd vergoed minus eigen risico) en het was precies hetzelfde als een bitje bij de lokale sportschool .
    Heb ik ook, ik noem het mijn konijnentanden

    Hé als je het bitje zacht hebt gemaakt, aangeduwd en hard hebt ingebeten, moet je eens proberen terwijl je je kaken nog stijf op elkaar hebt, koud water je mond in te zuigen. Krimpt hij iets, mogelijk dat dit werkt.
    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  7. #7
    Join Date
    Oct 2012
    Location
    belgium
    Posts
    7
    vCash
    126000

    Default

    Op www.gmbfightgear.com kan je bitjes vinden van Bad Boy...ze hebben een uitstekende kwaliteit! Misschien interessant om te weten...

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •