MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 39 of 39

Thread: fifa 13

  1. #26
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Heb em net ook ff aangeschaft... Gelijk maar even fifa marathon houden dit weekend...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  2. #27
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Heb nu het gehele ''Nederlandse elftal'' inclusief Douglas. Heb alleen Robben en van Persie niet, omdat ze zo ontiegelijk duur zijn. Sneijder, Huntelaar, Van der Vaart, Affelay, Narsing, Stekelenburg, Elia, De jong, Heitinga, Boulharouz.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  3. #28
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Heb nu het gehele ''Nederlandse elftal'' inclusief Douglas. Heb alleen Robben en van Persie niet, omdat ze zo ontiegelijk duur zijn. Sneijder, Huntelaar, Van der Vaart, Affelay, Narsing, Stekelenburg, Elia, De jong, Heitinga, Boulharouz.
    met welk team speel je dan?

  4. #29
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    @pansier Ben wel benieuwd hoe je daarvan een verdediging maakt

  5. #30
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    bedoel je welke spellen nog meer? op het moment eigenlijk alleen wat Forza 4, battlefield 3

    hoe is BF3???
    "If you have to stop and think, it's too late"

  6. #31
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    hoe is BF3???
    ik vind hem rete vet...voor ieder wat wils close combat, vliegtuigen,tanks enz enz.... en bijna alles kan kapot

  7. #32
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Heeft iemand toevallig ook fifa 13 op de ipad (iphone) die het ook online speelt?!

  8. #33
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Ik moet erg wennen aan Fifa 13 op de ps3. Ik scoor maar moeilijk moet ik zeggen. Maargoed, vanavond fifa avond met vrienden dus hopelijk gaat het dan wat beter

  9. #34
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    met welk team speel je dan?
    Ultimate team. Ben nu aan't sparen voor het Brazialiaanse elftal. Heb Ronaldinho gekocht ghehe. En de verdediging werkt wel hoor! 3/4/2/1
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  10. #35
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Ultimate team. Ben nu aan't sparen voor het Brazialiaanse elftal. Heb Ronaldinho gekocht ghehe. En de verdediging werkt wel hoor! 3/4/2/1
    ah tuurlijk dat had ik kunnen weten UT heb ik in Fifa12 ook erg veel gespeeld

  11. #36
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    821
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Heb nu het gehele ''Nederlandse elftal'' inclusief Douglas. Heb alleen Robben en van Persie niet, omdat ze zo ontiegelijk duur zijn. Sneijder, Huntelaar, Van der Vaart, Affelay, Narsing, Stekelenburg, Elia, De jong, Heitinga, Boulharouz.
    Haha ik ben ook bezig het NL team bij elkaar te krijgen. Ik moet zelf alleen Robben nog, RVP heb ik. Robben is alleen niet te betalen.

  12. #37
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Is het bij meer mensen zo dat je in carrière erg goeie spelers uit je jeugdelftal haalt? Ik heb echt al vier waardevolle talenten uit mijn eigen opleiding getrokken die zonder moeite in de basis zouden kunnen (plus minus niveau 70 à 75 als ze uit de opleiding komen)
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  13. #38
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Diz View Post
    Is het bij meer mensen zo dat je in carrière erg goeie spelers uit je jeugdelftal haalt? Ik heb echt al vier waardevolle talenten uit mijn eigen opleiding getrokken die zonder moeite in de basis zouden kunnen (plus minus niveau 70 à 75 als ze uit de opleiding komen)
    Dat ligt er ook aan welk niveau scout je hebt.
    Hoeveel sterren heeft je scout?

    Het klopt dat ze de jeugdspelers hebben getweaked, er zijn meer talenten en ze groeien ook sneller, dat is echt een groot pluspunt in vergelijking met 12!

  14. #39
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Dat ligt er ook aan welk niveau scout je hebt.
    Hoeveel sterren heeft je scout?

    Het klopt dat ze de jeugdspelers hebben getweaked, er zijn meer talenten en ze groeien ook sneller, dat is echt een groot pluspunt in vergelijking met 12!
    Ik heb alleen maar scouts van 9 miljoen (de beste)...
    Maar het viel mij idd op dat de jeugdopleiding veel beter is als in fifa 12 ja...
    De meeste jeugdspelers hebben "potentie om een topper te worden" en groeien echt hard als je ze naar het eerste brengt...
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •