MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 19 of 19
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default Red Alert 3 opvolger?

    Ik heb zin om weer eens een spelletje te spelen. Vroeger speelde ik veel Command & Conquer achtige spellen. Nu is volgens mij alleen Red Alert 3 het laatste spel in deze serie. Wat is nu een goeie opvolger van dit soort spellen om te spelen? Iemand tips?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  2. #2
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    25
    vCash
    126000

    Default

    Zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Command_%26_Conquer voor de lijst van Command & Conquer games, laatste is Command & Conquer 4 (2010) en Generals 2 zal in 2013 uitkomen.

  3. #3
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Vind het enorm jammer dat tegenwoordig erg weinig met die genre gedaan word... Ben zelf nooit fan geweest van de Red Alert range (behalve de eerste), zelf altijd Age of Empires liefhebber geweest.

    Ik zit nu aan de Total War gekluisterd - hoewel 't toch wel behoorlijk anders is dan hetgeen wat je vraagt.

    Empire Earth, misschien? Ook alweer redelijk oud, dat wel...

  4. #4
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Effe offtopic: maar vond DUNE II, the building of a dynasty, altijd een kneiter van een spel! Helemaal grijs gespeeld..
    Be a Warrior, not a Worrier

  5. #5
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Haha - heb zelf Dune helemaal lam gespeeld. Dune II nooit aangeraakt. Wat een top-game was dat, inderdaad!!

  6. #6
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Dune haha dagen lang aan het harvesten en bouwen en met 1 raket alles naar de klote

  7. #7
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    misschien starcraft 2 een optie

  8. #8
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    Generals + zero hour is dan wel oud, maar zeker nog een van de beste in die klasse vind ik,
    Company of Heroes vind ik ook een goede, The Lord of the Rings: The Battle for Middle-earth(1 en 2) zijn ook mooi.
    en zoals hierboven gezegd word is starcraft 2 ook een goede

  9. #9
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Total War: Shogun 2!
    Max. 400 x 125

  10. #10
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    Starcraft 2 is the way to go!
    Dat is nu toch wel de rts van het moment. Goede balans, creatieve tactics, diepgaande strategie, veel variatie en speelstijlen...

    For the swarm, bitches!!

    (Hint: typ in bij google: "zerg rush"
    Dan zie je de mening van google)

  11. #11
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Ik heb ook Dune gespeeld en elk spel van command & conquer tot red alert 2 en C&C 3 toen merkte ik dat de kwaliteit verloren is gegaan doordat westwood weg was en overgenomen door EA games.

    Ook heb ik altijd Warcraft 1,2 en 3 gespeeld. Age of Empires en Age of Mythology. Allemaal geweldige spellen.

    Starcraft 2 is het enige spel dat momenteel het spelen waard is. En hij staat lonely aan de top want het is een absolute top game op gebied van strategie en alles. Ik kijk nog vaak pro games en dat is super entertaining als je het volgt. Ontzettend veel factoren en altijd vol verassingen.

  12. #12
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    Dune haha dagen lang aan het harvesten en bouwen en met 1 raket alles naar de klote
    hahahaha ja idd! geweldige game was dat zeg!
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  13. #13
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by TOON View Post
    hahahaha ja idd! geweldige game was dat zeg!
    weet je Toon ik heb gisteravond nog wat gameplay filmpjes van Dune op youtube zitten kijken.....leuk om weer terug te zien zeg!

  14. #14
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Cossacks was ook goed.

  15. #15
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    Ik heb ook Dune gespeeld en elk spel van command & conquer tot red alert 2 en C&C 3 toen merkte ik dat de kwaliteit verloren is gegaan doordat westwood weg was en overgenomen door EA games.

    Ook heb ik altijd Warcraft 1,2 en 3 gespeeld. Age of Empires en Age of Mythology. Allemaal geweldige spellen.

    Starcraft 2 is het enige spel dat momenteel het spelen waard is. En hij staat lonely aan de top want het is een absolute top game op gebied van strategie en alles. Ik kijk nog vaak pro games en dat is super entertaining als je het volgt. Ontzettend veel factoren en altijd vol verassingen.
    Starcraft 2 is de enigste game waarvan ik me een beetje ben gaan verdiepen in de E sport wereld ervan.. Is inderdaad echt verrassend entertaining, vooral met leipe gasten als die Idra dude. Ik ga helemaal stuk om hem.

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Met Dune II is het bij mij inderdaad ook allemaal begonnen

    Bedankt voor de tips. Ik ga er een paar proberen.
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  17. #17
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by Vinand View Post
    Starcraft 2 is de enigste game waarvan ik me een beetje ben gaan verdiepen in de E sport wereld ervan.. Is inderdaad echt verrassend entertaining, vooral met leipe gasten als die Idra dude. Ik ga helemaal stuk om hem.
    Klopt, als je de spelers een beetje leert kennen is het helemaal top. Idra zijn woede tekent vaak zijn eigen ondergang
    En de koreanen zijn steengoed.

  18. #18
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    Klopt, als je de spelers een beetje leert kennen is het helemaal top. Idra zijn woede tekent vaak zijn eigen ondergang
    En de koreanen zijn steengoed.
    Gebrek aan drama is er zeker niet bij SC2. Daar komt titanic nieteens in de buurt van..
    Maar als ik die Idra zie spelen hoop ik stiekem wel dat die wint... Ik ben namelijk altijd voor de "anti-hero"!

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Starcraft II geïnstalleerd en snel even bekeken. Ziet er echt vet uit. Bedankt voor de tip
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •