MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 8 of 8
  1. #1
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    112
    vCash
    126000

    Default Tegenstander Najewa de Groot gezocht!!

    Voor het RINGS Gala in Amersfoort, zaterdag 3 november aanstaande, zijn wij dringend op zoek naar een tegenstander voor Najewa de Groot, de dochter van Lex de Groot.

    Najewa is (net) 16 jaar en zal dan haar 1e nieuwelingenwedstrijd draaien. Maar aangezien zij veel (ca. 15) jeugdpartijen heeft gedraaid en als zeer talentvol wordt gezien durft niemand de handschoen op te pakken.
    Najewa is 65kg en kan -67kg vechten. Ales het een tegenstander is met meer ervaring in deze klasse maakt het niet uit. Ook de leeftijd mag zijn t/m 18/19 jaar.

    Het zou natuurlijk voor Najewa enorm leuk zijn als zij in Amersfoort (haar eerste N-partij) kan vechten en daarom willen wij graag een vergoeding voor de tegenstander betalen. Reacties graag naar [email protected]
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    tja wie durft,pittige tante het dochtertje van Lex.

  3. #3
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Als ze zo een groot talent is en al 15 jeugdpartijen heeft gedraaid kan je er ook voor kiezen om de N-klasse over te slaan en direct de C-klasse in te gaan. Dan is het vinden van een tegenstandster ook wat makkelijker.Ze zou niet de eerst zijn die van de jeugd de C-klasse ingaat.

  4. #4
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Barcelona
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Ze heeft volgens mij dik een jaar niet gevochten..
    In ieder geval ga ik Nayewa supporten als het doorgaat.

  5. #5
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    477
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Koike88 View Post
    Ze heeft volgens mij dik een jaar niet gevochten..
    In ieder geval ga ik Nayewa supporten als het doorgaat.
    Er moet toch wel een meisje zijn die het durft te vechten? het is haar 1e nieuweling? Als ze nu al het probleem gaat krijgen dat niemand tegen haar durft te vechten terwijl ze nog nieuweling is kan ze nooit verder komen. Doodzonde!

  6. #6
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Weelde belgie
    Posts
    223
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kameleon View Post
    Er moet toch wel een meisje zijn die het durft te vechten? het is haar 1e nieuweling? Als ze nu al het probleem gaat krijgen dat niemand tegen haar durft te vechten terwijl ze nog nieuweling is kan ze nooit verder komen. Doodzonde!
    In belgie zag mijn vriend enkele weken terug een harde tante die blijkbaar moeite heeft met trainingspartners vinden.
    Ze is nog maar echt beginnend maar je kan altijd proberen of deze meid misschien de ballen heeft.
    Ze noemt roxy van de liederkerkse muay thai tempel / House of pain.


    Succes !

  7. #7
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by brittje-x View Post
    In belgie zag mijn vriend enkele weken terug een harde tante die blijkbaar moeite heeft met trainingspartners vinden.
    Ze is nog maar echt beginnend maar je kan altijd proberen of deze meid misschien de ballen heeft.
    Ze noemt roxy van de liederkerkse muay thai tempel / House of pain.


    Succes !
    Zojuist Lex gesproken. Najewa is zelfs bereid om C te vechten. Ze wordt er gek van dat iedereen haar maar uit de weg gaat. Hopelijk is er wel een C meisje van haar gewicht die een partij wil maken. Nogmaals: tegen een goede vergoeding!

    Najewa de Groot: 16 jaar / (ca. 15 jeugdpartijen), 0 nieuweling. -67kg

  8. #8
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Weelde belgie
    Posts
    223
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RINGS INFO View Post
    Zojuist Lex gesproken. Najewa is zelfs bereid om C te vechten. Ze wordt er gek van dat iedereen haar maar uit de weg gaat. Hopelijk is er wel een C meisje van haar gewicht die een partij wil maken. Nogmaals: tegen een goede vergoeding!

    Najewa de Groot: 16 jaar / (ca. 15 jeugdpartijen), 0 nieuweling. -67kg
    Als ze C zou gaan hier enkele meisjes die je mogelijk kan benaderen uit belgie
    Charis Steels van The scorpions
    Ine Brulot van MAC dilzen stokkem

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •