MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 76 to 81 of 81
  1. #76
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Wat voorspellingen betreft ben ik het helemaal met je eens.
    Als Carmouche wint? Rematch. Wint ze weer? Rematch.
    Dat wordt dan veel koffie drinken.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Diaz bros View Post
    Ik heb zo'n vermoeden dat het heel slecht gaat met UFC, eerst al die cuts en vervolgens een aankondiging dat er misschien 100 vechters meer worden gecut en dit lijkt me echt een wanhoopspoging. ben benieuwd naar de komende maanden....
    Een wanhoopspoging?????!?!?!? Volg jij de sport nog een beetje? Die 100 vechters die gecut moeten worden heeft te maken met het feit dat ze net strikeforce opgenomen hebben en omdat ze de afgelopen tijd drie divisies erbij hebben gekregen. Onder andere vrouwen dus en nog wat licht werk. Verder is die Ronda Rousey pot echt wel een bigger deal dan Hendo en consorten. Die chick heeft in alle grote bladen gestaan en is echt een hype in de VS.

    UFC wordt nog steeds groter hoor. Er komen twee extra partijen op elke card en elk land waar ze komen is direct uitverkocht. Onlangs is Engeland hebben ze het "gate record" gezet van de venue waar ze zaten. Er was met andere woorden nog nooit zoveel verdiend met een sporttoernooi daarzo.

  3. #78
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Antwerpen
    Posts
    213
    vCash
    125840

    Default

    weet iemand hoe ik via me samsung s3 naar de ufc kan kijken. als ik de links gebruik van de websites dan valt mijn gsm na 10 uit.
    Ik zou die graag via mx player of iets dergelijks willen kijken. Kan iemand me een pm of helpen?

  4. #79
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    696
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sjakiezwart View Post
    Een wanhoopspoging?????!?!?!? Volg jij de sport nog een beetje? Die 100 vechters die gecut moeten worden heeft te maken met het feit dat ze net strikeforce opgenomen hebben en omdat ze de afgelopen tijd drie divisies erbij hebben gekregen. Onder andere vrouwen dus en nog wat licht werk. Verder is die Ronda Rousey pot echt wel een bigger deal dan Hendo en consorten. Die chick heeft in alle grote bladen gestaan en is echt een hype in de VS.

    UFC wordt nog steeds groter hoor. Er komen twee extra partijen op elke card en elk land waar ze komen is direct uitverkocht. Onlangs is Engeland hebben ze het "gate record" gezet van de venue waar ze zaten. Er was met andere woorden nog nooit zoveel verdiend met een sporttoernooi daarzo.
    Jij luistert te veel naar uncle Dana. Een jaar geleden was hun mentaliteit nog: "we need more fighters, we need more fights." De PPV's verkopen niet meer zoals vroeger, ze moeten bezuinigen.

    En goed dat Hendo heeft verloren. Als Fedor en Shogun wat slimmer hadden gevochten tegen Hendo, zouden ze ook eenvoudig hebben gewonnen (hoewel ik vond dat Hendo-Shogun minstens een draw was). Hendo is eigenlijk een one-trick pony die aan de TRT zit.

  5. #80
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Quote Originally Posted by deco'o View Post
    En goed dat Hendo heeft verloren. Als Fedor en Shogun wat slimmer hadden gevochten tegen Hendo, zouden ze ook eenvoudig hebben gewonnen (hoewel ik vond dat Hendo-Shogun minstens een draw was). Hendo is eigenlijk een one-trick pony die aan de TRT zit.
    Een beetje meer respect voor een vechter als Hendo mag ook wel. Machida kwam gewoon niet om te knokken. Jammer dat hij hiermee nog steeds de volgende in rij is voor een title shot. Ik zie liever de winnaar tussen Gustafsson / Mousasi.

  6. #81
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    214
    vCash
    126000

    Default

    Jammer van de manier waarop Machida won inderdaad. IMO als hij spectaculairder had kunnen winnen, had ie dat wel gedaan. De dreiging van die moker van Hendo moet niet onderschat worden.

    Wel mooi dat Lawler van Koscheck won trouwens. Niet verwacht maar wel op gehoopt!
    MMAcentral | Voor je dagelijkse MMA nieuws en fights

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •