MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 76 to 91 of 91
  1. #76
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    ben ik toch benieuwd hoe het dan zit als ifma inmiddels aangesloten bij sportaccord het voor elkaar krijgt om om via sportaccord aangesloten te worden bij het noc nsf ???? de mon is aangesloten bij ifma dus mocht dit zo zijn zitten er nog wel wat haken en ogen aan dit verhaal . ifma is in verschillende landen zoals bijv kroatie noc nsf geregistreerd dus ben benieuwd . en no guts no glory misschien kan je ook de fabeltjeskrant eens lezen . vooral als mensen serieus geintresseerd zijn .
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    wat betreft fog is toch alleen nog besloten voor de provincie noord holland maar ligt de beslissing om wel of niet een gala te doen met welke bond dan ook bij de gemeente ??

  3. #78
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    • IFMA is a member of






    • IFMA is recognised by




  4. #79
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    194
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hans Vos View Post
    ben ik toch benieuwd hoe het dan zit als ifma inmiddels aangesloten bij sportaccord het voor elkaar krijgt om om via sportaccord aangesloten te worden bij het noc nsf ???? de mon is aangesloten bij ifma dus mocht dit zo zijn zitten er nog wel wat haken en ogen aan dit verhaal . ifma is in verschillende landen zoals bijv kroatie noc nsf geregistreerd dus ben benieuwd . en no guts no glory misschien kan je ook de fabeltjeskrant eens lezen . vooral als mensen serieus geintresseerd zijn .
    Hallo Bromsnor,

    Mijn antwoord was in metaforen en weldegelijk serieus. De IFMA & MON zullen op middelange termijn een zelfstandige aansluiting gaan krijgen bij NOC/NSF. FOG komt volgend jaar in dit verhaal niet meer voor. Hetzelfde geldt voor de NCS, dat is ook op sterven na dood en wordt nu nog kunstmatig in leven gehouden. Er gaan binnekort hele spannende dingen gebeuren, dus neem je me nu wel serieus of mag ik in metaforen verder praten? Gewoon mixfight.nl en alle andere sociale media in de gaten houden en je wordt vanzelf verrast.....

    Fijn weekend en niet meer zo brommen Hans. Dat is slecht voor de gezondheid.

  5. #80
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Almelo
    Posts
    1.488
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Hier heb je een goed punt Stephan. Het is inderdaad zo dat gemeentes zelf nog kunnen beslissen aan wie ze een vergunning verlenen. Dat het straks in delen van Noord-Holland anders geregeld gaat worden staat daar los van. Als je (neem aan dat je goede contacten hebt met de gemeente Almelo) met een goed verhaal komt, veiligheidsplan, RI&E etc zul je een vergunning krijgen en het gestelde concept juich ik zeker van harde toe. Als het allemaal erg kleinschalig is hoef ik in ieder geval geen evenementenvergunning aan te vragen. Met name voor de jeugd vind ik die opzet de toekomst. Geen show, gewoon lekker knokken.
    Precies, maar de NOVER maakt bij hun eisen/voorwaarden geen onderscheid tussen GALA's met alle opsmuk en laagdrempelige(lees laag budget) WEDSTRIJDEN. Voor die laagdrempelige wedstrijden moeten ze dan wat soepeler omgaan met de eisen. Ik neem aan dat ze dat ook wel inzien en doen.
    Momentopname bij benadering (niet wetenschappelijk onderbouwd) :
    Former Reputation Received (400 point(s) total)
    Latest Reputation Received (509 point(s) total)

  6. #81
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Rotterdam
    Posts
    73
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoop dat dit tot verbetering leidt. Dat was helaas niet het geval in het bondsoverleg van een aantal jaar geleden, waar zelfs het overeenkomen van een uniform wedstrijdreglement werd afgekeurd. Het was toen al snel duidelijk dat de bonden o zo graag samen wilden werken, zo lang ze maar geen verantwoordelijkheid hadden tegenover de andere bonden. Robbie van fighttalk was toen ook bezig om een openbare vechtersdatabase op te zetten, maar dat is toen een stille dood getorven omdat er, zover ik weet, totaal geen aanvoer van info was. Hoe de samenwerking tussen de bonden nu is weet ik niet, maar ik hoop dat het positiever is dan toen.

  7. #82
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Almelo
    Posts
    1.488
    vCash
    126000

    Default

    ..... maar of het samenwerkingsverband tussen de NOVER en de WFCA slechts een 'bondsgenootschap' is zonder een uniform wedstrijdreglement blijft onduidelijk.
    Bij de NOVER is namelijk de spinning backfist, als vanouds NKBB, toegestaan, maar bij de WFCA geheel niet. En dan hebben we het ook nog over knieen naar het hoofd vanaf de B-klasse. Ik hoop dat men hierover na 1 januari duidelijkheid kan verschaffen.
    Momentopname bij benadering (niet wetenschappelijk onderbouwd) :
    Former Reputation Received (400 point(s) total)
    Latest Reputation Received (509 point(s) total)

  8. #83
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    36
    vCash
    126000

    Default

    http://wfca.info/startverboden.html

    ik zie bij startverboden, is heel al gio's gym geschorst of een vechter? lekker duidelijk weer

  9. #84
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    719
    vCash
    123944

    Default

    Quote Originally Posted by rickross View Post
    http://wfca.info/startverboden.html

    ik zie bij startverboden, is heel al gio's gym geschorst of een vechter? lekker duidelijk weer
    Staat geen naam specifiek ingevuld, dus zal wel om de gym gaan. Tenzij je info hebt die dat tegen zou moeten spreken.

  10. #85
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by yuko View Post
    Staat geen naam specifiek ingevuld, dus zal wel om de gym gaan. Tenzij je info hebt die dat tegen zou moeten spreken.
    Onderstaande lijkt me duidelijk......

    Team Brinkman/Algio Gym onbepaalde tijd misdragen WFCA/NOVER

  11. #86
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Verder zijn er in de lijst een aantal scholen vermeld die schijnbaar niet zijn op komen dagen tijdens eerdere evenementen en daarvoor een schorsing van 6 maanden aan hun broek gekregen.

  12. #87
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    36
    vCash
    126000

    Default

    Toch zie ik die gym geregeld op galas nog steeds bij de wfca en nover ... Snap het niet

  13. #88
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    719
    vCash
    123944

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Onderstaande lijkt me duidelijk......

    Team Brinkman/Algio Gym onbepaalde tijd misdragen WFCA/NOVER
    Geen naam van een vechter bedoelde ik. Weet eigenlijk niet precies wat je mij nou duidelijk probeert te maken.

  14. #89
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by yuko View Post
    Geen naam van een vechter bedoelde ik. Weet eigenlijk niet precies wat je mij nou duidelijk probeert te maken.
    Zie vraag rickross..

  15. #90
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    36
    vCash
    126000

    Default

    ???

  16. #91
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    NL
    Posts
    176
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rickross View Post
    ???
    Ik doe een poging.
    door wie is een schorsing opgelegd? WFCA/NOVER
    waarvoor? wegens misdragen
    voor hoelang? onbepaald
    aan wie? Team Brinkman / Algio Gym



Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •