MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

View Poll Results: wat vinden jullie van het optreden tijdens P&W van onze vertegenwoordigers?

Voters
43. You may not vote on this poll
  • remy goed gedaan

    23 53,49%
  • marloes goed gedaan

    17 39,53%
  • peter goed gedaan

    12 27,91%
  • Ibrahim goed gedaan

    20 46,51%
  • remy niet goed gedaan

    9 20,93%
  • marloes niet goed gedaan

    15 34,88%
  • peter niet goed gedaan

    9 20,93%
  • Ibrahim niet goed gedaan

    7 16,28%
Multiple Choice Poll.
Page 3 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 51 to 75 of 147
  1. #51
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    270
    vCash
    126000

    Default

    Als je een slap verhaal hebt, val je bij Paul en Witteman door de mand. Al heel wat seizoenen zitten er 5 dagen in de week gasten aan tafel en wanneer deze een goed verhaal hebben volgt er een solide gesprek. De prominente kickboksers waren duidelijk niet instaat om hun verhaal met sterke argumenten te onderbouwen. Maar het zijn wel deze argumenten die ze zelf al die tijd hebben gebruikt om hun eigen rol binnen de kickbokswereld te rechtvaardigen. Nogmaals er zaten de verkeerde gasten aan tafel die ook al zouden ze het willen, de kickbokswereld die hun uiteindelijk zo groot heeft gemaakt nooit kunnen hervormen omdat ze er een product van zijn.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Bonjasky deed het erg goed, Peter was peter Marloes die faalde en die Wybenga had goede punten.
    Onderling was het niet goed afgestemd en er werd vooral verdedigd en naar andere sporten gewezen.
    De hand in eigen boezem steken is iets wat "alfa-mensen" blijkbaar niet kunnen.

    Bovendien lees ik hier reacties als "bonjasky is zo welbespraakt, geef mij maar Badr" lol waarom denk je dat je zo'n kut imago hebt!

  3. #53
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Dikke van Dale:

    struis·vo·gel (de; m; meervoud: struisvogels)
    1
    grote vogel die niet kan vliegen
    Ik was nog niet klaar geachte vogelliefhebber...

    - onderkennen criminele wortels in de sport en proberen deze met wortel en al te verwijderen
    - samenwerking met de overheden (screening voor promotors, bestuursleden etc)
    - verplichte id bij grote gala's voor bezoekers (we kennen de hele riedel aan maatregelen wel denk ik)

    Het gaat erom dat de boodschap aan twee kanten goed wordt belicht en dat ontbrak er gisteren een beetje aan.

    Niks geen struisvogelpolitiek gewoon met de billen bloot en werken aan het herstel.

  4. #54
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default

    Darten was ook vroeger een achtervolk ( of hoe je het wil noemen ) sport.
    En niet te vergeten de wielrennen sport, heel heel lang geleden " alleen " voor aso.
    Zoek het maar op, het klopt.
    Dus het kickboksen sport overleeft het wel, alleen heeft wel even tijd nodig.
    Maar de media kan maken en helaas breken!
    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  5. #55
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    tja... ik begin het op deze manier alemaal een beetje verkrampt gedoe te vinden hoor

    ze hadden misschien beter eerst de intiatiefnemer alleen te gast kunnen hebben .......

    en om hier nu die coryfeeën te gaan zitten beoordelen.............. mwah....................

    veel van die items komen vaak on a very short notice tot stand.... dus ineens zit je daar

  6. #56
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    4.520
    vCash
    136560

    Default

    Quote Originally Posted by cornelus View Post
    tja... ik begin het op deze manier alemaal een beetje verkrampt gedoe te vinden hoor

    ze hadden misschien beter eerst de intiatiefnemer alleen te gast kunnen hebben .......

    en om hier nu die coryfeeën te gaan zitten beoordelen.............. mwah....................

    veel van die items komen vaak on a very short notice tot stand.... dus ineens zit je daar
    Eens, zoals ik in de manifest post al zei, zet er mensen neer die ervaring en de competentie hebben om een punt uit te dragen en te discussieren, Fred Royers bijv. De bedoelingen zijn goed van de mensen die er gister zaten, maar het is een gemiste kans..

  7. #57
    Join Date
    May 2011
    Posts
    362
    vCash
    126000

    Default

    Voor ons was het duidelijk, ook de invulling en uitvoering van het manifest. Helaas werd er WEDEROM de nadruk gelegd op het negatieve en was er geen ruimte om het positieve (en de inspanningen die al jaren worden gepleegd door de sportschoolhouders) toe te lichten. Dan was er een compleet ander gesprek ontstaan.

  8. #58
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    270
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Atila View Post
    Voor ons was het duidelijk, ook de invulling en uitvoering van het manifest. Helaas werd er WEDEROM de nadruk gelegd op het negatieve en was er geen ruimte om het positieve (en de inspanningen die al jaren worden gepleegd door de sportschoolhouders) toe te lichten. Dan was er een compleet ander gesprek ontstaan.
    Wanneer je het negatieve beeld blijft ontkennen is er geen reden voor één manifest. Ook na het kijken van de herhaling heb ik allereerst geen of dan wel te weinig begrip gezien voor het voor het overgrote deel terechte negatieve beeld wan de kickbokswereld dat is ontstaan, door de aanwezige kickboksers. Het weg wuiven van en het benoemen van de in één bepaalde regelmaat terugkerende voorvallen leidde terecht tot de opmerking van Witteman dat je deze ernstige zaken niet kan wegstrepen tegen de in andere sporten voorkomende mistanden. Nogmaals ik miste de aanwezigheid aan de tafel van Fred Royers die zich al jaren voor deze mediahype distantieerde van de mistanden binnen de kickbokswereld. Hij is naar mijn mening één van de weinige mensen die zijn geloofwaardigheid niet heeft verloren doordat hij vanuit één duidelijk standpunt ten aanzien van de gang van zaken heeft geprofileert en tegen de stroom in niet heeft geprofiteerd van het systeem integenstelling tot de aanwezige kickboksers.

  9. #59
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Kom op zeg doe je oog kleppen af, zeg gewoon het gaat niet goed en het moet beter. Kom niet met het gaat zo goed met de sportscholen dat gelooft iedereen wel. Het gaat niet goed met de kickboks gala's daar gaat het om.

  10. #60
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Ik vond juist Marloes het best voor de dag komen, daarna Remy en Petertje kan niet eens praten volgens mij.

  11. #61
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Uitgeest
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Je bedoelt dat ze ongeloofwaardig overkwam? Ja, dat was inderdaad te vergelijken met vele politici.

    Nee dat bedoel ik niet, ik bedoel dat ze in de plaats van op de vrij makkelijke open deur vragen direct te beantwoorden de media aandacht gebruikt om te vertellen wat zij ervan vindt. Ik vindt Marloes een voorbeeld voor onze sport.
    Favorieten: Nick Diaz - Chad Griggs - Gokhan Saki - Daniel Ghita


  12. #62
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Kom op zeg doe je oog kleppen af, zeg gewoon het gaat niet goed en het moet beter. Kom niet met het gaat zo goed met de sportscholen dat gelooft iedereen wel. Het gaat niet goed met de kickboks gala's daar gaat het om.
    X2
    Het is inmiddels tijd om te stoppen met argumenten zoals 'ja maar bij voetbal dit en dat blabla zus en zo'
    deze argumenten hebben we (waaronder ik) al te lang en te vaak gebruikt. Nu moeten we gewoon toegeven van ja het gaat slecht, laten we drastische acties ondernemen om het te veranderen. Al moeten we eerst 10 stappen terugnemen om weer verder te kunnen, so be it.

    en om ff terug te komen op het interview, ik ben ook van mening dat daar veeeeeeel meer uit te halen viel. Op een gegeven moment was het een welles nietes spel geworden ipv zo'n platform te gebruiken voor een stap in de goede richting. Jammer

  13. #63
    Join Date
    May 2011
    Posts
    362
    vCash
    126000

    Default

    Het negatieve overschaduwt het positieve, ik heb nergens gezegd dat je het negatieve moet ontkennen. Maar de andere kant moet eens toegelicht worden en onder de aandacht gebracht worden. De negatieve connotatie moet weg, of in ieder geval veel minder worden. De leek weet niet beter als dat "kickboksen" gelijk staat aan criminelen en doodgeschoten of -gevonden individuen.

  14. #64
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    goede punten:
    -geen vip
    -geen gala maar toernooi (maakt het in mijn ogen meer sport en minder show)

    De sport moet uit het stoere underground hoekje.... of het gaat lukken, geen idee...

  15. #65
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Mss kunnen promoters hiermee wat good will kweken. Als nu goede doelen worden gesteund weten dat alleen de bezoekers en de leden van MF.
    http://donatiedeals.nl/

  16. #66
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    270
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Atila View Post
    Het negatieve overschaduwt het positieve, ik heb nergens gezegd dat je het negatieve moet ontkennen. Maar de andere kant moet eens toegelicht worden en onder de aandacht gebracht worden. De negatieve connotatie moet weg, of in ieder geval veel minder worden. De leek weet niet beter als dat "kickboksen" gelijk staat aan criminelen en doodgeschoten of -gevonden individuen.
    Vraag je eens af hoe dat komt. Het kickboksen heeft geen zelfregulerend systeem zoals een sport met een overkoepelend orgaan dient te hebben. Deze voorvallen kunnen daarom niet los gezien worden van de sport omdat er nooit een persoon of instituut is die namens de sport de verantwoording neemt voor een goede handhaving van statuten en reglementen. De betrokkenen zijn altijd slachtoffers die alleen terug kunnen vallen op het juridisch apparaat. Passende maatregelen en aansprakelijkheid vanuit een overkoepelend orgaan zijn er niet.
    Klein voorbeeld hiervan is dat er na ernstige voorvallen altijd verschillende zelfbenoemde deskundige uit de kickbokswereld het woord voeren in de media. Direct betrokkenen zoals organisaties zijn altijd of voelen zich het slachtoffer van oorzaken die zo zeggen ze buiten hun macht liggen. Dit is dan ook de voornaamste reden dat de kickbokswereld valt onder de verantwoording en het oordeel van maatschappelijke overheden, dit kan gewoon ook niet anders. Of verwachten we van overheden dat ze hun ogen sluiten en maar moeten accepteren dat één keer in de zoveel tijd het ernstig misgaat, los gezien van alle dubieuze geldstromen en andere 'grijze' bijkomstigheden?!!

  17. #67
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    134
    vCash
    126000

    Default

    Mwah... Wat mij betreft dede zij het niet anders dan je van hen mocht verwachten. Het zijn topsporters en geen woordvoerders/mediastrategen. Een paar agenumenten waren redelijk, maar niet echt een concrete lijn in te vinden. Maar nogmaals, dat mag je eigenlijk ook niet van ze verwachten.

  18. #68
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    323
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ch3f1 View Post
    Vraag je eens af hoe dat komt. Het kickboksen heeft geen zelfregulerend systeem zoals een sport met een overkoepelend orgaan dient te hebben. Deze voorvallen kunnen daarom niet los gezien worden van de sport omdat er nooit een persoon of instituut is die namens de sport de verantwoording neemt voor een goede handhaving van statuten en reglementen. De betrokkenen zijn altijd slachtoffers die alleen terug kunnen vallen op het juridisch apparaat. Passende maatregelen en aansprakelijkheid vanuit een overkoepelend orgaan zijn er niet.
    Klein voorbeeld hiervan is dat er na ernstige voorvallen altijd verschillende zelfbenoemde deskundige uit de kickbokswereld het woord voeren in de media. Direct betrokkenen zoals organisaties zijn altijd of voelen zich het slachtoffer van oorzaken die zo zeggen ze buiten hun macht liggen. Dit is dan ook de voornaamste reden dat de kickbokswereld valt onder de verantwoording en het oordeel van maatschappelijke overheden, dit kan gewoon ook niet anders. Of verwachten we van overheden dat ze hun ogen sluiten en maar moeten accepteren dat één keer in de zoveel tijd het ernstig misgaat, los gezien van alle dubieuze geldstromen en andere 'grijze' bijkomstigheden?!!
    Sterker nog, diverse betrokkenen (bonden, scheidsrechters, vechters) zijn voor het voortbestaan op de huidige financiele basis afhankelijk van de huidige structurering. Zonder "minder gewenste sponsoring" en "dubieuze geldstromen" zouden de vergoedingen voor vechters, bonden en juryleden grotendeels op amateurboksniveau gelegen hebben (juryleden een tegemoedkoming in de benzinekosten van een paar euro, vechters geen vergoeding). Velen hebben van het huidige klimaat geprofiteerd om van hun hobby hun beroep (of in ieder geval een leuke bijbaan) te maken en staan niet te trappelen om hard op te treden tegen datgene wat deze luxe positie mogelijk maakt. Ben benieuwd of dit enthousiasme ook zo groot is als het op vrijwillige basis moet of dat het probleem de andere kant opslaat door gebrek aan capaciteit. Bij het amateurboksen zie je bijvoorbeeld dat de structuur wel staat maar er bijna geen mensen te vinden zijn die de benodigde werkzaamheden (onbetaald) willen verrichten.

  19. #69
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Dalton View Post
    Sterker nog, diverse betrokkenen (bonden, scheidsrechters, vechters) zijn voor het voortbestaan op de huidige financiele basis afhankelijk van de huidige structurering. Zonder "minder gewenste sponsoring" en "dubieuze geldstromen" zouden de vergoedingen voor vechters, bonden en juryleden grotendeels op amateurboksniveau gelegen hebben (juryleden een tegemoedkoming in de benzinekosten van een paar euro, vechters geen vergoeding). Velen hebben van het huidige klimaat geprofiteerd om van hun hobby hun beroep (of in ieder geval een leuke bijbaan) te maken en staan niet te trappelen om hard op te treden tegen datgene wat deze luxe positie mogelijk maakt. Ben benieuwd of dit enthousiasme ook zo groot is als het op vrijwillige basis moet of dat het probleem de andere kant opslaat door gebrek aan capaciteit. Bij het amateurboksen zie je bijvoorbeeld dat de structuur wel staat maar er bijna geen mensen te vinden zijn die de benodigde werkzaamheden (onbetaald) willen verrichten.
    Bondswerk,jury en scheidsrechter IS grotendeels liefdewerk oud papier. De mensen die hierin financiele motieven hebben zijn ook sneller geneigd om hun principes opzij te schuiven ten faveure van een dubieuze promotor met zijn eigen wensenpakket.

  20. #70
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by 123trisweat View Post
    offtopic: ik vind het prachtige muziek
    Haha, ja ik ook. Heb het zelfs op cd en ben een paar keer naar een concert van hen geweest.

  21. #71
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Mss kunnen promoters hiermee wat good will kweken. Als nu goede doelen worden gesteund weten dat alleen de bezoekers en de leden van MF.
    http://donatiedeals.nl/
    Ja, want als je zo nu en dan geld overmaakt naar een organisatie die zielige wezens helpt, geeft het niet als je zo af en toe iemand omlegt.

  22. #72
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by NielsN View Post
    quakquakquak

  23. #73
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by NielsN View Post
    Ok, zijn we het weer eens, hahaha.

    Ben benieuwd hoe Hoost dit gedaan zou hebben, of Hippolyte, wiens namen wél onder dat manifest staan.
    Ik denk dat beiden keihard aangevallen zouden worden..Hoost ivm Balrak en Hypo vanwege Rozenblad.

  24. #74
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Uitgeest
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by NielsN View Post
    Ok, zijn we het weer eens, hahaha.

    Ben benieuwd hoe Hoost dit gedaan zou hebben, of Hippolyte, wiens namen wél onder dat manifest staan.
    Waar zie jij hippolyte staan?

    Ibrahim Wijbenga, CDA raadslid Eindhoven(op persoonlijke titel)
    Faldir Chabahri, Brummen (GLD)
    Ernesto Hoost,Hoorn
    Ali Boukhari,Rotterdam
    Fikri Tijarti, Amsterdam
    Ali Gunyar,Eindhoven
    Mosaab Amrani,Amsterdam
    Clyde Petres, Hoorn
    Nordin el Otmani,Amsterdam
    Mohamed Ajuau, Amsterdam
    Yucel Fidan, Eindhoven
    Mousid Gym, Amsterdam
    Ellen Bruins, Alkmaar
    Zouhir Youkaj,Utrecht
    Michel van Rijt,Helmond
    Ropie Adriaan,Almere
    Perry Ubeda,Nijmegen

    Wout Traas,Wptbl
    Favorieten: Nick Diaz - Chad Griggs - Gokhan Saki - Daniel Ghita


  25. #75
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tnk2k View Post
    Waar zie jij hippolyte staan?
    http://www.volkskrant.nl/vk/nl/3184/...geworden.dhtml

    Derde van onder.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •