MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

View Poll Results: wat vinden jullie van het optreden tijdens P&W van onze vertegenwoordigers?

Voters
43. You may not vote on this poll
  • remy goed gedaan

    23 53,49%
  • marloes goed gedaan

    17 39,53%
  • peter goed gedaan

    12 27,91%
  • Ibrahim goed gedaan

    20 46,51%
  • remy niet goed gedaan

    9 20,93%
  • marloes niet goed gedaan

    15 34,88%
  • peter niet goed gedaan

    9 20,93%
  • Ibrahim niet goed gedaan

    7 16,28%
Multiple Choice Poll.
Page 1 of 6 12345 ... LastLast
Results 1 to 25 of 147
  1. #1
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default Vanavond in Pauw en Witteman: Marloes Coenen, Peter Aerts en Remy Bonjasky

    De kickbokssport moet vrij zijn van agressie, geweld en criminaliteit en moet af van het imago van 'groezelige clubjes en bondjes'. In een manifest spreken een aantal Nederlandse kickboksers en kickboksscholen zich daar vandaag over uit en stellen ze maatregelen voor om de traditionele vechtsport in ere te herstellen.

    De ongeregeldheden en het wangedrag die de sport de laatste jaren ontsieren, staan haaks op de internationale topprestaties en de waarden en normen die eraan ten grondslag liggen, schrijven de kickboksers in het manifest.

    Georganiseerde misdaad
    Burgemeester Van der Laan startte in 2010 al de discussie over veiligheid
    rond de kickboksgala's. De Amsterdamse burgemeester omschrijft de gala's in onder meer de Amsterdam ArenA, de Sporthallen Zuid en de Passengers Terminal als 'netwerkbijeenkomsten van de georganiseerde misdaad en liet weten maatregelen te willen nemen om de gala's te verbieden.

    Rol van de kickbokssport
    De schrijvers van het vandaag verspreide manifest zeggen dat de veiligheid slechts één van de aspecten van de kickbokssport is. Zij willen een bredere discussie over de rol en plaats van de kickbokssport in de samenleving.
    Er zijn vaker ongeregeldheden op kickboksgala's. Begin november was er nog een schietpartij bij een kickboksgala in Zijtaart waarbij een35-jarige kickbokspromoter is omgekomen. Een andere man raakte zwaargewond.

    Vanavond gaan initiatiefnemer van het manifest Ibrahim Wijbenga en kickbokser Remy Bonjaski in op het negatieve imago van de kickbokssport. Ook kickboksers Peter Aerts en Marloes Coenen zijn hier over te gast.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Be a Warrior, not a Worrier

  2. #2
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    Prima kijken dus!



  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  4. #4
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Ow jeetje, dan komt Bonjaski weer vertellen dat hij zo'n vriendelijke man is en dat vechten alleen in de ring moet gebeuren.
    Max. 400 x 125

  5. #5
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    194
    vCash
    126000

    Default

    Helaas is er geen vertegenwoordiger namens de promotors. Gemiste kans.......

  6. #6
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Ow jeetje, dan komt Bonjaski weer vertellen dat hij zo'n vriendelijke man is en dat vechten alleen in de ring moet gebeuren.
    Bonjaski is een prima uithangbord en goed voor de sport!!

    Jou kennende had je het liefst een live stream in de uitzending van je geliefde Badr'tje gezien wss

  7. #7
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Ow jeetje, dan komt Bonjaski weer vertellen dat hij zo'n vriendelijke man is en dat vechten alleen in de ring moet gebeuren.
    Wat moet die dan zeggen dat het goed is om iemand neer te knallen in een sporthal.

  8. #8
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    ook forum broeder Atila en Yucel Fidan zijn daar aanwezig

  9. #9
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Ik hoop dat remy peter en marloes niet in slaap vallen voordat ze weer aan het woord moeten komen. Wat een blaartrekkend verhaal over erotisch getinte klassieke muziek

  10. #10
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Ow jeetje, dan komt Bonjaski weer vertellen dat hij zo'n vriendelijke man is en dat vechten alleen in de ring moet gebeuren.
    Ja echt sip. Beter hadden ze jou gestuurd. Dan had je kunnen vertellen dat lompheid agressie en vooral geen zelfbeheersing hebben je tot een kampioen maakt in onze sport.

  11. #11
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Ja echt sip. Beter hadden ze jou gestuurd. Dan had je kunnen vertellen dat lompheid agressie en vooral geen zelfbeheersing hebben je tot een kampioen maakt in onze sport.
    Hij trapt alleen open deuren in en wat hij zegt wordt elke keer ontkracht door "incidenten".
    Max. 400 x 125

  12. #12
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Hij trapt alleen open deuren in en wat hij zegt wordt elke keer ontkracht door "incidenten".
    Incidenten waar vechters zelf in veel gevallen niks mee te maken hebben. Er zitten rotte appels tussen net als badr hari maar die heb je in iedere sport. Dan heb ik graag een bonjasky op tv die open deuren intrapt maar wel sociaal en rustig overkomt.

  13. #13
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Open deuren?

    Volgens mij is het concept: "dat vechten alleen in de ring moet gebeuren"

    voor sommige nog best een lastige.

  14. #14
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Incidenten waar vechters zelf in veel gevallen niks mee te maken hebben. Er zitten rotte appels tussen net als badr hari maar die heb je in iedere sport. Dan heb ik graag een bonjasky op tv die open deuren intrapt maar wel sociaal en rustig overkomt.
    Jij vindt Badr een rotte appel en ik vind Bonjaski een slijmerige grijze muis. Ik hou van vechters met persoonlijkheid zoals Ali, Mayweather, Tyson, Hari en de Diaz brothers. Zij gedragen zich vaak gek buiten de ring, maar zorgen wel altijd voor spektakel in de ring.
    Dat mainstream gebeuren hoeft van mij allemaal niet. Als ik mensen volzinnen wil horen praten kijk ik wel naar het buitenhuis.
    Max. 400 x 125

  15. #15
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Jij vindt Badr een rotte appel en ik vind Bonjaski een slijmerige grijze muis. Ik hou van vechters met persoonlijkheid zoals Ali, Mayweather, Tyson, Hari en de Diaz brothers. Zij gedragen zich vaak gek buiten de ring, maar zorgen wel altijd voor spektakel in de ring.
    Dat mainstream gebeuren hoeft van mij allemaal niet. Als ik mensen volzinnen wil horen praten kijk ik wel naar het buitenhuis.
    Jij mist het grotere plaatje. Als dit zo doorgaat, dan gaat het berg afwaarts met de hele sport...Wat uiteindelijk resulteert in mindere potten/partijen/internationale aanzien etc etc...Dat wil je blijkbaar maar niet inzien.

  16. #16
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    En weer sommige posts komen weer niet door. Waar gaat dat steeds mis mods?

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    gemiste kans... ze kwamen echt niet goed uit hun woorden.. vond het met meer huilie huilie waarom gebeurd het steeds bij ons boehoe...

  18. #18
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Jij vindt Badr een rotte appel en ik vind Bonjaski een slijmerige grijze muis. Ik hou van vechters met persoonlijkheid zoals Ali, Mayweather, Tyson, Hari en de Diaz brothers. Zij gedragen zich vaak gek buiten de ring, maar zorgen wel altijd voor spektakel in de ring.
    Dat mainstream gebeuren hoeft van mij allemaal niet. Als ik mensen volzinnen wil horen praten kijk ik wel naar het buitenhuis.
    Het gaat niet om wat jij vindt of wat ik vindt. Het gaat om de sport maatschappelijk aanvaardbaar maken. Het gaat erom dat jan modaal de sport niet altijd in 1 adem noemt samen met geweld buiten de ring. Want anders is het een kwestie van tijd voordat ze galas gaan verbieden in heel nederland. Remy is wat dat betreft een betere ambassadeur dan badr. Jij vindt remy een slijmbal, ik vind het een slimme gast die de sport hoog in het vaandel heeft staan en niet alleen zichzelf.

  19. #19
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    tja, WOW .......manifest is een goede zaak...maar in de verdediging weer met voetbal komen doet het niet voor mij. En hoor ik Marloes nou vragen om de overheid?

    Ibrahim heeft een goed punt over structuur, maar dan moeten alle betrokkenen wel een lange termijn visie hebben en niet KT denken.
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  20. #20
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    7
    vCash
    126000

    Default

    Waardeloos dat ze top-vechters zo lang laten wachten op zo'n klein beetje zendtijd. Bijna de hele uitzending ging over die suffe muziek.. too bad
    Last edited by Jalana; 27-11-2012 at 01:02.

  21. #21
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by bryan View Post
    gemiste kans... ze kwamen echt niet goed uit hun woorden.. vond het met meer huilie huilie waarom gebeurd het steeds bij ons boehoe...
    Misschien een beetje, al vond ik Marloes en Remy best goede punten naar voren brengen. Mijn initiatief zou zijn om een goede woordvoerder (misschien zelf een goede advocaat) voortaan als 'spokesperson' naar voren laten treden. Idealiter zou deze man/vrouw ook soort van officiële weg moeten gaan bewandelen bij het ministerie.

  22. #22
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Bas moet die pianist inhuren bij de volgende Glory-gala. Kan me een Pride-gala (of was K1?) met een gigantisch orkest herinneren dat had wel wat.

  23. #23
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Gemiste kans dit. Ondanks dat ze rustig en beschaafd overkwamen redt de kickbokssport het niet als ze blijven zeggen dat het incidenten zijn en dat dit in het voetbal ook gebeurt.

    Er wordt gewezen naar anderen, terwijl "we" naar onszelf moeten kijken en moeten erkennen dat er iets mis is in de sport. Er is veel criminaliteit in de sport en hier moet iets aan gedaan worden. De criminaliteit brengt echter ook een hoop geld binnen door de verkoop van VIP tafels, opstarten van organisaties en sponsoring (al dan niet onder de tafel).

    Het idee van Marloes Coenen dat de overheid subsidie moet geven om de misgelopen sponsoring van coffeeshops te compenseren slaat helemaal de plank mis. In deze tijd van bezuinigingen krijg je 't echt niet verkocht dat een overheid geld gaat uitgeven aan subsidies om kickboksgala's te redden. Waarom zouden ze ook?

  24. #24
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jalana View Post
    Waardeloos dat ze top-vechters zo lang laten wachten op zo'n klein beetje zendtijd. Bijna de hele uitzending ging over die suffe muziek.. too bad
    offtopic: ik vind het prachtige muziek
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  25. #25
    Join Date
    Aug 2011
    Posts
    17
    vCash
    126000

    Default

    Peter, je bent een held. Maar volgens mij is hij ingedut tijdens het eerste segment, wat zag hij er toch verschrikkelijk net wakker uit.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •