MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 3 of 3
  1. #1
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    13
    vCash
    126000

    Thumbs up MMA sportschool in Rijswijk? (Team Aqua)

    Beste Mensen, ik ben nu al een tijdje op zoek naar een MMA sportschool in de omgeving van Rijswijk. nou ben ik Team Aqua tegen gekomen: http://www.teamagua.com/blog/wordpress/
    alleen is op de website niet alle informatie te vinden, zoals wat de kosten zijn etc

    graag zou ik ook van mensen die daar trainen willen weten wat hun ervaring is met die sportschool? wat voor mensen er daar komen (leeftijd? afkomsten? mensen met beperkingen?)

    ik heb een aantal lichte beperkingen maar wil toch heel graag aan MMA doen. je kan me ook per PM een bericht sturen, ik hoor het graag.

    Osu
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Het BJJ wat daar gegeven wordt is van zeer hoog niveau en zeker een aanrader. Het MMA daar heb ik niet veel ervaring mee daar, maar het wordt gegeven door Jesse Gibbs, een man met behoorlijk goed aanzien en goede resultaten in zowel MMA als BJJ. Waarom neem je niet een keer een proeflesje?

  3. #3
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    107
    vCash
    126000

    Default

    Een kennis van me doet daar BJJ en af en toe MMA, en van hem weet ik dat hij altijd wel aardig plaatst op bjj toernooien. Hoor er alleen maar positieve dingen over, kijk af en toe naar wat bjj open uitslagen en team agua staat toch vaak wel in de top 3.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •