MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 26 of 26 FirstFirst ... 162223242526
Results 626 to 630 of 630
  1. #626
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    613
    vCash
    126000

    Default

    Ringside:so heb nu ook Dream mee mogen maken. die gasten zetten wel wat neer hoor. Het was wel een lange zit zeg. Begrijp ze wel hoor in het toernooi dat ze 2 rondes bij de eerste 3 partijen doen. Echt wel heavy shit als je doorkomt naar de volgende ronde. wie weet ben ik niet objectief dan maar Saki had minimaal een extra ronde moeten krijgen. maar daar zittende zie je al hoe gebrand sommige mensen zijn om maar Schillt in die finale te krijgen, dat proef je en dat zie je. Nu wel weer gesloopt van die reis maar genoeg tijd om te herstellen tot april in istanbul. gelukkig is dat maar 3,5uur vliegen.

    morgen toch maar voor de buis op veronica kijken, hoop dat ze het goed hebben samengevat. het was wel top.
    (foto's, het orginele boekjes vh evenemnet, me pasje allemaal weer bij me verzameling)

    gr.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #627
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jones View Post
    Hahahaha grappig Heb je die zelf gemaakt???
    Eigenlijk ontbreekt alleen nog die verwoestende knie van Manhoef.
    Aan het logo rechtsonder in beeld te zien, zijn ze gemaakt door Zombie Prophet...

    Die knie van Manhoef zit er bij mij ook gewoon bij.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  3. #628
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    on the fringe
    Posts
    376
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Maar goed, jet leg al 18 uur op en dan zo een main event.
    hij liep toch niet slecht voor iemand met een jet leg...maar alle gekheid op een stokje ik hoop dat joop al een paar dagen van tevoren in Tokyo was aangekomen en niet op de dag zelf....als je bij de les moet blijven dan is een vlucht naar Azië de nacht ervoor niet heel handig...
    volgende keer maar een nachtje extra boeken..
    ’’apparently the the only way to kill a lion is by rear naked choke…personally i’d just kick it in the head.’’ – Bas Rutten

  4. #629
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    258
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Advocaat View Post
    Dat moet er nog is bijkomen, rondes van 2 minuten..

    Trainen voor 3 minuten was te veel moeite?
    Wat dacht je, ik sta hier toch al in het rood, laat ik meteen maar voor de trollenkoning-award gaan?
    Pfff, Zielig figuur.

  5. #630
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Quote Originally Posted by Westpaw View Post
    Wat dacht je, ik sta hier toch al in het rood, laat ik meteen maar voor de trollenkoning-award gaan?
    Pfff, Zielig figuur.
    Hij kan er niks aan doen...
    Zijn moeder heeft hem als baby keihard op z'n hoofd laten vallen...
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •