MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 51 to 75 of 131
  1. #51
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Smike is echt een zielig ventje. Kreeg van hem negreps met de volgende boodschap; "Vecht" jezelf uit de onderklasse.
    Hij heeft wel een gave! Hij dacht te weten dat dit Marokkanen zijn en weet ook dat ik tot de onderklasse behoor. Ik ben onder de indruk.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Max. 400 x 125

  2. #52
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    In shock my ass....

    http://frontpage.fok.nl/nieuws/58250...erlanders.html

    De twee jongens die worden verdacht van de zware mishandeling van een man in Eindhoven begin deze maand, zijn geen Belgen, maar Nederlanders. De ouders van de jongens van 15 en 17 zijn naar België verhuisd. Dat meldt het Eindhovens Dagblad woensdag. Een woordvoerder van de politie wil dit niet bevestigen of ontkennen.

    In de krant omschrijft de advocaat van de 17-jarige jongen zijn cliënt als 'een bijzonder nette jongen' die zelf in shock verkeert over wat er is gebeurd. Volgens de raadsman heeft de jongen, zoon van een gerenommeerd zakenman, geen strafblad en is hij nooit met de politie in aanraking geweest. "Hij heeft deelgenomen aan de mishandeling, maar snapt zelf niet waarom hij het heeft gedaan", aldus de advocaat in de krant.

    De jongens meldden zich dinsdag bij de politie in Eindhoven, nadat maandag de beelden van de mishandeling van 4 januari waren getoond door het opsporingsprogramma Bureau Brabant. Te zien was hoe een 22-jarig slachtoffer uit Oirschot na een avondje uit op de Vestdijk schijnbaar zonder aanleiding door een groep van acht zo zwaar mishandeld wordt, dat hij buiten bewustzijn raakt. Het slachtoffer werd onder meer in zijn gezicht geschopt.

    Bij de politie zijn sinds het tonen van de beelden tientallen, mogelijk honderden tips binnengekomen, meldt de politiewoordvoerder. Die worden nu onderzocht. Ook bekijkt de politie de vele berichten op sociale media over de mishandeling.

    Op internet circuleert een foto van een groep jongens die eerder op de avond gemaakt zou zijn en waarop vrijwel alle verdachten zichtbaar zouden zijn. Ook de namen van de jongens worden daarbij genoemd. De politiezegsman laat weten bekend te zijn met de foto en deze mee te nemen in het onderzoek.
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  3. #53
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Maakt niet uit wie het gedaan hebben Marokkanen, Turk, Belgen, Nederlanders, Chinezen van mijn part Indianen van binnen zijn we toch allemaal blank?

    Ontopic: In en in triest een van de jongens heeft enorm veel spijt mijn reet zoiets weet je dondersgoed wat de gevolgen kunnen zijn bij een slachtoffer. Ik hoop op pittige straffen en dat ze rectaal volledig worden uitgewoond.

  4. #54
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    Maakt niet uit wie het gedaan hebben Marokkanen, Turk, Belgen, Nederlanders, Chinezen van mijn part Indianen van binnen zijn we toch allemaal blank?

    Ontopic: In en in triest een van de jongens heeft enorm veel spijt mijn reet zoiets weet je dondersgoed wat de gevolgen kunnen zijn bij een slachtoffer. Ik hoop op pittige straffen en dat ze rectaal volledig worden uitgewoond.
    inderdaad van mij mogen ze de zelfde straf krijgen zoals die jongens van die voetbalclub.

  5. #55
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Italian*Berlusconi* View Post
    hij is zo geschokt omdat hij zeker gefilmd is.

  6. #56
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Die nieuwe generatie kakkertjes in thug disguise... je weet tog

  7. #57
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    niet die maar de

  8. #58
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Eindhoven - De acht jongens die begin januari hun agressie botvierden op en machteloos slachtoffer, deden dat niet zomaar, aldus de advocaat van een van hen.







    Een van de jongens had een trap tegen een fiets gegeven en de man had daar iets van gezegd
    . Daarop besloot de groep het slachtoffer aan te vallen.
    De raadsman zegt dat de groep bestond uit zes Nederlanders en twee Belgen.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  9. #59
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Goede reden

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  10. #60
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Eindhoven - De acht jongens die begin januari hun agressie botvierden op en machteloos slachtoffer, deden dat niet zomaar, aldus de advocaat van een van hen.







    Een van de jongens had een trap tegen een fiets gegeven en de man had daar iets van gezegd
    . Daarop besloot de groep het slachtoffer aan te vallen.
    De raadsman zegt dat de groep bestond uit zes Nederlanders en twee Belgen.
    Dan is het wel terecht natuurlijk. Zou ik ook doen.
    Komt ie nog goed weg dat hij het na kan vertellen.

  11. #61

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Eindhoven - De acht jongens die begin januari hun agressie botvierden op en machteloos slachtoffer, deden dat niet zomaar, aldus de advocaat van een van hen.






    Een van de jongens had een trap tegen een fiets gegeven en de man had daar iets van gezegd
    . Daarop besloot de groep het slachtoffer aan te vallen.
    De raadsman zegt dat de groep bestond uit zes Nederlanders en twee Belgen.
    Goeie advocaat..
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  12. #62
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    logisch dat ze hem met acht man pakken... wie zegt er nu ook iets van als iemand tegen een fiets schopt :? zucht
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  13. #63
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    101
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by cholitzu View Post
    Goeie advocaat..
    Zeker een belg...

  14. #64
    Join Date
    May 2011
    Location
    Osaka
    Posts
    353
    vCash
    126000

    Default

    Bonjasky,Spong,Buakaw,Hoost,Aerts

  15. #65
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Doet het niet?

  16. #66
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    Doet het niet?
    Ik denk dat hij deze bedoelt: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven....html#comments

    waardeloos filmpje als je het mij vraagt, waar ik me een beetje aan begin te storen is dat er altijd naar een groep moet worden gewezen; zijn het deze keer (helaas) geen buitenlanders, dan nemen ze wel de 'rijkelui' , babyboomers, d66 rechters of vechtsporters. Er moet altijd aan een bepaalde groep de schuld kunnen worden gegeven, anders is het te ingewikkeld voor de reaguurders, die vervolgens als schapen achter de redactie aanlopen.

    achterbaks type trouwens dat dat (ingestudeerd?)interview geeft in dat filmpje, met die bs over rijke ouders enzo; blijkt die brett in een of ander rijtjeshuis te wonen :') .

    Ik vind hett sowieso een slechte zaak dat alle 8 van die gasten met naam en foto op internet staan, al was het alleen al omdat de helft van dat groepje die gozer niet heeft aangeraakt.

  17. #67
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Eindhoven - De acht jongens die begin januari hun agressie botvierden op en machteloos slachtoffer, deden dat niet zomaar, aldus de advocaat van een van hen.







    Een van de jongens had een trap tegen een fiets gegeven en de man had daar iets van gezegd
    . Daarop besloot de groep het slachtoffer aan te vallen.
    De raadsman zegt dat de groep bestond uit zes Nederlanders en twee Belgen.
    Lijkt me een typisch knip en plak interview. waarschijnlijk probeerde de advocaat uit te leggen hoe en wat er precies is gebeurd, en vervolgens wordt het opgeschreven als een excuusje. Natuurlijk niet zo handig van de advocaat om dit soort interviews te geven aan journalisten die je niet goed kent.
    Last edited by ijsbier; 24-01-2013 at 11:03.

  18. #68
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    308
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    Ik denk dat hij deze bedoelt: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven....html#comments

    waardeloos filmpje als je het mij vraagt, waar ik me een beetje aan begin te storen is dat er altijd naar een groep moet worden gewezen; zijn het deze keer (helaas) geen buitenlanders, dan nemen ze wel de 'rijkelui' , babyboomers, d66 rechters of vechtsporters. Er moet altijd aan een bepaalde groep de schuld kunnen worden gegeven, anders is het te ingewikkeld voor de reaguurders, die vervolgens als schapen achter de redactie aanlopen.

    achterbaks type trouwens dat dat (ingestudeerd?)interview geeft in dat filmpje, met die bs over rijke ouders enzo; blijkt die brett in een of ander rijtjeshuis te wonen :') .

    Ik vind hett sowieso een slechte zaak dat alle 8 van die gasten met naam en foto op internet staan, al was het alleen al omdat de helft van dat groepje die gozer niet heeft aangeraakt.
    Hoezo achterbaks? Als deze klootzakken echt zo zijn mag dat verteld worden! En tja rijk is heel relatief misschien wonen ze wel in een rijtjeshuis maar hebben ze ook een jacht is st. tropez en rijden ze een Bentley...

    Als een van mijn vrienden dit geintje zou uithalen op stap dan trek ik mijn bek open en krijgt deze een paar flinke klappen als die ermee doorgaat... Even een godwinnetje, hoe zeiden ze dat in Duitsland? Wir haben es nicht gewusst of zoiets? Als je vrienden zoiets doen en je bent daar getuigen van grijp je in anders ben je even schuldig!

    Al met al ben ik trots op Geenstijl ze krijgen binnen 24uur voor elkaar iets op te lossen wat de politie in 3 weken tijd niet voor elkaar krijgt. Misschien zijn er wat kleine schoonheidsfoutjes gemaakt maar het doel is bereikt en dat is deze klootzakjes pakken!

  19. #69
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by -=AL CAPONE=- View Post
    Hoezo achterbaks? Als deze klootzakken echt zo zijn mag dat verteld worden! En tja rijk is heel relatief misschien wonen ze wel in een rijtjeshuis maar hebben ze ook een jacht is st. tropez en rijden ze een Bentley...
    misschien, misschien, ja alles kan, maar het lijkt me toch niet zo zo waarschijnlijk he? het gaat me er vooral dat er tussen neus en lippen door werd gezegd dat ze eerder met dit soort dingen zijn weggekomen omdat hun rijke ouders alles voor ze hadden opgelost. kom op zeg we wonen hier niet in het oostblok, echt complete bs. waarom ik het een achterbaks mannetje vind? omdat het duidelijk voor het grootste gedeelte opgeklopte indianenverhalen zijn die hij loopt te verkondigen, opdat hij ook even in de spotlights kan staan,

    Als een van mijn vrienden dit geintje zou uithalen op stap dan trek ik mijn bek open en krijgt deze een paar flinke klappen als die ermee doorgaat... Even een godwinnetje, hoe zeiden ze dat in Duitsland? Wir haben es nicht gewusst of zoiets? Als je vrienden zoiets doen en je bent daar getuigen van grijp je in anders ben je even schuldig!

    Al met al ben ik trots op Geenstijl ze krijgen binnen 24uur voor elkaar iets op te lossen wat de politie in 3 weken tijd niet voor elkaar krijgt. Misschien zijn er wat kleine schoonheidsfoutjes gemaakt maar het doel is bereikt en dat is deze klootzakjes pakken!


    echt geweldig dat je durft op te komen tegen je vrienden als het moet, maar sommige mensen staan niet altijd even sterk in hun schoenen, dus die moeten ook maar aan de schandpaal als 'doodschoppers' en voor de rest van hun leven geen fatsoenlijke baan kunnen vinden? wie een hond wil slaan...
    Last edited by ijsbier; 24-01-2013 at 11:45.

  20. #70
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Al met al heb ik voral de indruk dat iedereen weer blij is dat ze weer iemand door het slijk kunnen halen, en dat de helft van de groep niet in beeld was op het moment dat het gebeurde doet er niet toe. de moderne versie van de lynch mob dus.

  21. #71
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by -=AL CAPONE=- View Post
    Hoezo achterbaks? Als deze klootzakken echt zo zijn mag dat verteld worden! En tja rijk is heel relatief misschien wonen ze wel in een rijtjeshuis maar hebben ze ook een jacht is st. tropez en rijden ze een Bentley...

    Als een van mijn vrienden dit geintje zou uithalen op stap dan trek ik mijn bek open en krijgt deze een paar flinke klappen als die ermee doorgaat... Even een godwinnetje, hoe zeiden ze dat in Duitsland? Wir haben es nicht gewusst of zoiets? Als je vrienden zoiets doen en je bent daar getuigen van grijp je in anders ben je even schuldig!

    Al met al ben ik trots op Geenstijl ze krijgen binnen 24uur voor elkaar iets op te lossen wat de politie in 3 weken tijd niet voor elkaar krijgt. Misschien zijn er wat kleine schoonheidsfoutjes gemaakt maar het doel is bereikt en dat is deze klootzakjes pakken!
    x 100000000 helemaal mee eensch...
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  22. #72
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    Al met al heb ik voral de indruk dat iedereen weer blij is dat ze weer iemand door het slijk kunnen halen, en dat de helft van de groep niet in beeld was op het moment dat het gebeurde doet er niet toe. de moderne versie van de lynch mob dus.
    volgens mij staat er 1 op de foto idd die "er niks mee te maken heeft".. dus dat van de helft een beetje overdreven. Ik ben blij dat door o.a. social media en de uitzending op tv zo belangrijk aan het worden is. Je moet wel 4 x nadenken voor je nu zoiets doms/stoms/achterlijks gaat doen, ook al heb je gezopen..
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  23. #73
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Smike is echt een zielig ventje. Kreeg van hem negreps met de volgende boodschap; "Vecht" jezelf uit de onderklasse.
    Hij heeft wel een gave! Hij dacht te weten dat dit Marokkanen zijn en weet ook dat ik tot de onderklasse behoor. Ik ben onder de indruk.
    Begrijpend lezen kunnen mensen uit de onderklasse niet.
    Ik heb gezegd dat de meerderheid niet marokkaans was maar dat er wel marokkanen bijzaten. En je vriendje Ismael geeft mij gelijk. Verder vinden mensen uit de onderklasse altijd dat hun subgroep altijd gepakt wordt, zie bijvoorbeeld dat geniale wegmisbruikersfilmpje van je vriendjes, over respect gesproken! Daarnaast zit het je blijkbaar hoog dat je gelijk neg reps publiekelijk wilt maken, wil je bevestiging dat je er mag zijn in deze maatschappij, ook al haat iedereen je?

    Ontopic: Ik ben vooral beniwud hoe zwaar de druk vanuit de samenleving en politiek zal zijn op de rechters mbt de strafmaat. Want hier krijg je nogmaal een taakstraf voor, maar nu wil men natuurlijk jarenlange straffen, eens zien hoe dit verder gaat...

  24. #74
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Begrijpend lezen kunnen mensen uit de onderklasse niet.
    Ik heb gezegd dat de meerderheid niet marokkaans was maar dat er wel marokkanen bijzaten. En je vriendje Ismael geeft mij gelijk. Verder vinden mensen uit de onderklasse altijd dat hun subgroep altijd gepakt wordt, zie bijvoorbeeld dat geniale wegmisbruikersfilmpje van je vriendjes, over respect gesproken! Daarnaast zit het je blijkbaar hoog dat je gelijk neg reps publiekelijk wilt maken, wil je bevestiging dat je er mag zijn in deze maatschappij, ook al haat iedereen je?

    Ontopic: Ik ben vooral beniwud hoe zwaar de druk vanuit de samenleving en politiek zal zijn op de rechters mbt de strafmaat. Want hier krijg je nogmaal een taakstraf voor, maar nu wil men natuurlijk jarenlange straffen, eens zien hoe dit verder gaat...
    Een goede rechtsgang hoort zich niet in te laten met de publieke opinie. Als dit wel het geval zou zijn geweest dan kan ik genoeg redenen bedenken om de doodstraf weer in te voeren.

  25. #75
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    Al met al heb ik voral de indruk dat iedereen weer blij is dat ze weer iemand door het slijk kunnen halen, en dat de helft van de groep niet in beeld was op het moment dat het gebeurde doet er niet toe. de moderne versie van de lynch mob dus.
    Die helft van de groep hield hun vriendjes niet tegen. Als de moderne lynch mob er voor zorgt dat men dat volgende keer wel doet (al is het maar omdat ze bang zijn dat ze meegezogen worden) dan is het toch prima ?

    De zwaarte van de straf is niet zo relevant. Het gaat om de pakkans. Pakkans 100% is beter nadenken over de gevolgen. Zwaarder straffen heeft geen zin.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •