MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 72
  1. #26
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Is er voor de duidelijkheid wel verteld aan de B vechters van de klassieke sportscholen dat ze geen knieen mogen geven vorig jaar ging dat mis met van de Vathorst. Die aan het winnen waren maar verloren omdat ze knie gaven op het hoofd van de tegenstander.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    1.013
    vCash
    126000

    Default

    Hoi Anderson,

    Dit staat in elke update die ik ze stuur. Met Rick vd Vathorst heb ik hier in de laatste week voor het gala (!) uitvoerig contact over gehad via de tel. Alles was dus superduidelijk. Dat zij 'besloten' alsnog een knie naar het hoofd te geven werd gestraft door de bond met DQ.

    Ik ben pro 5x2 (en 5x3) min met clinchen. Misschien ouderwets maar ik vind dat het verschil tussen B en A duidelijk(er) moet zijn. Bij de NOVER is het al heel lang zo, geen knieeen naar het hoofd bij 5x2. Ze kunnen ook de site erop naslaan.....

    Maar bedankt voor het scherp houden!
    Fightsport Matchmaking



    Fightsport Matchmaking is sponsored by Cusley Boxing gear Home

  3. #28
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Oke bedankt duidelijke uitleg

  4. #29
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Gave promo Glen ! Kan je geen reps meer geven . Maak het wel goed met een bakkie koffie als ik je weer zie vriend.
    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  5. #30
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by de Stiep View Post
    Gave promo Glen ! Kan je geen reps meer geven . Maak het wel goed met een bakkie koffie als ik je weer zie vriend.
    @stiep.....16 maart dan he!

  6. #31
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    1.013
    vCash
    126000

    Default Interview Ahmed Astitou - El Otmani Gym

    Naam: Ahmed Astitou
    Leeftijd: 20 jaar
    Sportschool: El Otmani Gym
    Trainer: Nourdin El Otmani
    Lengte: 1.84 m
    Gewicht:70 kg
    Record in de B-klasse: 1-0-0

    Vorig jaar ging zijn partij op Fight For Victory door een blessure helaas niet door. Dit keer vecht hij een van de hoofdpartijen. Onlangs versloeg hij in zijn eerste B partij de ervaren Rocky vd Bunt. Een mooi debuut in de nieuwe klasse.



    Op 16 maart in Egmond aan Zee vecht jij op Fight For Victory een van de hoofdpartijen. Hoe bereid je je voor?
    ‘Ik train 5 dagen per week soms wel 6 dagen en ik let goed op mijn eten zodat ik goed kan trainen’.

    Wat weet je van je tegenstander op Fight For Victory?
    ‘ik weet dat hij al wat B partijen heeft gevochten en voor de rest niet veel’.

    Kan je iets vertellen over je gameplan voor deze tegenstander?
    ‘Mijn gameplan hou ik voor mezelf, dat moet een verrassing worden voor de kijkers!’



    Zijn er nog tegenstanders in de B klasse die je graag tegenover je wilt hebben?
    ‘Ja er zijn er genoeg in onze klasse, ik hoop ze allemaal te verslaan’.

    Je traint onder leiding van Nourdin el Otmani, en hebt sparringspartners als Pietje Doorjé en Hasmie Kassriou. Hoe zorg je ervoor dat je mee kan draaien in de training, op hun niveau?
    ‘ik doe mijn uiterste best zodat ik gewoon goed met hun mee kan draaien, door middel van mijn technieken goed te gebruiken en op de juiste momenten’.

    Wie zie jij als je voorbeeld in de sport?
    ‘Mijn trainer Nourdin el Otmani’.

    Heb je nog iets toe te voegen?
    ‘ik beloof dat het een mooie partij gaat worden’.

    Fightsport Matchmaking



    Fightsport Matchmaking is sponsored by Cusley Boxing gear Home

  7. #32
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    1.013
    vCash
    126000

    Default Interview Regilio vd Ent - M Sports

    Naam: Regilio van den Ent
    Leeftijd: 18 jaar
    Sportschool: M Sports
    Trainers: Marino Schouten en Dennis Schneider
    Lengte: 184 cm
    Gewicht: 71 kg
    Record in de B-klasse: 2-0-0

    ‘Geen woorden, maar daden’ dat is het motto van Regilio vd Ent. Een rustige, bijna verlegen jongen die zijn ei kwijt kan in de trainingen die hij dagelijks volgt.



    Op 16 maart in Egmond aan Zee vecht jij op Fight For Victory een van de hoofdpartijen. Hoe bereid je je voor?
    ‘Ik bereid me voor zoals ik altijd doe gewoon hard trainen. Bij M Sports spar ik voornamelijk met zwaardere jongens. Dat kan in de ring alleen maar in mijn voordeel werken’.

    Wat weet je van je tegenstander op Fight For Victory?
    ‘Ik weet dat hij onlangs zijn 1e B partij won van een ervaren B klasser’.

    Je hebt veel jeugdervaring en bent nu eindelijk B klasse. Brengt deze nieuwe klasse ondanks je ringervaring extra spanning met zich mee of juist niet?
    ‘Ik denk dat ik door mijn jeugdervaring wat relaxter ben. Ik heb n de jeugd veel geleerd. Maar de B klasse is toch een hele nieuwe stap voor mij. Ik kijk er naar uit om nu echt richting de A-klasse te werken’.



    Hoelang train je nu bij M Sports en waarom heb je voor deze gym gekozen?
    ‘Ik heb jarenlang met veel plezier bij SportsArt getraind. Ik train nu zo’n 6 maanden bij M Sports en het bevalt me goed. De trainers en vele trainingspartners zijn top en de trainingen zijn keihard. Ik ga altijd moe naar huis!’

    Zijn er nog tegenstanders in de B klasse die je graag tegenover je wilt hebben?
    ‘Nee ik ben daar nooit zo mee bezig ik zie wel wie ik tegenover me krijg’.

    Wie zie jij als je voorbeeld in de sport?
    ‘Ik vind Gokhan Saki een hele goede kickbokser met strakke combinaties’.

    Heb je nog iets toe te voegen?
    ‘Ik wil natuurlijk iedereen van M Sports bedanken die mij helpen met mijn voorbereidingen voor al mijn partijen. En mijn ouders voor hun support.’

    Fightsport Matchmaking



    Fightsport Matchmaking is sponsored by Cusley Boxing gear Home

  8. #33
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    365
    vCash
    126000

    Default

    achmed word een hele goeie

  9. #34
    Join Date
    May 2009
    Posts
    188
    vCash
    126000

    Default

    Dit beloofd weer een mooie avond heb er nu al zin

  10. #35
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    1.013
    vCash
    126000

    Default

    We zoeken weer wat vechters............
    C 70 kg 29 jr (0-3-1 in de c)
    N 95+ kg eind n 28 jr.
    Meer info: [email protected]
    Fightsport Matchmaking



    Fightsport Matchmaking is sponsored by Cusley Boxing gear Home

  11. #36
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    1.013
    vCash
    126000

    Default

    https://www.youtube.com/watch?v=1QhcpHWoiyo

    Bijgaand Glen zijn nieuwste creatie: de promo voor Regilio vd Ent vs Ahmed Astitou!
    Fightsport Matchmaking



    Fightsport Matchmaking is sponsored by Cusley Boxing gear Home

  12. #37
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

  13. #38
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    1.013
    vCash
    126000

    Default

    Wat bekenden met onze poster:

    Regina Spanjaard, Ibrahim Sellak en Ali Amrani zijn verdeeld over wie er gaat winnen ;-)


    Tim van Duijn van de WMTA


    Ali Gunyar is ook van de partij in Egmond aan Zee


    Kijken of jullie deze man herkennen…………hij heeft in ieder geval vechters op ons gala staan


    B-klasser Tarik Khbabez heeft er zin in, hij krijgt support van Debby, Gayle en Sharon Dolman


    Buray Bozaryilmaz supports Fight For Victory


    Marcello en Ome Henk van Pancration zijn ook van de partij


    Said van FightClub 030 heeft ons geholpen met een invalpartij, dank je wel daarvoor!


    Een beetje donker, maar MMA toppers Stefan Struve en Benny Rogmans supporten ons ook 


    Brian, Miles Simon, Houda en Marcello dragen ons gala ook een warm hart toe


    Bianca (onze handschoenen dame) en Ibrahim Sellak samen op de foto


    Marieke (onze andere handschoenen miss) is altijd vrolijk


    Treffel (Simson Gym) en Piet Doorjé (El Otmani Gym) zijn er ook bij 16 maart


    Volendammers Jan Jonk (MMA) en Pascal Brouwer (KB) geven acte de présence @ Fight For Victory


    Neven Ali en Mosab Amrani ook op de foto
    Fightsport Matchmaking



    Fightsport Matchmaking is sponsored by Cusley Boxing gear Home

  14. #39
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Almelo
    Posts
    1.488
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ellen View Post
    Hoi Anderson,

    Dit staat in elke update die ik ze stuur. Met Rick vd Vathorst heb ik hier in de laatste week voor het gala (!) uitvoerig contact over gehad via de tel. Alles was dus superduidelijk. Dat zij 'besloten' alsnog een knie naar het hoofd te geven werd gestraft door de bond met DQ.

    Ik ben pro 5x2 (en 5x3) min met clinchen. Misschien ouderwets maar ik vind dat het verschil tussen B en A duidelijk(er) moet zijn. Bij de NOVER is het al heel lang zo, geen knieeen naar het hoofd bij 5x2. Ze kunnen ook de site erop naslaan.....

    Maar bedankt voor het scherp houden!
    Dat is dan goed opletten, want sinds het samengaan van de WFCA en de NOVER wijken de reglementen toch iets van elkaar af:

    WFCA: Knietechnieken naar hoofd enkel in de A- en B-Klasse.

    NOVER: 2. Bij Muay Thai/ Kickboxing zijn elleboogtechnieken naar het hoofd niet toegestaan. In de Nieuwelingen-, C- en B-klasse zijn knietechnieken naar het hoofd niet toegestaan.
    Nb. Bij B-klasse wedstrijden op K-1 regels zijn knietechnieken naar het hoofd wel toegestaan
    Momentopname bij benadering (niet wetenschappelijk onderbouwd) :
    Former Reputation Received (400 point(s) total)
    Latest Reputation Received (509 point(s) total)

  15. #40
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    1.013
    vCash
    126000

    Default

    Ik zit bij de 'nover tak' met ons gala DT. Dus 5x2 min zonder knieeen naar het hoofd. Is ook heel duidelijk gecommuniceerd
    Fightsport Matchmaking



    Fightsport Matchmaking is sponsored by Cusley Boxing gear Home

  16. #41
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Dat is dan goed opletten, want sinds het samengaan van de WFCA en de NOVER wijken de reglementen toch iets van elkaar af:

    WFCA: Knietechnieken naar hoofd enkel in de A- en B-Klasse.

    NOVER: 2. Bij Muay Thai/ Kickboxing zijn elleboogtechnieken naar het hoofd niet toegestaan. In de Nieuwelingen-, C- en B-klasse zijn knietechnieken naar het hoofd niet toegestaan.
    Nb. Bij B-klasse wedstrijden op K-1 regels zijn knietechnieken naar het hoofd wel toegestaan
    Dat is wel vreemd want vorrig jaar had ik de vraag gesteld waarom er in de B klasse bij de WFCA geen knie naar het hoofd. mocht. Nu ze zijn samen gegaan in Nover/WFCA heeft WFCA het dus weer veranderd.

  17. #42
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    477
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Dat is wel vreemd want vorrig jaar had ik de vraag gesteld waarom er in de B klasse bij de WFCA geen knie naar het hoofd. mocht. Nu ze zijn samen gegaan in Nover/WFCA heeft WFCA het dus weer veranderd.
    WFCA heeft volgens mij ook geen knieën naar het hoofd in de B.

  18. #43
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Almelo
    Posts
    1.488
    vCash
    126000

    Default

    Check de reglementen op de sites: www.wfca.info en www.nover.nl
    Maar vraag sowieso even na bij de bonden.

  19. #44
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Dragon Tail View Post
    Check de reglementen op de sites: www.wfca.info en www.nover.nl
    Maar vraag sowieso even na bij de bonden.
    Bij de NOVER zijn bij de MTK wedstrijden in de B-klasse knieën naar het hoofd niet toegestaan. Bij de K-1 wedstrijden wel. Daar is een duidelijke reden voor. Voor zover ik weet is dit hetzelfde bij de WFCA.

  20. #45
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Leuke foto's Ellen!
    Thanks!

  21. #46
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    1.013
    vCash
    126000

    Default

    AANVULLING
    -Mocht een vechter niet 100% zeker zijn van deelname, door wat voor reden dan ook mail het me zsm door. Dan kan ik alvast een back up zoeken en hoeven er geen vechters teleurgesteld te worden.
    -We hebben een K.O bonus van €100 bij een zuivere K.O. Dit betekent dus niet bij medische interventie, of als de scheids iemand uit telt na 8 tellen. Puur bij een zuivere K.O.
    -Zorg ervoor dat jullie achterban zich netjes en respectvol gedraagt. We hebben enorm veel moeite moeten doen om alles rond te krijgen en ik verwacht dat iedereen zich sportief opstelt zoals het hoort.
    -VVK kaarten moeten worden afgerekend bij de weging, dus vrijdag of zaterdag. Vergeet dit aub niet!
    -De winnaars van de B-partijen krijgen een set gloednieuwe Cusley handschoenen!

    MATCHMAKING
    Zorg ervoor dat de vechters op afgesproken gewicht zijn, niet te zwaar of te licht.
    Weeg uw vechters regelmatig.......!


    5x2 min zonder knie naar t hoofd
    Joey Kaptijn-Echter FFC 25 jr B-klasse -95 kg Tarik Khbabez Vos Gym 20 jr
    Ivan Jovic Pancration 21 jr B-klasse 86.18 kg Bas Vorstenbosch Team Gunyar 19 jr
    Regilio vd Ent M Sports 18 jr B-klasse 71.00 kg Ahmed Astitou El Otmani Gym 20 jr
    Sven Twisk Team Boot 21 jr B klasse 66.68 kg Regilio Morsen Mejiro Gym 30 jr

    3x2 min
    Appie El Ganouni Ben Ali Gym 20 jr C-klasse 86.18 kg Kevin Gijbels Team Gunyar 22 jr
    Jeroen vd Wateringen M Sports 22 jr C-klasse 86.18 kg Ahmet Aygis Team Suboxer 23 jr
    Bas Meelhuijsen FPA Amersfoort 32 jr C-klasse 76.20 kg Jerry Bok Fightclub Haarlem 21 jr
    Bryan Smal Kyo Thai 16 jr C-klasse 76.20 kg Annas Elharouti Kops Gym 18 jr
    Pascal Brouwer Loeks Gym 21 jr C-klasse 72.57 kg Enbya Uzumcu FPA Amersfoort 18 jr
    Roos Borst M Sports 19 jr C-klasse 72.57 kg Annelies Koeman SS Balance 24 jr
    Aimen Benthari Ropie Gym 19 jr C-klasse 69.85 kg Redouan Daudi El Otmani Gym 17 jr

    2x2 min
    Sedat Alper M Sports 28 jr N-klasse 95+ kg Wouter Koops KB Vries 19 jr
    Egon Vlieg Kops Gym 28 jr N-klasse 95+ kg Gregory Coenraad Team Fearless 21 jr
    Jurn van Kampen M Sports 21 jr N-klasse 86.18 kg Lorenzo Willy Team Schreiber 19 jr
    Mike Smith M Sports 21 jr N-klasse 82.55 kg Erik Kool Team Boot 34 jr
    Mike Ranzijn M Sports 21 jr N-klasse 76.20 kg Wilco de Graaf Cool Gym 21 jr
    Tanja Schouten M Sports 22 jr N-klasse 76.20 kg Desire van Kempen Burning Heart 27 jr
    Iwan Kamphuis Team Schreiber 19 jr N-klasse 69.85 kg Sonny van Soest Team Sanafit 21 jr
    Ivar Bakelaar SS Balance 16 jr N-klasse 69.85 kg Andy John Ropie Gym 17 jr
    Vincent van Est Team Sanafit 16 jr N-klasse 66.68 kg Mootje Tabaouni Team Fearless 16 jr
    Sahil Khau Mejiro Gym 23 jr N-klasse 63.50 kg Merwijs Sherzaal Team Gunyar 18 jr
    Mahmut Demicebakan Mejiro Gym 16 jr N-klasse 61.23 kg Recep Sari FC 030 18 jr
    Nick Kooijman Kyo Thai 17 jr N-klasse 58.97 kg Dave Godee Team Suboxer 17 jr

    2x3 min met GNP
    Mehmet Abi Burning Heart 19 jr MMA amateur 85 kg MIkhael Quant R-Grip 21 jr
    Kees Krijger Team Schreiber 21 jr MMA amateur 77 kg Roberto Pierotti R-Grip 26 jr
    Jan Jonk Loeks Gym 20 jr MMA amateur 76 kg Cesar Gonzales R-Grip 26 jr
    Fightsport Matchmaking



    Fightsport Matchmaking is sponsored by Cusley Boxing gear Home

  22. #47
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Ellen, bedankt voor de gave foto´s. Zie weer een hoop mensen die ik hoop te spreken op FFV. Man o man , ik kan niet wachten. Blijft toch echt Bleu Band goede start van het kickboksseizoen !
    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  23. #48
    Join Date
    May 2009
    Posts
    188
    vCash
    126000

    Default

    Hahaha en die rare man is Bert Kops denk ik

  24. #49
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Almelo
    Posts
    1.488
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mister bokito View Post
    Hahaha en die rare man is Bert Kops denk ik
    Leuk die promovideo met Regilio en dan al B-klasse. Top hoor.
    Maar die rap bij die video... ik wist niet dat je zo swag kon rappen, bokito.
    Momentopname bij benadering (niet wetenschappelijk onderbouwd) :
    Former Reputation Received (400 point(s) total)
    Latest Reputation Received (509 point(s) total)

  25. #50
    Join Date
    May 2009
    Posts
    188
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Dragon Tail View Post
    Leuk die promovideo met Regilio en dan al B-klasse. Top hoor.
    Maar die rap bij die video... ik wist niet dat je zo swag kon rappen, bokito.

    Helaas is de rap niet van mij en kleine jongens worden groot hahaha

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •