MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 7 FirstFirst 123456 ... LastLast
Results 26 to 50 of 153
  1. #26
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Precies... typisch nederlands deze reacties.... Het lijkt alsof 95% van mixfight nu helemaal klaar is met Overeem en hem afgeschreven hebben. Totdat hij de volgende keer (bv van JDS) weet te winnen. Dan is iedereen weer zijn grootste fan.

    Ik denk dat Overeem nu meegemaakt heeft hoe het is als een superster te leven daar in Amerika. Hij kwam wat dat betreft ook cocky over in mijn ogen. Tijdens de wedstrijd deed ie t prima in de eerste rondes.. Maar telkens dacht ik.. Wanneer komt ie nu eens met een harde mooie technische combinatie ???

    Deze nonchalante houding resulteerde vervolgens in een zware KO. Leermomentje lijkt me. hoogmoed komt voor de val.

    Ik denk dat alistair nu wel weer met beide benen op de grond staat. Hard trainen voor de volgende partij en die winst komt er wel.

    War Overeem! (maar de volgende keer wel weer je koppie erbij, en knokken voor wat je waard bent)

    ps: wat een lame entree... damn.. leek eerder een opkomst voor een DJ @ sensation white ofzo...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  2. #27
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    117
    vCash
    126000

    Default

    Mensen lullen vaak over een glazen kin terwijl er maar weinig gasten zijn die een zware stoot op hun kin kunnen hebben, al helemaal bij de zwaargewichten. De enige waarvan ik weet dat ie een kin van staal heeft is Roy Nelson, dat is teven de reden waarom hij het iedereen moeilijk kan maken. Als je tegen Nelson vecht dan weet je al bijna dat je de volle aantal rondes moet vechten om van hem te winnen.

    Het probleem bij Overeem is dat hij Silva heeft onderschat en hierdoor zijn handjes laag hielt en heel nonchalant was. Dit is helaas zijn verdiende straf, overigens had ik Overeem graag zien winnen, maar helaas. Als hij zich echt had gefocust zoals hij normaal gesproken altijd doet, dan had hij Silva er 100% de eerste ronde uitgeslagen. Zijn standup leek niet op een K-1 kampioen, veel te weinig combi`s.

    Ik ben wel teleurgesteld moet ik zeggen, had me verheugd op Overeem vs Cain.

    Oh ja en voor ik het vergeet, Overeem was volgens mij niet de enige die Silva heeft onderschat. Meer dan de helf hier op mixfight dacht dat het een walkover zou zijn/kat in het bakkie. Achteraf vindt men het raar dat Overeem Silva heeft onderschat terwijl hier bijna iedereen het zelfde deed, grappig toch!!!!

  3. #28
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.572
    vCash
    121250

    Default

    Goddomme wat een lelijke (t)ko... deze gaan wel helaas nog vaak terug zien in highlights en heavyweight promo's. Plus de quotes dat Bigfoot's standup nu van het niveau is om een k1 striker ko te slaan.

    Ik ben bang dat Alistair ook van de vorige generatie MMA is, de big Nog, Crocop, Lidell, Fedor, etc. Dat het onoverwinnelijke er af is en huidige en opkomende lichting allrounder, sneller en gretiger is.

    Hopelijk kan hij nog veel knalpartijen neerzetten tegen Carwin, Kongo, Barnett, Noguira, Pat Barry, Hunt of Mir. Tegen Cain, JDS en Cormier zal erg lastig worden ben ik bang. Gelukkig kan het bij de heavyweights in 1 klap voorbij zijn dus waarom niet heavyweight champ in 2014? WAR ALI!
    Nobody Said It Was Gonna Be Easy

  4. #29
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Hij moet in ieder geval zo snel mogelijk weer aan de bak. Weer een half jaar er uit is niks.

    En back-to basic. Geen gezeik en mooie opkomsten; beetje spelen met je tegenstander. Maar zoals de bekende filosoof J. Hetfield het altijd zo mooi zegt. SEEK & DESTROY !!

  5. #30
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Precies... typisch nederlands deze reacties.... Het lijkt alsof 95% van mixfight nu helemaal klaar is met Overeem en hem afgeschreven hebben.
    Dat zie ik in deze topic niet helemaal terug Tony, Alleen topicstarter valt em echt af. Ben juist blij dat het voor de verandering eens niet zo is.

  6. #31
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    720
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Precies... typisch nederlands deze reacties.... Het lijkt alsof 95% van mixfight nu helemaal klaar is met Overeem en hem afgeschreven hebben. Totdat hij de volgende keer (bv van JDS) weet te winnen. Dan is iedereen weer zijn grootste fan.
    euh.. heb jij de reacties wel gelezen tony? iedereen springt hem bij tegen de topicstarter hoor... vind t ook complete onzin deze post.. Wat betreft Overeem, die moet volgende keer gewoon de handjes hoog houden, een stuk scherper en nederiger het gevecht ingaan.. dat misplaatste arrogante randje moet eraf.. dan wordt ie zeker HW champ

  7. #32
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    100x zonde. Hoogmoed komt voor de val helaas... Ik dacht dat Alistair idd door BigFoot heen zou lopen...waarom?
    Heb je Cormier en Cain gezien....hij zag er wel heel slecht uit tegen hen.....

    Tegen Fedor was ie juist erg sterk en tegen Ali was ie 30seconden sterk en de rest was het Ali. Alistair vocht nog eens slecht ook. Niet zozeer wat hij deed maar de wijze waarop. Ik zeg rematch!

    Hij was niet kleiner dan eerst, wel wat softer. Dat is niet perse slecht. Maar idd wat meer humility ipv cockyness mag nu wel en laat de partijen voor je spreken.

    Al met al is het allemaal al gezegd, leeftijd wordt nu ook een issue. JDS is nog te pakken denk ik, Cain is denk ik op het moment het beste.

  8. #33
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Precies... typisch nederlands deze reacties.... Het lijkt alsof 95% van mixfight nu helemaal klaar is met Overeem en hem afgeschreven hebben. Totdat hij de volgende keer (bv van JDS) weet te winnen. Dan is iedereen weer zijn grootste fan.

    Ik denk dat Overeem nu meegemaakt heeft hoe het is als een superster te leven daar in Amerika. Hij kwam wat dat betreft ook cocky over in mijn ogen. Tijdens de wedstrijd deed ie t prima in de eerste rondes.. Maar telkens dacht ik.. Wanneer komt ie nu eens met een harde mooie technische combinatie ???

    Deze nonchalante houding resulteerde vervolgens in een zware KO. Leermomentje lijkt me. hoogmoed komt voor de val.

    Ik denk dat alistair nu wel weer met beide benen op de grond staat. Hard trainen voor de volgende partij en die winst komt er wel.

    War Overeem! (maar de volgende keer wel weer je koppie erbij, en knokken voor wat je waard bent)

    ps: wat een lame entree... damn.. leek eerder een opkomst voor een DJ @ sensation white ofzo...
    Of je hebt altijd al een hekel aan hem gehad (of door dat GG gedoe gekregen). Kortom, boontje komt om zijn loontje. En ik denk niet dat het verschil tussen Overeem-fan en niet-Overeem-fan zo klein is. Door alle commotie de laatste jaren merk ik vooral mensen op die erg anti of voor hem zijn, maar geen tussenweg meer. Waar zijn die "Drugs Free" shirtjes te koop avn hem?

  9. #34
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by Ulis-E View Post
    euh.. heb jij de reacties wel gelezen tony? iedereen springt hem bij tegen de topicstarter hoor... vind t ook complete onzin deze post.. Wat betreft Overeem, die moet volgende keer gewoon de handjes hoog houden, een stuk scherper en nederiger het gevecht ingaan.. dat misplaatste arrogante randje moet eraf.. dan wordt ie zeker HW champ
    Nou, dit is een kopie van mijn post uit dit topic: http://www.mixfight.nl/forum/showthr...OILERS*/page10

    Daar had iedereen enkel negatief commentaar. Had niet goed gekeken, zie idd dat het in dit topic juist heel erg meevalt.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  10. #35
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    72
    vCash
    126000

    Default

    ik was de partij aan het kijken met een vriend van me die weinig verstand heeft van mma.
    van te voren zat ik allemaal te zeggen dat overeem bigfoot maaakkelijk KO zou gaan slaan en dat de partij niet zo lang zou gaan duren.
    toen overeem knockout werd geslagen vroeg die vriend van mij aan mij hoe die super goeie kickboxer nou knockout kon worden geslagen.
    mijn antwoord was dat het mede door mensen zoals ik komt, duizenden fans zeggen elke dag dat overeem iedereen kan domineren en al helemaal in de stand-up.
    mede door mensen zoals ik is overeem zo super cocky geworden.

    volgende keer moet hij gewoon het zelfde vechten als tegen brock, handen hoog en de partij altijd af willen maken.

  11. #36
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Yojimbo View Post

    volgende keer moet hij gewoon het zelfde vechten als tegen brock, handen hoog en de partij altijd af willen maken.
    Tegen Lesnar had ie zijn handen zelfs nog lager.

  12. #37
    Join Date
    May 2010
    Location
    Full Mount
    Posts
    89
    vCash
    126000

    Default

    Tja als je wint heb je vrienden, als je verliest..
    En cocky? Ik denk eerder zelfverzekerd.
    Dat moet je ook wel zijn wil je een ring of kooi instappen, alleen daarvoor verdiend iemand die dat doet respect.
    Alistair is een topper, en de volgende keer sloopt de 'demolition man' weer gewoon!

  13. #38
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Als je niet inziet dat Alistair arrogant is heb je echt een plaat voor je kop.

  14. #39
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    81
    vCash
    126000

    Default

    Jeetje mensen, wat mijn post allemaal niet teweeg brengt. Allereerst vind ik jammer dat men blijkbaar niet goed leest. Laat ik aub duidelijk zijn. Ik ben een groot fan van Overeem, altijd geweest en dat ben ik nog steeds. Het enige is dat ik denk dat hij (in deze staat) nooit de UFC heavyweight champ zal worden. En met in deze staat bedoel ik (wat er meerdere mensen ook al gezegd hebben en ook duidelijk in mijn post terug te vinden is) Overeem zijn kin, zijn huidige houding binnen (handen laag) en buiten de ring en zijn huidige cardio. Ik heb zijn kin als leidraad genomen omdat zijn kin niet te trainen is. Kortom ik zeg voor het grootste gedeelte wat iedereen hier zegt. En deze conclusie doe ik naar aanleiding van zijn gevecht zaterdag. Ik wil ook nog wat nuances aanbrengen: Ik heb nooit gezegd dat ik hem een slechte vechter vind. De post is niet vertaald vanuit het engels. Ik heb nooit gezegd dat iedereen die een keer KO gaat een glazen kin heeft. Blijkbaar mag een fan niet kritisch zijn hier. En over achteraf praten?!? Come on, dit is een conclusie die gebaseerd is op het resultaat van een gevecht. Hoe had ik mijn conclusie in godsnaam vooraf kunnen doen. En ook al die niet onderbouwde opmerkingen als: "een echte kenner in ons midden"?! Kan je echt met niks beters komen om aan te geven dat je het oneens bent met mijn mening. Ik hoop echt van harte dat Overeem mij mijn ongelijk aantoont en ik zal één van de eerste zijn die op de banken zal staan te springen van 'geluk'. Alleen denk ik, op basis van zaterdag, dat hij met zo een kin, zo een houding en zo een cardio het zal gaan afleggen tegen Velasquez en Dos Santos en dus nooit UFC HW champ zal worden. En als iemand er inhoudelijk over wilt discussiëren, graag. En als iemand mij nu een eikel vind en dit niet onderbouwt, ook prima. Het is jullie goed recht, maar probeer mij geen woorden in de mond te leggen. En als je het wel doet, is het eigenlijk ook prima, want wat kan ik er aan doen hahaha.. Anyway geniet er van
    Osu!


  15. #40
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    81
    vCash
    126000

    Default

    Geniaal zijn trouwens ook de reputatie punten en het commentaar er bij. Deze tonen hoge mate van intelligentie. Dank daarvoor
    Osu!


  16. #41
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by SacredHeart View Post
    Jeetje mensen, wat mijn post allemaal niet teweeg brengt. Allereerst vind ik jammer dat men blijkbaar niet goed leest. Laat ik aub duidelijk zijn. Ik ben een groot fan van Overeem, altijd geweest en dat ben ik nog steeds. Het enige is dat ik denk dat hij (in deze staat) nooit de UFC heavyweight champ zal worden. En met in deze staat bedoel ik (wat er meerdere mensen ook al gezegd hebben en ook duidelijk in mijn post terug te vinden is) Overeem zijn kin, zijn huidige houding binnen (handen laag) en buiten de ring en zijn huidige cardio. Ik heb zijn kin als leidraad genomen omdat zijn kin niet te trainen is. Kortom ik zeg voor het grootste gedeelte wat iedereen hier zegt. En deze conclusie doe ik naar aanleiding van zijn gevecht zaterdag. Ik wil ook nog wat nuances aanbrengen: Ik heb nooit gezegd dat ik hem een slechte vechter vind. De post is niet vertaald vanuit het engels. Ik heb nooit gezegd dat iedereen die een keer KO gaat een glazen kin heeft. Blijkbaar mag een fan niet kritisch zijn hier. En over achteraf praten?!? Come on, dit is een conclusie die gebaseerd is op het resultaat van een gevecht. Hoe had ik mijn conclusie in godsnaam vooraf kunnen doen. En ook al die niet onderbouwde opmerkingen als: "een echte kenner in ons midden"?! Kan je echt met niks beters komen om aan te geven dat je het oneens bent met mijn mening. Ik hoop echt van harte dat Overeem mij mijn ongelijk aantoont en ik zal één van de eerste zijn die op de banken zal staan te springen van 'geluk'. Alleen denk ik, op basis van zaterdag, dat hij met zo een kin, zo een houding en zo een cardio het zal gaan afleggen tegen Velasquez en Dos Santos en dus nooit UFC HW champ zal worden. En als iemand er inhoudelijk over wilt discussiëren, graag. En als iemand mij nu een eikel vind en dit niet onderbouwt, ook prima. Het is jullie goed recht, maar probeer mij geen woorden in de mond te leggen. En als je het wel doet, is het eigenlijk ook prima, want wat kan ik er aan doen hahaha.. Anyway geniet er van
    Kerel, je trekt een conclusie, daar hebben mensen (ik) problemen mee.

    Hij word nooit Champ is hetzelfde als; hij verliest nooit van Bigfoot, een loze kreet gebaseerd op een mening. Je mag best iets denken of vinden, probeer het gewoon niet als een absoluut feit over te brengen, dat werkt niet, vooral niet in een sport als mma.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  17. #42
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by SacredHeart View Post
    Jeetje mensen, wat mijn post allemaal niet teweeg brengt. Allereerst vind ik jammer dat men blijkbaar niet goed leest. Laat ik aub duidelijk zijn. Ik ben een groot fan van Overeem, altijd geweest en dat ben ik nog steeds. Het enige is dat ik denk dat hij (in deze staat) nooit de UFC heavyweight champ zal worden. En met in deze staat bedoel ik (wat er meerdere mensen ook al gezegd hebben en ook duidelijk in mijn post terug te vinden is) Overeem zijn kin, zijn huidige houding binnen (handen laag) en buiten de ring en zijn huidige cardio. Ik heb zijn kin als leidraad genomen omdat zijn kin niet te trainen is. Kortom ik zeg voor het grootste gedeelte wat iedereen hier zegt. En deze conclusie doe ik naar aanleiding van zijn gevecht zaterdag. Ik wil ook nog wat nuances aanbrengen: Ik heb nooit gezegd dat ik hem een slechte vechter vind. De post is niet vertaald vanuit het engels. Ik heb nooit gezegd dat iedereen die een keer KO gaat een glazen kin heeft. Blijkbaar mag een fan niet kritisch zijn hier. En over achteraf praten?!? Come on, dit is een conclusie die gebaseerd is op het resultaat van een gevecht. Hoe had ik mijn conclusie in godsnaam vooraf kunnen doen. En ook al die niet onderbouwde opmerkingen als: "een echte kenner in ons midden"?! Kan je echt met niks beters komen om aan te geven dat je het oneens bent met mijn mening. Ik hoop echt van harte dat Overeem mij mijn ongelijk aantoont en ik zal één van de eerste zijn die op de banken zal staan te springen van 'geluk'. Alleen denk ik, op basis van zaterdag, dat hij met zo een kin, zo een houding en zo een cardio het zal gaan afleggen tegen Velasquez en Dos Santos en dus nooit UFC HW champ zal worden. En als iemand er inhoudelijk over wilt discussiëren, graag. En als iemand mij nu een eikel vind en dit niet onderbouwt, ook prima. Het is jullie goed recht, maar probeer mij geen woorden in de mond te leggen. En als je het wel doet, is het eigenlijk ook prima, want wat kan ik er aan doen hahaha.. Anyway geniet er van
    Als je hier 50 reacties krijgt had je het misschien iets duidelijker kunnen verwoorden. Ik heb je post nog een keer gelezen en ik kan er niks meer of minder in lezen dan dat je hem helemaal afkraakt. Misschien niet de bedoeling maar zo staat het er wel.

    Ik vond zijn cardio trouwens helemaal net slecht. Hij domineert gewoon 2 ronden lang zonder gas terug te nemen. Alleen was hij net scherp had ik het idee. Gewoon dat brute doorbeuken wat hij normaal altijd wel doet had hij nu niet.

  18. #43
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by SacredHeart View Post
    Jeetje mensen, wat mijn post allemaal niet teweeg brengt. Allereerst vind ik jammer dat men blijkbaar niet goed leest. Laat ik aub duidelijk zijn. Ik ben een groot fan van Overeem, altijd geweest en dat ben ik nog steeds. Het enige is dat ik denk dat hij (in deze staat) nooit de UFC heavyweight champ zal worden. En met in deze staat bedoel ik (wat er meerdere mensen ook al gezegd hebben en ook duidelijk in mijn post terug te vinden is) Overeem zijn kin, zijn huidige houding binnen (handen laag) en buiten de ring en zijn huidige cardio. Ik heb zijn kin als leidraad genomen omdat zijn kin niet te trainen is. Kortom ik zeg voor het grootste gedeelte wat iedereen hier zegt. En deze conclusie doe ik naar aanleiding van zijn gevecht zaterdag. Ik wil ook nog wat nuances aanbrengen: Ik heb nooit gezegd dat ik hem een slechte vechter vind. De post is niet vertaald vanuit het engels. Ik heb nooit gezegd dat iedereen die een keer KO gaat een glazen kin heeft. Blijkbaar mag een fan niet kritisch zijn hier. En over achteraf praten?!? Come on, dit is een conclusie die gebaseerd is op het resultaat van een gevecht. Hoe had ik mijn conclusie in godsnaam vooraf kunnen doen. En ook al die niet onderbouwde opmerkingen als: "een echte kenner in ons midden"?! Kan je echt met niks beters komen om aan te geven dat je het oneens bent met mijn mening. Ik hoop echt van harte dat Overeem mij mijn ongelijk aantoont en ik zal één van de eerste zijn die op de banken zal staan te springen van 'geluk'. Alleen denk ik, op basis van zaterdag, dat hij met zo een kin, zo een houding en zo een cardio het zal gaan afleggen tegen Velasquez en Dos Santos en dus nooit UFC HW champ zal worden. En als iemand er inhoudelijk over wilt discussiëren, graag. En als iemand mij nu een eikel vind en dit niet onderbouwt, ook prima. Het is jullie goed recht, maar probeer mij geen woorden in de mond te leggen. En als je het wel doet, is het eigenlijk ook prima, want wat kan ik er aan doen hahaha.. Anyway geniet er van
    Oke maar, gast, dit zijn de heavyweights.
    Kan je nog zo'n goeie kin hebben, maar als je er 1 neemt zoals Overeem kop je hem niet 123 terug als in een lagere gewichtsklasse.
    Verder ben ik het met Dirk5 eens; je trekt een conclusie, en dat is van jou maar jou conclusie is geen feit.
    Zeker niet in een sport als MMA waar geen rechte lijnen op te trekken zijn.
    Hoeveel voorbeelden zijn er niet (en niet alleen die van Overeem zelf) van vechters die na een KO sterker teruggekomen zijn?
    Fighting is poetry in motion

  19. #44
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    antwerp
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default

    Wat heb ik hard gelachen gisteren , de god van mixfight .nl heeft weeral eens tegen een jongen gevochten die tegen een stoot kan en dan komt hij weeral te kort . Alistair is echt een van de slechtste ambasadeurs van onze geliefde sport !!!

    1 , zijn overdreven onnodige grote mond en provocaties
    2 , zijn zwakke cardio
    3 , zijn zwakke kin
    4 , zijn doping en andere verboden middelen gebruik
    5 , zijn kleine hersenen

    doe jeaelf een plezier en vecht nooit tegen cain of dos santos.
    en een fedor of crocop zul je nooit worden.

  20. #45
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.572
    vCash
    121250

    Default

    Nu ik ook wat oude partijen terug krijg van Alistair valt me op dat hij bijna niet jabt of met een combinatie de afstand kleiner maakt met de tegenstander. Hij zakt redelijk diep door de knieën en sluipt zijn tegenstander achterna en loopt dan recht naar de clinch. Dit allemaal denk ik om zijn knie te kunnen inzetten. Maar geen stoten of trappen als hij binnen dat bereik is, alleen maar proberen tot clinch afstand te komen.

    Maar maakt dit hem niet een makkelijk doelwit voor iemand die achteruit ook kan combineren? Zijn headmovement is goed, maar als je dan ook je handen omlaag houd dan kun je daar denk ik alleen mee wegkomen als je lichtvoetig bent en weg circuleert.

    Last edited by LJ Silver; 04-02-2013 at 14:12.
    Nobody Said It Was Gonna Be Easy

  21. #46
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    81
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Kerel, je trekt een conclusie, daar hebben mensen (ik) problemen mee..
    Ha jij trekt toch ook een conclusie over mij

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Hij word nooit Champ is hetzelfde als; hij verliest nooit van Bigfoot, een loze kreet gebaseerd op een mening.
    Ik onderbouw mijn mening toch? Dus dan is het bij voorbaat géén loze kreet. De discussie moet dan toch gaan over het feit dat jij het niet eens bent met mijn ideeën over zijn kaak in combi met de rest?
    Osu!


  22. #47
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    134
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Ik denk dat Overeem nu meegemaakt heeft hoe het is als een superster te leven daar in Amerika. Hij kwam wat dat betreft ook cocky over in mijn ogen.
    .... ps: wat een lame entree... damn.. leek eerder een opkomst voor een DJ @ sensation white ofzo...
    Ik ben een Alistair fan. Het gevecht (m.i. ook de eerste twee ronden) en zijn geameplan waren niet best. Hopelijk is dat het eerst volgende gevecht totaal anders.

    Maar idd ik heb het idee dat Alistair nu de keerzijde van een "big name" zijn in de US gaat meemaken. Volgens mij stond Alistair als non-US fighter er in de US mede altijd goed op wegens zijn presentatie. Hij was "marketable". En vandaar, natuurlijk naast zijn top-prestaties, heeft hij ook een vrij groot contract bij de UFC. Ik herkende zijn houding in de weken voorafgaand aan dit event echter niet. Nu hoef je niet altijd vriendelijk en ingetogen te doen, maar als je dan op deze manier verliest (mn na zijn schorsing en roids image) wordt een dergelijke arrogante houding natuurlijk medogeloos afgestraft onder fans en media. Maar goed, hij heeft een profesiioneel management team en zij zullen wel weten waar ze mee bezig zijn.

    Ps. En die opkomst sloeg idd al helemaal nergens op.

  23. #48
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    81
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Als je hier 50 reacties krijgt had je het misschien iets duidelijker kunnen verwoorden. Ik heb je post nog een keer gelezen en ik kan er niks meer of minder in lezen dan dat je hem helemaal afkraakt. Misschien niet de bedoeling maar zo staat het er wel.
    Misschien heb je hier gelijk in en had ik idd meer Jip en Janneke taal moeten gebruiken. Dat neemt niet weg, dat als je het nog een keer leest en nog steeds beweert dat ik hem helemaal afkraak, ik mijn twijfels heb over jouw invulling van het begrip afkraken. Als ik Overeem zou willen afkraken, zou ik met hele andere dingen kunnen komen (er is genoeg voer hiervoor) en dan zou het toch echt een stuk negatiever zijn.

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik vond zijn cardio trouwens helemaal net slecht. Hij domineert gewoon 2 ronden lang zonder gas terug te nemen. Alleen was hij net scherp had ik het idee. Gewoon dat brute doorbeuken wat hij normaal altijd wel doet had hij nu niet.
    Kijk nu gaan we er eindelijk inhoudelijk op in. Denk je niet dat het ontbreken van het normale doorbeuken te maken heeft met een mindere cardio?
    Osu!


  24. #49
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Ik ben het niet met veel bovenstaande eens op het volgende punt: "zijn eerste twee ronden waren slecht". Nee het was geen TKO of SUB maar hij won de ronden. Ik geef er persoonlijk niet veel om hoe hij wint, als hij maar wint. Natuurlijk is het mooi om een finish te zien maar winst dat telt.
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  25. #50
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Fedor heeft toch behoorlijk lopen uitwisselen met Bigfoot en bleef stug doorgaan en heeft nog wel meer geincasseerd dan Overeem, dus het kan wel. Er zijn gewoon gasten met een granieten kin (Kharitonov is een ander voorbeeld).

    Ik sluit niet uit dat Overeem UFC kampioen wordt, hij heeft 1 punch knock out power. Dus het is altijd mogelijk dat hij iemand vol op zijn gezicht slaat en dat die persoon gaat slapen. Wat ik wel verwacht is dat hij niet de dominante HW champ zal zijn die hij tot voor kort in potentie was. Daarvoor acht ik zijn uithoudingsvermogen en kin onvoldoende.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •