MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast
Results 76 to 100 of 153
  1. #76
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Het zal blijken in een volgend gevecht. Een tikkie kan vanaf nu voldoende zijn.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Maart guur geeft een volle schuur.

  2. #77
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by daanII View Post
    Ja, en ik denk niet dat het meevalt. Dit is een "doorgeslagen KO". Op het moment van bewustzijnsverlies nog een aantal klappen er over heen. Serious shit! Onderschat dat niet.
    Ik heb ze erger gezien en die gasten vechten ook nog. Uiteraard is een KO ernstig, dat is het altijd. Hij heeft al een medische check up gehad, hierna moet hij zich aan een startverbod houden van minimaal 8 weken ( wat geen probleem is, want zo vaak vechten ze niet in de UFC). Zijn ego heeft de grootste schade opgelopen.

    Karma heeft hem in zijn reet gebeten. Volgende keer een minder grote mond vooraf, keihard trainen, handjes omhoog en als hij geluk heeft is hij degene die onderschat wordt de volgende keer vanwege deze verliespartij.

  3. #78
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    The EGO is our own worst enemy.

    Ga maar na in alle situaties die je met je mond verkloot hebt in je leven...

    Stop hem in een klooster en laat hem daar knallen.
    Ik blijf erbij dat ie alle tools in huis heeft om die belt gewoon te pakken.

    Probeer eens een tijdje zonder ego te leven, is een stuk lichter.

    ------
    Hormat.

  4. #79
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    308
    vCash
    129959

    Default

    Dit had Crocop er over te zeggen:

    "I wasn't surprised by Silva's victory at all and I had believed he would win. I don't want to come off as a smart-ass or say I knew it all along, so I'll explain why I'd believed so. First, Silva is a big tough guy with a huge heart who had demolished Fedor and he needs no better reference than that, and Alistair hugely underestimated him and belittled him with his arrogant statements, so this mobilized Silva in the best possible way. Second, Silva is a natural heavyweight, and Alistair - for the first time since way back in 2007, when he began to gain huge weight – fought without the drugs he had used constantly for years, including testosterone and all the other shit that goes with it."

    "Watching the weigh-in, I saw that his muscles mass was nowhere near his usual, he had the weight, but he wasn't nearly as carved out and defined, since he couldn't take anything because he was watched by the Athletic Commission. This also reflects on the psyche of a man who's been using stuff to increase his strength, endurance, pain tolerance and aggressiveness for years, and now there was none of that. Alistair is an excellent fighter, but he still owes that excellence to something that's dirty and unpermitted, and, in the end, very dangerous to health."

    "I don’t think he was concerned by that, he wanted success at any cost. And the third thing is, Alistair had behaved so arrogantly that someone needed to put him back in his place. His belittling of Silva was repulsive, saying that after beating up Silva he'd go for the belt, and at the weigh-in and entering the arena he acted like he invented the fighting sport, and he's been behaving with so much arrogance lately that I'm glad Silva put him back in his place and taught him a lesson! Congratulations Silva, from the heart!


    Source:
    http://www.fightsite.hr/ufc/cro-cop-...t-in-his-place

  5. #80
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    thijss: was al geplaatst door turboknecht. sorry
    Een pagina eerder
    Maart guur geeft een volle schuur.

  6. #81
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    308
    vCash
    126000

    Default

    Heeft Alistair niet een keer van Badr verloren voordat die K1 kampioen werd?

    Ik heb er vertrouwen in dat hij zichzelf terug wint! Wel hoop ik dat die de Blackzillians inruilt voor een Nederlands kamp want wij zijn gewoon beter dan die Amerikanen (zie: Struve).... Zou een verzoening met Golden Glory niet goed zijn?

  7. #82
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Quote Originally Posted by -=AL CAPONE=- View Post
    Heeft Alistair niet een keer van Badr verloren voordat die K1 kampioen werd?

    Ik heb er vertrouwen in dat hij zichzelf terug wint! Wel hoop ik dat die de Blackzillians inruilt voor een Nederlands kamp want wij zijn gewoon beter dan die Amerikanen (zie: Struve).... Zou een verzoening met Golden Glory niet goed zijn?
    Een verzoening met GG zou niet verkeerd zijn maar niet omdat hij verloren heeft. Als gesture zijnde om beter met elkaar om te kunnen geen en in de toekomst nog met elkaar door een deur te kunnen.
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  8. #83
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sato View Post
    Een verzoening met GG zou niet verkeerd zijn maar niet omdat hij verloren heeft. Als gesture zijnde om beter met elkaar om te kunnen geen en in de toekomst nog met elkaar door een deur te kunnen.
    leuke gedachte, maar onmogelijk.
    Maart guur geeft een volle schuur.

  9. #84
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by -=AL CAPONE=- View Post
    Heeft Alistair niet een keer van Badr verloren voordat die K1 kampioen werd?

    Ik heb er vertrouwen in dat hij zichzelf terug wint! Wel hoop ik dat die de Blackzillians inruilt voor een Nederlands kamp want wij zijn gewoon beter dan die Amerikanen (zie: Struve).... Zou een verzoening met Golden Glory niet goed zijn?
    Typisch weer.
    Hij heeft een keer verloren en gelijk ligt het aan de Blackzillians.
    Ik denk dat er geen enkel kamp hier in Nederland ook maar in de buurt komt van de voorbereiding die daar verzorgt word.
    Fighting is poetry in motion

  10. #85
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    ik vroeg me af wie in zijn hoek stond? is me even ontgaan? volgens mij niet echt een iemand die strategisch iets te melden had.
    kan me vergissen natuurlijk.

  11. #86
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by daanII View Post
    Het zal blijken in een volgend gevecht. Een tikkie kan vanaf nu voldoende zijn.

    Omdat Bigfoot maar 1 tikkie nodig had, en niet de 10+ die er vervolgens vollop zaten?
    En de huidige kampioen heeft de vorige keer ook zijn titel verloren met een tikkie, maar hij heeft nu wel weer de belt. Mischien moet ik ook weer eens tikkertje spelen.

  12. #87
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thijss View Post
    Dit had Crocop er over te zeggen:

    "I wasn't surprised by Silva's victory at all and I had believed he would win. I don't want to come off as a smart-ass or say I knew it all along, so I'll explain why I'd believed so. First, Silva is a big tough guy with a huge heart who had demolished Fedor and he needs no better reference than that, and Alistair hugely underestimated him and belittled him with his arrogant statements, so this mobilized Silva in the best possible way. Second, Silva is a natural heavyweight, and Alistair - for the first time since way back in 2007, when he began to gain huge weight – fought without the drugs he had used constantly for years, including testosterone and all the other shit that goes with it."

    "Watching the weigh-in, I saw that his muscles mass was nowhere near his usual, he had the weight, but he wasn't nearly as carved out and defined, since he couldn't take anything because he was watched by the Athletic Commission. This also reflects on the psyche of a man who's been using stuff to increase his strength, endurance, pain tolerance and aggressiveness for years, and now there was none of that. Alistair is an excellent fighter, but he still owes that excellence to something that's dirty and unpermitted, and, in the end, very dangerous to health."

    "I don’t think he was concerned by that, he wanted success at any cost. And the third thing is, Alistair had behaved so arrogantly that someone needed to put him back in his place. His belittling of Silva was repulsive, saying that after beating up Silva he'd go for the belt, and at the weigh-in and entering the arena he acted like he invented the fighting sport, and he's been behaving with so much arrogance lately that I'm glad Silva put him back in his place and taught him a lesson! Congratulations Silva, from the heart!


    Source:
    http://www.fightsite.hr/ufc/cro-cop-...t-in-his-place
    Haha bitter much. Echt onnodig van Cro Cop die in de meest beruchte organisatie vocht als het ging om PED's. En dat hij over gevaar praat, volgens mij was hij degene die zo'n 4 keer genadeloos bewusteloos werd geslagen in de UFC en bleef maar doorgaan met zijn vecht carriere.

    Over die hypocriet Silva, men vergeet dat hij al jaren slecht praat over Overeem en hij begon daar mee sinds de Strikeforce toernooi. En hij was zelf ook schuldig aan dezelfde gedrag tegen Cormier(net nadat hij Fedor versloeg) en als superman met zijn vlag naar de ring kwam, en je weet wat er toen gebeurde.

  13. #88
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post

    Over die hypocriet Silva, men vergeet dat hij al jaren slecht praat over Overeem en hij begon daar mee sinds de Strikeforce toernooi. En hij was zelf ook schuldig aan dezelfde gedrag tegen Cormier(net nadat hij Fedor versloeg) en als superman met zijn vlag naar de ring kwam, en je weet wat er toen gebeurde.
    Jouw "haat" vs Sylva zit er diep in. Dat heb je nu al zes keer hier gepost op dit forum. Leg eens uit. Licht frustie? Of teveel tikkies gehad?
    Ik zou wat meer respect hebben richting Sylva, die hier wordt afgeschilderd als een mislukte, zieke baviaan.
    Last edited by daanII; 04-02-2013 at 20:43.
    Maart guur geeft een volle schuur.

  14. #89
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Of zal ik even alle pre-fight postings en meningen hier neerzetten?
    Maart guur geeft een volle schuur.

  15. #90
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by daanII View Post
    Jouw "haat" vs Sylva zit er diep in. Dat heb je nu al zes keer hier gepost op dit forum. Leg eens uit. Licht frustie? Of teveel tikkies gehad?
    Ik zou wat meer respect hebben richting Sylva, die hier wordt afgeschilderd als een mislukte, zieke baviaan.
    Correctie, derde keer. En ik blijf het zeggen omdat zoals ik zei, iedereen het vergeet. Overeem zou nooit zo hebben gepraat over die hypocriet als het nooit gebeurd was. Dus leg JIJ eens uit, was dat oke van Silva? Is Silva geen hypocriet? Hij verdient geen respect. en wtf is een 'mislukte ziek baviaan' waar heb jij het over.
    Last edited by T15Boxing; 04-02-2013 at 20:56.

  16. #91
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Haha bitter much. Echt onnodig van Cro Cop die in de meest beruchte organisatie vocht als het ging om PED's.
    Zat Overeem niet bij dezelfde organisatie?

  17. #92
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Zat Overeem niet bij dezelfde organisatie?

    Ja, en ik zie Overeem cro cop niet beschuldigen. Je snapt mn punt niet.

  18. #93
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Correctie, derde keer. En ik blijf het zeggen omdat zoals ik zei, iedereen het vergeet. Overeem zou nooit zo hebben gepraat over die hypocriet als het nooit gebeurd was. Dus leg JIJ eens uit, was dat oke van Silva? Is Silva geen hypocriet? Hij verdient geen respect. en wtf is een 'mislukte ziek baviaan' waar heb jij het over.
    Derde keer klopt. Je bent een wijf als je ouwe koeien uit de sloot haalt. Dit was een nieuw gevecht.
    En over die zieke bavianen gesproken; dat stond in de meningen hier voorafgaande aan het gevecht.

    lees dit nog maar eens door;
    http://www.mixfight.nl/forum/showthr...io-Silva/page2
    Last edited by daanII; 04-02-2013 at 21:05.
    Maart guur geeft een volle schuur.

  19. #94
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by daanII View Post
    Derde keer klopt. Je bent een wijf als je ouwe koeien uit de sloot haalt. Dit was een nieuw gevecht.
    En over die zieke bavianen gesproken; dat stond in de meningen hier voorafgaande aan het gevecht.
    Bigfoot is altijd de agressor geweest dus het was geen verleden tijd zoals je denkt. Jij doet alsof Bigfoot alleen maar de slachtoffer en sentimentele held was terwijl zijn acties heel wat anders laten zien. En over die bavianen, dat is duidelijk een kinderachtig vent geweest dus je kunt dat gemakkelijk negeren. Ik heb zelf geen probleem met Silva's uiterlijk.

  20. #95
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Bigfoot is altijd de agressor geweest dus het was geen verleden tijd zoals je denkt. Jij doet alsof Bigfoot alleen maar de slachtoffer en sentimentele held was terwijl zijn acties heel wat anders laten zien. En over die bavianen, dat is duidelijk een kinderachtig vent geweest dus je kunt dat gemakkelijk negeren. Ik heb zelf geen probleem met Silva's uiterlijk.
    gelukkig
    Maart guur geeft een volle schuur.

  21. #96
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    271
    vCash
    126000

    Default

    Heeft niemand Bas Rutten nog in de strijd gegooid?
    Die was ook erg happy met het verlies van Overeem.
    Check z'n twitter account maar.

    Blijf dat ook vreemd vinden, eerst jarenlang met elkaar optrekken.
    Maar als iemand dan een ander clubje prefereerd krijg je ineens dat soort nare dingen.
    Denk dat social media ook echt het slechtste in mensen naar boven brengt.
    Even snel in een emotionel opwelling reageren.

  22. #97
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    501
    vCash
    126000

    Default

    Waar was deze Alistair ?

    http://www.youtube.com/watch?v=uAXesvASVpo

    Hij is hier veel meer oplettend en ook veel beweeglijker, en waarschijnlijk ook met een goed gameplan.


    De alistair van afgelopen zaterdag was meer een " SHOWPIK ".

    Ik gun het hem echt dat hij hier gewoon weer goed en sterker van terug komt.
    En dat hij zijn Kikkerlandje trots maakt met de UFC belt.

  23. #98
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    ^^Heb je voorbeelden van Rutten's berichten? Ik zie niets over Overeem.

  24. #99
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    271
    vCash
    126000

    Default

    Waren tegen Dana geloof ik.
    Stond onder andere: check z'n fightrecord op sherdog van 2005 (denk ik) t/m 2007
    Ging over een glazen kin en gassing out.

    Maar dat maakt allemaal ook niet uit.
    Gaat erom dat hij in jubelstemming was omdat Ali verloren had.

  25. #100
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by jantje11 View Post
    Waar was deze Alistair ?

    http://www.youtube.com/watch?v=uAXesvASVpo

    Hij is hier veel meer oplettend en ook veel beweeglijker, en waarschijnlijk ook met een goed gameplan.


    De alistair van afgelopen zaterdag was meer een " SHOWPIK ".

    Ik gun het hem echt dat hij hier gewoon weer goed en sterker van terug komt.
    En dat hij zijn Kikkerlandje trots maakt met de UFC belt.
    Eens, ik vond hem tegen Brock al minder snel en ook zaterdag weinig lowkicks en combinaties. Lijkt wel of hij een beetje in zijn eigen hype is gaan geloven en die belt wel even zal pakken. Tegen JDS (denk zijn volgende tegenstander) zal hij alles moeten geven om ooit nog eens de mogelijkheid om champ te kunnen worden. Ben alleen bang dat JDS ook veel erg gebrand zal zijn om zijn slecht partij tegen Cain te wreken. Wat dat betreft heeft JDS een beetje hetzelfde gedaan als Ali....Zelfoverschatting en onderschatting van de tegenstander.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •