MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast
Results 101 to 125 of 153
  1. #101
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Johannes de Sloper View Post
    Heeft niemand Bas Rutten nog in de strijd gegooid?
    Die was ook erg happy met het verlies van Overeem.
    Check z'n twitter account maar.

    Blijf dat ook vreemd vinden, eerst jarenlang met elkaar optrekken.
    Maar als iemand dan een ander clubje prefereerd krijg je ineens dat soort nare dingen.
    Denk dat social media ook echt het slechtste in mensen naar boven brengt.
    Even snel in een emotionel opwelling reageren.

    tja heeft al iemand gezegd dat Bas niet kan acteren
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  2. #102
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Typisch weer.
    Hij heeft een keer verloren en gelijk ligt het aan de Blackzillians.
    Ik denk dat er geen enkel kamp hier in Nederland ook maar in de buurt komt van de voorbereiding die daar verzorgt word.
    2x

  3. #103
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Typisch weer.
    Hij heeft een keer verloren en gelijk ligt het aan de Blackzillians.
    Ik denk dat er geen enkel kamp hier in Nederland ook maar in de buurt komt van de voorbereiding die daar verzorgt word.
    slaap verder.

    @lopez: je bent een leuke ex-verslaggever voor een forum geweest op kickboksgala's en voor de rest niets. sorry

    Dus lul niet zo stom over categorie Blackzillians. En de begeleiding waar je geen moer over weet.
    Last edited by daanII; 04-02-2013 at 22:10.
    Maart guur geeft een volle schuur.

  4. #104
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoop alleen dat JDS en Reem niet meteen tegen elkaar moeten, eerst beide tune-up en dan tegen elkaar zodat de winnaar tegen de kampioen kan want een 2 fight losing streak zou voor een van de mannen spijtig zijn. In tussentijd mag Werdum eens tegen Cain voor de titel.

  5. #105
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    2x
    en ga jij niet zo slap meelullen over fucking niets.
    Maart guur geeft een volle schuur.

  6. #106
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by daanII View Post
    en ga jij niet zo slap meelullen over fucking niets.
    hahahah, accepteer nou maar gewoon dat de begeleiding in de US op veel hoger niveau ligt als hier. Met kickboxen en BJJ komen we redelijk mee, maar op het gebied van worstelen en conditionering/krachttraining lopen we echt jaren achter.

    Kijk maar wat er van die Sergei Kharitonov is geworden, van Sambo kampioen naar 13 in een dozijn kickboxer. nou geweldig hoor.
    Last edited by ijsbier; 04-02-2013 at 22:21.

  7. #107
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    hahahah, accepteer nou maar gewoon dat de begeleiding in de US op veel hoger niveau ligt als hier. Met kickboxen en BJJ komen we redelijk mee, maar op het gebied van worstelen en conditionering/krachttraining lopen we echt jaren achter.
    hahaha ok!
    Maart guur geeft een volle schuur.

  8. #108
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    59
    vCash
    126000

    Default

    Wat een gezeur. Overeem domineerde 2 rondes. Hij had het gewoon af kunnen maken als hij niet zo afwachtend vocht. Veel te weinig knieen, slagen. En nog was hij oppermachtig. Totdat ronde 3 kwam. JA hij heeft een glass jaw. So what, als hij slim vecht hoeft hij niet eens geraakt te worden. Hij komt terug.

  9. #109
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by -=AL CAPONE=- View Post
    Heeft Alistair niet een keer van Badr verloren voordat die K1 kampioen werd?

    Ik heb er vertrouwen in dat hij zichzelf terug wint! Wel hoop ik dat die de Blackzillians inruilt voor een Nederlands kamp want wij zijn gewoon beter dan die Amerikanen (zie: Struve).... Zou een verzoening met Golden Glory niet goed zijn?

    als ik het laatste filmpje goed heb begrepen trainde overeem met z'n eigen clubje binnen de blackzillians.

    dat lijkt mij niet gezond, omdat het in het afsluitende gesprek ook leek alsof hij de baas was van z'n trainingskamp. het lijkt me beter dat hij voortaan z'n voorbereiding door de hoofdcoaches aldaar laat uitstippelen.

  10. #110
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Wat een gezeur over dat Alistair twee rondes lang domineerde...! Luister eens naar het commentaar van BF. Hij had een gameplan; hij liet Alistair lekker uitrazen en gaf hem een ontiegelijk pak slaag in ronde 3. BF was gewoon de betere die avond. Voor degenen die het nog niet snappen:


  11. #111
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Hierbij het bericht van Bas Rutten.

    OK, many people asked me, so lets talk about the Overeem fight.
    I had a lot of heat from “new fans” (I guess), or fans that never check stats on fighters.
    Let me be perfectly clear, I started fighting September 1993, yes that’s right, even before the UFC had their first show! So I have been around a very long time, in September actually 20 years!

    During that time, you all know that I always speak my mind, I will NOT make something up because I don’t like a certain fighter personally, because when I am wrong, it makes me look like an idiot and I simply don’t like to look like an idiot.

    Same as that you won’t find even one product that I endorse which is not good, everything I endorse I stand 100% behind. I could have made much more money if I wanted, but then I had to endorse something that I didn’t believe it, so I never did.

    Before the fight I said that: ” Overeem is an animal, really good striker, great on the ground as well, hard G&P, he only has to connect and the fight will probably be over, and that for a HW, he always comes “in shape”. But…. he has a “glass jaw”.
    Now saying that he has a “glass jaw”, doesn’t means he’s gonna lose. I mean, he became the K1 Champion and those guys are the BEST strikers in the world, and they couldn’t hit him. So he will probably win this fight against BF, I am just saying that Big Foot has upset the world before and stopped Fedor (Freaking Fedor people!! In my book still the greatest), so he can do it again!”

    Now, from this whole statement above that I made about AO, I think I gave him a lot of props? I ONLY said he had a glass jaw, (which is true), but for some reason many fans forgot the props I gave him and ONLY focused on the “glass jaw” comment. THAT just blows my mind. And especially because they said I only mentioned the “glass jaw” because I don’t like him?

    OK, let’s break this down:
    From 2005 till 2007 he had 7 fights from which he lost 5 and 4 of those losses were by way of KO. (Shogun KO’d him as well three fights before those 7 fights) The whole world of MMA at that time was saying he had a glass jaw (from his THEN 11 losses, 7 were by KO, now 12-8), not only me.

    And, I said, “because he has a glass jaw, that’s why Overeems team GG changed his weight and his fighting style after he lost his last fight against Kharitonov”.
    From that moment on he would only throw “single attacks”, meaning, there will always be at least ONE hand on his jaw!

    When AO was going to fight JDS (Before he got caught with roids there was talk about it), people asked me who I thought would win and I said “JDS”, which I truly believe would happen (I don’t care what other people think, it’s what I think).
    Then they said, “You just say this because you don’t like AO”. I said “Really? So why did I tell people that he was going to beat Brock Lesnar? I mean, didn’t like him as a person at that time already but I still said he would beat Lesnar”. So how’s that possible when you “reason” like you do? Of course it would become silent….

    And about the fight, I am not going into the “other things” people are talking about, I only say this:
    I don’t think AO underestimated BF because he would be a complete idiot if he did, NEVER look pass your fight, every fighter knows this, plus again, BF stopped the great Fedor! I think the reason he lost is that he steered away from his team (GG), where a guy like Gokhan Saki would work circles around him in training, you NEED guys like that to train with because now he steered away from the “one strike attacks” and from “always having at least one hand on his jaw”, he actually didn’t have ANY hands at his jaw?
    (Don’t be dumb now and say that he beat Saki in the K1, because yes he did, but the world knew also that Saki had a broken hand and ARM going into that fight, ask anybody who has seen them spar together about who comes out on top)

    He steered away from his “winning combination”. He started throwing combinations and that will open him up for counters. I believe in training (wherever he trains now) that he’s probably the best guy there and that nobody really poses a threat to him. Think about it, because that could be the only reason for him to steer away from what he used to do, from what he used to "NEED TO DO" otherwise he would get floored in training because of the talent he trained with.

    That’s what I think, now I know he was very rude towards BF and maybe his “acting” started to take over and he started to believe himself and forgot about Fedor, so maybe he did get a little “over confident”, but still, never break a winning combination.

    My stretch routine in the classes I teach has been exactly the same for the last 15 years, sometimes the students ask me “Can’t we do something different?”. And you know what I say? Say: “No, because with this routine I NEVER, EVER had an injury, so why would I change it?

    If it ain’t broke, don’t fix it!

    Godspeed and party on

  12. #112
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Garcia View Post
    Alistair had in gedachten het gevecht al maanden geleden al gewonnen. Kijk maar naar alle interviews van de afgelopen tijd. Hij is echt een goede knokker, bezit een grote dosis kracht, talent en techniek. Maar die arrogante $!@$#E## houding van hem is gewoon echt fout. Ik was gewoon voor Silva en toen hij klap na klap kreeg tegen en half KO bleef staan stond ik te schreeuwen van geluk omdat z'n grote mond eindelijk gesnoerd was.

    En om nou gelijk te roepen dat Silva beter was? Nee, gameplan van Silva was zeker goed want zijn hoek gaf aan dat hij de eerste ronde weinig moest doen en dat Overeem zichzelf moe zou maken. Silva bleef zich strak eraan houden ook al had Overeem meerdere kansen om hem hard KO te slaan of op de grond te domineren. Maar Overeem was heer en meester tot dat cruciale moment. Hij vocht goed alleen hij vocht alsof hij al gewonnen had, dat heeft hem de kop gekost (of eerder z'n kaak en trots).

    Zo zie je maar weer dat je altijd op je hoede moet blijven en nooit iemand moet onderschatten. Ik weet zeker dat Martijn de Jong zich dood heeft moeten schamen om het gedrag van zijn oude pupil.

    Eerlijk is eerlijk, ik gun die jongen van harte het kampioenschap, maar hij moet gewoon respectvol blijven en goed blijven trainen zonder die troep. Hij komt er wel, maar hij heeft nu echt een harde les geleerd.
    ZOOO en dat van een mod van mixfight!
    Maar respect en eigenlijk niks aan toe te voegen

  13. #113
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.513
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by jantje11 View Post
    Waar was deze Alistair ?

    http://www.youtube.com/watch?v=uAXesvASVpo

    Hij is hier veel meer oplettend en ook veel beweeglijker, en waarschijnlijk ook met een goed gameplan.


    De alistair van afgelopen zaterdag was meer een " SHOWPIK ".

    Ik gun het hem echt dat hij hier gewoon weer goed en sterker van terug komt.
    En dat hij zijn Kikkerlandje trots maakt met de UFC belt.
    Dit idd een goed voorbeeld hoe wel hem willen en moeten zien. Scherp, lowkicks, combinaties... Vooropgesteld, ik ben een huge AO supporter. Baal dan ook als een stekker. M'n vriendin snapte niets van mn chagrijnige zondagse harses totdat ik het met bv een verloren WK voetbal finale Nederland -Duitsland vergelijking kwam

    Eerste twee rondes duidelijk voor overeem. Ik snap alleen werkelijk niet waarom overeems striking er niet uitkwam waarvoor ie geroemd wordt (miste ik ook al bij de partij tegen Werdum). Agressie leek niet aanwezig. Raar telkens in een clinch lopen zonder enige combinatie die er aan vooraf ging. Dit kan natuurlijk ook met de vorm van de dag te maken hebben. Je kunt nog zo goed voorbereid zijn, maar als je je dag niet hebt en maar niet in de wedstrijd flow kunt komen houdt het ook op.

    De Sloopfactor was niet aanwezig helaas! Hoop dat ie er binnen enkele maanden weer staat. Met de intentie om, diegene waar hij maar tegen over mag staan, de kop van z'n romp te beuken!! Iemand trouwens een linkje naar het gevecht incl opkomsten?
    Last edited by Ton; 05-02-2013 at 10:09.
    "'...En hij heeft ook nog is de snelheid van een schildpad met parkinson..." Fred Royers 2007

  14. #114
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Wat een gezeur over dat Alistair twee rondes lang domineerde...! Luister eens naar het commentaar van BF. Hij had een gameplan; hij liet Alistair lekker uitrazen en gaf hem een ontiegelijk pak slaag in ronde 3. BF was gewoon de betere die avond. Voor degenen die het nog niet snappen:

    Natuurlijk zegt ie dat na het gevecht. Ik deed niks en pakte hem met 2 vingers in de neus. Daarom liet hij zich natuurlijk ook als een lappen pop op de grond smijten en zich een beetje ground-n-pounden. gewoon omdat het kan en hij toch niks beters te doen had die avond.

  15. #115
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jantje11 View Post
    Waar was deze Alistair ?

    http://www.youtube.com/watch?v=uAXesvASVpo

    Hij is hier veel meer oplettend en ook veel beweeglijker, en waarschijnlijk ook met een goed gameplan.


    De alistair van afgelopen zaterdag was meer een " SHOWPIK ".

    Ik gun het hem echt dat hij hier gewoon weer goed en sterker van terug komt.
    En dat hij zijn Kikkerlandje trots maakt met de UFC belt.
    Zooo... wat een verschil zeg. Mooi handjes hoog ook. Hopelijk zien we deze Alistair de volgende keer weer terug.

  16. #116
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Over dat bericht van Bas Rutten, is hij de enige die niet weet dat Overeem bij Blackzilians traint?

  17. #117
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Natuurlijk zegt ie dat na het gevecht. Ik deed niks en pakte hem met 2 vingers in de neus. Daarom liet hij zich natuurlijk ook als een lappen pop op de grond smijten en zich een beetje ground-n-pounden. gewoon omdat het kan en hij toch niks beters te doen had die avond.
    Bekijk het gevecht nou nog een keer. BF heeft nooit gezegd dat hij hem met twee vinger in de neus pakte. Alistair daarentegen deed wel heel stoer met z'n handen naar beneden, maar hij kon het BF voor geen moment moeilijk maken. Ook die G&P stelde niet zoveel voor. Nadat hij BF naar de grond werkte, kreeg hij eerst nog twee harde ellebogen tegen zijn hoofd. Daarna wat stoten op het lichaam en een paar halve stoten naar het hoofd. BF verdedigde perfect. Toen aan het einde van ronde twee de tank van Alistair leeg was, zette BF de versnelling aan het begin van ronde drie twee tandjes hoger en was het afgelopen voor Alistair. Bizar hoe weinig respect mensen hier voor de prestatie van BF hebben...

  18. #118
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Zijn conditie was gewoon klote. Hij was overduidelijk moe aan begin derde ronde. Bij zijn oudere gevechten vocht hij veel behoudender en minder roekeloos met zijn energie. Hij was te gebrand om het snel en spectaculair af te maken.

  19. #119
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Luister eens naar het commentaar van BF. Hij had een gameplan; hij liet Alistair lekker uitrazen en gaf hem een ontiegelijk pak slaag in ronde 3. BF was gewoon de betere die avond.
    Kom op zeg, het heeft nu goed uitgepakt, maar jezelf een pak slaag laten geven door Alistair en dan hopen op een KO in ronde 3 is niet echt een klasse gameplan(heel stom is het ook niet - als je er vanuit gaat dat je anders niet kan winnen).
    Dan ga je niet uit van je eigen kracht, en dan ben je niet beter.

  20. #120
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Kom op zeg, het heeft nu goed uitgepakt, maar jezelf een pak slaag laten geven door Alistair en dan hopen op een KO in ronde 3 is niet echt een klasse gameplan(heel stom is het ook niet - als je er vanuit gaat dat je anders niet kan winnen).
    Dan ga je niet uit van je eigen kracht, en dan ben je niet beter.
    Geen klasse gameplan??? Ooit gehoord van een rope-a-dope??

  21. #121
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    ja man, is gewoon Rocky gameplan.... wie kent het niet...

  22. #122
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Bas Rutten heeft het over het geven van combinaties door AO. Heb ik iets gemist? Zie hem voornamelijk naar voren schuifelen en direct clinchen. Af en toe geeft hij een enkele stoot. Echt veel combo's heb ik AO niet zien geven...

  23. #123
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Bas Rutten heeft het over het geven van combinaties door AO. Heb ik iets gemist? Zie hem voornamelijk naar voren schuifelen en direct clinchen. Af en toe geeft hij een enkele stoot. Echt veel combo's heb ik AO niet zien geven...
    Dat is precies wat Bas Rutten zegt, AO moet geen combo's maken want hij heeft geen goede kin. Daarom moet AO compact vechten en altijd 1 hand bij zijn kin houden. Dat was wat GG hem heeft geleerd. In dit gevecht deed hij juist wat ze hem bij GG hebben verboden te doen.


  24. #124
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Alleen omdat er veel talent rondloopt bij blackzillians, neemt niet weg dat het een ongeordend bij elkaar geraapt zootje is. Als je een groepje getalenteerde voetballers willekeurig bij elkaar zet en vraagt of ze een voetbalteam vormen komen ze ook niet ver in de eredivisie.

  25. #125
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Dat is precies wat Bas Rutten zegt, AO moet geen combo's maken want hij heeft geen goede kin. Daarom moet AO compact vechten en altijd 1 hand bij zijn kin houden. Dat was wat GG hem heeft geleerd. In dit gevecht deed hij juist wat ze hem bij GG hebben verboden te doen.
    Ik zou zeggen lees jij het nog eens goed. AO moet volgens GG idd geen combo's geven om zo altijd met 1 handschoen zijn kin te beschermen. Volgens Bas deed hij dit niet en gaf hij dus wel combo's... Die heb ik dus niet gezien. Maw ik kan mij niet in Bas zijn woorden vinden dat dat de reden is dat hij verloren heeft. Gewoon onderschatting, niks meer, niks minder.

    Ik zie AO overigens juist wel liever wat meer combo's geven. Ook meer lowkicks, heb er nl misschien 1 a 2 geteld

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •