MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 28 of 28
  1. #26
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Dragon Tail View Post
    Gewoon wegen op je normale gewicht en vechten op je normale gewicht.
    Probleem opgelost.
    Voor beginners helemaal
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    Quote Originally Posted by Johannes de Sloper View Post
    Nee ik bedoel jongens van een jaar of 14 die de week voor een wedstrijd elke dag gaan rennen in een dichtgebonden regenpak in de brandende zon.
    Die van 78 naar -70 gaan in een paar dagen voor de weging.
    Dat is zo "normaal" daar.
    Niet gezond natuurlijk.
    En zeker niet aan te raden, maar die pubertjes weten meer van cutting dan menig Nederlandse topcoach.
    gebeurde in NL vroeger ook vaak genoeg hoor. Zelf ook gedaan. Herinner me een docu van Lucia Rijker waarin duidelijk werd dat dit in haar destijdse sportschool (meen Vos Gym) ook hard werd gehamerd op afvallen.
    plaspillen staan dacht ik al weer wat jaartjes op de verboden lijst maar heb wel eens gehoord dat een klysma ook wel helpt. Haalt een stuk extra uit je darmen weg, nooit geprobeerd dus weet niet wat het in kg uithaalt. Iemand ervaring?
    zie ze in de ultimate fighter wel eens in zo'n zoutbad liggen

  3. #28
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Budokan View Post
    gebeurde in NL vroeger ook vaak genoeg hoor. Zelf ook gedaan. Herinner me een docu van Lucia Rijker waarin duidelijk werd dat dit in haar destijdse sportschool (meen Vos Gym) ook hard werd gehamerd op afvallen.
    plaspillen staan dacht ik al weer wat jaartjes op de verboden lijst maar heb wel eens gehoord dat een klysma ook wel helpt. Haalt een stuk extra uit je darmen weg, nooit geprobeerd dus weet niet wat het in kg uithaalt. Iemand ervaring?
    zie ze in de ultimate fighter wel eens in zo'n zoutbad liggen
    Ja, maar dat zal iets te maken hebben met osmose/diffusie? De verhouding van vocht in je bloed lager laten zitten dan die van daarbuiten, waardoor het vocht uit je lichaam wordt getrokken.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •