MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 14 of 34 FirstFirst ... 410111213141516171824 ... LastLast
Results 326 to 350 of 847
  1. #326
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    140
    vCash
    126000

    Default

    Hahah eerst dit zeggen:

    Quote Originally Posted by rafi View Post
    ik heb heel lang geleden die zabit goud zien binnen halen op de wk toernooi in thailand. geloof me badr gaat echt niet over hem heen walsen. het is een hele slimme vechter.
    En dan dit:

    Quote Originally Posted by rafi View Post
    die heb ik gezien ja. in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. en tuurlijk is badr beter dan hem. maar heeft op dit moment geen goede voorbereiding gehad. en zal het wel moeilijk krijgen met zabit. en niet makkelijk over hem heen walsen dat betwijfel ik.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #327
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    hakkelaar ik kun je niet lezen ofzo. wat ik wil uitlegen is dat badr niet makkelijk over hem heen gaat walsen.

  3. #328
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb er zin in in ieder geval,weet zeker dat het spektakel word vrijdag.

  4. #329
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    140
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rafi View Post
    hakkelaar ik kun je niet lezen ofzo. wat ik wil uitlegen is dat badr niet makkelijk over hem heen gaat walsen.
    Feit is dat een getrainde Badr 3 maten te groot is voor Samedov, en een ongetrainde Badr 1 maat. Dus een 1e ronde KO zit er dik in. Al blijft de bal natuurlijk altijd rond

  5. #330
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by rafi View Post
    volgens mij had die lond een keer ook van verhoefen gewonnen als ik me niet vergis
    Klopt @ Gentleman Promotions

  6. #331
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Klopt @ Gentleman Promotions

    Klopt. En Hesdy heeft weer verloren van Verhoeven (2 keer zelfs als ik me niet vergis, maar in ieder geval 1 keer/)

  7. #332
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    Dat is beloofd meneer Tony; beloof jij dan dat je voortaan goed moderate als Dirkie zich weer eens laatdunkend uitlaat over een bevolkingsgroep. Dat heeft hij in het verleden gedaan op dit forum en toen was jij nergens te bekennen!
    Beste Mattie, ik zal straks even onze overeenkomst nalezen op verplichtingen mijnerzijds. Maar zover ik me kan herinneren heb ik nooit een prestatieovereenkomst t.a.v. jou ondertekend.

    Maar ff serieus...
    Ik vlieg af en toe door topics heen en als ik iets constateer dat niet juist is reageer ik daarop. Het is voor mij niet te doen om ieder topic en ieder bericht persoonlijk door te lezen. Dus, je constatering dat ik destijds nergens was te bekennen, kan dan ook juist zijn.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  8. #333
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Beste Mattie, ik zal straks even onze overeenkomst nalezen op verplichtingen mijnerzijds. Maar zover ik me kan herinneren heb ik nooit een prestatieovereenkomst t.a.v. jou ondertekend.

    Maar ff serieus...
    Ik vlieg af en toe door topics heen en als ik iets constateer dat niet juist is reageer ik daarop. Het is voor mij niet te doen om ieder topic en ieder bericht persoonlijk door te lezen. Dus, je constatering dat ik destijds nergens was te bekennen, kan dan ook juist zijn.
    Tony, wat je zegt is begrijpelijk en geloof ik dan ook..

    Hoop dat Dirk5 het ook een keer gaat snappen en zich dus gaat aanpassen..

  9. #334
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by arielhelwani View Post
    Tony, wat je zegt is begrijpelijk en geloof ik dan ook..

    Hoop dat Dirk5 het ook een keer gaat snappen en zich dus gaat aanpassen..
    Ik pas niks aan, Ik heb een grote aversie tegen Badr en dat zal ik altijd laten blijken. Ik hoef mij niet te verantwoorden voor mijn posts, behalve aan de mods van mixfight wanneer ze hierom vragen. Je kunt dit oppakken dat iemand anders een ander idee heeft dan jou, en daarmee in discussie gaan. Helaas merk ik vrijwel altijd dat dit voor dezelfde mensen een vrijbrief is om mij (ongefundeerd) persoonlijk aan te vallen en allerlei verwensingen te doen.

    En over datgeen wat ik in dat topic van 4 jaar geleden over Badr riep, nu enkele jaren en rechtzaken verder lijkt het toch verrekes op een self fulfilling prophecy, en daar kun je mij op aan spreken, maar is toch echt zijn eigen schuld.

    Ik wil best nogmaals uit gaan leggen hoe ik aan die aversie tegen Badr kom, maar stuur me dan effe een pm en dan kunnen we er op een normale manier over communiceren zonder een topic te bevuilen.
    Last edited by dirk5; 13-03-2013 at 15:10.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  10. #335
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

  11. #336
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Badr Hari nu aan het woord

  12. #337
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Beste Mattie, ik zal straks even onze overeenkomst nalezen op verplichtingen mijnerzijds. Maar zover ik me kan herinneren heb ik nooit een prestatieovereenkomst t.a.v. jou ondertekend.

    Maar ff serieus...
    Ik vlieg af en toe door topics heen en als ik iets constateer dat niet juist is reageer ik daarop. Het is voor mij niet te doen om ieder topic en ieder bericht persoonlijk door te lezen. Dus, je constatering dat ik destijds nergens was te bekennen, kan dan ook juist zijn.


    Met alle respect, maar waarom komt een mod elke keer weer off-topic terug terwijl ie zelf bans dreigt uit te delen voor off-topic gelul. Stuur dan een PM of zo...nu ontstaat dezelfde discussie al drie keer...met als gevolg dat deze reacties ongetwijfeld straks weer verwijderd worden?

    [edit Tony] Ik zet mijn reactie hier even neer voor het gemak. Maar je hebt hier wel een punt te pakken hoor. (iets met pot en ketel )
    Last edited by Tony; 13-03-2013 at 16:23.

  13. #338
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    had ie nog wat te melden? ik heb geen geluid hier op t werk

  14. #339
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Ja genoeg ook over Hesdy maar hij hield het netjes met veel grappen etc.

  15. #340
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Hopelijk heeft iemand hem geript en post iemand het op youtube.

  16. #341
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    224
    vCash
    126000

    Default

    Badr pics. van de zojuist gehouden persconferentie in Zaghreb.









    Last edited by MoCCino; 13-03-2013 at 16:31.

  17. #342
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    360
    vCash
    126000

    Default

    Badr Hari kort aangehouden aan Kroatische grens



    Kickbokser Badr Hari is aangekomen in de Kroatische hoofdstad Zagreb. Het is zijn eerste bokswedstrijd sinds hij werd beschuldigd van mishandeling en daarvoor in de gevangenis heeft gezeten. Op foto's is te zien hoe de K-1 vechter en zijn vriendin Estelle aankomen bij het hotel voordat Hari een persconferentie geeft.

    De vlucht naar Zagreb verliep volgens entertainmentwebsite Bruno overigens niet vlekkeloos. Op de website valt te lezen dat Badr uit de rij werd gepikt door de Kroatische douane. Fotograaf Edwin Janssen, die meereist met het stel voor Bruno, zag hoe de vechter uit de rij werd gehaald en mee moest lopen naar een kantoor. Daar zou hij zijn paspoort hebben moeten laten zien. Volgens de website was het op dit moment erg onduidelijk of het gevecht van Hari wel door kon gaan, omdat hij misschien niet werd toegelaten in het land.

    Janssen maakte nog snel twee foto's van Badr, die te zien zijn op de site. Toch lijkt het erop dat niks Hari meer in de weg staat om vrijdag mee te doen aan de World Grand Prix finale nu hij is aangekomen in de stad. Wat er precies aan de hand was en of Badr in het land wordt toegelaten is nog onduidelijk.

  18. #343
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Hehe, wel een grappig contrast, Estelle die helemaal Hollywood staat te zijn op die foto en zo'n kale douaneambtenaar die de auto aan het leeghalen is.

  19. #344
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Hehe, wel een grappig contrast, Estelle die helemaal Hollywood staat te zijn op die foto en zo'n kale douaneambtenaar die de auto aan het leeghalen is.
    Dat is de taxichauffeur die bij aankomst bij het hotel de koffers voor ze uit de taxi haalt.

  20. #345
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Ik wou net zeggen lol

  21. #346
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Antwerpen
    Posts
    213
    vCash
    125840

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    Hopelijk heeft iemand hem geript en post iemand het op youtube.

    alsjeblieft
    http://www.youtube.com/watch?v=qE1BLx1kVPY

  22. #347
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by sergio2285 View Post
    Deze is van Januarie
    Last edited by R.D.N; 13-03-2013 at 16:53.

  23. #348
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Hahaha, serieus, dan snapte ik er blijkbaar even helemaal niks van.

  24. #349
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    na alles "said and done " over badr hari laten we hopen dat hij de sport met zijn nieuwe bn status een boost kan geven .
    best cast scenario badr hari wint de gp en kickboxen krijgt net zo,n boost als bijvoorbeeld darten via barney heeft gekregen en kickboxen gaat naar een nieuw level op tv.
    hij trekt toch alle aandacht laat hem nu degene die deze sport een boost kan geven .

  25. #350
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by sergio2285 View Post
    Ja leuk die is van 2 maanden geleden
    Last edited by rollermanskunk; 13-03-2013 at 17:19.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •