MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 34 of 34 FirstFirst ... 243031323334
Results 826 to 847 of 847
  1. #826
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    365
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by sportfan View Post
    Dat bedoel ik dus.
    en spong hoort ook bij dat toplijstje,zeker als hij nu ook van remy wint.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #827
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    214
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Het moet niet gekker worden maar volgens SBS6 gaat Badr al over 2 maanden weer vechten in Rusland voor de K-1...
    Over 2 maanden al? Laten we hopen dat ie, nu ie met zijn enkelbanden zit, wel genoeg kan trainen. Hoop op niks minder dan een knalpartij. Tegen Karaev zou idd prachtig zijn, ook een partij met enige historie.
    MMAcentral | Voor je dagelijkse MMA nieuws en fights

  3. #828
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    oh shit is dit nou waar?

    Badr Hari's Foot is NOT Broken, Scheduled to Fight as Soon as May

    This weekend has been a strange one when it comes to K-1 news. The fallout from the K-1 World Grand Prix has left a lot of people in doubt over some of what went down

  4. #829
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    oh shit is dit nou waar?
    Ja staat al op de vorige pagina. Badr's volgende gevecht is in Bakoe, Azerbeidzjan op 26 mei, gepromoot door Donatas (manager van Lashenko en Kyshenko)
    Last edited by rollermanskunk; 19-03-2013 at 00:09.

  5. #830
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Moldavie. Azerbeidzjan. Ze weten ze wel uit te zoeken.

  6. #831
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    174
    vCash
    126000

    Default

    ^nog net geen schurkenstaten hahah

  7. #832
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Quote Originally Posted by Diaz bros View Post
    hahaha die zocht ik! je gaat me toch niet vertellen dat je dat ultieme top vind?? want dan trek ik nou nog me bokshandschoenen aan en begin ik te trainen want die kan ik hebben. Saki.... die werd als een klein kind weggezet jaartje terug of niet? mwah Badr in vorm kan met gemak ze allemaal verslaan, zeker omdat ik schilt op z'n retour vindt gaan
    Ik zie het ook nog niet in ben Saddik, maar de man is 23 jaar oud, 2.02 lang en schijnt een hoop talent te hebben. Die kan echt wel wat. Ik wil best beelden zien waarin je een potje gaat sparren met de man. Ik geef je weinig kans.

    Een Badr in topvorm kan iedereen verslaan (al kan hij ook van een hoop gasten verliezen).. Het probleem is dat Badr al een jaar niet meer in echte topvorm is, hij had het al moeilijk tegen Anderson Silva. Op dit moment zijn er een hoop vechters die van Badr kunnen winnen. Je kunt veel van die anderen zeggen, maar ze vertonen op Schilt en Aerts (en die mogen ook wel wat minder worden op hun leeftijd) na wel continu een stijgende lijn.

    Badr heeft gewoon (nog) niet de focus die hij jaren geleden wel had. Een topfitte Badr had nooit moeite gehad met Anderson Silva en had Samedov in de eerste ronde uitgeschakeld. Het gaat er niet om wat je kunt, het gaat er om wat je laat zien. En hij laat veel te weinig zien op dit moment.

  8. #833
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Moldavie. Azerbeidzjan. Ze weten ze wel uit te zoeken.
    daar zit op dit moment het (olie) geld, vooral in azerbeidzjan valt als sporter flink te verdienen. ff offtopic maar laatst was er nog een stukje bij studio sport over wat NL volleybal dames die daar speelden, voorheen was Italie het land om flink te cashen...nu dus Azerbeidzjan

  9. #834
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by sportfan View Post
    Ik heb geen mening over jou. Ik confronteer je met het feit dat je continu een negatieve mening over Badr/Mikes Gym geeft. Het begint nu zelfs anderen op te vallen.

    "wat vond jij van het toernooi waar wederom de verwachtingen niet zijn waargemaakt ?"

    Leuk hoor een vraag stellen met een conclusie; ik ga er vanuit dat dit een vergissing van je is.

    Hier mijn MENING over het evenement (alleen K1 GP8);
    - Badr Hari vs Zabit Samedov & Ismael Londt vs Hesdy Gerges 2 toppartijen van het toernooi.
    - Zabit Samedov de man van de avond ondanks zwaar verlies (8-10, 9-10, 8-10).
    - Rest van de partijen slecht aangezien niemand voor de winst leek te gaan maar meer vocht alsof zij niet wilden verliezen.

    Wellicht bood de Glory Final 16 iets meer goede partijen maar echt veel meer waren dat er niet terwijl er veel meer partijen gevochten werden binnen het toernooi. Het kickboksen kent in het zwaargewicht slechts weinig echte vechters die bereidt zijn om vooruit te knokken voor de winst en met enig kickboksniveau.
    Niks aan toe te voegen

  10. #835
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    daar zit op dit moment het (olie) geld, vooral in azerbeidzjan valt als sporter flink te verdienen. ff offtopic maar laatst was er nog een stukje bij studio sport over wat NL volleybal dames die daar speelden, voorheen was Italie het land om flink te cashen...nu dus Azerbeidzjan
    Precies, die gasten hebben geld als water daar. Donatas heeft daar een evenement neergezet om die olichargen als investeerders binnen te kunnen halen.

  11. #836
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    https://twitter.com/OfficialHari

    Weet iemand of dit ook daadwerkelijk Badr is?

  12. #837
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by arielhelwani View Post
    https://twitter.com/OfficialHari

    Weet iemand of dit ook daadwerkelijk Badr is?
    Nep! Tenminste dat hoop ik!

    Ah dit lijkt me wel de officiele.
    Last edited by RedDawn; 19-03-2013 at 12:03.

  13. #838
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    75
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by arielhelwani View Post
    https://twitter.com/OfficialHari

    Weet iemand of dit ook daadwerkelijk Badr is?
    Nee, dat is hij absoluut niet. Badr probeert het account al te blocken omdat deze heer/dame daadwerkelijk denkt en doet alsof hij/zij Badr is. Het account plaatst ook citaten en quotes alsof ze direct van Badr komen maar dat is dus niet waar. Hij/zij gaat ook gesprekken aan met mede-Twitteraars en dat doet het lijken alsof het echt Badr is maar dit is dus gewoon een neppert. Ergste is dat anderen (fora, kranten, bladen) het als officiele bron zien en dus klakkeloos overnemen wat diegene zegt

    Badr is bezig met een Twitterpagina en die koppelt hij dan ook aan zijn website en facebookpagina.

  14. #839
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mike's Gym View Post
    Nee, dat is hij absoluut niet. Badr probeert het account al te blocken omdat deze heer/dame daadwerkelijk denkt en doet alsof hij/zij Badr is. Het account plaatst ook citaten en quotes alsof ze direct van Badr komen maar dat is dus niet waar. Hij/zij gaat ook gesprekken aan met mede-Twitteraars en dat doet het lijken alsof het echt Badr is maar dit is dus gewoon een neppert. Ergste is dat anderen (fora, kranten, bladen) het als officiele bron zien en dus klakkeloos overnemen wat diegene zegt

    Badr is bezig met een Twitterpagina en die koppelt hij dan ook aan zijn website en facebookpagina.
    Thanks voor de info!

  15. #840
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    474
    vCash
    126000

    Default

    Is inderdaad fake, maar wel lachen dat iemand daar tijd in stopt

  16. #841
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Willm View Post
    Is inderdaad fake, maar wel lachen dat iemand daar tijd in stopt

    Gun Dirk5 ook een hobby alsjeblieft.

  17. #842
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Gun Dirk5 ook een hobby alsjeblieft.
    pff, als ik het was dan had ik toch wel zeker ergens het woord loser in het onderschrift gebruikt...
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  18. #843
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    250
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Gun Dirk5 ook een hobby alsjeblieft.
    wel een heel zielige hobby, maar wat kun je anders verwachten van zo'n zielig ventje

  19. #844
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Diaz bros View Post
    wel een heel zielige hobby, maar wat kun je anders verwachten van zo'n zielig ventje
    Ik denk dat jij hier al langer komt dan feb 2013 ^^
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  20. #845
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Ik denk dat jij hier al langer komt dan feb 2013 ^^
    Jup, dat kan niet anders.

  21. #846
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Hahaha mensen verraden zichzelf hier zonder het door te hebben

  22. #847
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    Vond het een erg leuk toernooi, net geen absolute wereld top zoals bij glory, maar wel erg vermakelijk en goed. Badr HAri was echt niet in vorm zo leek het. Ik had graag Gerges Hari 2 gezien, maar Ismael Londt was gewoon echt super. Die dubbele knieen waren haaaaard! Damned. Die viel me echt positief op. Tijdens Cro Cop Londt begon die pas in de 3de ronden met gas geven, als ie eerder was begonnen, had die gewonnen. Maar die trap van Cro Cop kwam net op het goede moment. JE zag wel dat Cro Cop echt in de 3de ronde was aan het overleven. Maar al met al. Respect voor Cro Cop. Gun het hem wel. En Londt komt er nog wel. Hij is nog jong.


    op de vot dermit

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •