MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 11 of 34 FirstFirst ... 78910111213141521 ... LastLast
Results 251 to 275 of 847
  1. #251
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nick2802 View Post
    Zie ander topic op het forum.. Hij zag er idd weer fors uit...
    Welke topic Nick

    Edit: al gevonden
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #252
    Join Date
    Oct 2012
    Posts
    160
    vCash
    125761

    Default

    was net aan het kopieren - plakken :P

  3. #253
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    9
    vCash
    126000

    Default

    Nick2802, er zijn er meer die niet kijken, puur omdat Hari meedoet.
    2008 zit je midden in de nacht de livestream van K-1 WGP te kijken, word het verpest door Hari. In 2010 met wat maten naar de Arena geweest, oa voor Hari vs Gerges. Hoe dat afliep weet inmiddels iedereen.
    Nu denkt Badr dat hij "goed genoeg" is. Wat nou als gaandeweg het toernooi blijkt dat dat toch niet helemaal het geval is?

    Ik heb geen glazen bol, maar wel een idee wat er dan zou kunnen gebeuren. En dat zijn geen dingen waar ik voor thuis of wakker zou blijven...
    Kortom: ik kijk de volgende dag de uitslagen wel en trek dan mijn conclusie of het het kijken waard is!

  4. #254
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nick2802 View Post
    Zie ander topic op het forum.. Hij zag er idd weer fors uit...
    111 woog die niet eens voor dat die de bajes in ging,maar goed.

  5. #255
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    blablabla?

    Goede argumenten kerel. Het is toch leuk om te kijken is een drogreden. De sport word neergezet als criminelen kijkbuis, goed man!

    Dat Badr een toernooitje moet vechten is voor mij idd geen reden om niet op internet te komen op mijn vaste sites als sherdog, mmajunkie, bloodyelbow en cagepotato. Daar zal vast wel ergens melding van worden gemaakt wat deze narcist heeft gedaan.
    Maar misdaad loont wel in Nederland. Nooit is er echt aandacht geweest voor kickboksen, en nu zenden ze Badr Hari live uit. Wat zullen die andere grote namen daar van denken, zoals Mister K-1 Peter aerts, Sem schilt, Remy Bonjaskey enz.

  6. #256
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    214
    vCash
    126000

    Default

    Ben benieuwd hoe ie het doet na zo een lange periode zonder trainen. We zullen zien ook hoe sterk hij echt vermagerd is en wat dat voor invloed heeft tegen een (betrekkelijk undersized) HW als samedov.
    MMAcentral | Voor je dagelijkse MMA nieuws en fights

  7. #257
    Join Date
    Oct 2012
    Posts
    160
    vCash
    125761

    Default

    @ poepsnor (vette naam trouwens)

    Dat de persoon Badr Hari issues heeft zal ik ook nooit ontkennen. Ik ben zelfs van mening dat Badr, op bepaalde momenten, ik ontoerekeningsvatbaare staat is (geweest).

    Dat er echter personen rondlopen die de sportman Hari, digitaal neersabelen, vindt ik te ver gaan.
    Termen als loser, lijken mij niet bepaald aan de orde.

    Een Hari in geestelijke en lichamelijke topconditie is vrijwel onoverwinnelijk in het heavyweight kickboksen.

    Badr heeft vrijwel iedere fan teleurgesteld, maar dat maakt hem nog niet waardeloos voor de sport.

    Hoe ironisch ook, hij is momenteel de motor in Nederland kickboksland.

  8. #258
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Maar misdaad loont wel in Nederland. Nooit is er echt aandacht geweest voor kickboksen, en nu zenden ze Badr Hari live uit. Wat zullen die andere grote namen daar van denken, zoals Mister K-1 Peter aerts, Sem schilt, Remy Bonjaskey enz.
    Die zullen wel naar het volgende dance feest gaan en ook glazen afwassen en een miljonair het ziekenhuis inslaan.

  9. #259
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Maar misdaad loont wel in Nederland. Nooit is er echt aandacht geweest voor kickboksen, en nu zenden ze Badr Hari live uit. Wat zullen die andere grote namen daar van denken, zoals Mister K-1 Peter aerts, Sem schilt, Remy Bonjaskey enz.
    De reden dat de K1 events in Japan niet live werden uitgezonden heeft te maken met tijdverschil. Hoeveel kijkcijfers ga je nou krijgen als je om 7 uur s ochtends live gaat uitzenden.
    Nu het in Zagreb is kan het wel.
    En heel nl wil die badr die de afgelopen 6 maanden continu op het nieuws is geweest ,wel zien waarom hij zo populair is.

  10. #260
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    250
    vCash
    126000

    Default

    Meest ironische van alles is dat veel mensen gaan dit beschouwen als de wereldkampioenschap en ik zie dit tournament zomaar gewonnen worden door Pavel Zhuravlev en mensen gaan dan denken dat die echt de allerbeste is op dit moment. Ik heb het over de kijkers die normaal nauwelijks kickboxen volgen

  11. #261
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    De reden dat de K1 events in Japan niet live werden uitgezonden heeft te maken met tijdverschil. Hoeveel kijkcijfers ga je nou krijgen als je om 7 uur s ochtends live gaat uitzenden.
    Nu het in Zagreb is kan het wel.
    En heel nl wil die badr die de afgelopen 6 maanden continu op het nieuws is geweest ,wel zien waarom hij zo populair is.
    Denk je nou echt als Badr niet zou vechten dat het live zou worden uitgezonden , men weet gewoon dat hij een kijkcijfer kanon is de fightcard stelt verder niet veel voor zonder Badr om na te kijken.

  12. #262
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Denk je nou echt als Badr niet zou vechten dat het live zou worden uitgezonden , men weet gewoon dat hij een kijkcijfer kanon is de fightcard stelt verder niet veel voor zonder Badr om na te kijken.
    Goed lezen

  13. #263
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    580
    vCash
    30500

    Default

    http://www.youtube.com/watch?feature...&v=9BHm6MLQgCA

    Perscoferentie Mike,s Gym & Chakuriki POWnews
    Badr Mike Hesdy en Tom

  14. #264
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    Goed lezen

    Goed advies als je erzelf ook wat mee doet

  15. #265
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    61
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    Ok nu ga ik iets zeggen wat ik eigenlijk wilde voorkomen. Maar door jouw selectieve verontwaardiging kan ik niet anders:

    Dirk5; jij bent gewoon een pleuris racist met een hekel aan Marokkanen en een voorkeur voor Wilders. Jouw posts vanuit het verleden hebben dat allang bewezen.

    Ik daag je uit om 1 vraag te beantwoorden: het kickboksen heeft helaas te maken gehad met vele veroordeelde kickboksers. Dan heb ik het over serieuze dingen zoals moord en drugshandel. Voorbeelden te over: Jan Plas, Johan Vos, Aswin Balrak, André Brilleman, Hans Nijman, Dick Vrij etc. Nooit maar dan ook nooit heb ik jou iets negatiefs zien posten over deze mensen. Maar er hoeft maar een Badr topic geopend te worden en je schiet meteen uit je slof en acteert de koorknaap die zich afvraagt in wat voor wereld we leven. Vanwaar die selectieve verontwaardiging?

    Sorry Mattie73, maar nu laat je jezelf wel heel erg kennen.
    Zal Dirk5 Badr echt veroordelen omdat hij een Marokkaan is of meer omdat zijn gedrag in en buiten de ring gewoon niet acceptabel is?

    Badr is een spectaculaire vechter, maar zijn gedrag in de ring. (aanstellen tegen Karaev, Natrappen tegen Bonjasky, natrappen tegen Gerges, vechten op de persconferentie met Graham) zijn zaken die niet voor Badr en de sport spreken. Dit geldt overigens ook voor de manier waarop Badr fans, management, trainers en promoters zijn gedrag elke keer weer bagatalliseren (Remi is een aansteller, Gerges is een klootzak, het is de schuld van de media, had Everdink Estelle maar niet moeten beledigen, die John v/d Heuvel is een nep journalist, Dirk5 is een racist).
    Volgens mij kan iedereen het erover eens zijn dat Badr een zeer spectaculaire en goede vechter is, die de vechtsportliefhebber graag ziet vechten, maar er mag ook gezegd worden dat Badr in een sport, waarin respect voor tegenstander, scheidsrechter, publiek, etc., hoog in het vaandel staat niets te zoeken heeft, zolang hij zich niet kan gedragen in- en of buiten de ring...

  16. #266
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by easy01 View Post
    Sorry Mattie73, maar nu laat je jezelf wel heel erg kennen.
    Zal Dirk5 Badr echt veroordelen omdat hij een Marokkaan is of meer omdat zijn gedrag in en buiten de ring gewoon niet acceptabel is?

    Badr is een spectaculaire vechter, maar zijn gedrag in de ring. (aanstellen tegen Karaev, Natrappen tegen Bonjasky, natrappen tegen Gerges, vechten op de persconferentie met Graham) zijn zaken die niet voor Badr en de sport spreken. Dit geldt overigens ook voor de manier waarop Badr fans, management, trainers en promoters zijn gedrag elke keer weer bagatalliseren (Remi is een aansteller, Gerges is een klootzak, het is de schuld van de media, had Everdink Estelle maar niet moeten beledigen, die John v/d Heuvel is een nep journalist, Dirk5 is een racist).
    Volgens mij kan iedereen het erover eens zijn dat Badr een zeer spectaculaire en goede vechter is, die de vechtsportliefhebber graag ziet vechten, maar er mag ook gezegd worden dat Badr in een sport, waarin respect voor tegenstander, scheidsrechter, publiek, etc., hoog in het vaandel staat niets te zoeken heeft, zolang hij zich niet kan gedragen in- en of buiten de ring...
    Ook ik denk vanwege uitspraken in het verleden dat Dirk5 een hekel aan Marokkanen heeft.

  17. #267
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Heeft Ben Edwards eigenlijk al een reactie gegeven? Wat was er nou precies met hem? Of is ie gewoon bruut aan de kant gezet?

  18. #268
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by easy01 View Post
    Volgens mij kan iedereen het erover eens zijn dat Badr een zeer spectaculaire en goede vechter is, die de vechtsportliefhebber graag ziet vechten, maar er mag ook gezegd worden dat Badr in een sport, waarin respect voor tegenstander, scheidsrechter, publiek, etc., hoog in het vaandel staat niets te zoeken heeft, zolang hij zich niet kan gedragen in- en of buiten de ring...
    Je hebt helemaal gelijk Easy01 wat betreft Badr, daar is geen speld tussen te krijgen. Maar volgens mij begrijp jij niet echt wat ik bedoelde.

    Ik zal het nogmaals uitleggen: ik verbaas me over de selectieve verontwaardiging van Dirk5. Waarom heeft hij altijd die fixatie op alleen Badr? Waarom is Badr zogenaamd alleen verantwoordelijk voor de "slechte" naam van het kickboksen. Er zijn kickboksers bekend die veel en veel ergere dingen gedaan hebben dan Badr maar daar hoor je Dirk5 nooit over. Altijd die fixatie op Badr.

    Er zijn hier op dit forum threads geweest over kickboksers die drugs hebben gedeald (Balrak), die in de georganiseerde misdaad zitten (Dick Vrij), die mensen hebben vermoord (Brilleman) etc.etc. Nooit heeft Dirk5 de behoefte gehad om daar op te reageren of schande te spreken omdat ze zogenaamd de sport in een slecht daglicht te brengen. Maar als Badr een scheet laat, dan springt Dirk5 meteen achter de PC om z'n ongezouten mening te geven.

    Dat mag, want we leven in een vrij land. Maar dan mag ik ook mijn mening over Dirk geven .

  19. #269
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    268
    vCash
    126000

  20. #270
    Join Date
    Oct 2012
    Posts
    160
    vCash
    125761

    Default

    Ik ga er niet vanuit dat Dirk5 een racist is. Dat hij Badr Hari niet hoog heeft zitten is een ander verhaal. Dirk5 is denk ik eerder een soort van internetheld met een matige opleiding.

    Mensen als Dirk5 hebben op straat of in het dagelijks leven, niets in te brengen en zijn onopvallende grijze muisjes. Op internet echter is hij de anonieme vechtsportheld met matig onderbouwde uitspraken / verwijten.

    Ik denk dan ook dat Dirk5 zelf niet in een sportschool te vinden is en/of weet wat het is om daadwerkelijk te moeten knokken.

    Maargoed, normaal lees ik hier meer dan dat ik post, in mijn zwakheid kon ik het niet laten Dirk5, ook op internet even te laten inzien dat hij tot de grijze muisjes behoort...

  21. #271
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    250
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    Je hebt helemaal gelijk Easy01 wat betreft Badr, daar is geen speld tussen te krijgen. Maar volgens mij begrijp jij niet echt wat ik bedoelde.

    Ik zal het nogmaals uitleggen: ik verbaas me over de selectieve verontwaardiging van Dirk5. Waarom heeft hij altijd die fixatie op alleen Badr? Waarom is Badr zogenaamd alleen verantwoordelijk voor de "slechte" naam van het kickboksen. Er zijn kickboksers bekend die veel en veel ergere dingen gedaan hebben dan Badr maar daar hoor je Dirk5 nooit over. Altijd die fixatie op Badr.

    Er zijn hier op dit forum threads geweest over kickboksers die drugs hebben gedeald (Balrak), die in de georganiseerde misdaad zitten (Dick Vrij), die mensen hebben vermoord (Brilleman) etc.etc. Nooit heeft Dirk5 de behoefte gehad om daar op te reageren of schande te spreken omdat ze zogenaamd de sport in een slecht daglicht te brengen. Maar als Badr een scheet laat, dan springt Dirk5 meteen achter de PC om z'n ongezouten mening te geven.

    Dat mag, want we leven in een vrij land. Maar dan mag ik ook mijn mening over Dirk geven .
    Dit. en geldt overigens niet alleen voor dirk!

  22. #272
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    Je hebt helemaal gelijk Easy01 wat betreft Badr, daar is geen speld tussen te krijgen. Maar volgens mij begrijp jij niet echt wat ik bedoelde.

    Ik zal het nogmaals uitleggen: ik verbaas me over de selectieve verontwaardiging van Dirk5. Waarom heeft hij altijd die fixatie op alleen Badr? Waarom is Badr zogenaamd alleen verantwoordelijk voor de "slechte" naam van het kickboksen. Er zijn kickboksers bekend die veel en veel ergere dingen gedaan hebben dan Badr maar daar hoor je Dirk5 nooit over. Altijd die fixatie op Badr.

    Er zijn hier op dit forum threads geweest over kickboksers die drugs hebben gedeald (Balrak), die in de georganiseerde misdaad zitten (Dick Vrij), die mensen hebben vermoord (Brilleman) etc.etc. Nooit heeft Dirk5 de behoefte gehad om daar op te reageren of schande te spreken omdat ze zogenaamd de sport in een slecht daglicht te brengen. Maar als Badr een scheet laat, dan springt Dirk5 meteen achter de PC om z'n ongezouten mening te geven.

    Dat mag, want we leven in een vrij land. Maar dan mag ik ook mijn mening over Dirk geven .
    Volgens mij wordt iemand hier zwaar geowned!

  23. #273
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Waarom gaan jullie niet gewoon even lekker in de pit jullie tampons verversen? Dan kan hier gewoon over de K1 in Zagreb gepraat worden.

  24. #274
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nick2802 View Post
    Ik ga er niet vanuit dat Dirk5 een racist is. Dat hij Badr Hari niet hoog heeft zitten is een ander verhaal. Dirk5 is denk ik eerder een soort van internetheld met een matige opleiding.

    Mensen als Dirk5 hebben op straat of in het dagelijks leven, niets in te brengen en zijn onopvallende grijze muisjes. Op internet echter is hij de anonieme vechtsportheld met matig onderbouwde uitspraken / verwijten.

    Ik denk dan ook dat Dirk5 zelf niet in een sportschool te vinden is en/of weet wat het is om daadwerkelijk te moeten knokken.

    Maargoed, normaal lees ik hier meer dan dat ik post, in mijn zwakheid kon ik het niet laten Dirk5, ook op internet even te laten inzien dat hij tot de grijze muisjes behoort...

    de zogenaamde keyboard warriors

  25. #275
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Waarom gaan jullie niet gewoon even lekker in de pit jullie tampons verversen? Dan kan hier gewoon over de K1 in Zagreb gepraat worden.
    x2
    Dat gezeik elke keer...

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •