MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 34 FirstFirst 123456713 ... LastLast
Results 51 to 75 of 847
  1. #51
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    474
    vCash
    126000

    Default

    Ik had K-1 helemaal opgegeven, maar dit maakt het toch wel verdomd interessant. Kan niet wachten!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    In ieder geval Badr verkoopt als een tiet. Haters or lovers hij is commercieel gezien gewoon een aantrekkelijke vechter en een publiekstrekker. Zelfs Glory schijnt hem te willen contracteren mocht die worden vrijgesproken. Ik denk zelf dat Zagreb voor hem te vroeg komt. Als die bijv. wordt weggeblazen in z'n 1e of 2e partij op conditie zou dit z'n imago alleen nog maar schaden.

  3. #53
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    Ja duh... , wij zijn kickboksliefhebbers en dit is een kickboksforum. Dan is het niet zo gek dat wij hem beoordelen op zijn resultaten in de ring. Volgens mij kun jij beter op een forum zitten van Shownieuws of RTL Boulevard.

    Mike Tyson heeft als persoon ook erge dingen gedaan (o.a. verkrachting), maar daarvoor kan ik zijn prestaties in de ring toch wel waarderen?
    Mike Tyson heeft niemand verkracht.

  4. #54
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    In ieder geval Badr verkoopt als een tiet. Haters or lovers hij is commercieel gezien gewoon een aantrekkelijke vechter en een publiekstrekker. Zelfs Glory schijnt hem te willen contracteren mocht die worden vrijgesproken. Ik denk zelf dat Zagreb voor hem te vroeg komt. Als die bijv. wordt weggeblazen in z'n 1e of 2e partij op conditie zou dit z'n imago alleen nog maar schaden.
    Logisch dat ze hem willen tekenen.

  5. #55
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    In ieder geval Badr verkoopt als een tiet. Haters or lovers hij is commercieel gezien gewoon een aantrekkelijke vechter en een publiekstrekker. Zelfs Glory schijnt hem te willen contracteren mocht die worden vrijgesproken.
    Daar denkt Dirk5 anders over haha (als enige trouwens, maar ja hij spoort ook niet helemaal.)

  6. #56
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    Mike Tyson heeft niemand verkracht.
    Jawel, tenminste hij is daarvoor veroordeeld, laat ik het zo zeggen. Daar heeft hij 3 jaar voor in de gevangenis gezeten.

  7. #57
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    Daar denkt Dirk5 anders over haha (als enige trouwens, maar ja hij spoort ook niet helemaal.)
    In plaats van Dirk5 past S5 beter bij hem een oude militaire status voor iemand die poco loco is.

  8. #58
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    In plaats van Dirk5 past S5 beter bij hem een oude militaire status voor iemand die poco loco is.

  9. #59
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Dirk5 als hij in het Badr Hari topic zit:


  10. #60
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by MaTo View Post
    Mooi filmpje.

  11. #61
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default




  12. #62
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    Jawel, tenminste hij is daarvoor veroordeeld, laat ik het zo zeggen. Daar heeft hij 3 jaar voor in de gevangenis gezeten.
    Ja hij is daarvoor veroordeeld geheel onschuldig, geen wonder dat hij daarna zo fucked up eruit is gekomen.

  13. #63
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    Met deze deelnemers is het dan eindelijk ook voor Badr mogelijk een K1 WGP finale titel te halen. Alhoewel ik geen Badr vriend ben kijk ik wel uit naar zijn wedstrijd(en), want eerlijk is eerlijk er is altijd wel spektakel als hij vecht.
    +1

  14. #64
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    Ja hij is daarvoor veroordeeld geheel onschuldig, geen wonder dat hij daarna zo fucked up eruit is gekomen.
    Ok, dus hij is door dat pleuriswijf (golddigger) gewoon genaaid. Bizar, hij had in eerste instantie 10 jaar gekregen maar zijn advocaten hebben er gelukkig 7 jaar vanaf kunnen krijgen.

  15. #65
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    Als Hari geen kickbokser was had je hem zeer waarschijnlijk niet gekend als persoon, had je hem dan ook beoordeeld als persoon?
    Ken jij Hari als persoon en niet als vechter of moet ik vragen ken jij Hari als vechter en niet als persoon?
    Als ik hem niet ken omdat hij niet bekend is dan kan ik hem ook niet beoordelen, thank you captain obvious!

    Het is voor mij niet zo moeilijk om een profielschets te maken van deze recidivist op basis van zijn misdragingen binnen en buiten de ring, dat deed ik enkele jaren geleden al en tot nu toe krijg ik keer na keer een bevestiging dat het de goede was. Dat jullie krampachtig vast blijven houden aan die schamele succesjes en daar vervolgens normen en waarden voor opzij zetten, want het is zo'n aantrekkelijke vechter is niet meer dan kansloos!

    Kijk Mattie, ik geloof best dat er meer mensen gaan kijken nu die loser mee doet maar miljoenen daar geloof ik geen fuck van. Een of ander watered down toernooi met has-beens en never-will-bees, wat een bak.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  16. #66
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    Ok, dus hij is door dat pleuriswijf (golddigger) gewoon genaaid. Bizar, hij had in eerste instantie 10 jaar gekregen maar zijn advocaten hebben er gelukkig 7 jaar vanaf kunnen krijgen.
    is nog 3 jaar dat hij heeft gezeten onschuldig, maar okay ze hij heeft ook heel veel dingen gedaan waarvoor hij niet veroordeeld was dat heeft hij zelf toegegeven.

  17. #67
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    zijn ex-vrouw Robin Givens was trouwens ook een kk heks.

  18. #68
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Kijk Mattie, ik geloof best dat er meer mensen gaan kijken nu die loser mee doet maar miljoenen daar geloof ik geen fuck van. .
    Miljoenen wereldwijd hè, ik bedoel niet alleen Nederland. Ik geloof dat wel gezien zijn fanbase wereldwijd.

  19. #69
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Als ik hem niet ken omdat hij niet bekend is dan kan ik hem ook niet beoordelen, thank you captain obvious!

    Het is voor mij niet zo moeilijk om een profielschets te maken van deze recidivist op basis van zijn misdragingen binnen en buiten de ring, dat deed ik enkele jaren geleden al en tot nu toe krijg ik keer na keer een bevestiging dat het de goede was. Dat jullie krampachtig vast blijven houden aan die schamele succesjes en daar vervolgens normen en waarden voor opzij zetten, want het is zo'n aantrekkelijke vechter is niet meer dan kansloos!

    Kijk Mattie, ik geloof best dat er meer mensen gaan kijken nu die loser mee doet maar miljoenen daar geloof ik geen fuck van. Een of ander watered down toernooi met has-beens en never-will-bees, wat een bak.
    Je beoordeelt nu toch ook iemand die jij in persoon niet kent jou mening baseer je op krantenknipseltjes hoe Badr voor de rest is weet je niet.
    Volgens mij is het pure jaloezie omdat hij Estelle banged en jij je af moet rukken op plaatjes uit de Donald Duck.

  20. #70
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    Je beoordeelt nu toch ook iemand die jij in persoon niet kent jou mening baseer je op krantenknipseltjes hoe Badr voor de rest is weet je niet.
    Volgens mij is het pure jaloezie omdat hij Estelle banged en jij je af moet rukken op plaatjes uit de Donald Duck.
    alsof je alleen mensen mag beoordelen als je die persoonlijk kent..

  21. #71
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    Miljoenen wereldwijd hè, ik bedoel niet alleen Nederland. Ik geloof dat wel gezien zijn fanbase wereldwijd.
    Ik kan zo 1,2,3 geen cijfers vinden, maar heeft K-1 ooit "miljoenen" kijkers gehad?

  22. #72
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    Je beoordeelt nu toch ook iemand die jij in persoon niet kent jou mening baseer je op krantenknipseltjes hoe Badr voor de rest is weet je niet.
    Volgens mij is het pure jaloezie omdat hij Estelle banged en jij je af moet rukken op plaatjes uit de Donald Duck.
    Wanneer je daadwerkelijk een reactie zou lezen in plaats van lukraak beginnen met typen zou je hebben gezien dat ik schreef: Het is voor mij niet zo moeilijk om een profielschets te maken van deze recidivist op basis van zijn misdragingen binnen en buiten de ring, dat deed ik enkele jaren geleden al en tot nu toe krijg ik keer na keer een bevestiging dat het de goede was.

    Of is dat allemaal nooit gebeurd wat ik heb gezien en gelezen?
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  23. #73
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    alsof je alleen mensen mag beoordelen als je die persoonlijk kent..
    Laat ik het wat nuanceren, Dirk(S)5 beoordeelt Hari enkel op hetgeen buiten de ring, terwijl hij Hari kent vanwege prestaties in de ring.
    Ik vind het kortzichtig om enkel iemand te beoordelen op datgeen waar hij hem niet van kent en zijn sportieve prestaties buiten beschouwing laat.

  24. #74
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by XanaduNL View Post
    Ik kan zo 1,2,3 geen cijfers vinden, maar heeft K-1 ooit "miljoenen" kijkers gehad?
    LOL enkel in Japan kon K-1 in zijn hoogtijdagen rekenen op enkele miljoenen kijkers.

  25. #75
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    Laat ik het wat nuanceren, Dirk(S)5 beoordeelt Hari enkel op hetgeen buiten de ring, terwijl hij Hari kent vanwege prestaties in de ring.
    Ik vind het kortzichtig om enkel iemand te beoordelen op datgeen waar hij hem niet van kent en zijn sportieve prestaties buiten beschouwing laat.
    X2

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •