MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 25 of 76
  1. #1
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default Fightfans, dramatisch slecht georganiseerd.

    Sinds ongeveer 30 jaar ben ik een trouwe bezoeker van kickboksgala's. Nog nooit heb ik een gala bezocht dat van kop tot staart zo ontzettend slecht georganiseerd was.

    Om te beginnen was de aanvangstijd 16.00u, om 17.15 stonden we nog buiten. Niet alleen de toeschouwers, maar ook vechters en begeleiders.

    De oorspronkelijke prijs voor dit ''gala'' was € 25,- in de voorverkoop en € 30,- aan de deur, Op de dag van het ''gala'' heeft de ''organisator'' gemakshalve maar even € 5,- bovenop de deurverkoop gegooid. Als je naar de card kijkt kun je je afvragen waar deze ''organisator'' het lef vandaan haalt om zo'n prijs te rekenen. Een prijs waarvoor je nog niet zo lang geleden een topgala voorgeschoteld kreeg in sporthallen zuid.

    Bij binnenkomst wordt je vervolgens geconfronteerd met een catering/voetbalkantine, die totaal niet berekend was op het verzorgen van een paar honderd man. Hamburgers met een soort wachtrij, Barpersoneel die volledig in het rood gingen met soms maar een paar man om te bedienen. Konden die mensen ook niets aan doen verder, het was kantinepersoneel en geen professionele catering. Hamburgers, saté en ander eten was ruim voor het einde van het ''gala'' uitverkocht.

    Het programma:

    Ook daar klopte helemaal niets van. Als je het als ''organisatie'' presteert om van nieuwelingen partijen op te bouwen naar C en B partijen, om dan vervolgens doodleuk nog een paar junioren partijen te laten vechten ( na de pauze tijdens het hoofdprogramma) , dan snap je er echt geen moer van. Nadat het ''gala'' veel te laat begonnen was, liep de aangekondigde pauze van een kwartier ook nog even uit tot ruim een half uur. Het was echt een chaos.

    De ringspeaker:

    Eigenlijk verdient de man geen aandacht, maar omdat hij er zo'n potje van maakte toch maar even. Fout na fout, commentaar geven tijdens partijen. Overduidelijk nul komma nul kennis. Deze man kan er echt helemaal niets van.

    Dit gala was een regelrechte aanfluiting. Enige lichtpuntjes waren wat leuke partijen en de minuut stilte voor Ramon Dekkers. Respect voor de vechters en hun begeleiders die er met de beste bedoelingen stonden. De ''organisatie'' Fightfans kan beter een andere hobby gaan zoeken, want van het organiseren van een gala hebben ze geen kaas gegeten.
    Last edited by mokumnised; 04-03-2013 at 03:30.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Jeetje als ik het zo lees ben je blij als je naar huis kon..

    Ik ben benieuwd of de promotor/manager van dit gala hier ook nog wat over zegt.
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    weggegooid geld dus?

  4. #4
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Wie was eigenlijk de ringspeaker tijdens deze editie?

  5. #5
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Wie was eigenlijk de ringspeaker tijdens deze editie?
    Een man met rastahaar. Ik heb echt wel een paar slechte voorbij zien komen door de jaren heen, maar deze man spant echt de kroon. Was inderdaad zonde van het geld. Vraag me af of de ''organisator'' nog gaat reageren, ik zou me doodschamen.

  6. #6
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    477
    vCash
    126000

    Default

    Was het echt zo erg?

  7. #7
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Was het echt zo erg?
    Erg genoeg om er wat over te schrijven hier, dat zou ik normaal gesproken echt niet zo snel doen. Het was gewoon erg knullig allemaal. In het begin heb ik er nog wel om kunnen lachen, maar op een gegeven moment was het niet eens grappig meer. Dat een programma in de war raakt kan ik echt wel begrip voor opbrengen, maar junioren ( en dan echt de kleinsten) tijdens een hoofdprogramma laten vechten vind ik dieptriest.

    Voor € 35,- aan de deur mag je op zijn minst een professionele organisatie verwachten, dat was het dus absoluut niet. Het entreegeld was sowieso te hoog voor hetgene dat geboden werd. De laatste Showtime in Sporthallen zuid heb ik een vergelijkbaar bedrag betaald, maar dan kreeg ik wel de wereldtop te zien op een goed en strak geregeld gala.

    Daarbij ging er op het Fightfans gala ook zo'n beetje alles mis wat mis kon gaan. Als je een uur na de officiële aanvangstijd nog voor een dichte deur staat, in een rij waarin vechters en begeleiders ook staan te wachten ( ik had als vechter/trainer weggeweest, respect dat de meesten zijn gebleven), dan klopt er niets van. Slechte horeca, weinig wc's, na een veel te late aanvang ook nog een pauze die veel langer was dan werd aangekondigd.

    Dat deze ''organisatie'' niet eens uit zichzelf een bericht plaatst om het 1 en ander uit te leggen en excuses te maken op de fora, vind ik veelzeggend.
    Last edited by mokumnised; 04-03-2013 at 17:11.

  8. #8
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Belachelijk zeg, en dan nog 35 euro durven vragen. Je zou bijna geld toe moeten krijgen om daar je tijd te gaan verdoen zeg.

  9. #9
    Join Date
    May 2011
    Posts
    362
    vCash
    126000

    Default

    De foto's zien er op zich wel leuk uit. Aangezien ik niet aanwezig was op het FightFans gala, kan ik er niets over zeggen verder. Ik zat bij Golden Glory in Helmond.

    http://www.facebook.com/media/set/?s...9639808&type=3

  10. #10
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    moest je er gedwongen naartoe?

  11. #11
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    moest je er gedwongen naartoe?
    Maakt geen reet uit.
    Hij mag best kritiek uiten, we leven in 2013.
    Zeker als het daadwerkelijk zo slecht was.
    Bovendien wordt er niet geflame'd ofzo, het is onderbouwde kritiek wat er staat.
    Fighting is poetry in motion

  12. #12
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Maakt geen reet uit.
    Hij mag best kritiek uiten, we leven in 2013.
    Zeker als het daadwerkelijk zo slecht was.
    Bovendien wordt er niet geflame'd ofzo, het is onderbouwde kritiek wat er staat.
    nee dat is waar,

    maar je weet toch van te voren
    - de card(wie er gaan vechten)
    - de prijs
    - na zo lang buiten te staan kan je ook kiezen om naar huis te gaan
    ik was zelf weggegaan al ik daar in de kou moest wachten.

  13. #13
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mokumnised View Post

    Dat deze ''organisatie'' niet eens uit zichzelf een bericht plaatst om het 1 en ander uit te leggen en excuses te maken op de fora, vind ik veelzeggend.
    Misschien doen ze dat nog. Jammer dat je zo'n rotavond had.
    Maart guur geeft een volle schuur.

  14. #14
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Wist in grote lijnen wie er gingen vechten, het gaat mij ook meer om het geheel. Voor een deurprijs van € 35,- moet het allemaal wel in orde zijn. Loopt een show goed en zijn alle randzaken zoals een goede catering in orde, dan zul je mij niet horen. Maar het ''gala'' zoals het nu stond mag nooit meer dan € 15 á 20,- kosten en zelfs voor zo'n bedrag had het allemaal veel beter geregeld moeten zijn dan nu het geval was.

    Waarom ik zo lang ben blijven wachten buiten vraag ik me achteraf ook af. Waarschijnlijk had ik zin in een gala en had ik het er op dat moment voor over. Maar je deuren ruim een uur te laat openen ( er is ook niet even iemand naar buiten gekomen om even uit te leggen wat er aan de hand was) om dan vervolgens je deurprijs ook nog eens met € 5 omhoog te gooien ( geen wereldbedrag, maar gaat om het principe) kan in mijn ogen gewoon niet. daarna is het organisatorisch ook echt niet meer goed gekomen.

    Een hele slechte zaak dat die ''organisatie'' zich kennelijk van geen kwaad bewust is, want uitleg en excuses zijn echt wel op z'n plaats, maar blijven zo te zien uit. Mij hoor je echt niet zo snel, maar het was gewoon heel erg slecht.

    @ daanII

    Het was zo amateuristisch dat het in het begin echt nog wel lachwekkend was, maar toen het stuntelen aanhield werd het irritant. Een rotavond is een groot woord, omdat je er zelf wel wat van maakt.

  15. #15
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    zeker een paar gelukszoekers die het puur om het geld ging op korte termijn.

  16. #16
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    zeker een paar gelukszoekers die het puur om het geld ging op korte termijn.
    Daar lijkt het wel op.

  17. #17
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    194
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mokumnised View Post
    Wist in grote lijnen wie er gingen vechten, het gaat mij ook meer om het geheel. Voor een deurprijs van € 35,- moet het allemaal wel in orde zijn. Loopt een show goed en zijn alle randzaken zoals een goede catering in orde, dan zul je mij niet horen. Maar het ''gala'' zoals het nu stond mag nooit meer dan € 15 á 20,- kosten en zelfs voor zo'n bedrag had het allemaal veel beter geregeld moeten zijn dan nu het geval was.

    Waarom ik zo lang ben blijven wachten buiten vraag ik me achteraf ook af. Waarschijnlijk had ik zin in een gala en had ik het er op dat moment voor over. Maar je deuren ruim een uur te laat openen ( er is ook niet even iemand naar buiten gekomen om even uit te leggen wat er aan de hand was) om dan vervolgens je deurprijs ook nog eens met € 5 omhoog te gooien ( geen wereldbedrag, maar gaat om het principe) kan in mijn ogen gewoon niet. daarna is het organisatorisch ook echt niet meer goed gekomen.

    Een hele slechte zaak dat die ''organisatie'' zich kennelijk van geen kwaad bewust is, want uitleg en excuses zijn echt wel op z'n plaats, maar blijven zo te zien uit. Mij hoor je echt niet zo snel, maar het was gewoon heel erg slecht.

    @ daanII

    Het was zo amateuristisch dat het in het begin echt nog wel lachwekkend was, maar toen het stuntelen aanhield werd het irritant. Een rotavond is een groot woord, omdat je er zelf wel wat van maakt.

    Onder auspiciën van welke bond vond dit gala plaats???? Vaak zorgen deze gala's ervoor dat mensen afknappen en thuis blijven en daar lijden de " goede" promotors vaak genoeg onder.

    Beste mokumnised,

    Ter compensatie van jouw drama wil ik je gratis 2 kaarten aanbieden voor het kickboksgala NO guts NO glory ( 02-11-'13) en dan kun je gelijk zien dat er nog wel gala's zijn waar je waar voor je geld krijgt. Bij twijfel kun je terecht bij Destiep. Stuur maar een privè bericht met je gegevens en dan krijg je de kaarten opgestuurd.

  18. #18
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    nee dat is waar,

    maar je weet toch van te voren
    - de card(wie er gaan vechten)
    - de prijs
    - na zo lang buiten te staan kan je ook kiezen om naar huis te gaan
    ik was zelf weggegaan al ik daar in de kou moest wachten.
    Dat zegd hij toch de prijskaartjes waren gestegen bij de deur.

  19. #19
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by NO GUTS NO GLORY View Post
    Onder auspiciën van welke bond vond dit gala plaats???? Vaak zorgen deze gala's ervoor dat mensen afknappen en thuis blijven en daar lijden de " goede" promotors vaak genoeg onder.

    Beste mokumnised,

    Ter compensatie van jouw drama wil ik je gratis 2 kaarten aanbieden voor het kickboksgala NO guts NO glory ( 02-11-'13) en dan kun je gelijk zien dat er nog wel gala's zijn waar je waar voor je geld krijgt. Bij twijfel kun je terecht bij Destiep. Stuur maar een privè bericht met je gegevens en dan krijg je de kaarten opgestuurd.
    Dat is nog eens leuk! Veel plezier alvast mokumnised
    Be a Warrior, not a Worrier

  20. #20
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by NO GUTS NO GLORY View Post
    Onder auspiciën van welke bond vond dit gala plaats???? Vaak zorgen deze gala's ervoor dat mensen afknappen en thuis blijven en daar lijden de " goede" promotors vaak genoeg onder.

    Beste mokumnised,

    Ter compensatie van jouw drama wil ik je gratis 2 kaarten aanbieden voor het kickboksgala NO guts NO glory ( 02-11-'13) en dan kun je gelijk zien dat er nog wel gala's zijn waar je waar voor je geld krijgt. Bij twijfel kun je terecht bij Destiep. Stuur maar een privè bericht met je gegevens en dan krijg je de kaarten opgestuurd.
    Reps

  21. #21
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by NO GUTS NO GLORY View Post
    Onder auspiciën van welke bond vond dit gala plaats???? Vaak zorgen deze gala's ervoor dat mensen afknappen en thuis blijven en daar lijden de " goede" promotors vaak genoeg onder.

    Beste mokumnised,

    Ter compensatie van jouw drama wil ik je gratis 2 kaarten aanbieden voor het kickboksgala NO guts NO glory ( 02-11-'13) en dan kun je gelijk zien dat er nog wel gala's zijn waar je waar voor je geld krijgt. Bij twijfel kun je terecht bij Destiep. Stuur maar een privè bericht met je gegevens en dan krijg je de kaarten opgestuurd.
    Leuke reactie dit. Reps
    Mokumnised, veel plezier alvast
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  22. #22
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    239
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by NO GUTS NO GLORY View Post
    Onder auspiciën van welke bond vond dit gala plaats???? Vaak zorgen deze gala's ervoor dat mensen afknappen en thuis blijven en daar lijden de " goede" promotors vaak genoeg onder.

    Beste mokumnised,

    Ter compensatie van jouw drama wil ik je gratis 2 kaarten aanbieden voor het kickboksgala NO guts NO glory ( 02-11-'13) en dan kun je gelijk zien dat er nog wel gala's zijn waar je waar voor je geld krijgt. Bij twijfel kun je terecht bij Destiep. Stuur maar een privè bericht met je gegevens en dan krijg je de kaarten opgestuurd.
    De WMTA...
    Ik was daar ook en begrijp de kritiek van mokumnised.
    Ik had kaartjes in de voorkerkoop gehaald en op de kaartjes stond dat het voorprogramma van 14:00 uur tot 16:00 uur zou duren. Ik kwam zelf om 15:45 uur aan en trof een behoorlijke rij aan voor de deur. Tot mijn grote verbazing kreeg ik te horen dat de tijden die op de toegangskaartjes stonden niet kloppen! Ik heb mensen gesproken die al vanaf 14:00 uur voor een gesloten deur stonden te wachten! Nadat er wat onrust ontstond ging de deur uiteindelijk om 16:15 uur open, de mensen die vooraan stonden konden door een te smalle deur naar binnen. Op een gegeven ogenblik kwam men erachter dat er ook nog vechters buiten in de rij stonden te wachten... Werkelijk niet te geloven!
    Er bleek dus geen aparte deur te zijn en totaal verkleumd konden de vechters dan ook met moeite naar binnen. Ze moesten zich door de wachtende menigte wurmen om naar binnen te kunnen.

    Klap op de vuurpijl was toch wel dat voor aanvang van de hoofdpartij de ringarts niet op zijn plaats bleek te zitten. Beide vechters waren echter al opgeroepen en hebben zo'n 10 minuten, opgewarmd en wel, moeten wachten voordat ze konden beginnen met de partij. Zo lang moest er gezocht worden naar de ringarts...
    Als ik val dan sta ik op en als ik sta dan val ik op...

  23. #23
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ulysse View Post
    De WMTA...
    Ik was daar ook en begrijp de kritiek van mokumnised.
    Ik had kaartjes in de voorkerkoop gehaald en op de kaartjes stond dat het voorprogramma van 14:00 uur tot 16:00 uur zou duren. Ik kwam zelf om 15:45 uur aan en trof een behoorlijke rij aan voor de deur. Tot mijn grote verbazing kreeg ik te horen dat de tijden die op de toegangskaartjes stonden niet kloppen! Ik heb mensen gesproken die al vanaf 14:00 uur voor een gesloten deur stonden te wachten! Nadat er wat onrust ontstond ging de deur uiteindelijk om 16:15 uur open, de mensen die vooraan stonden konden door een te smalle deur naar binnen. Op een gegeven ogenblik kwam men erachter dat er ook nog vechters buiten in de rij stonden te wachten... Werkelijk niet te geloven!
    Er bleek dus geen aparte deur te zijn en totaal verkleumd konden de vechters dan ook met moeite naar binnen. Ze moesten zich door de wachtende menigte wurmen om naar binnen te kunnen.

    Klap op de vuurpijl was toch wel dat voor aanvang van de hoofdpartij de ringarts niet op zijn plaats bleek te zitten. Beide vechters waren echter al opgeroepen en hebben zo'n 10 minuten, opgewarmd en wel, moeten wachten voordat ze konden beginnen met de partij. Zo lang moest er gezocht worden naar de ringarts...
    STOP STOP STOP !!!
    Even je huiswerk doen Ulysse!!
    De IRO was daar aanwezig en NIET de WMTA...
    Tip: Op de overhemden staan emblemen met de naam van de bond....
    Last edited by Glen; 05-03-2013 at 09:39.

  24. #24
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ulysse View Post
    Klap op de vuurpijl was toch wel dat voor aanvang van de hoofdpartij de ringarts niet op zijn plaats bleek te zitten. Beide vechters waren echter al opgeroepen en hebben zo'n 10 minuten, opgewarmd en wel, moeten wachten voordat ze konden beginnen met de partij. Zo lang moest er gezocht worden naar de ringarts...
    En toevallig weet ik daar ook de reden van...die was bij Ismael Benali die op een ambulance wachtte!!
    Dus die deed wat hij moest doen!
    Last edited by Glen; 05-03-2013 at 09:41.

  25. #25
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Quote Originally Posted by NO GUTS NO GLORY View Post
    Onder auspiciën van welke bond vond dit gala plaats???? Vaak zorgen deze gala's ervoor dat mensen afknappen en thuis blijven en daar lijden de " goede" promotors vaak genoeg onder.

    Beste mokumnised,

    Ter compensatie van jouw drama wil ik je gratis 2 kaarten aanbieden voor het kickboksgala NO guts NO glory ( 02-11-'13) en dan kun je gelijk zien dat er nog wel gala's zijn waar je waar voor je geld krijgt. Bij twijfel kun je terecht bij Destiep. Stuur maar een privè bericht met je gegevens en dan krijg je de kaarten opgestuurd.
    Reps prima actie om het algemene beeld te verbeteren.
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •