MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 87
  1. #51
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Wie gaat die lay n pray GSP is slopen? Hendricks? Ellenberger? Het moet toch een keer gebeuren, net zoals hoe Jon Jones de lightheavyweight division ineens omgooide? Blijf je uren wakker, zie je constant geknuffel en achteraf nemen ze elkaar bijna in de mond. Schande dit
    Als je dat een schande vind moet je bij de UFC gaan klagen. GSP is gewoon een meester in het maken van de juiste game-plans. De takedowns worden imo ook te zwaar gewaardeerd maar het is nu eenmaal zo. GSP maakt daar het beste gebruik van. Beetje sparren tikkie gekregen dan maar even naar de grond. Dat is de UFC tegenwoordig. Of het mooi is? Ik vind van niet maar heb gewoon heel veel respect voor GSP die de regels zo gebruikt om te winnen. Een standup brawl is natuurlijk altijd spektakel maar je wordt er geen kampioen mee.
    Ellebogen op de grond mogen ze van mij ook mee kappen. Even een lekkere cut veroorzaken en je hebt een TKO. Is imo ook niet eerlijk. Strikeforce vond ik daarom veel leuker. UFC is er helemaal op gespitst om worstelaars het voordeel te geven. Dana White wil er zo voor zorgen dat Amerikanen het meeste voordeel hebben. GSP weet dat en is daarom heel veel worstel training gaan doen. Ik spoel ook heel veel partijen door tegenwoordig. Don't blame GSP blame the UFC.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by elpappi View Post
    UFC is er helemaal op gespitst om worstelaars het voordeel te geven. Dana White wil er zo voor zorgen dat Amerikanen het meeste voordeel hebben. GSP weet dat en is daarom heel veel worstel training gaan doen. Ik spoel ook heel veel partijen door tegenwoordig. Don't blame GSP blame the UFC.
    Wat een onzin.....de UFC is daar helemaal niet bij gebaat. Niemand wil LnP zien, ook de amerikanen niet.
    De UFC doet er juist alles aan om dit te voorkomen. Waar denk je dat de Submission/KO/Fight of the night bonussen voor zijn bedacht?
    En de UFC kan er ook niet veel aan doen dat de judges takedowns zwaar meetellen. Maargoed, iemand die op z'n rug ligt en geen rol van betekenis speelt kan je ook de overwinning niet gunnen.

  3. #53
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Wat een onzin.....de UFC is daar helemaal niet bij gebaat. Niemand wil LnP zien, ook de amerikanen niet.
    De UFC doet er juist alles aan om dit te voorkomen. Waar denk je dat de Submission/KO/Fight of the night bonussen voor zijn bedacht?
    En de UFC kan er ook niet veel aan doen dat de judges takedowns zwaar meetellen. Maargoed, iemand die op z'n rug ligt en geen rol van betekenis speelt kan je ook de overwinning niet gunnen.
    Jij mag het onzin vinden maar het is mijn mening. Wanneer er na 60 seconden geeen initiatief of actie komt gewoon weer staand verder gaan. Dat lijkt me al een verbetering. Sommige galas zijn gewoon slaapverwekkend geworden.

  4. #54
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    134
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Naj85 View Post
    ik hoef geen rematch te zien tussen diaz en gsp
    gsp heeft duidelijk gedomineerd en gewonnen. gsp hendricks wordt een dikke partij!
    Rematch zou idd nergens over. Om eerlijk te zijn, vond ik Diaz veel meer een "one trick pony" deze partij dan GSP. GSP varieerde goed. Het is MIXED Martial Arts. Als je niet eens een begin van een take down defense hebt, dan ben je wat mij betreft niet echt een contender in de UFC.

  5. #55
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    nou, UFC is er mss niet bij gebaat, elpappi heeft wel gelijk. Elbows op de grond eruit....wat mij betreft de prideregels er weer in.

    GSP is wel een goede vechter natuurlijk, ik vond nou niet dat hij veel schade aanrichte...tegen condit vond ik hem weer overtuigender...

    Diaz was in de eerste 2 ronde niet zo best, daarna ging het beter...

  6. #56
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  7. #57
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Die jongen is echt een beetje kierewiet.

  8. #58
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Als die Diaz het zo oneens is met alle regelementen en verplichtingen rondom de sport moet ie lekker van die tuingevechten gaan doen met Kimbo. Wat een klein kind is het ook. Hij heeft een paar mooie partijen die ik graag terug kijk, maar die narcistische praatjes kan ik soms echt niet uitstaan.

  9. #59
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    250
    vCash
    126000

    Default

    hij kan niet verwachten dat die een rematch krijgt, als die echt een rematch wil dan moet die er nu een gaan verdienen en het kan hij echt wel als hij dat echt wil! wie wil er niet een diaz vs macdonald of diaz vs ellenberger zien! genoeg mooie partijen voor hem dus dat slappe gelul dat hij verder dan gsp niks meer te zoeken heeft in de divisie vind ik echt zondé. Voor hetzelfde geldt gaat gsp alsnog tegen silva vechten en mag diaz tegen hendricks vechten, met een win daarop kan die z'n rematch hebben. met al die wisselingen en blessures kan dit zomaar gebeuren. Als nick echt meent dat hij die rematch wil moet die ook nu even presteren. Ellenberger vs Diaz lijkt me een mooie match-up

  10. #60
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    die gozer is echt niet in orde tussen zijn oren

  11. #61
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by Diaz bros View Post
    hij kan niet verwachten dat die een rematch krijgt, als die echt een rematch wil dan moet die er nu een gaan verdienen en het kan hij echt wel als hij dat echt wil! wie wil er niet een diaz vs macdonald of diaz vs ellenberger zien! genoeg mooie partijen voor hem dus dat slappe gelul dat hij verder dan gsp niks meer te zoeken heeft in de divisie vind ik echt zondé. Voor hetzelfde geldt gaat gsp alsnog tegen silva vechten en mag diaz tegen hendricks vechten, met een win daarop kan die z'n rematch hebben. met al die wisselingen en blessures kan dit zomaar gebeuren. Als nick echt meent dat hij die rematch wil moet die ook nu even presteren. Ellenberger vs Diaz lijkt me een mooie match-up
    Precies! helemaal mee eens. Diaz moet het zeker opnieuw verdienen. GSP zal niet tegen Silva durven, dus als er een iemand is die recht heeft op het gevecht tegen GSP is het Hendricks wel. Om eerlijk te zijn zie ik het GSP daar niet van winnen, hoe krachtig en athletisch hij ook is, naar mijn mening is Hendricks onmenselijk qua krachten, skills en incasseringsvermogen. Hoop dat Hendricks vs GSP snel bekend word gemaakt!

  12. #62
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by elpappi View Post
    Als je dat een schande vind moet je bij de UFC gaan klagen. GSP is gewoon een meester in het maken van de juiste game-plans. De takedowns worden imo ook te zwaar gewaardeerd maar het is nu eenmaal zo. GSP maakt daar het beste gebruik van. Beetje sparren tikkie gekregen dan maar even naar de grond. Dat is de UFC tegenwoordig. Of het mooi is? Ik vind van niet maar heb gewoon heel veel respect voor GSP die de regels zo gebruikt om te winnen. Een standup brawl is natuurlijk altijd spektakel maar je wordt er geen kampioen mee.
    Ellebogen op de grond mogen ze van mij ook mee kappen. Even een lekkere cut veroorzaken en je hebt een TKO. Is imo ook niet eerlijk. Strikeforce vond ik daarom veel leuker. UFC is er helemaal op gespitst om worstelaars het voordeel te geven. Dana White wil er zo voor zorgen dat Amerikanen het meeste voordeel hebben. GSP weet dat en is daarom heel veel worstel training gaan doen. Ik spoel ook heel veel partijen door tegenwoordig. Don't blame GSP blame the UFC.
    Jouw mening moet wel gerespecteerd worden, maar de mijne niet?

    Als PSV met de staart tussen de benen 80 minuten lang een 1-0 voorsprong verdedigt, dan valt heel voetballiefhebbend Nederland daar toch ook over? Je vecht gvd een thuiswedstrijd en verneukt de hele partij met zijn gameplan. Het is toch verschrikkelijk als je erbij nadenkt dat daar 17.000 mensen zitten die minimaal 300 euro (?) per kaartje betalen en zo genaaid worden? Alleen GSP fanboys zullen het een mooi gevecht hebben gevonden vanwege het achterliggende verhaal, maar de toppartijen werden door Hendricks, Condit en Ellenberger gebracht! Als GSP dan zo saai is en zijn eigen partijen mag uitkiezen, dan mag de partij GSP-Silva ook wel eens bewerkstelligt mogen worden door Dana White, want anders is GSP ook geen echte champ. Champs ontwijken niemand, zowel nr2 contenders niet als champs uit andere weightclasses

  13. #63
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    474
    vCash
    126000

    Default

    Marquardt weer verloren...En GSP is toch wel echt een gentleman, al vond ik het niet de mooiste partij.

  14. #64
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Diaz ziet ze echt vliegen nu zonde want hij had het GSP veel moeilijker kunnen maken , ik baalde al toen hij aan ze hoek vertelde dat ongeacht GSP wint hij het toch een bitch vindt toen wist ik al dat hij er niet volle 100% voorging.

  15. #65
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    250
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Diaz ziet ze echt vliegen nu zonde want hij had het GSP veel moeilijker kunnen maken , ik baalde al toen hij aan ze hoek vertelde dat ongeacht GSP wint hij het toch een bitch vindt toen wist ik al dat hij er niet volle 100% voorging.
    x2, hij zij iets van 'win or lose, he looks like a bitch'. Ik had ook veel meer verwacht van diaz, vooral z'n ground game viel me tegen, had van hem meer sub. attemps verwacht vanuit de positie waar hij de hele tijd zat, Ook staand deed hij nauwelijks iets. Hij leek er ook gewoon helemaal geen zin in te hebben en op voorhand zegt die ook in alle intervieuws we gaan vechten en we zien wel.. ik had verwacht dat diaz echt voor de kill ging, dat mis ik bij hem sinds zijn rentree in de UFC.

  16. #66
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    214
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Diaz bros View Post
    x2, hij zij iets van 'win or lose, he looks like a bitch'. Ik had ook veel meer verwacht van diaz, vooral z'n ground game viel me tegen, had van hem meer sub. attemps verwacht vanuit de positie waar hij de hele tijd zat, Ook staand deed hij nauwelijks iets. Hij leek er ook gewoon helemaal geen zin in te hebben en op voorhand zegt die ook in alle intervieuws we gaan vechten en we zien wel.. ik had verwacht dat diaz echt voor de kill ging, dat mis ik bij hem sinds zijn rentree in de UFC.
    Inderdaad. Zeer twijfelend vocht ie en hij liet zijn handen niet gaan. Terechte verliezer. Wel een steekje los tussen de oren zeg. Rematch? No way.
    MMAcentral | Voor je dagelijkse MMA nieuws en fights

  17. #67
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Dat Diaz niet uit de verf kwam, dat kwam gewoon door GSP.
    Overigens denk ik dat Diaz deze keer ook gewoon betrapt wordt op Marihuana gebruik, en daarna gecut word.

    Ik ging trouwens helemaal dubbel op 5:20 van het interview met Helwani

  18. #68
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    250
    vCash
    126000

    Default

    Daar ben ik ook heel benieuwd naar, ik heb Nick nog nooit gezien zoals afgelopen weken, hij draaide helemaal door soms en was helemaal niet meer te volgen. Ik had ook sterk de indruk dat die helft van de tijd gewoon stoned was ofzo. Vooral op die press conference 2 dagen voor de match

  19. #69
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik heb de eerste 2 rondes gekeken en toen had ik weer genoeg geknuffel gezien. Ze moeten GSP gewoon lekker aan de kant laten staan of in de undercard zetten en nick diaz tegen iemand die gewoon wil knokken.

    Ze willen tenslotte kaarten verkopen.

  20. #70
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by Diaz bros View Post
    Daar ben ik ook heel benieuwd naar, ik heb Nick nog nooit gezien zoals afgelopen weken, hij draaide helemaal door soms en was helemaal niet meer te volgen. Ik had ook sterk de indruk dat die helft van de tijd gewoon stoned was ofzo. Vooral op die press conference 2 dagen voor de match
    We zullen het zien. In ieder geval is het niet echt verstandig om te blowen als je al een sociale angststoornis hebt, zoals over Diaz gezegd wordt.

    Hij is in ieder geval echt zo'n vechter waar je je beter maar niet teveel op kunt verheugen. Pas op de avond zelf, als je zeker weet dat het doorgaat, dan loont het om enthousiast te worden. Je weet het maar nooit met hem.

  21. #71
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik heb de eerste 2 rondes gekeken en toen had ik weer genoeg geknuffel gezien. Ze moeten GSP gewoon lekker aan de kant laten staan of in de undercard zetten en nick diaz tegen iemand die gewoon wil knokken.

    Ze willen tenslotte kaarten verkopen.
    Er zat 17 000 man, slechte kaartverkoop inderdaad.

  22. #72
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Er zat 17 000 man, slechte kaartverkoop inderdaad.
    Die zaten er nog na de vorige gsp pot. Waren net pas wakker.

  23. #73
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    184
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by elpappi View Post
    Jij mag het onzin vinden maar het is mijn mening. Wanneer er na 60 seconden geeen initiatief of actie komt gewoon weer staand verder gaan. Dat lijkt me al een verbetering. Sommige galas zijn gewoon slaapverwekkend geworden.
    Ik sluit mij hierbij aan, kleine klappen uitdelen en bijkomen op de grond maken de potten saai. Ik spoel ook met regelmaat wedstrijden door.

  24. #74
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Als je live kijkt wordt je gewoon gestraft, als je achteraf kijkt (heb je kans dat je de uitslag tegen komt), maar kan je tenminste wel spoelen! Eigenlijk moeten ze mensen ook gewoon cutten die geen fuck uitvoeren, champs of niet, gameplan of niet. Mensen betalen voor de UFC, zorg dan ook dat het systeem volgens de consument is afgestemd

  25. #75
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    344
    vCash
    64395

    Default

    Echt aantrekkelijk vond ik het ook niet, maar ik ben wel fan van GSP. Zoals hij zei, hij vind zichzelf niet de sterkste maar de slimste. Shields zou een grote kans hebben met zijn ground game, werd niets. Koscheck zou ook gevaarlijk zijn met zijn worstelen, werd bijna blind gejabed aan een oog. Diaz zou ook een kans hebben als brawler, werd ook geneutraliseerd. Dat vind ik wel knap, en heeft voor mij wel zijn entertainment waarde.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •