MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 26 to 50 of 102
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    jammer dat je mij zo noemt terwijl ik zelfs op radio 538 in de auto hoorde dat de DJ twijfelde aan zijn blessure...ik ben geen hater...ik ben slechts reëel...daarbij komt dat veel meer mensen twijfelden aan het verhaal..
    ok, ik reageer vaak in dit door threads, dat klopt maar de twijfel die gezaaid is...daar ben ik niet verantwoordelijk voor..dat hebben ze allemaal zelf gedaan
    - Ok je hebt gelijk; als zelfs de DJ op 538 dit zegt is het zeker waar. Sorry voor mijn kritiek.
    - En je bent wel een hater. Dat is niet erg maar draai er niet omheen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    258
    vCash
    126000

    Default

    Toen Badr niet terugkwam voor 't tweede gevecht hadden we allemaal iets van 'huh?'. En kijk 'em nou zitten poseren voor die foto, 'hou ik m'n been zo goed?' - terwijl het door moet gaan voor een toevallig plaatje in de kleedkamer. Dit is quasi casual, geënsceneerd als je het mij vraagt. Als de foto echt om die voet ging dan had de fotograaf er toch wel wat dichter op kunnen gaan staan. Dat (veel te grote) ei ligt gewoon los op die voet; fotosoep! Iedereen moet maar lekker geloven wat ie wil geloven.


  3. #28
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    NL
    Posts
    176
    vCash
    126000

    Default

    @Sportfan

    Het artikel is een column. Geen wetenschappelijk rapport.
    "Een column is een stukje proza waarin de auteur (columnist) spits en uitdagend zijn mening ventileert."
    Bewijsvoering of exacte bronvermelding is dan ook niet aan de orde.

  4. #29
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by WIM_de _Echte View Post
    @Sportfan

    Het artikel is een column. Geen wetenschappelijk rapport.
    "Een column is een stukje proza waarin de auteur (columnist) spits en uitdagend zijn mening ventileert."
    Bewijsvoering of exacte bronvermelding is dan ook niet aan de orde.
    Ik heb het niet over een wetenschappelijk rapport gehad. Ik ga ervan uit dat een journaliste haar werk doet en anders dat een columniste haar eigen mening geeft en niet van een of andere bokstrainer zonder achternaam...

    Daarnaast heeft ze enkele 'deskundigen' opgevoerd en lijkt haar flutartikel, sorry proza, op een journalistiek stuk voor enkelen.

  5. #30
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    270
    vCash
    126000

    Default

    Feit is dat Badr een paar keer flink liep te zwabberen op zijn benen. Grote kans dat hij keihard door het ijs was gezakt tegen Loyd. Kijk wat er gebeurde met Fedor na zijn verlies, zijn marktwaarde daarvoor nog niet uit te drukken in geld, kromp drastisch ineen.

    (Ondertussen in de kleedkamer)
    Na een kort overleg springt Mike Passenier met zijn respectabele 145KG boven op de voet van Badr en hoppá daar hebben we onze blessure. Tja das nu jammer, moeten we de poet verdelen €100.000 voor Badr en €50.000,- voor Mike.

    Dit is nu typisch gevalletje jezelf in de voet schieten...

  6. #31
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Badr had gewoon gelijk. Easy money.

    Overigens is die K-1 event die in mei in Baku zou plaatsvinden en waar Badr aan mee zou doen uitgesteld.

  7. #32
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    79
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    jammer dat je mij zo noemt terwijl ik zelfs op radio 538 in de auto hoorde dat de DJ twijfelde aan zijn blessure...ik ben geen hater...ik ben slechts reëel...daarbij komt dat veel meer mensen twijfelden aan het verhaal..
    ok, ik reageer vaak in dit door threads, dat klopt maar de twijfel die gezaaid is...daar ben ik niet verantwoordelijk voor..dat hebben ze allemaal zelf gedaan
    Wat fijn om te weten dat jij de zwaarte van je argument laat meewegen door een DJ van 538 die ook twijfelde, hahahahahah. Maar als die DJ niet twijfelde mocht hij je dan wel zo noemen? Jochie toch....
    'In life, you fall, get up and walk on. No matter what you do or what life brings, never give up that is what makes you strong.'

    From father to son

  8. #33
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    474
    vCash
    126000

    Default

    De DJ twijfelde

    Comment van het jaar

  9. #34
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Zou de Titanic wel echt gezonken zijn? Laten we het vragen aan de DJ van 538. Misschien heeft hij wel zijn twijfels.
    Max. 400 x 125

  10. #35
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Hey maar had Badr niet heel binnenkort weer een gevecht? Ik bedoel normaal gesproken zou je toch niet zo kunnen trainen ofwel?

  11. #36
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    NL
    Posts
    176
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by sportfan View Post
    Ik heb het niet over een wetenschappelijk rapport gehad. Ik ga ervan uit dat een journaliste haar werk doet en anders dat een columniste haar eigen mening geeft en niet van een of andere bokstrainer zonder achternaam...

    Daarnaast heeft ze enkele 'deskundigen' opgevoerd en lijkt haar flutartikel, sorry proza, op een journalistiek stuk voor enkelen.
    Jeetje, ik had je wel slimmer ingescaht.
    Nogmaals, het geen wetenschappelijk rapport, geen onderzoeksjournalistiek oid. Daarom zie je vaak de domste/slechtste journalisten of complete leken's (Holleedere) als columnschrijver.
    Het is een column. Daar mag je overdrijven, de 'waarheid' opzij duwen, zelfs een beetje liegen en heb je geen gecertificeerde deskundigen of bronnen nodig.
    Een column dient om mensen aan denken te zetten, een discussie aanwakkeren. Een voertje opgooien, met elementen voor zowel de pro's als de contra's.
    Het stuk op zich, vooral niet al te serieus nemen.


    Dat ik nog de moeite neem om t uit te leggen.
    Last edited by WIM_de _Echte; 30-03-2013 at 15:03.

  12. #37
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    474
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    Hey maar had Badr niet heel binnenkort weer een gevecht? Ik bedoel normaal gesproken zou je toch niet zo kunnen trainen ofwel?
    Alsof die gast überhaupt traint, veel te druk met rtl boulevard en consorten.

  13. #38
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    overal waar met miljoenen wordt gemoeid is er matchfixing

    -kickbox
    -wielrennen
    -voetbal
    -etc etc

    iedereen wordt er beter fan behalve de diehard fans, want die kijken er maanden naar uit,volgen alle ontwikkelingen.
    reizen zelfs mee. en dan worden ze te teleurgesteld omdat hun held(en) aan zijn eigen portemenee denkt en geen fuck geeft om de fan.
    Last edited by tidelot; 30-03-2013 at 15:49.

  14. #39
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    250
    vCash
    126000

    Default

    Het is echt te gênant voor woorden, Badr heb ik overigens nog nooit voor een injury zien afhaken in een tournament en nu overkomt het hem in een keer en komen er ineens allerlei gekke conspiracy verhalen... de haters komen echt 1 voor 1 naar boven, echt grappig om te zien

  15. #40
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Heeft niks met haten te maken, we hebben het recht om te speculeren dit is niet voor niks een message board.

  16. #41
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by WIM_de _Echte View Post
    Jeetje, ik had je wel slimmer ingescaht.
    Nogmaals, het geen wetenschappelijk rapport, geen onderzoeksjournalistiek oid. Daarom zie je vaak de domste/slechtste journalisten of complete leken's (Holleedere) als columnschrijver.
    Het is een column. Daar mag je overdrijven, de 'waarheid' opzij duwen, zelfs een beetje liegen en heb je geen gecertificeerde deskundigen of bronnen nodig.
    Een column dient om mensen aan denken te zetten, een discussie aanwakkeren. Een voertje opgooien, met elementen voor zowel de pro's als de contra's.
    Het stuk op zich, vooral niet al te serieus nemen.


    Dat ik nog de moeite neem om t uit te leggen.
    Dank je wel dat je het aan mij, ondanks mijn beperkte geestelijke vermogens, wilt uitleggen.

  17. #42
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    heel de fuckin kickbokswereld twijfelde aan die blessure....van waar die verontwaardiging? en zelfs leken die gekeken hadden geloofden het niet...het was toch allemaal zo mooi de aandacht die hij genereert? nou overal trokken ze het in twijfel....zelfs op tv en radio...@sportfan: je zuster op stroop...pannekoek

  18. #43
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Diaz bros View Post
    Het is echt te gênant voor woorden, Badr heb ik overigens nog nooit voor een injury zien afhaken in een tournament en nu overkomt het hem in een keer en komen er ineens allerlei gekke conspiracy verhalen... de haters komen echt 1 voor 1 naar boven, echt grappig om te zien
    gekke conspiracy verhalen... Mike zou niet goed bij z'n hoofd zijn geweest als hij Badr daadwerkelijk het hele toernooi had laten vechten met 6 weken training

  19. #44
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    heel de fuckin kickbokswereld twijfelde aan die blessure....van waar die verontwaardiging? en zelfs leken die gekeken hadden geloofden het niet...het was toch allemaal zo mooi de aandacht die hij genereert? nou overal trokken ze het in twijfel....zelfs op tv en radio...@sportfan: je zuster op stroop...pannekoek
    Moet ik je herinneren aan je PM? Tune even in op je favoriete DJ :-).

  20. #45
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by sportfan View Post
    Moet ik je herinneren aan je PM? Tune even in op je favoriete DJ :-).
    Gast, heel het forum had z'n twijfels omtrent zijn voet maar je weet wederom mijn post eruit te filteren als hater ofzo...je hebt een probleem met mij...iets tegen mij..

    ik trigger jou telkens om te reageren...waar komt dat vandaan pannekoek? tell me

    in mijn pm heb ik gezegd dat het mijn mening ventileer en als je je stoort aan de toon...sorry....je trekt je het nl heel erg aan als het over mike of badr gaat..
    vandaar mijn pm...wat is daar mis mee ?
    Last edited by Illest; 31-03-2013 at 13:51.

  21. #46
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Dames, houdt het gezellig aub! We willen weer niet de ban-hamer hoeven hanteren.

    Vrolijk Pasen

    OSU!
    Be a Warrior, not a Worrier

  22. #47
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    gekke conspiracy verhalen... Mike zou niet goed bij z'n hoofd zijn geweest als hij Badr daadwerkelijk het hele toernooi had laten vechten met 6 weken training
    Iedereen doet maar of 6 weken je volledig op de partij kunnen focussen zo ontzettend weinig is. Het is niet dat hij daarnaast nog een zware baan heeft of zo. Binnen 6 weken kun je een hele scherpe piek bereiken..hoevaak niet is de voorbereiding door blesures of andere oorzaken aanmerkelijk minder? Hoe vaak niet worden vechters op het laatste moment opgetrommeld? Dit is een sport met een hapsnap beleid kwa planning dus zo slecht is die 6 weken helemaal niet

  23. #48
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Die hebben dan wel de juiste bassisconditie...Hari duidelijk niet!
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  24. #49
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Gast, heel het forum had z'n twijfels omtrent zijn voet maar je weet wederom mijn post eruit te filteren als hater ofzo...je hebt een probleem met mij...iets tegen mij..

    ik trigger jou telkens om te reageren...waar komt dat vandaan pannekoek? tell me

    in mijn pm heb ik gezegd dat het mijn mening ventileer en als je je stoort aan de toon...sorry....je trekt je het nl heel erg aan als het over mike of badr gaat..
    vandaar mijn pm...wat is daar mis mee ?
    Zonde dat je mij moet uitschelden. Maar dat geeft je zwakte wellicht aan. Waarom ik op jou reageer? Jij bent toch een van de duidelijkste Badr haters?

    Maar laten we het netjes houden ipv die ongeloofwaardige stoerdoenerij.

    Groet,

    Sportfan.

  25. #50
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by sportfan View Post
    Zonde dat je mij moet uitschelden. Maar dat geeft je zwakte wellicht aan. Waarom ik op jou reageer? Jij bent toch een van de duidelijkste Badr haters?

    Maar laten we het netjes houden ipv die ongeloofwaardige stoerdoenerij.

    Groet,

    Sportfan.
    Vind jij het niet dubieus dan?

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •