MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 51 to 75 of 102
  1. #51
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Coldcrust View Post
    Iedereen doet maar of 6 weken je volledig op de partij kunnen focussen zo ontzettend weinig is. Het is niet dat hij daarnaast nog een zware baan heeft of zo. Binnen 6 weken kun je een hele scherpe piek bereiken..hoevaak niet is de voorbereiding door blesures of andere oorzaken aanmerkelijk minder? Hoe vaak niet worden vechters op het laatste moment opgetrommeld? Dit is een sport met een hapsnap beleid kwa planning dus zo slecht is die 6 weken helemaal niet
    In zijn geval was het wel heel weinig hoor. Net een tijd vastgezeten en ontieglijk veel afgevallen. Veel stress gehad. Het is duidelijk dat het veel te weinig was voor hem in ieder geval want dit was niet de badr die we kennen in de ring, nog geen schim ervan zelfs.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    Vind jij het niet dubieus dan?
    Ik denk alleen dat je kan oordelen als je er bij geweest bent. Ik oordeel niet over wat er in de kleedkamer heeft afgespeeld.

    Dat was mijn punt ook niet. Wat ik bedoel; is dat het artikel; een "column/proza met opgevoerde deskundigen" en een gefabriceerde eindconclusie matchfixing insinueert. Ik vind dat nogal wat.

    Ik denk ook dat wanneer hetzelfde over een andere vechter was geschreven de meningen anders waren geweest.
    Last edited by sportfan; 01-04-2013 at 12:08.

  3. #53
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    250
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by sportfan View Post
    Ik denk alleen dat je kan oordelen als je er bij geweest bent. Ik oordeel niet over wat er in de kleedkamer heeft afgespeeld.

    Dat was mijn punt ook niet. Wat ik bedoel; is dat het artikel; een "column/proza met opgevoerde deskundigen" en een gefabriceerde eindconclusie matchfixing insinueert. Ik vind dat nogal wat.

    Ik denk ook dat wanneer hetzelfde over een andere vechter was geschreven de meningen anders waren geweest.
    punt!. topic kan dicht

  4. #54
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by sportfan View Post
    Zonde dat je mij moet uitschelden. Maar dat geeft je zwakte wellicht aan. Waarom ik op jou reageer? Jij bent toch een van de duidelijkste Badr haters?

    Maar laten we het netjes houden ipv die ongeloofwaardige stoerdoenerij.

    Groet,

    Sportfan.
    inderdaad beetje vreemd dat hij meteen begint te schelden. als je het niet met hem eens bent. hij duidelijk een bader hater.

  5. #55
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rafi View Post
    inderdaad beetje vreemd dat hij meteen begint te schelden. als je het niet met hem eens bent. hij duidelijk een bader hater.
    Klopt,jij kan hem gezien dat feit niet serieus nemen,en zo kunnen (wij) andere mensen dat jou ook niet als Badr Ballen Likker,dus niet elke keer zo janken op andere mensen,want je doet precies hetzelfde pannekoek!

    Over Badr zijn voet,ik snap al die ophef niet zo om eerlijk te zijn,in de tijd dat ik nog veel op me BMX fiets aan het klote was,heb ik meerder keren me middenvoetsbeentje gebroken,incl enkelbanden gescheurd,maar de pijn en zwelling kwam zeker niet altijd meteen nadat dat gebeurde,heb bij de laatste keer nog 5 minuten doorgefietst voordat ik doorkreeg dat er waarschijnlijk iets mis was,dus dat Badr aan het einde nog even huppelt met een dosis adrenaline in zijn flikker vind ik niet zo apart.

    Daarbij komt dat als die doorgestoken kaart zou zijn,hadden ze van te voren wel iets verzonnen wat iets meer waterdicht zou zijn,want met deze klacht kan je inderdaad je twijfels trekken als je hem zag huppelen en niet beter weet..

    Ik zeg niet dat ik 100 % zeker weet dat het allemaal is zoals gezegd word,maar qua zijn voet zie ik geen reden om te twijfelen want dat zou goed kunnen.

  6. #56
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Klopt,jij kan hem gezien dat feit niet serieus nemen,en zo kunnen (wij) andere mensen dat jou ook niet als Badr Ballen Likker,dus niet elke keer zo janken op andere mensen,want je doet precies hetzelfde pannekoek!
    beetje je jammer. als ik deze woorden zou gebruiken was ik al lang gebaand geweest.

  7. #57
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by rafi View Post
    beetje je jammer. als ik deze woorden zou gebruiken was ik al lang gebaand geweest.
    Ja, dat komt omdat je word achtergesteld vanwege je naam. Er is overal intolerantie in dit land

    http://www.mixfight.nl/forum/showthr...410#post847410


    Je scheld er vaak genoeg op los, je hoeft echt niet gelijk te klagen. Ik herinnerde me deze toevallig omdat je paar weekjes terug datzelfde topic linkte om Dirk een racist te laten lijken.
    Last edited by Asura; 01-04-2013 at 15:14.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  8. #58
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Ja, dat komt omdat je word achtergesteld vanwege je naam. Er is overal intolerantie in dit land

    http://www.mixfight.nl/forum/showthr...410#post847410


    Je scheld er vaak genoeg op los, je hoeft echt niet gelijk te klagen. Ik herinnerde me deze toevallig omdat je paar weekjes terug datzelfde topic linkte om Dirk een racist te laten lijken.
    lol topics terug halen van 5 jaar terug toen ze hier een hele ander beleid hadden. het is hier meten met 2 maten.

  9. #59
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by rafi View Post
    lol topics terug halen van 5 jaar terug toen ze hier een hele ander beleid hadden. het is hier meten met 2 maten.
    Dus je houdt je nu in omdat er een ander beleid is, niet omdat je zelf vindt dat je zulke dingen niet kunt zeggen. Dat is dan ook weer duidelijk.

  10. #60
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Nou ik weet zeker dat als er geen regels waren dat er meer mensen waren die zich niet zouden inhouden hoor.

  11. #61
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by rafi View Post
    lol topics terug halen van 5 jaar terug toen ze hier een hele ander beleid hadden. het is hier meten met 2 maten.
    Ja dat vond ik ook toen je dat deed ^^
    Maar goed, er is nu een totalitair bewind op Mixfight.En daarom mag Peter dingen zeggen die Rafi niet mag zeggen. Waarom?

    Dat weten we allemaal...
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  12. #62
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Klopt,jij kan hem gezien dat feit niet serieus nemen,en zo kunnen (wij) andere mensen dat jou ook niet als Badr Ballen Likker,dus niet elke keer zo janken op andere mensen,want je doet precies hetzelfde pannekoek!

    Over Badr zijn voet,ik snap al die ophef niet zo om eerlijk te zijn,in de tijd dat ik nog veel op me BMX fiets aan het klote was,heb ik meerder keren me middenvoetsbeentje gebroken,incl enkelbanden gescheurd,maar de pijn en zwelling kwam zeker niet altijd meteen nadat dat gebeurde,heb bij de laatste keer nog 5 minuten doorgefietst voordat ik doorkreeg dat er waarschijnlijk iets mis was,dus dat Badr aan het einde nog even huppelt met een dosis adrenaline in zijn flikker vind ik niet zo apart.

    Daarbij komt dat als die doorgestoken kaart zou zijn,hadden ze van te voren wel iets verzonnen wat iets meer waterdicht zou zijn,want met deze klacht kan je inderdaad je twijfels trekken als je hem zag huppelen en niet beter weet..

    Ik zeg niet dat ik 100 % zeker weet dat het allemaal is zoals gezegd word,maar qua zijn voet zie ik geen reden om te twijfelen want dat zou goed kunnen.
    De zwelling zou gelijk moeten komen na het trauma, aangezien de bloedeiwitten direct vrijkomen en die veroorzaken de zwelling. Het erop door kunnen lopen op adrenaline is wel mogelijk idd.

  13. #63
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    De zwelling zou gelijk moeten komen na het trauma, aangezien de bloedeiwitten direct vrijkomen en die veroorzaken de zwelling. Het erop door kunnen lopen op adrenaline is wel mogelijk idd.
    Ik kan me een soortgelijke zwelling op de voet herinneren toen stefan leko tegen manhoef vocht. Als ik me niet vergis trapte leko toen verkeerd tegen manhoef's knie ofzo?! maar toen was de zwelling vrijwel direct zichtbaar idd! Weet verder niet of zijn blessure overeenkomt met die van badr maar toen ik die foto zag met zo'n grote ei op badr's voet moest ik gelijk aan leko denken.

  14. #64
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Iedereen ophouden met janken! Ontopic, degene die dat niet kan krijgt vanaf nu een ban.

    Bedankt! OSU!
    Be a Warrior, not a Worrier

  15. #65
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    De zwelling zou gelijk moeten komen na het trauma, aangezien de bloedeiwitten direct vrijkomen en die veroorzaken de zwelling. Het erop door kunnen lopen op adrenaline is wel mogelijk idd.
    Dat zou wel kunne kloppen,want het moment dat ik me schoen uittrok was me voet binnen een minuut al dik..

    @ Rafi. Voel je je meteen zo aangevallen dat je vind dat er gebannend moet worden,kom op man!!! Kijk is hoe je zelf mensen behandelt en beschuldigd hier,dan vind ik "pannekoek" nog vrij ontschuldig hoor.. Valt ook niet echt onder "schelden" toch?? Zo was het niet bedoelt i.i.g Volgens mij ben je meer gekrenkt omdat je weet dat ik gelijk heb. We kunnen jou reakties toch niet meer serieus nemen man. Hoop dat je dat wel begrijpt.

    Eve goeie vrienden,maar dat is wel hoe het is.

    Maar eve iets anders,denken jullie echt serieus dat er vanuit Mike's gym besloten word de boel zo te belazeren en de voet van Badr te Photoshoppen of zelfs dik te maken? Ik vind dit persoonlijk erg ver gezocht en het lijkt me erg stug dat dit ook daadwerkelijk zo is.. Dat er dingen qua matchmaking niet in orde zijn twijfel ik geen seconde aan,maar dit zou dan wel onsportief op een heel ander niveau zijn en daar ken ik met me pet niet bij.

  16. #66
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Dames, houdt het gezellig aub! We willen weer niet de ban-hamer hoeven hanteren.

    Vrolijk Pasen

    OSU!
    Is het niet tijd voor een slotje? Ik bedoel op de foto zie je dat ie geblesseerd is, en haters grijpen hiermee de mogelijkheid Badr omlaag te halen..kan me topics over AO die allang gesloten waren!

  17. #67
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by arielhelwani View Post
    Is het niet tijd voor een slotje? Ik bedoel op de foto zie je dat ie geblesseerd is, en haters grijpen hiermee de mogelijkheid Badr omlaag te halen..kan me topics over AO die allang gesloten waren!
    Nee geen reden voor een slotje. Zolang er ontopic gegaan kan blijven worden en we elkaar respecteren is er niets aan de hand. Mij maakt het niet uit, al ban ik het hele forum

    Ontopic:

    Het lijkt me ook erg ver gezocht om op deze manier , dus photoshop of iets dergelijks, het toernooi niet af te hoeven maken. Er zijn genoeg andere redenen te bedenken.
    Be a Warrior, not a Worrier

  18. #68
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by arielhelwani View Post
    Is het niet tijd voor een slotje? Ik bedoel op de foto zie je dat ie geblesseerd is, en haters grijpen hiermee de mogelijkheid Badr omlaag te halen..kan me topics over AO die allang gesloten waren!
    Ik vind het eigelijk wel interessant om eerlijk te zijn,als je leest dat er meteen gedacht word aan hele samenzweringen,en dat zo een verhaal daardoor een heel eigen leven krijgt, (ook in de media) wordt het mij maar weer duidelijk dat je er bij bepaalde voorvallen vandaag de dag zowel op het internet of het nieuws totaal niet vanuit kan gaan dat dit ook daadwerkelijk ook zo is. Natuurlijk wisten we dit al,maar ik vind dit wel weer een typisch voorbeeld. Sjonge jonge zeg..

    Als Badr daadwerkelijk de boel zou willen belazeren hadden ze met ze allen wel een manier gevonden die waterdicht was,en hadden ze echt niet voor dit verhaal gekozen naar mijn idee. Ik denk wel dat het Badr vrij goed uitkwam waardoor je snel gaat zoeken naar een reden om het te wantrouwen,maar het ken ook te gek...

    Als er ooit uitkomt dat dit daadwerkelijk onzin was is Mike's gym in 1 klap zijn geloofwaardigheid kwijt. Zou een flinke blunder zijn in de sportgeschiedenis..

  19. #69
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Ik zit me net iets te bedenken.. Stel nou.. STEL

    Dat Badr na zijn gevecht tijdens het terug lopen door krijgt dat er iets niet goed is aan zijn voet,vervolgens in de kleedkamer komen ze er achter dat er inderdaad een middenvoetsbeentje is gebroken en Badr zijn voet ook een beetje dik was geworden,maar niet zo bijzonder..

    Ik kan dan begrijpen dat Badr zegt "Hey,kom op,ik loop gewoon die zaal uit nadat ik nog gehuppeld heb in de ring. Als ik nu niet meer door kan voor mijn volgende gevecht krijg ik het allemaal over mee heen,want dat zou niemand geloven. Mike : "Nou,laat me even je voet een beetje masseren waardoor de zwelling even iets meer zichtbaar word en iedereen kan zien dat je daadwerkelijk wat aan je poot heb en je in ieder geval geen gelul krijgt achteraf

    Zomaar eve een gedachte hoor,maar dan is iedereen blij,de bult klopt inderdaad niet,en Badr is wel echt gebleseerd.

  20. #70
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    474
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post

    @ Rafi. Voel je je meteen zo aangevallen dat je vind dat er gebannend moet worden,kom op man!!! Kijk is hoe je zelf mensen behandelt en beschuldigd hier,dan vind ik "pannekoek" nog vrij ontschuldig hoor.. Valt ook niet echt onder "schelden" toch?? Zo was het niet bedoelt i.i.g Volgens mij ben je meer gekrenkt omdat je weet dat ik gelijk heb. We kunnen jou reakties toch niet meer serieus nemen man. Hoop dat je dat wel begrijpt.

    Eve goeie vrienden,maar dat is wel hoe het is.

    Maar eve iets anders,denken jullie echt serieus dat er vanuit Mike's gym besloten word de boel zo te belazeren en de voet van Badr te Photoshoppen of zelfs dik te maken? Ik vind dit persoonlijk erg ver gezocht en het lijkt me erg stug dat dit ook daadwerkelijk zo is.. Dat er dingen qua matchmaking niet in orde zijn twijfel ik geen seconde aan,maar dit zou dan wel onsportief op een heel ander niveau zijn en daar ken ik met me pet niet bij.
    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Iedereen ophouden met janken! Ontopic, degene die dat niet kan krijgt vanaf nu een ban.

    Bedankt! OSU!

  21. #71
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Heerlijk topic weer

  22. #72
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Hoop dat ie snel hersteld zodat iedereen weer een pak rammel geeft

  23. #73
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Peter heeft wel een punt. Het is ver gezocht om te denken dat ze werkelijk de boel hebben belazerd etc. maar toch is er een klimaat ontstaan waarin er gauw gedacht wordt dat hij zoiets zou doen (zie de vele vraagtekens) ook dat het eerst eeen gebroken voet was en later iets met de enkelbanden...dat helpt niet mee zeg maar
    Last edited by Illest; 02-04-2013 at 11:55.

  24. #74
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Peter heeft wel een punt. Het is ver gezocht om te denken dat ze werkelijk de boel hebben belazerd etc. maar toch is er een klimaat ontstaan waarin er gauw gedacht wordt dat hij zoiets zou doen (zie de vele vraagtekens) ook dat het eerst eeen gebroken voet was en later iets met de enkelbanden...dat helpt niet mee zeg maar
    Als het net is gebeurd word het dik en kan er niet met zekerheid worden gezegd wat de blessure precies is.
    Enkele dagen wanneer de zwelling wegneemt is er meestal meer duidelijkheid.

    PS denk trouwens dat 98% gewoon denkt dat Badr die avond echt geblesseerd is geraakt.

  25. #75
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    In zijn geval was het wel heel weinig hoor. Net een tijd vastgezeten en ontieglijk veel afgevallen. Veel stress gehad. Het is duidelijk dat het veel te weinig was voor hem in ieder geval want dit was niet de badr die we kennen in de ring, nog geen schim ervan zelfs.
    I

    In de Ringsports van deze maand beweert Saki dat dat afvallen ook wel meeviel. Volgens Saki woog hij 103 toen hij weer op de weegschaal ging staan in de gym. Let wel,niet mijn woorden maar die van trainingsmaat Saki.

    Ik vraag me af hoeveel van de andere deelnemers aan de K1 dan wel die ideale voorbereiding hebben gehad die noodzakelijk is,misschien zijn er wel die blessures hadden..of die naast de sport andere werkzaamheden of verplichtingen hebben,of niet een heel begeleidingsteam tot hun beschikking hebben zoals Badr dat heeft.

    En ''de Badr die we kennen"..Badr wekt wel vaker de indruk niet optimaal getraind te zijn of niet goed in zijn lucht te zitten (tegen Braddock Silva bv) en mensen om hem heen (Rutz o.m.) hebben dat ook herhaaldelijk aangegeven.
    Last edited by Coldcrust; 02-04-2013 at 22:46.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •