MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 76 to 85 of 85
  1. #76
    Join Date
    Jan 2013
    Location
    brussel
    Posts
    64
    vCash
    126000

    Default

    mtg ? muai thai GAY ? hahah die man loopt op hakken !
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Sato View Post
    eindelijk weer wat te beleven sinds MTG weg is.
    LOL!!!

  3. #78
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Sato View Post
    eindelijk weer wat te beleven sinds MTG weg is.
    mis die eikel elke dag nog haha



    peace mensen, vrede en eigengereidheid.. zolang jullie geen bommen gaan gooien vind ik het allemaal prima

  4. #79
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    271
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Back on topic

    Ik loop zelf gemiddeld 4 keer per week. Een paar keer per jaar loop ik een halve marathon, jaarlijks de Dam tot Damloop (16 km) en nog wat andere bekendere loop-evenementen. Ik geef als tip om de afgelegde afstanden bij te houden dit ivm slijtage van je hardloopschoenen die je na ongeveer 1200 km moet vervangen, (voorkomt een hoop blessures) Je kan trouwens beter 2 paar loopschoenen (oude en nieuwe) gebruiken. Is voor de afwisseling beter voor je spieren en pezen.

    Ik loop zelf ongeveer 60-80 km per week (afhankelijk van fitheid/seizoen etc).

    Op http://www.runinfo,nl heel veel tips
    Prachtig.
    En heeft je dit een betere knokker gemaakt dan dat je je tijd zinvol in een dojo had doorgebracht?
    Het heeft je een hardloper gemaakt, dat is zeker.
    Maar een knokker?
    Daar twijfel ik ten zeerste aan.
    Last edited by Kemal; 18-04-2013 at 07:34.

  5. #80
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    @Daan: Als je zelf steeds loopt te mekkeren over een foto die prive is en dat het niet kan, dan zou jij juist degene moeten zijn die het dan ook snapt dat je ook van andere geen prive dingen op een open forum zou moeten vertellen. Beetje vreemd dit.
    Voor de rest verwijder ik al dit gezeik in dit topic. Als je graag toch op de man wilt spelen weet je dat het via een pm naar de member kan gaan. De volgende keer , voor wie dan ook, waarschuw ik niet meer en geef ik gelijk een ban.

    OSU!
    Be a Warrior, not a Worrier

  6. #81
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    271
    vCash
    126000

    Default

    You must spread some Reputation around before giving it to Kemal again.



    Zo dan maar.

  7. #82
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    @Daan: Als je zelf steeds loopt te mekkeren over een foto die prive is en dat het niet kan, dan zou jij juist degene moeten zijn die het dan ook snapt dat je ook van andere geen prive dingen op een open forum zou moeten vertellen. Beetje vreemd dit.
    Voor de rest verwijder ik al dit gezeik in dit topic. Als je graag toch op de man wilt spelen weet je dat het via een pm naar de member kan gaan. De volgende keer , voor wie dan ook, waarschuw ik niet meer en geef ik gelijk een ban.

    OSU!
    OK, ik zal me voortaan gedragen.
    Sorry Minotauro! Ik ben even te ver gegaan.
    Succes met je herstel van de operatie en succes met boksen.

    Ush Daan.
    Maart guur geeft een volle schuur.

  8. #83
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    271
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    wat ik niet goed begrijp van het verhaal van Johannes is dat in de vechtsportwereld iedereen maar in zijn eigen ideeën vastgeroest zit. Dus ga je naar het buitenland om in japan kata's te lopen wat ze al 200 jaar op dezelfde manier doen, en dat is vernieuwend. En dus snappen wij geen fuck van training.
    Ik snap hem niet. Ga hem ook niet snappen denk ik.
    Het was niet mijn bedoeling om te stellen dat het dag in, dag uit lopen van kata's beter zou zijn dan hardlopen (hoewel... het is wel zo eigenlijk).
    Laat staan dat het vernieuwend zou zijn.
    Maar ga maar eens een 100 man kumite doen, waarbij je hoofdconditie training hardlopen is geweest.
    Dan mag je blij zijn dat je 10 partijen later nog staat.
    Ik ben van mening dat hardlopen een tijdsverspilling is, omdat je die tijd beter/ efficienter had kunnen invullen.
    Niet omdat ik van mening ben dat hardlopen niet deugt ofzo.

  9. #84
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    271
    vCash
    126000

    Default

    Oh ja.
    Ik ben weer even terug in Nederland.
    Heb weer paar weken keihard getraind, in een aantal verschillende landen.
    Hebben jullie je lekker vermaakt achter je beeldschermpjes?

  10. #85
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Johannes de Sloper View Post
    Het was niet mijn bedoeling om te stellen dat het dag in, dag uit lopen van kata's beter zou zijn dan hardlopen (hoewel... het is wel zo eigenlijk).
    Laat staan dat het vernieuwend zou zijn.
    Maar ga maar eens een 100 man kumite doen, waarbij je hoofdconditie training hardlopen is geweest.
    Dan mag je blij zijn dat je 10 partijen later nog staat.
    Ik ben van mening dat hardlopen een tijdsverspilling is, omdat je die tijd beter/ efficienter had kunnen invullen.
    Niet omdat ik van mening ben dat hardlopen niet deugt ofzo.
    We zitten op zich wel op dezelfde lijn. Als je maandag tegen 100 man kumite hebt gestaan kun je dat niet dinsdag nog een keer doen (wel eens maar niet op structurele basis). Je kunt wel op dinsdag een rustige duurloop doen of een sessie fitness. Dus dan kun je beter lopen dan op de bank zitten. Bouw je toch weer een stuk conditie op.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •